ДОГОВІР № 000
про надання послуг з утримання будинку та прибудинкової території, управління будинком
м. Бровари » 200_р.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЖЕК-40», що являється платником єдиного податку, в особі директора _____________________, який діє на підставі Статуту, (в подальшому іменується «Виконавець») з однієї сторони, та
власник (наймач) квартири № 000, в житловому будинку № 21 по вул. М. Грушевського у м. Бровари, Іванов Иван Иванович, яка (який) проживає за адресою: Київська обл., м. Бровари, вул. М. Грушевського, 21, кв. № 000, ( в подальшому іменується «Споживач») з другої сторони уклали цей Договір про надання послуг з утримання будинку та прибудинкової території, управління будинком (надалі -„Договір") про наступне:
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
Предметом регулювання цього договору є надання Виконавцем Споживачу послуг з утримання
будинку та прибудинкової території, управління будинком (балансоутримання, укладання договорів на
виконання комунальних та інших послуг, контроль виконання умов договору тощо), в порядку,
передбаченому цим договором. В свою чергу Споживач зобов'язується своєчасно оплачувати надані
послуги за встановленими тарифами у строки і на умовах, передбачених цим договором.
Комунальні послуги з централізованого постачання холодної та гарячої води, водовідведення, газо- та
електропостачання, централізованого опалення тощо надаються Споживачу на підставі окремо укладених
договорів з виробниками цих послуг.
Характеристика об'єкта надання послуг: Номер квартири 000 площа квартири (загальна) ______ метрів, з них житлова ______ кв. метрів.
2. ПЕРЕЛІК ПОСЛУГ
2.1. Виконавцем на підставі цього договору надаються такі послуги:
Прибирання сходових кліток;
Прибирання прибудинкової території;
Вивезення та утилізація твердих побутових і негабаритних відходів;
Прибирання підвалів, технічних поверхів та покрівель;
Технічне обслуговування ліфтів;
Обслуговування систем диспетчеризації;
Технічне обслуговування внутрішньо будинкових систем тепло, водопостачання, водовідведення і
зливової каналізації;
Дератизація;
Дезінсекція;
Обслуговування димовентиляційних каналів;
Технічне обслуговування систем протипожежної автоматики й димовидалення;
Технічне обслуговування побутових електроплит (у разі їх наявності);
Поточний ремонт конструктивних елементів, інженерних систем і технічних пристроїв будинків та
елементів зовнішнього благоустрою, розташованих на прибудинковій території;
Ремонт обладнання дитячих майданчиків;
Ремонт обладнання господарських майданчиків;
Поливання дворів, клумб і газонів;
Підготовка житлових будинків до експлуатації в осінньо-зимовий період;
Прибирання та вивезення снігу;
Експлуатація номерних знаків будинків;
Очищення дворових приямків;
Освітлення місць загального користування, підвалів, підкачування води;
Енергопостачання для ліфтів;
Очищення не каналізаційних люків;
Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж
після повірки) квартирних засобів облік)' води та теплової енергії.
2.2. У разі необхідності Виконавцем на підставі цього договору надаються також інші послуги необхідні
для належного утримання будинку та при будинкової території такі як утримання служб консьєржів,
очищення не каналізаційних люків тощо.
У разі необхідності Споживачу може бути надана копія рішення органу місцевого самоврядування про
затвердження тарифів та їх складових на послуги.
2.4. Розмір щомісячної плати за надані послуги визначається згідно чинного законодавства, яким
встановлюються ціни та тарифи на відповідні послуги
наявність пільг з оплати _______________________________________________________________________
(назва законодавчого акта)
(відсотків) ___________________________________________________________________________________
3. ОПЛАТА СПОЖИТИХ ПОСЛУГ
Розрахунковим періодом є календарний місяць;
Оплата послуг, що надаються згідно цього Договору проводиться Споживачем на розрахунковий
рахунок Виконавця в безготівковій формі до 05 числа місяця, який є наступним за місяцем, за який
здійснюється оплата (розрахунковий місяць);
Оплата послуг за цим Договором може здійснюватися Споживачем авансовими платежами за наступні
місяці, про що Сторони попередньо домовляються;
У випадку підвищення вартості надання, передбачених цим Договором послуг в період, за який було
здійснено авансові платежі відповідно до п.3.3 Договору Споживач зобов'язаний доплатити різницю,
на яку зросла вартість таких послуг. Ця оплата повинна бути здійснена Споживачем на розрахунковий
рахунок Виконавця до кінця місяця, в якому відбулося підвищення вартості послуг.
