№ пп
|
Тематика
|
1.
|
Управління інноваційними процесами у школі
|
2.
|
Роль директора закладу освіти у забезпеченні якості навчальних досягнень учні.
|
3.
|
Роль і функція керівника освітнього закладу у підвищенні фахового рівня педагогічних працівників
|
4.
|
Управління стресами, їх подолання
|
5.
|
Раціональний розподіл часу керівника
|
6.
|
Управління діловими та емоційними конфліктами
|
7.
|
Психолого-педагогічні засади організації командної діяльності у педагогічному колективі
|
8.
|
Психолого-педагогічні аспекти прийняття управлінських рішень
|
9.
|
Стрес в освітньому середовищі: причини, наслідки, профілактика.
|
10.
|
Психолого-педагогічні умови реалізації педагогічної творчості у навчальному закладі
|
11.
|
Психологічні особливості обдарованої дитини
|
12.
|
Взаємозв`язки соціального статусу батьків і психічного стану дітей дошкільного віку
|
13.
|
Конфлікти у навчально-виховному процесі
|
14.
|
Психологічні умови створення педагогічної команди
|
15.
|
Психологічні засади запобігання та подолання конфліктів в освітньому закладі.
|
16.
|
Умови та шляхи створення здорового психологічного клімату у шкільному колективі.
|
17.
|
Освітній проект «Школа за батьків»: психологічне обґрунтування.
|
18.
|
Психологічні умови створення безпечного шкільного середовища.
|
19.
|
Шляхи реалізації профільної освіти (з досвіду роботи).
|
20.
|
Практичне впровадження продуктивної педагогіки у закладах освіти.
|
21.
|
Основні завдання та особливості функціонування навчально-виховних комплексів (з досвіду роботи).
|
22.
|
Забезпечення рівного доступу до якісної загальної середньої освіти в Україні.
|
23.
|
Створення умов для забезпечення рівного доступу до якісної освіти (з досвіду роботи).
|
24.
|
Стратегія розвитку загальноосвітньої школи в сучасних умовах.
|
25.
|
Методична робота з молодими вчителями.
|
26.
|
Гуманістичні підходи теорії і практики педагогічного процесу.
|
27.
|
Система роботи керівника закладу освіти щодо визначення рівня навчальних досягнень учнів з певного предмету.
|
28.
|
Організаційно-методичний супровід моніторингу якості освіти на рівні ЗНЗ.
|
29.
|
Методика здійснення моніторингових досліджень у ЗНЗ.
|
30.
|
Моніторинг якості освіти як складова управлінської діяльності керівника ЗНЗ.
|
31.
|
Сучасні тенденції взаємодії освітнього закладу з сім’єю.
|
32.
|
Інноваційна діяльність в системі освіти.
|
33.
|
Неперервність і наступність у навчанні як передумова забезпечення якості освіти.
|
34.
|
Проектні технології у школі.
|
35.
|
Педагогічні умови формування наукового світогляду школярів.
|
36.
|
Сучасний урок: тенденції розвитку та вдосконалення.
|
37.
|
Індивідуалізація та диференціація навчання: суть, теорія, досвід.
|
38.
|
Контрольно-аналітична робота директора школи у контексті сучасних вимог (з досвіду роботи).
|
39.
|
Особливості формування історичної свідомості учнів загальноосвітніх шкіл засобами історико-краєзнавчої роботи.
|
40.
|
Історико-краєзнавчі аспекти фахової підготовки педагогічних працівників.
|
41.
|
Використання краєзнавчого матеріалу у навчально-виховному процесі (з досвіду роботи).
|
42.
|
Гуманізація відносин учасників навчально-виховного процесу.
|
43.
|
Демократизація шкільного життя.
|
44.
|
Організація дослідно-експериментальної роботи у закладі освіти.
|
45.
|
Принципи та стратегії формування здорового способу життя дітей.
|
46.
|
Використання календарно-побутової обрядовості у вихованні підростаючого покоління.
|
47.
|
Формування особистості учня засобами народознавства.
|
48.
|
Теоретичне обгрунтування та організаційне забезпечення національного виховання в сучасних умовах.
|
49.
|
Актуальні проблеми громадянсько-патріотичного виховання учнів старших класів загальноосвітніх шкіл.
|
50.
|
Форми і методи правового виховання учасників навчально-виховного процесу.
|
51.
|
Громадянсько-патріотичне виховання учнів сільської школи.
|
52.
|
Організація родинного виховання у школі.
|
53.
|
Нові підходи до оганізації процесу виховання в сучасній школі.
|
54.
|
Особистісно-орієнтований підхід до організації виховання в сучасній загальноосвітній школі.
|
55.
|
Науково-дослідна робота учнів ЗОШ (з досвіду роботи).
|