|
Скачати 413.86 Kb.
|
НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ЛЕКЦІЙ І СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ
Змістовий модуль 1 Тема 1. Комунікаційні технології в контексті сучасної цивілізації Лекція 1. Комунікаційні технології в контексті сучасної цивілізації Соціальні комунікації і соціальні технології. Поняття "технологія", "соціальна технологія". Види технологій. Класи і типи соціальних технологій. Поняття "соціалізація". Соціальні технології і процес соціалізації. Соціалізація особи і соціалізація суспільства. Складові процесу соціалізації: стихійна соціалізація, відносно спрямовувана і відносно соціально контрольована. Вплив комунікаційного середовища на процес соціалізації особи. Інформаційна концепція інтелектуалізаціїі суспільства. Інтелектуальний потенціал соціуму. Поняття "сінтелектики". "Інтелект особистості", "суспільний інтелект", "інтелект нації". Інтелектуалізація як процес самоорганізації та системної інформаційної взаємодії. Поняття "комунікаційна технологія" та "інформаційна технологія". Соціальне і комунікаційне середовище. Комунікативний простір. Історичні етапи розвитку комунікаційних технологій. Комунікаційні технології в постіндустріальномув суспільстві. Типи сучасних комунікаційних технологій. Завдання для самостійної роботи (2 год.)
Контрольні запитання та завдання (можуть бути до кожної теми, але можуть бути і до змістового модуля загалом)
Рекомендована література: [ 5, 10, 16 ]. Тема 2. Пропаганда. Теорії і методи пропаганди Лекція 2. Пропаганда. Теорії і методи пропаганди Основні принципи пропаганди. Термін "пропаганда". Комунікативна схема пропаганди. Характерні ознаки пропаганди. З історії пропаганди. Класичні моделі пропагандистського впливу: прихованого джерела; легітимації джерела; збільшеного джерела. Пропагандистська акція, кампанія. Модель пропагандистського аналізу. Ефективність пропаганди. Фактор цільової аудиторії. Контрпропаганда. Спеціальні техніки пропаганди. Тексти пропаганди. Логіка і композиційна побудова пропагандистського тексту. Семінар 1. Технології пропаганди – 2 год. План
Завдання для самостійної роботи (2 год.)
4. Проаналізувати пропагандистський текст у сучасній періодиці. Контрольні запитання та завдання (можуть бути до кожної теми, але можуть бути і до змістового модуля в цілому)
Рекомендована література: [ 8, 12 13 ]. Тема 3. Паблік рілейшнз. Особливості менеджменту в галузі PR Лекція 3. Паблік рілейшнз. Особливості менеджменту в галузі PR Паблік рилейшнз (зв'язки з громадськістю) як комунікативна дисципліна. Визначення поняття паблік рилейшнз. "Білий", "сірий" і "чорний" PR. Менеджмент зв'язків з громадськістю. Функції і сфери прикладання PR. Служба зв'язків з громадськістю. Типові структури PR-підрозділів. Планування та здійснення PR- акцій (кампаній). Формування та реалізація PR- програми. Мас-медіа як основний засіб здійснення зв'язків з громадськістю. Семінар 2. Підготовка та реалізація PR-програми – 2 год. (назва семінару, практичної чи лабораторної) План
Завдання для самостійної роботи (4 год.)
Контрольні запитання та завдання (можуть бути до кожної теми, але можуть бути і до змістового модуля в цілому)
Рекомендована література: [ 4, 9, 14 ]. Тема 4. Іміджеві і рекламні технології Лекція 4. Іміджеві і рекламні технології Поняття іміджу. Типи і функції іміджу. Комунікативні характеристики корпоративного іміджу. Методи побудови іміджу. Етапи створення корпоративного іміджу. Особливості процесу іміджування та просування іміджу. Специфіка діяльності іміджмейкера. Іміджеві технології в контексті паблік рилейшнз. Визначення реклами. Специфіка рекламного дискурсу. Схема рекламної комунікації. Моделі сучасної реклами. Основні функції взаємодії засобів масової комунікації і реклами. Стратегії і ресурси реклами. Логіка рекламного тексту. Текстові характеристики рекламних звернень. Прихована реклама. Політична реклама. Завдання для самостійної роботи (2 год.)
