Навчально тематичний план курсу


Скачати 40.26 Kb.
Назва Навчально тематичний план курсу
Дата 13.04.2013
Розмір 40.26 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Психологія > Документи


Навчально - тематичний план курсу

Тренер модульних інтерактивних технологій

розвитку, виховання, навчання”

Мета курсу: оволодіння (здобуття) учасниками курсу навичками модульних інтерактивних технологій розвитку, виховання та навчання дітей, підлітків, молоді та роботи з батьками в рамках шкільної та позашкільної роботи.
Цільова група: соціальні педагоги, соціальні працівники, психологи, педагоги – організатори, вчителі шкіл міста та студенти ВНЗ.



Назва дисципліни

1.

Тренінг „Знайомство з тренінгом”.

Особливості застосування модульних інтерактивних технологій в освіті.

Засади тренерської діяльності.

Професійні стандарти та етика роботи тренера.

2.

Тренінг „Методологія тренінгу”.

Методологія та технологія тренінгового процесу.

Тренерський інструментарій.

3.

Тренінг „Динамічно-рольові ігри”.

Рольові та ділові ігри – як метод тренінгу.

Динаміка тренінгової роботи.

4.

Тренінг „Професійна компетентність тренера”.

Види рольових моделей тренерської діяльності.

Особистісна успішність тренера.

5.

Тренінг „Особливості тренінгової роботи”.

Вирішення проблемних ситуацій в рамках тренінгового процесу.

Особистісна успішність тренера.

6.

Тренінг „Ефективної комунікації”.

Практикум супервізійного проведення тренінгу.

Професійна рефлексія, саморозвиток та самовдосконалення.

7.

Тренінг „Формування команди”.

Дизайн (планування, розробка, організація, проведення та оцінка) авторської тренінгової програми.

8.

Тренінг професійної майстерності „Майстер-клас”.

Методика визначення ефективності тренінгової програми.

Урочисте вручення сертифікатів та методичних посібників.




Всього (кількість годин)


Анотація до навчального курсу

Тренер модульних інтерактивних технологій

розвитку, виховання, навчання”
Мета курсу: оволодіння (здобуття) учасниками курсу навичками модульних

інтерактивних технологій розвитку, виховання та навчання дітей, підлітків, молоді та роботи з батьками в рамках шкільної та позашкільної роботи.
Цільова група: соціальні педагоги, соціальні працівники, психологи, педагоги – організатори, вчителі шкіл міста та студенти ВНЗ.
Цілі і задачі курсу:

1. Підвищення особистої та професійної ефективності і успішності учасників курсу.

2. Підвищення загальної соціально-психологічної і педагогічної культури спілкування, управління та самоменеджменту.

3. Навчання сучасним інтерактивним технологіям, акмеологічним, педагогічним і соціально-психологічним знанням та методам розвитку, виховання та навчання дітей, підлітків, молоді та роботи з батьками.

4. Сприяння розширенню спектра соціальних контактів, обміну досвідом та

інформацією учасників курсу стосовно проблем розвитку, виховання та навчання.
Очікувані результати:

1. Набуття учасниками тренінгу практичних навичок ефективного самоменеджменту:

- планування робочого часу;

- самодопомога у стресових ситуаціях;

- самомотивація в професійній діяльності;

- збереження психологічного та фізичного здоров’я.
2. Оволодіння учасниками тренінгу практичними навичками конструктивних соціально - психологічних стосунків з учасниками навчально – виховного процесу:

- позитивного вирішення конфліктів;

- вміння працювати в команді професіоналів;
3. Досвід планування, розробки, організації, проведення та оцінки авторських тренінгових програм;
4. Розширення багажу методів і методик, прийомів і технік, різних видів вправ, рольових та ділових ігор.

5. Відкриття можливостей для подальшого співробітництва з Центром „Інсайт” (підрозділом Черкаської академії менеджменту), Асоціацією соціальних педагогів, практичних психологів та спеціалістів з соціальної роботи.



Схожі:

НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ЛЕКЦІЙ І СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ

Календарно-тематичний план практичних занять для студентів стоматологічного...
Календарно-тематичний план практичних занять для студентів стоматологічного факультету
Навчально-тематичний план з предмета
Вивчення теми забезпечує уміння використовувати методи комп'ютерних технологій для обробки інформації; готувати необхідні дані
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН з геометрії (академічний рівень) на 201...
Систематизувати та узагальнити матеріал курсу планіметрії за темою «Трикутники і коло»
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК ДО ВИВЧЕННЯ КУРСУ Київ 2 011 Навчально-методичний...
Навчально-методичний посібник до вивчення курсу «Основи економічної теорії» / Укл. Н.Є. Скоробогатова, Н. О. Черненко. К.: НТУУ "КПІ",...
Закономірності формування й розвитку української культури у світовому...
Посібник містить тематичний план курсу, основний зміст дисципліни з рекомендованою літературою до тем, список обов’язкових для засвоєння...
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН занять для самоcтійної позааудиторної роботи з мікробіології...
Етапи розвитку мікробіології. Значення медичної мікробіології в прак­тичній діяль­ності стоматолога. Історія вітчизняної мікробіології....
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС з курсу "Фінансовий менеджмент у банку"...
Навчально-методичний комплекс з курсу "Фінансовий менеджмент у банку" для студентів V курсу фінансового факультету денної та заочної...
ДВНЗ «Херсонський державний аграрний університет» Кафедра менеджменту організацій
Боліла С. Ю. Навчально-методичний посібник для підготовки і проведення семінарсько-практичних занять з курсу з курсу «Управління...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка