|
Скачати 101.8 Kb.
|
Тематика творчих робіт для слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів географії
Індивідуальні завдання
Рекомендована література
ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ творчої ПІДСУМКОВОЇ РОБОТИ Загальні вимоги Підготовка й захист творчої підсумкової роботи є заключним етапом самоосвітньої діяльності педагогічних працівників в міжкурсовий період. Підсумкова робота виконується на основі узагальнень теоретичного матеріалу та власного досвіду, практичної діяльності. Тема роботи обирається слухачем самостійно із запропонованого переліку, виходячи з його фахових інтересів, проблематики курсу, що вивчається, та узгоджується з викладачем. У роботі повинні бути збалансовано представлені теоретичні засади проблеми, що вивчається, шляхи практичної реалізації накреслених рішень та можливі наслідки їхнього практичного здійснення. При висвітленні проблеми необхідно викладати матеріал логічно, послідовно, без граматичних та стилістичних помилок; чітко формулювати думки; узагальнювати результати досліджень у вигляді таблиць, схем, діаграм, безпосередньо пов’язаних зі змістом теми, з огляду на те, щоб їхня загальна кількість не була надмірною. Підготовка та написання підсумкової роботи має показати вміння слухача:
Структура підсумкової роботи Підсумкова робота повинна включати:
Вимоги до змісту підсумкової роботи Титульний аркуш оформляється за встановленою формою (Додаток 1). Зміст містить найменування та номери початкових сторінок усіх розділів та підрозділів, висновків, списку використаної літератури та додатків (в разі необхідності). Найменування у змісті повинні точно повторювати назви розділів та підрозділів у тексті роботи. Вступ розкриває сутність теми, стан наукового вивчення та практичного вирішення обраної проблеми, її практичне значення, підстави й вихідні дані для розкриття теми. У вступі обґрунтовується актуальність теми, мета й завдання підсумкової роботи. Основна частина підсумкової роботи може складатися з розділів та підрозділів. Кожний розділ починається з нової сторінки. Зміст розділів основної частини має точно відповідати темі підсумкової роботи і цілком розкривати її зміст. Стиль викладення матеріалу основної частини характеризує вміння слухача стисло, логічно та аргументовано викладати матеріал відповідно до встановлених вимог. У висновках підсумовуються одержані результати, дається узагальнена оцінка виконаної роботи та наводяться практичні рекомендації щодо удосконалення діяльності педагогічних працівників, навчального процесу, управлінської діяльності у закладах та установах освіти з визначеної слухачем теми (предмета дослідження). Заключна частина дозволяє оцінити ступінь професійної підготовки та фахової зрілості слухача. Після заключної частини наводиться список використаних джерел. Після списку використаних джерел при необхідності надаються додатки, що вміщують допоміжні нормативні, інформаційні та аналітичні матеріали, необхідні для повного розкриття основної частини підсумкової роботи. До додатків можуть бути включені матеріали, що є копією нормативних актів, службових документів, інструкцій, звітів, або розрахункові таблиці, узагальнюючі схеми, діаграми тощо. Бажано включати у додаток словник (глосарій) термінів (10-15 слів), що увійшли в основну частину, для пояснення ключових понять. Перелік посилань Перелік використаних джерел, на які є посилання в основній частині, наводять у кінці роботи. У відповідних місцях тексту мають бути посилання на джерела наведеної інформації, які подаються у квадратних дужках із вказівкою на номер джерела та сторінку (якщо наводиться точна цитата або фактичні дані), наприклад, [30, с. 102]. Бібліографічні описи у списку використаних джерел подаються у порядку, за яким вони вперше згадуються в тексті. Технічні вимоги Обсяг підсумкової роботи – 14-16 сторінок друкованого тексту. Додатки не входять до вказаного обсягу. Текст роботи необхідно викладати державною мовою. Робота виконується за допомогою комп’ютерної техніки у редакторі Word for Windows (або машинописним способом). Формат аркушів А4 (210 х 297 мм). Текст слід друкувати з одного боку аркуша білого паперу, додержуючись таких розмірів берегів: верхній та нижній – 20 мм, лівий – 25 мм, правий – 10 мм. Набір тексту здійснюють через 1,5 міжрядкових інтервали (кегль 14). Колір тексту повинен бути однаковим упродовж всієї роботи. Скорочення слів і словосполучень повинні відповідати