Контрольні запитання та завдання (можуть бути до кожної теми, але можуть бути і до змістового модуля в цілому)
Рекомендована література: [ 10, 11, 26 ]. Тема 5. Виборчі технології. Стратегія і тактика виборчої кампанії Лекція 5. Виборчі технології. Стратегія і тактика виборчої кампанії Зміст поняття "виборчі технології". Політичні комунікації і вибори. Комунікативна основа виборчої кампанії. Стратегія і тактика виборів. Сучасні типи виборчих стратегій. Фінансові, політико-правові, організаційні та інформаційно-комунікативні ресурси учасників виборів. Арсенал комунікативних дій і заходів. Етапи виборчої кампанії. Календарний план проведення виборів. Медіа і вибори: домінація символів і міфів. "Символічний припис" як необхідний атрибут віртуального сприйняття лідера. "Позиціювання" партії, кандидата на обрання. Орієнтація на сегменти аудиторії виборців. Роль засобів масової інформації у проведенні виборчих перегонів. Завдання для самостійної роботи (2 год.)
Контрольні запитання та завдання (можуть бути до кожної теми, але можуть бути і до змістового модуля в цілому)
Рекомендована література: [ 7, 8, 28 ]. Тема 6. Кризові комунікації. Програмні дії в умовах кризової ситуації Лекція 6. Кризові комунікації. Програмні дії в умовах кризової ситуації. Поняття "криза". Типи кризових явищ і ситуацій. Раптові, виникаючі і постійні кризи. Психологічні фактори негативного впливу на масову свідомість під час розгортання кризи. Комунікативні дії і умовах кризи. Кризові PR-технології. Підготовка план дій на випадок виникнення кризи. Особливості менеджменту кризової ситуації. Діяльність спін-доктора. Медіа-дискурс кризових PR. Логіка дій прес-секретаря під час кризових подій. Досвід висвітлення засобами масової комунікації подій Чорнобиля. Специфіка управління соціальними кризами. Завдання для самостійної роботи (2 год.)
Контрольні запитання та завдання (можуть бути до кожної теми, але можуть бути і до змістового модуля в цілому)
Рекомендована література: [ 2, 9, 19 ]. |
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ ДО СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ з дисципліни... Правові та організаційні основи безпеки підприємницької діяльності: навчально-методичні матеріали до семінарських занять / Розробник:... |
Календарно-тематичний план практичних занять для студентів стоматологічного... Календарно-тематичний план практичних занять для студентів стоматологічного факультету |
Методика проведення семінарських занять План семінарських (практичних)... Мета: засвоєння принципів, завдань та функцій маркетингу і менеджменту. Розгляд проблем реалізації з товарної, цінової політики розподілу... |
Всього Навчання відбувається у формі лекцій, практичних, семінарських занять, індивідуальних і групових консультацій, виконання студентами... |
Робоча навчальна програма з курсу ГОСПОДАРСЬКЕ ПРАВО В 2-х частинах... Тематика та короткий зміст лекцій, семінарських занять, самостійної роботи студентів, зразки ситуацій та тестів |
Робоча навчальна програма з курсу ГОСПОДАРСЬКЕ ПРАВО В 2-х частинах... Тематика та короткий зміст лекцій, семінарських занять, самостійної роботи студентів, зразки ситуацій та тестів |
Методичні рекомендації щодо підготовки студентів до семінарських занять з історії України Найбільш ефективним засобом є семінарське заняття, де студенти вчаться робити доповіді, брати участь у дискусіях, висловлювати та... |
Календарно-тематичний план практичних занять модуля «Психіатрія.... Календарно-тематичний план практичних занять модуля «Психіатрія. Наркологія» для студентів міжнародного медичного факультету 4 курса... |
ПРОГРАМА, ТЕМАТИКА, ПЛАНИ ЛЕКЦІЙ І СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ З КУРСУ «ІСТОРІЯ... Посібник укладено у відповідності до вимог щодо впровадження реформувань вищої освіти України в контексті Болонського процесу |
Методичні рекомендації шодо проведення семінарських та практичних... Методичні рекомендації щодо проведення семінарських і практичних занять з кримінального процесу для студентів інституту фінансово-економічної... |