У випадку ненадання або надання не в повному обсязі послуг чи зниження їх якості споживач
може ставити питання про здійснення перерахунку оплачених ним послуг. Для цього споживач
письмово звертається до виконавця з проханням про здійснення перерахунку з зазначенням підстав для такого
перерахунку. За результатами розгляду такого письмового звернення сторони погоджують між собою
порядок та розмір перерахунку.
4. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СПОЖИВАЧА
4.1. Споживач має право на:
Отримання послуг, передбачених цим договором згідно із законодавством та умовами договору;
Отримання в установленому законодавством порядку інформації про перелік послуг, їх вартість,
загальну суму місячного платежу;
4. 1 .3. Ознайомлення з нормативно-правовими актами у сфері житлово-комунальних послуг;
внесення за погодженням з виконавцем у договір змін, що впливають на розмір плати за послуги;
Укладення з виконавцем сплатного договору на заміну або ремонт санітарно-технічних приладів,
пристроїв, обладнання та квартирних засобів обліку, що вийшли з ладу;
Сторони мають право на контроль та звітність іншої сторони. Зокрема споживач має право
знайомитися з роботою виконавця послуг, діючими нормативно-правовими актами в сфері надання послуг
тощо;
Отримувати компенсацію за перевищення нормативних термінів на проведення аварійно-
відновлюваних робіт у розмірі, встановленому виконавцем. При цьому у разі наявності у споживача боргу
по оплаті за житлово-комунальних послуг, такий борг може бути зменшеним на суму, що підлягає
компенсації;
Інші, права, визначенні чинним законодавством.
4.2. Споживач зобов'язаний:
Своєчасно та в порядку, передбаченому цим Договором оплачувати послуги з моменту отримання прав
на дану квартиру ;
Повідомляти виконавця про осіб, строк тимчасово проживання яких у квартирі перевищив місяць, а
також про зміни у стані санітарно-технічного та інженерного обладнання протягом місяця (за умови
проведення розрахунків за надані послуги згідно з нормативами (нормами) споживання);
Забезпечити доступ до мережі, арматури, розподільних систем квартирних засобів обліку води і теплової
енергії представників виконавця за наявності в них відповідного посвідчення:
для ліквідації аварій - цілодобово;
для встановлення і заміни санітарно-технічного та інженерного обладнання, проведення технічного та профілактичного огляду, зняття контрольних показань засобів обліку води і теплової енергії згідно графіку роботи Виконавця;
Дотримуватися .вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг та
містобудівного законодавства;
Забезпечувати цілісність квартирних засобів обліку води і теплової енергії та не втручатися в їх роботу;
У разі втрати права на пільги повідомляти про це виконавця в письмовому вигляді десятиденний строк з
моменту втрати права на пільги;
Своєчасно вживати заходів до усунення виявлених несправностей, пов'язаних з отриманням послуг,
що виникли з його вини;
За власний рахунок проводити ремонт квартири, ремонт та заміну санітарно-технічних приладів,
пристроїв та письмово повідомити про це виконавця завчасно, та дотримуватися у зв'язку з проведенням
ремонту ладнання, що вийшли з ладу з його вини. При здійсненні ремонту квартири споживач зобов'язаний
чинного законодавства, самостійно прибирати за собою та вивозити будівельні відходи від здійсненого ним
ремонту;
4.2.10. Своєчасно проводити підготовку квартири (будинку садибного типу) і його санітарно-технічних
приладів, пристроїв та обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період;
У разі виявлення виконавцем несанкціонованого втручання в роботу засобів обліку води і теплової
енергії відшкодовувати вартість робіт з проведення їх експертизи, метрологічної повірки та ремонту згідно із
законодавством;
У разі виникнення необхідності в додатковому опаленні своєї квартири і пов'язаному з цим втручанню в інженерну систему опалення (як-то добавка секцій батарей чи здійснення будь яких інших,
пов'язаних з порушенням існуючої опалювальної мережі) в обов'язковому порядку погоджувати це питання з Виконавцем. В противному випадку Споживач несе всі несприятливі наслідки, пов'язані з
втручанням до системи опалення. В будь-якому випадку Споживач, який здійснив переобладнання
системи опалення в своїй квартирі зобов'язаний додатково оплачувати, пов'язане з цим надмірне
використання теплової енергії.
