|
Скачати 15.97 Kb.
|
Програма психологічного дослідження адаптації учнів 5-их класів до нових умов навчання І. Проблема дослідження Перехід з початкової школи до школи другого ступеня супроводжується низкою специфічних проблем, що потребують особливої уваги. Складність цього періоду зумовлена, насамперед, сукупністю психофізичних та особистісних змін, які відбуваються у внутрішньому світі дітей на межі 4-5 класів. До того ж, нові умови навчання в середній школі пред’являють більш високі вимоги до інтелектуального розвитку учня. Усе це викликає напруження психіки дитини і може призвести до перевтоми, високого рівня тривожності, труднощів у соціально-психологічній адаптації. Тому для вирішення проблеми адаптації п’ятикласників розроблена програма психологічного дослідження. ІІ. Об’єкт дослідження – адаптаційні процеси. ІІІ. Предмет дослідження – міжособистісні взаємоадаптації між окремими членами класного колективу, між колективом і кожним учнем; міжособистісні контакти учнів у змінених, оновлених обставинах навчання і внутрішні процеси самопристосування учнів у змінених умовах шкільного життя. ІV. Мета дослідження Виявлення потенційної „групи ризику”, тобто дітей, чиє подальше навчання та виховання пов’язані із суттєвими труднощами (діти з емоційними розладами, порушеннями поведінки, зниженням рівня навчальних досягнень). Завдання 1. Визначити характер психологічного комфорту учня у класі, емоційного стану. 2. Визначити особливості навчальних інтересів. 3. Діагностувати структуру взаємин в учнівському колективі. 4. Визначити рівень особистісної адаптації школярів. 5. Діагностика шкільної тривожності. Психодіагностичний інструментарій
|
Програма корекційно розвивальних занять для учнів перших класів Я першокласник Без адаптації неможлива соціалізація – щоденний процес входження дитини у нові соціальні ситуації, у нові системи взаємодії з оточенням.... |
Л.І. Тихончук на конференції педагогічних Розділ ІV. Забезпечення психологічного супроводу процесу адаптації дітей до нових умов навчання, робота з дітьми з особливими освітніми... |
Коли краще віддавати дитину в дитячий садок Навіть для найспокійніших, урівноважених, здорових дітей період адаптації до нових умов викликає значні труднощі, не кажучи вже про... |
Програма для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних... Метою профільного навчання за спеціалізацією "Деревообробка" є підвищення рівня компетентностей учнів 10-11 класів з основ деревообробки... |
Системне дослідження статусу учнів 3(7)-А, 3(7)-Б класів за сукупністю... Системне дослідження статусу учнів 3(7)-А, 3(7)-Б класів за сукупністю психолого-педагогічних вимог(підсумкова робота творчої групи... |
Програма спецкурсу з обслуговуючої праці для учнів 9-х класів загальноосвітніх шкіл Основним із завдань, які вирішує трудове навчання є розвиток творчої активності учнів. Програма спецкурсу з обслуговуючої праці "Макраме"... |
Моніторингові дослідження якості природничо-математичної освіти 8-класників Центром тестових технологій були проведені моніторингові дослідження якості початкової освіти учнів 4-х класів та навчальних досягнень... |
27. «Конфліктологія в школі» курс за вибором для учнів 10-11 класів Навчальна програма курсу за вибором «Конфліктологія у школі» розрахована на учнів 10-11 класів на два роки навчання (70 годин, 35... |
Навчальна програма для 10 11 класів Зважаючи на це, у старшій загальноосвітній школі запроваджується профільне навчання, яке створить системно-спеціалізовану підготовку... |
ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ для 10 11 класів загальноосвітніх навчальних... Програма призначена для організації навчання математики в класах з поглибленим вивченням математики. Вона розроблена на основі Державного... |