|
Скачати 40.26 Kb.
|
Навчально - тематичний план курсу „Тренер модульних інтерактивних технологій розвитку, виховання, навчання” Мета курсу: оволодіння (здобуття) учасниками курсу навичками модульних інтерактивних технологій розвитку, виховання та навчання дітей, підлітків, молоді та роботи з батьками в рамках шкільної та позашкільної роботи. Цільова група: соціальні педагоги, соціальні працівники, психологи, педагоги – організатори, вчителі шкіл міста та студенти ВНЗ.
Анотація до навчального курсу „Тренер модульних інтерактивних технологій розвитку, виховання, навчання” Мета курсу: оволодіння (здобуття) учасниками курсу навичками модульних інтерактивних технологій розвитку, виховання та навчання дітей, підлітків, молоді та роботи з батьками в рамках шкільної та позашкільної роботи. Цільова група: соціальні педагоги, соціальні працівники, психологи, педагоги – організатори, вчителі шкіл міста та студенти ВНЗ. Цілі і задачі курсу: 1. Підвищення особистої та професійної ефективності і успішності учасників курсу. 2. Підвищення загальної соціально-психологічної і педагогічної культури спілкування, управління та самоменеджменту. 3. Навчання сучасним інтерактивним технологіям, акмеологічним, педагогічним і соціально-психологічним знанням та методам розвитку, виховання та навчання дітей, підлітків, молоді та роботи з батьками. 4. Сприяння розширенню спектра соціальних контактів, обміну досвідом та інформацією учасників курсу стосовно проблем розвитку, виховання та навчання. Очікувані результати: 1. Набуття учасниками тренінгу практичних навичок ефективного самоменеджменту: - планування робочого часу; - самодопомога у стресових ситуаціях; - самомотивація в професійній діяльності; - збереження психологічного та фізичного здоров’я. 2. Оволодіння учасниками тренінгу практичними навичками конструктивних соціально - психологічних стосунків з учасниками навчально – виховного процесу: - позитивного вирішення конфліктів; - вміння працювати в команді професіоналів; 3. Досвід планування, розробки, організації, проведення та оцінки авторських тренінгових програм; 4. Розширення багажу методів і методик, прийомів і технік, різних видів вправ, рольових та ділових ігор. 5. Відкриття можливостей для подальшого співробітництва з Центром „Інсайт” (підрозділом Черкаської академії менеджменту), Асоціацією соціальних педагогів, практичних психологів та спеціалістів з соціальної роботи. |
НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ЛЕКЦІЙ І СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ |
Календарно-тематичний план практичних занять для студентів стоматологічного... Календарно-тематичний план практичних занять для студентів стоматологічного факультету |
Навчально-тематичний план з предмета Вивчення теми забезпечує уміння використовувати методи комп'ютерних технологій для обробки інформації; готувати необхідні дані |
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН з геометрії (академічний рівень) на 201... Систематизувати та узагальнити матеріал курсу планіметрії за темою «Трикутники і коло» |
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК ДО ВИВЧЕННЯ КУРСУ Київ 2 011 Навчально-методичний... Навчально-методичний посібник до вивчення курсу «Основи економічної теорії» / Укл. Н.Є. Скоробогатова, Н. О. Черненко. К.: НТУУ "КПІ",... |
Закономірності формування й розвитку української культури у світовому... Посібник містить тематичний план курсу, основний зміст дисципліни з рекомендованою літературою до тем, список обов’язкових для засвоєння... |
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН |
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН занять для самоcтійної позааудиторної роботи з мікробіології... Етапи розвитку мікробіології. Значення медичної мікробіології в практичній діяльності стоматолога. Історія вітчизняної мікробіології.... |
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС з курсу "Фінансовий менеджмент у банку"... Навчально-методичний комплекс з курсу "Фінансовий менеджмент у банку" для студентів V курсу фінансового факультету денної та заочної... |
ДВНЗ «Херсонський державний аграрний університет» Кафедра менеджменту організацій Боліла С. Ю. Навчально-методичний посібник для підготовки і проведення семінарсько-практичних занять з курсу з курсу «Управління... |