Письмово погоджувати з виконавцем питання переобладнання квартири, а також після
оформлення проекту, погоджувати з відповідними органами переміщення внутрішніх перегородок або їх
знесення, перевід її в нежитловий фонд, а також інші дії, які призводять до зміни площі квартири;
Самостійно не вносити зміни в систему електропостачання квартири, виконану по проекту та
утримуватися від дій, які перешкоджають іншим мешканцям будинку користуватися приміщеннями
загального користування (будівництво перегородок в коридорах, привласнення площ коридорів для
використання в особистий цілях тощо);
У випадку проведення ремонтних робіт у квартирі письмово повідомляти про це виконавця цього
договору;
Дотримуватися правил пожежної, газової безпеки, електробезпеки та санітарних норм;
За власні кошти обслуговувати внутрішньо квартирні мережі;
Відшкодовувати виконавцю витрати з проведення аналізу якісних показників послуг у разі
необґрунтованості претензій;
Несе інші обов'язки, визначені чинним законодавством.
5. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ
5.1. Виконавець має право:
5.1.1 Отримання від споживача в порядку передбаченому цим договором плати за послуги;
Вносити за погодженням із споживачем зміни у договір, що впливають на розмір плати за
послуги; за винятком випадку, коли плата за послуги змінюється у зв'язку із прийняттям компетентним
органом відповідного рішення, яким змінюються ціни та тарифи на такі послуги, у такому разі погодження
Споживача не потрібне;
Вимагати від споживача дотримання вимог правил експлуатації житлових приміщень та
прибудинкової території, санітарно-гігієнічних і протипожежних правил та інших нормативно-правових
актів у сфері житлово-комунальних послуг;
Вимагати від споживача своєчасного усунення виявлених несправностей, пов'язаних з отриманням
послуг, що виникли з вини споживача, або відшкодування вартості відповідних робіт;
Цілодобового доступу в приміщення споживача для ліквідації аварій, у тому числі несанкціонованого,
відповідно до встановленого законом порядку, усунення недоліків у роботі санітарно-технічного та
інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічного та профілактичного огляду і
перевірки показань квартирних засобів обліку води і теплової енергії відповідно до законодавства;
Передавати функції балансоутримувача та/або виконавця третій особі з наступним повідомленням
про це споживача на протязі 7-ми днів з моменту такої передачі;
Вимагати від Споживача збільшення ним плати за послуги у випадку втручання Споживача у
системи інженерного забезпечення будинку, які привели до збільшення кількості та/або якості
отриманих споживачем послуг;
Звертатися до судових органів про примусове стягнення із споживача сум, які повинні бути ним сплачені
згідно з цим договором, а також в інших випадках, у разі порушення споживачем своїх зобов'язань.
5.2. Виконавець зобов'язаний:
Забезпечувати надання послуг згідно із законодавством та умовами договору;
Надавати споживачеві в установленому законодавством порядку інформацію про перелік послуг,
їх вартість, загальну суму місячного платежу;
Утримувати внутрішньо-будинкові мережі в належному технічному стані, здійснювати їх технічне
обслуговування та ремонт, вживати своєчасних заходів до ліквідації аварійних ситуацій, усунення порушень
у наданні послуг у строки, встановлені законодавством;
Розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги споживача і проводити
відповідний перерахунок розміру плати за послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі,
зниження кількісних і якісних показників;
Своєчасно ознайомлювати споживача з нормативно-правовими актами у сфері житлово-комунальних
послуг;
Здійснювати контроль за технічним станом інженерного обладнання будинків, квартир, приміщень;
Своєчасно проводити підготовку будинків і технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий
період.
6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
6.1. Споживач несе відповідальність згідно із законодавством і цим договором за:
Недотримання вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;
Втручання у роботу засобів обліку води і теплової енергії;
Порушення зобов'язань, встановлених договором або законодавством.
6.2. Виконавець несе відповідальність у разі неналежного надання або ненадання послуг, що призвело
до заподіяння збитків майну та/або приміщенню споживача, шкоди його життю чи здоров'ю,- шляхом
відшкодування збитків.
