|
Скачати 33.87 Kb.
|
VII ОРІЄНТОВНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО ЗАЛІКУ Теоретичні: 1. Психологія як наука про виникнення, функціонування і розвиток психіки. 2. Напрями наукової психології. Основні завдання психології на сучасному етапі 3. Психіка як об’єкт психології. Рефлекторний характер психіки. 4. Умовні й безумовні рефлекси. Динамічний стереотип. Перша та друга сигнальні системи. 5. Основні групи методів психології. 6. Поняття про особистість у психології. Співвідношення понять “людина”, “індивід”, “особистість”, “суб’єкт”, “індивідуальність”. 7. Структура особистості. Біологічне і соціальне в структурі особистості. 8. Мотиваційна сфера особистості. Потреби як джерело активності особистості. 9. Мотиви. Види мотивів. 10. Спрямованість особистості. 11. Самооцінка та її роль у становленні самосвідомості особистості. 12. Поняття про діяльність. Діяльність як зовнішня і внутрішня активність особистості. 13. Роль діяльності в становленні особистості. Структура діяльності людини: мета, мотиви, дії. 14. Опанування діяльністю. Навички і вміння. 15. Поняття “спілкування”. Функції спілкування. Взаємозв’язок спілкування та діяльності. Структура спілкування. 16. Спілкування як обмін інформацією. Вербальна і невербальна комунікації. 17. Спілкування людей у групах. Групи та їх класифікація. Види груп. 18. Поняття про увагу. Фізіологічні основи уваги. 19. Характеристика уваги: стійкість, переключення, розподіл, обсяг. 20. Види уваги: мимовільна, довільна, післядовільна. Взаємозв’язок якостей уваги і властивостей нервової системи. 21. Поняття “відчуття” і “сприймання”. Рефлекторна природа відчуттів. Класифікація відчуттів. Види відчуттів. 22. Загальні властивості відчуттів: якість, інтенсивність, тривалість, просторова локалізація подразників. Поріг чутливості та його вимір. 23. Сприймання як перспективна діяльність суб’єкта. Характеристики сприймання: предметність, цілісність, структурність, константність, осмисленість. Залежність сприймання від попереднього досвіду і характеру діяльності. 24. Сприймання простору і часу. Зорові ілюзії. Удосконалення сприймання. Спостереження як цілеспрямоване сприймання. 25. Поняття про пам’ять. Фізіологічні основи пам’яті. Види пам’яті. 26. Класифікація пам’яті: за модальністю, тривалістю зберігання, цілями діяльності. 27. Процеси пам’яті. Запам’ятовування: мимовільне і довільне, механічне і логічне. 28. Відтворення. Забування. 29. Поняття про мислення. Мислення і чуттєве пізнання. 30. Операції мислення: порівняння, аналіз, синтез, абстракція, конкретизація, узагальнення. Форми мислення: поняття, судження, умовивід. 31. Класифікація видів мислення за: формою (предметно-дійове, наочно- образне, словесно-логічне), характером розв’язаних задач (теоретичне, практичне), ступенем новизни й оригінальності (репродуктивне, творче), ступенем розгорнутості (дискурсивне, інтуїтивне). 32. Індивідуальні особливості мислення: глибина, самостійність, широта, гнучкість, швидкість розумових операцій. 33. Поняття про уяву. Випереджальне відображення у процесі уяви. 34. Види уяви: мимовільна і довільна, репродуктивна і творча. Фантазія, марення, мрії. 35. Фізіологічні основи уяви. Засоби і прийоми створення нових образів: типізація і гіперболізація, аглютинація, схематизація. 36. Поняття про почуття. Функції почуттів. Фізіологічні основи почуттів. Форми переживання почуттів. 37. Емоції. Класифікація емоцій. Емоційний тон почуттів. Емоційні стани. 38. Афекти. Настрій. Емоційний стрес, тривожність. Емоційні властивості особистості. 39. Соціальна обумовленість людських почуттів. Почуття й особистість. Вищі почуття. 40. Поняття про волю. Функції волі. Воля як саморегуляція діяльності. 41. Прояви волі. Потяги і бажання. Прагнення особистості. 42. Ризик і його види. Вольові якості. 43. Простий і складний вольовий акт. Структура складного вольового акту. 44. Поняття про темперамент. Типи темпераменту. 45. Прояв темпераменту у трудовій і навчальній діяльності. Темперамент та індивідуальний стиль діяльності. 46. Поняття про здібності. Задатки і здібності. Здібності та діяльність. 47. Види здібностей. Загальні й спеціальні здібності. 48. Рівні розвитку здібностей. Обдарованість. Талант. Геніальність. 49. Поняття про характер. Темперамент і характер. Характер та індивідуальність людини. Структура характеру. 50. Виразні ознаки характеру. Вчинки і дії. Проблема взаємозв’язку характеру і зовнішнього вигляду людини. Формування характеру. Характер і обставини. |
Контрольні питання для підготовки до заліку із Загальної частини кримінального права Поняття, завдання та система кримінального права. Наука кримінального права як галузь правознавства |
Щодо належної організації та проведення гуманітарної підготовки Направляємо орієнтовні тести з гуманітарної підготовки для використання в практичній діяльності та проведення контрольного тестування... |
ПИТАННЯ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО ЗАЛІКУ Поняття та зміст механізму адміністративно-правового регулювання міграційних процесів |
ПИТАННЯ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО ЗАЛІКУ з дисципліни «Економічний аналіз» Модель формування і розподілу фінансових результатів підприємства, що застосована на оподаткуванні прибутку |
Питання для підготовки до заліку з дисципліни «Адміністративне право України» Предмет адміністративного права та його переосмислення в умовах правової реформи |
Контрольні питання для підготовки до заліку Причини доцільності виокремлення кримінального проступку як виду кримінального правопорушення |
ПИТАННЯ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО ЕКЗАМЕНУ (ЗАЛІКУ) ... |
1. Початок зоряного шляху Орієнтовні скорочення ПЗ – практичне завдання, СПР – самостійна пошукова робота, ХП – художній проект |
Питання до заліку : Перекладацькі трансформації, Стилістичний аналіз... Студент повинен володіти теоретичним матеріалом і вміти застосовувати його практично в самостійній роботі |
Питання до заліку : B. Show. Pygmalion (translation) Theme, Message,... Студент повинен володіти теоретичним матеріалом і вміти застосовувати його практично в самостійній роботі |