чинним стандартам. Розділи і підрозділи повинні мати заголовки. Заголовки слід розташовувати посередині рядка і друкувати великими літерами без крапки в кінці, не підкреслюючи. Заголовки підрозділів, пунктів і підпунктів роботи слід починати з абзацного відступу і друкувати маленькими літерами (крім першої великої), не підкреслюючи, без крапки в кінці. Якщо заголовок складається з двох і більше речень, їх розділяють крапкою. Перенесення слів у заголовку розділу не допускається. Відстань між заголовком і подальшим чи попереднім текстом повинна дорівнювати двом інтервалам. Відстань між рядками заголовку, а також між двома заголовками залишається такою, як у тексті. Абзацний відступ повинен бути однаковим упродовж усього тексту і дорівнювати 1 см. Сторінки необхідно нумерувати арабськими цифрами, додержуючись наскрізної нумерації впродовж усього тексту роботи. Номер сторінки проставляють у правому верхньому куті сторінки без крапки в кінці. Титульний аркуш включається до загальної нумерації сторінок роботи. Номер сторінки на титульному аркуші не проставляють. Ілюстрації (малюнки, графіки, схеми, діаграми) необхідно розміщувати безпосередньо після тексту, де вони згадуються вперше, або на наступній сторінці. На всі ілюстрації мають бути посилання у тексті. Ілюстрації нумерують арабськими цифрами порядковою нумерацією в межах розділу, після чого вказується назва ілюстрації, наприклад, “Рис: 3.1. Схема розміщення....” Таблиці також нумерують арабськими цифрами в межах розділу. Кожна таблиця повинна мати назву, яку розміщують і друкують симетрично до тексту. Назву і слово “Таблиця” починають з великої літери. Слово “Таблиця ....”вказують один раз у правому верхньому куті над першою частиною таблиці, над іншими частинами пишуть: “Продовження таблиці ...” із зазначенням її номера. При переносі частини таблиці на інший аркуш заголовки таблиці допускається заміняти відповідно номерами граф, нумеруючи їх арабськими цифрами. Додаток 1 ТИТУЛЬНА СТОРІНКА ПІДСУМКОВОЇ РОБОТИ Головне управління освіти і науки облдержадміністрації Чернівецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ТВОРЧА РОБОТА «Глобальні екологічні проблеми» виконана слухачем курсів підвищення кваліфікації вчителів географії Прізвище, ім’я, по батькові, кваліфікаційна категорія (педагогічне звання), навчальний заклад м.Чернівці Дата проведення курсів Додаток 2 РЕЦЕНЗІЯ на підсумкову роботу слухача курсів підвищення кваліфікації за напрямом _______________________________________________________________ Термін навчання _________________________ П.І.Б. _______________________________________________________________ Кваліфікаційна категорія ___________________ Звання ______________ Район ___________________________ Заклад ________________________ Тема роботи ____________________________________________________ Зміст рецензії:
|
Уроки узагальнення та систематизації знань з математики (8-10 клас) Лискова Світлана Миколаївна, Чамата Світлана Олександрівна, Козлова Ольга Миколаївна |
Уроки-змагання Вона виділяє: уроки змістовної спрямованості; уроки на інтегративній основі; уроки-змагання; уроки суспільного огляду знань; уроки... |
Урок узагальнення та систематизації отриманих знань, умінь та Перевірити і встановити рівень оволодіння учнями основами знань, умінь та навичок з теми |
Урок узагальнення та систематизації знань Тараса Шевченка як основоположника нової української літератури та літературної мови |
Урок узагальнення і систематизації знань з геометрії в 7 класі на тему: «Трикутники» У тупокутному трикутнику АВС АВ=12 см, АС=15 см, ВС=10 см. Який кут трикутника тупий? |
Урок узагальнення і систематизації знань. Хід уроку. Актуалізація... Мета: узагальнити та систематизувати основні теоретичні положення з теми «Чотирикутники», глибше і повніше розкрити найважливіші... |
Урок узагальнення і систематизації знань з теми «Площа та об’єм геометричних фігур» ... |
Уроки-бесіди, уроки-конференції, уроки-зустрічі з письменниками,... Головне управління освіти і науки Дніпропетровської державної обласної адміністрації |
Уроку: Урок узагальнення та систематизації знань Мета уроку: Узагальнити й систематизувати знання учнів про виробництво електроенергії на електростанціях різних типів |
Уроку. Урок узагальнення і систематизації знань, умінь і навичок Мета. Узагальнити і систематизувати знання і вміння учнів з теми „Арифметична і геометрична прогресії”. Розширити кругозір учнів.... |