7. ТОЧКИ РОЗПОДІЛУ, В ЯКИХ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ПЕРЕДАЧА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ СПОЖИВАЧЕВІ, ВИМІРЮВАННЯ ОБСЯГІВ ТА ЯКОСТІ ПОСЛУГ
7.1. Точками розподілу, в яких здійснюється передача комунальних послуг споживачеві, є:
з централізованого опалення - стояки в межах квартири;
з постачання холодної та гарячої води - водорозбірні крани (душова сітка);
з водовідведення - зливний отвір санітарно-технічних приладів;
Засоби обліку води і теплової енергії, встановлені у квартирі та надання інших послуг можуть
перевірятися.
У разі виникнення сумнівів щодо правильності показань квартирних засобів обліку споживач в
установленому порядку може проводити їх позачергову повірку за власні кошти, про що за 10-ть днів
письмово інформує виконавця. Підставою для будь-яких перерахувань грошових коштів за результатами
проведеної перевірки с результати такої перевірки, яка здійснена в порядку, передбаченому цим договором та
законодавством у присутності виконавця.
8. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
8.1. У разі порушення виконавцем умов договору споживач викликає представника виконавця для
складання та підписання акта-претензії споживача, в якому зазначаються строки, види порушень кількісних і
якісних показників послуг тощо.
Представник виконавця повинен з'явитися на виклик споживача на протязі 5-ти робочих днів з моменту отримання виклику в час, який відповідає графіку роботи виконавця. У разі недопущення представника виконавця до житлового приміщення Споживача, такий представник складає довідку про не допуск, яка свідчить про належне прибуття представника виконавця до Споживача. При цьому Споживач має право повторно викликати представника виконавця для складання та підписання акту-претензії.
Акт-претензія складається споживачем та представником виконавця і скріплюється їх підписами. У
разі неприбуття представника виконавця у визначений договором строк або необгрунтованої відмови
від підписання акт-претензія вважається дійсною, якщо її підписали не менш як два споживачі. Даний
пункт Договору діє з урахуванням п.8.1.
Акт-претензія подається виконавцю, який протягом десяти робочих днів вирішує питання про
перерахунок платежів або видає споживачеві обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його
претензій;
Виконавець може відмовити споживачеві в задоволенні його претензій щодо відхилення кількісних і
якісних показників послуг на підставі:
показань реєстраційних технічних засобів, атестованих і опломбованих відповідними органами
Держспоживстандарту;
правильності показань засобів обліку води і теплової енергії;
аналізу якості води;
у разі наявності заборгованості Споживача по оплаті послуг.
У разі обгрунтованості претензій споживача витрати, пов'язані з їх перевіркою, відшкодовуються
виконавцем, у разі необґрунтованості - споживачем.
8.5. Спори між сторонами розв'язуються шляхом переговорів або у судовому порядку.
9. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ
9.1. Сторони звільняються від відповідальності за цим договором у разі настання непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру), яка унеможливлює виконання сторонами своїх зобов'язань.
10. СТРОКТДІЇ ДОГОВОРУ
Цей договір укладається на 1 (один) рік і набирає чинності з дня його підписання, але не раніше
вводу будинку в експлуатацію. Договір вважається щороку продовженим на той же строк, якщо за місяць до
закінчення його строку однією із сторін не буде письмово заявлено про розірвання;
Договір може бути розірваний достроково у разі переходу права власності (користування) на
квартиру до іншої особи, а також за ініціативою виконавця у разі більш ніж 3-ох місячної
заборгованості споживача по оплаті послуг. При цьому договір буде вважатися розірваним з дня
направлення виконавцем споживачу відповідного письмового повідомлення про це;
Зміни та доповнення в цей договір вносяться за погодженням сторін, яке оформлюється
додатковою угодою до цього договору та підписується сторонами;
Споживач ознайомлений з переліком послуг та тарифами на них, а також підписанням цього договору
сторони підтверджують відповідність договору чинному законодавству;
10.5. Договір складено у двох примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу, один з яких
зберігається у споживача, другий - у виконавця.
АДРЕСИ ТА РЕКВІЗИТИ СТОРІН
ВИКОНАВЕЦЬ СПОЖИВАЧ
Товариство з обмеженою відповідальністю
«ЖЕК-40»
М. Бровари, бла-бла-бла
Тел.
Директор
____________________
|