|
Скачати 52.39 Kb.
|
Четверта міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та методичні засади розвитку професійно-педагогічної освіти у контексті європейської інтеграції” Міністерством освіти і науки України, Академією педагогічних наук України, Інститутом педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Київським професійно-педагогічним коледжем імені Антона Макаренка на базі коледжу 12 травня 2005р. була проведена Четверта міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та методичні засади розвитку професійно-педагогічної освіти у контексті європейської інтеграції”. На пленарному засіданні, відкриваючи захід директор Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України, доктор філософських наук, професор, дійсний член АПН України Зязюн Іван Андрійович висвітив світоглядні засади професійного розвитку особистості. Питання педагогічної освіти в Україні та їх рішення в світі Блонського процесу підняв Болюбаш Ярослав Якович, директор Департаменту вищої освіти Міністерства освіти і науки України. Про сучасні проблеми і перспективи розвитку професійно-педагогічної освіти доповів присутнім Десятов Тимофій Михайлович, директор Департаметну професійно-технічної освіти Міністерства освіти і науки України, кандидат педагогічних наук, доцент. Педагогічні умови впровадження результатів міжнародних проектів у підготовку та підвищення кваліфікації педагогів професійного навчання обгрунтувала Щербак Ольга Іванівна, директор Київського професійно-педагогічного коледжу імені Антона Макаренко, кандидат педагогічних наук, доцент, член-кореспондент АПН України. Проблеми та перспективи формування єдиного освітнього простору в професійній освіті Європи висвітила Пуховська Людмила Прокопівна, завідувач відділу порівняльної професійної педагогіки і психології Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України, доктор педагогічних наук, професор. Проректор Української інженерно-педагогічної академії (м Харків), кандидат технічних наук, доцент, Тарасюк Анатолій Петрович продовжив тему інтеграції освіти України до Європейського освітнього простору й розглянув її як засіб підвищення ефективності професійної освіти на Україні. Проректор Республіканського інституту професійної освіти (Республіка Бєларусь), кандидат педагогічних наук, доцент Каліцький Едуард Мечиславович в своєму виступі зробив наголос на формування відкритої системи професійної освіти, як однієї з умов її саморозвитку. Доповідь Гуревича Романа Семеновича, директора Інституту перспективних технологій, економіки та фундаментальних наук, доктора педагогічних наук, професора була присвячена сучасним педагогічним технологіям, їх сутності, параметрам та структурі. Про проблеми розвитку психологічної культури педагогічних працівників професійно-технічних навчальних закладів йшлось в доповіді Рибалко Валентина Васильовича, завідувача відділу психології трудової і професійної підготовки Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України, доктора психологічних наук, старшого наукового співробітника. Актуальність питання щодо формування дослідницької культури майбутніх педагогів професійної школи, педагогічних умов формування дослідницької культури відзначила в своїй доповіді Радкевич Валентина Олександрівна, завідувач відділу дидактики професійної освіти Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, член-кореспондент АПН України. Доповідь про системні основи формування змісту підручника “Професійна педагогіка” зробив Васильєв Іван Борисович, кандидат педагогічних наук, доцент, докторант Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України. Актуальну проблему підготовки педагогів професійної школи до організації професійного навчання безробітних запропонувала до обговорення учасникам конференції Скульська Віолета Євгенівна, завідувач науково-дослідної лабораторії з професійного навчання та професійної орієнтації незайнятого населення Інституту підвищення кваліфікації Державної служби зайнятості України. Під час проведення круглих столів “Модернізація підготовки та підвищення кваліфікації педагогів професійної школи” та “Міжнародний досвід підготовки педагогічних кадрів” учасники конференції обговорювали концептуальні засади підготовки педагога професійної школи в умовах неперервної освіти впродовж життя; особливості підготовки педагогів для професійно-технічних навчальних закладів у вищих навчальних закладах; підвищення кваліфікації педагога професійної школи у системі післядипломної освіти; сучасні проблеми підготовки педагогічного персоналу для професійного навчання на виробництві; проблеми підготовки педагога сучасної професійної школи до впровадження інноваційних технологій; науково-методичне забезпечення підготовки педагога професійної школи; науково-дослідна робота студентів – майбутніх педагогів професійної школи; психологічні засади розвитку професійно-педагогічної освіти; підприємництво в освіті і навчанні; зарубіжний досвід підготовки педагогів для професійної освіти і навчання. Особу значущість проведеної науково-практичної конференції у сприянні розвитку професійно-педагогічної освіти у контексті європейської інтеграції підтвердили науковці з близького та дальнього зарубіжжя, які прийняли активну участь в роботі конференції, серед них: Вайс Юрген керівник проекту “Підтримка реформи професійно-технічної освіти в Україні” (Німеччина), доктор філософії; Устеміров Кумісбек Устемірович, проректор з науки Алмаатинської індустріально-педагогічної академії, доктор педагогічних наук, професор та Коканбаев Сатила Закірович, проректор з навчальної роботи Алмаатинського індустріально-педагогічної академії, кандидат педагогічних наук, доцент (Казахстан); Сташек Беата, викладач вищої категорії школи педагогічних умінь та управління в Риках (Республіка Польща); Каліцький Едуард Мечиславович, проректор Республіканського інституту професійної освіти (Республіка Бєларусь), кандидат педагогічних наук, доцент; Федосенко Валерій Іванович, проректор Мінського державного вищого радіотехнічного коледжу; Анкуда Сергій Миколайович, перший проректор Міжнародного екологічного університету ім. А.Д.Сахарова, Санікович Ольга Іванівна, завідувач радіотехнічного відділення Мінського державного вищого радіотехнічного коледжу, Орешко Алла Олександрівна, завідувач відділення Мінського державного вищого радіотехнічного коледжу (Республіка Бєларусь) та ін.. Викладачі Київського професійно-педагогічного коледжу імені Антона Макаренка для всіх учасників науково-практичної конференції провели тренінг на тему “Інтеграція професійного навчального закладу до Європейського освітнього простору”. Також всіх бажаючих було запрошено на майстер-клас бінарного уроку з предметів “Культурологія” і “Українська література” для учнів професійно-технічних навчальних закладів на тему: “Історія розвитку українського театру на теренах української літератури”. Учасники науково-практичної конференції мали можливість переглянути матеріали науково-методичної виставки та відеоматеріали вітчизняного та зарубіжного досвіду впровадження інноваційних технологій навчання. Науково-практична конференція пройшла в дружній атмосфері, яка сприяла продуктивній праці освітян при обговоренні актуальних проблем розвитку професійної школи. За підсумками Четвертої міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та методичні засади розвитку професійно-педагогічної освіти у контексті європейської інтеграції” були прийняті рекомендації щодо розвитку професійно-педагогічної освіти у контексті європейської інтеграції. Планується видання збірника наукових праць „Педагог професійної школи”, куди ввійдуть статті учасників конференції. Інформацію підготувала: Ольга Макаренко, молодший науковий співробітник відділу дидактики професійної освіти ІПППО АПН України |
IV Міжнародна науково-практична конференція Пономаренко В. С. – ректор Харківського національного економічного університету, д е н., професор (Україна) |
IX Міжнародна науково-практична конференція INFORMATIO-2012: Електронні... Науково-технічна бiблiотека ім. Г.І. Денисенка Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут» |
V Міжнародна науково – практична конференція УПРАВЛІННЯ В ОСВІТІ Дослідницький Центр проблем якості підготовки спеціалістів МІСіС (м. Москва, Російська Федерація) |
VІІ МІЖНАРОДНА МІЖДИСЦИПЛІНАРНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ Чуприкова Анатолія Павловича, заслуженого діяча науки і техніки України, зав каф. МАУП, НМАПО, академіка МКА, д м н., проф |
VII Міжнародна заочна науково-практична конференція «Наукова дискусія:... Міжнародні та всеукраїнські наукові конференції, семінари, круглі столи для молодих науковців та студентів |
V Міжнародна науково-практична конференція «Інновації у вищій освіті» Запрошуємо Вас взяти участь у V Міжнародній науково-практичній конференції «Інновації у вищій освіті», яка відбудеться 10-11 жовтня... |
УЧАСТЬ У КОНФЕРЕНЦІЯХ ТА СЕМІНАРАХ Україна. Чернігів. Чернігівський національний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка. «Мови у відкритому суспільстві». Міжнародна... |
Друга міжнародна науково-практична конференція Саме такий трудовий потенціал є спроможним утриматися в умовах кризових тенденцій, які притаманні економічному розвитку, в період... |
6 – 10 вересня 2010 р в м. Алушта, АР Крим, Україна відбулася VI... Ників міністерств і відомств, науково-дослідних інститутів, виробничих і комунальних організацій, вузів, неурядових організацій з... |
ДВОСТОРОННЯ УГОДА ПРО СПІВПРАЦЮ Міжнародна громадська організація українців “Четверта Хвиля” (надалі іменується МГОУ “Четверта Хвиля”), в особі представника керівника... |