|
Скачати 263.29 Kb.
|
ДОГОВІР про надання телекомунікаційних послуг на умовах публічної оферти м. Київ «____» ________ 20 __ року Товариство з обмеженою відповідальністю «БАТИЇВКА» (надалі – «Виконавець») в особі директора Козюбри Тетяни Андріївни., що діє на підставі Статуту, керуючись Законом України «Про телекомунікації», Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг, які затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2012 р. №295, ст. ст. 633, 641 і гл.63 Цивільного кодексу України та фізична особа, яка у відповідності до п. 2 ст. 642 Цивільного кодексу України ), у випадку прийняття викладених нижче істотних умов та оплати послуг, що здійснює таким чином акцепт цієї оферти, стає Замовником, уклали даний Договір (далі — Договір) про наступне: Терміни, що вживаються в цьому Договорі, для цілей цього Договору мають наступне значення: Публічна оферта - пропозиція Виконавця, адресована будь-якій фізичній особі у відповідності зі статтею 641 Цивільного кодексу України, укласти з ним договір про надання доступу до мережі Інтернет, на умовах, що містяться в публічній оферті. Договір - правочин про надання доступу до мережі Інтернет, укладений між Виконавцем і замовником на умовах Публічної оферти в момент акцепту Замовником її умов (далі — Договір). Акцепт - повна й безумовна згода Замовника на укладення Договору на умовах, визначених публічною офертою. Правила – Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджені Постановою КМ УКРАЇНИ від 11.04.2012 р. №295. Білінгова система – програмно-апаратний комплекс Виконавця, функцією якого є ведення обліку наданих телекомунікаційних послуг споживачем таких послуг. Система самообслуговування – інформаційна система Виконавця, доступ до якої Замовник може отримати через звернення до інформаційного ресурсу Виконавця та аутентифікації Замовника шляхом введення Замовником даних до його ідентифікації на такому інформаційному ресурсі, та за допомогою якої Замовник власноруч без участі співробітників Виконавця може замовляти нові Послуги, отримувати інформацію про замовленні ним Послуги та змінювати параметри замовлених послуг. Користування системою самообслуговування можливе лише після проведення аутентифікації Замовника використовуючи відомі тільки Замовнику дані ідентифікації. Первинний платіж – платіж за організацію технічної можливості надання Замовнику замовлених ним Послуг, який сплачується Замовником після укладення Договору та відповідного/відповідних додатку/додатків, якими Замовник замовляє відповідний набір телекомунікаційних послуг, що надаватимуться за цим Договором, з метою оплати вартості організації технічної можливості надання Замовнику замовлених ним Послуг. Розмір первинного платежу визначається у Тарифних планах Виконавця. Абонентна плата – фіксований платіж, який встановлює Виконавець та який повинен сплачуватись Замовником за кожний календарний місяць дії цього договору (незалежно від кількості днів місяця, в якому діяв цей Договір) за Послуги, згідно діючим Тарифним планом Виконавця. Мінімальний рівень – сума грошових коштів на Особовому рахунку Замовника, яка визначена у діючих Тарифах/Тарифних планах Виконавця та наявність якої на Особовому рахунку Замовник зобов’язаний забезпечити для користування Послугами згідно з відповідним діючим Тарифним планом Виконавця. Тарифи/Тарифний план – вартість Послуг, виражена у грошовій формі, зокрема, щодо розміру Первинного платежу, щомісячної абонентної плати, Мінімального рівня. Інформацію про Тарифи/Тарифні плани Виконавця можна отримати за телефонним номером Виконавця, що зазначений у цьому договорі, у центрі обслуговування Замовників Виконавця, а також на www.batyevka.net. Особовий рахунок – рахунок, за яким здійснюється розрахунки між Виконавцем та Замовником, що відкривається Замовникові в Білінговій системі Виконавця для обліку Послуг, що надаються Замовнику та оплати Замовником їх вартості. Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована (категорії персональних даний, які обробляються: паспортні дані; ідентифікаційний код, адреса реєстрації Замовника або адреса підключення його до Послуги, ІР-адреса, телефонний номер та інші дані, що дозволяють його ідентифікувати). Замовлення (послуг) – замовлення Замовником додаткових до вже замовлених до Договору Послуг, що здійснюються шляхом формування Замовником відповідного запиту на отримання таких Послуг через Систему самообслуговування. Інформування/Попередження (Замовника) / Інформувати/Попереджати (Замовника) – доведення/доводити до відома Замовника інформації, що стосується взаємовідносин між Замовником і Виконавцем, що виникають на підставі цього договору, одним, всіма або декількома з наступних способів: по телефону; коротким текстовим повідомленням (SMS); електронною поштою; розміщенням відповідного повідомлення в засобах масової інформації; розміщенням відповідного повідомлення на інформаційних ресурсах Виконавця (зокрема, на www.batyevka.net) або в Системі самообслуговування; у письмовій формі. Якщо у Договорі прямо не зазначено яким з вище перелічених способів відбувається Інформування/Попередження, це означає, що Виконавець має право здійснити Інформування/Попередження будь-яким, всіма або декількома з зазначених вище способів на власний розсуд. Роботи з підключення – роботи із прокладання абонентських кабельних ліній від точки колективного доступу Виконавця до квартира Замовника за адресою вказаною в даному Договорі: прокладання абонентських кабельних ліній (не більше 20 м без кріплення) від точки технологічного вводу в квартиру до місця встановлення обладнання Замовника (яке знаходиться у власності Замовника або надається Замовнику Виконавцем на умовах придбання/оренди з метою надання послуг фіксованого зв’язку); підключення Замовника до мережі широкосмугового доступу фіксованого зв’язку Виконавця.
3.1. Всі умови Договору, викладені в цій Публічній оферті, є обов'язковими для Замовника та Виконавця. Перед початком отримання Послуг Замовник зобов'язаний ознайомитися з умовами Договору. Якщо Замовник не згодний з умовами Договору, він не вправі користуватися послугами.
|
ДОГОВІР про надання телекомунікаційних послуг на умовах публічної оферти Цивільного кодексу України та фізична особа, яка у відповідності до п. 2 ст. 642 Цивільного кодексу України ), у випадку прийняття... |
ДОГОВІР про надання телекомунікаційних послуг на умовах публічної оферти Цивільного кодексу України та фізична особа, яка у відповідності до п. 2 ст. 642 Цивільного кодексу України ), у випадку прийняття... |
Предмет договору Абонент”, в особі, що прийняла акцепт Даної публічної оферти, з іншої сторони, який діє на підставі Статуту, надалі “Сторони”, уклали... |
ДОГОВІР ПРО ЗАМІНУ СТОРОНИ в договорі про надання телекомунікаційних... Товариство з обмеженою відповідальністю «БАТИЇВКА», в особі директора Радецького Святослава Олександровича, який діє на підставі... |
ДОГОВІР № КРІСНЕТ-ДОМО-01 про надання телекомунікаційних послуг доступу... ТОВ «КРІСНЕТ», іменоване надалі «Провайдер», в особі директора Нiколаєва Андрiя Миколайовича, що діє на підставі Статуту, пропонує... |
ДОГОВІР № СОКОМ-ДОМО-01 про надання телекомунікаційних послуг доступу... ЗАТ «СОКОМ», іменоване надалі «Провайдер», в особі, генерального директора Буглак Олени Костянтинівни, що діє на підставі Статуту,... |
Публічний договір про надання телекомунікаційних послуг Приватне підприємство «ХОУМТЕЛЕКОМ» Приватне підприємство «ХОУМТЕЛЕКОМ» (надалі ”Оператор”), включене у реєстр провайдерів та операторів телекомунікаційних послуг рішенням... |
Надалі Виконавець, пропонує надання Послуг з Абонент (у випадку надання послуг з реєстрації доменних імен та хостингу). Ця угода носить характер публічної оферти, є еквівалентом... |
ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ ІНТЕРНЕТ ПОСЛУГ П. П. "Інтер Д. С.", надалі за текстом «Провайдер», опубліковує даний Договір про надання Інтернет послуг (далі по тексту «Договір»),... |
ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ АУДИТОРСЬКИХ ПОСЛУГ ... |