ДОГОВІР про надання телекомунікаційних послуг на умовах публічної оферти


Скачати 263.29 Kb.
Назва ДОГОВІР про надання телекомунікаційних послуг на умовах публічної оферти
Сторінка 1/3
Дата 22.02.2016
Розмір 263.29 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
  1   2   3
ДОГОВІР

про надання телекомунікаційних послуг на умовах публічної оферти

м. Київ «____» ________ 20 __ року

Товариство з обмеженою відповідальністю «БАТИЇВКА» (надалі – «Виконавець») в особі директора Козюбри Тетяни Андріївни., що діє на підставі Статуту, керуючись Законом України «Про телекомунікації», Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг, які затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2012 р. №295, ст. ст. 633, 641 і гл.63 Цивільного кодексу України та фізична особа, яка у відповідності до п. 2 ст. 642 Цивільного кодексу України ), у випадку прийняття викладених нижче істотних умов та оплати послуг, що здійснює таким чином акцепт цієї оферти, стає Замовником, уклали даний Договір (далі — Договір) про наступне:

Терміни, що вживаються в цьому Договорі, для цілей цього Договору мають наступне значення:

Публічна оферта - пропозиція Виконавця, адресована будь-якій фізичній особі у відповідності зі статтею 641 Цивільного кодексу України, укласти з ним договір про надання доступу до мережі Інтернет, на умовах, що містяться в публічній оферті.

Договір - правочин про надання доступу до мережі Інтернет, укладений між Виконавцем і замовником на умовах Публічної оферти в момент акцепту Замовником її умов (далі — Договір).
Акцепт - повна й безумовна згода Замовника на укладення Договору на умовах, визначених публічною офертою.

Правила – Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджені Постановою КМ УКРАЇНИ від 11.04.2012 р. №295.

Білінгова система – програмно-апаратний комплекс Виконавця, функцією якого є ведення обліку наданих телекомунікаційних послуг споживачем таких послуг.

Система самообслуговування – інформаційна система Виконавця, доступ до якої Замовник може отримати через звернення до інформаційного ресурсу Виконавця та аутентифікації Замовника шляхом введення Замовником даних до його ідентифікації на такому інформаційному ресурсі, та за допомогою якої Замовник власноруч без участі співробітників Виконавця може замовляти нові Послуги, отримувати інформацію про замовленні ним Послуги та змінювати параметри замовлених послуг. Користування системою самообслуговування можливе лише після проведення аутентифікації Замовника використовуючи відомі тільки Замовнику дані ідентифікації.

Первинний платіж – платіж за організацію технічної можливості надання Замовнику замовлених ним Послуг, який сплачується Замовником після укладення Договору та відповідного/відповідних додатку/додатків, якими Замовник замовляє відповідний набір телекомунікаційних послуг, що надаватимуться за цим Договором, з метою оплати вартості організації технічної можливості надання Замовнику замовлених ним Послуг. Розмір первинного платежу визначається у Тарифних планах Виконавця.

Абонентна плата – фіксований платіж, який встановлює Виконавець та який повинен сплачуватись Замовником за кожний календарний місяць дії цього договору (незалежно від кількості днів місяця, в якому діяв цей Договір) за Послуги, згідно діючим Тарифним планом Виконавця.

Мінімальний рівень – сума грошових коштів на Особовому рахунку Замовника, яка визначена у діючих Тарифах/Тарифних планах Виконавця та наявність якої на Особовому рахунку Замовник зобов’язаний забезпечити для користування Послугами згідно з відповідним діючим Тарифним планом Виконавця.

Тарифи/Тарифний план – вартість Послуг, виражена у грошовій формі, зокрема, щодо розміру Первинного платежу, щомісячної абонентної плати, Мінімального рівня. Інформацію про Тарифи/Тарифні плани Виконавця можна отримати за телефонним номером Виконавця, що зазначений у цьому договорі, у центрі обслуговування Замовників Виконавця, а також на www.batyevka.net.

Особовий рахунок – рахунок, за яким здійснюється розрахунки між Виконавцем та Замовником, що відкривається Замовникові в Білінговій системі Виконавця для обліку Послуг, що надаються Замовнику та оплати Замовником їх вартості.

Персональні дані  - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована (категорії персональних даний, які обробляються: паспортні дані; ідентифікаційний код, адреса реєстрації Замовника або адреса підключення його до Послуги, ІР-адреса, телефонний номер  та інші дані, що дозволяють його ідентифікувати).

Замовлення (послуг) – замовлення Замовником додаткових до вже замовлених до Договору Послуг, що здійснюються шляхом формування Замовником відповідного запиту на отримання таких Послуг через Систему самообслуговування.

Інформування/Попередження (Замовника) / Інформувати/Попереджати (Замовника) – доведення/доводити до відома Замовника інформації, що стосується взаємовідносин між Замовником і Виконавцем, що виникають на підставі цього договору, одним, всіма або декількома з наступних способів: по телефону; коротким текстовим повідомленням (SMS); електронною поштою; розміщенням відповідного повідомлення в засобах масової інформації; розміщенням відповідного повідомлення на інформаційних ресурсах Виконавця (зокрема, на www.batyevka.net) або в Системі самообслуговування; у письмовій формі. Якщо у Договорі прямо не зазначено яким з вище перелічених способів відбувається Інформування/Попередження, це означає, що Виконавець має право здійснити Інформування/Попередження будь-яким, всіма або декількома з зазначених вище способів на власний розсуд.

Роботи з підключення – роботи із прокладання абонентських кабельних ліній від точки колективного доступу Виконавця до квартира Замовника за адресою вказаною в даному Договорі: прокладання абонентських кабельних ліній (не більше 20 м без кріплення) від точки технологічного вводу в квартиру до місця встановлення обладнання Замовника (яке знаходиться у власності Замовника або надається Замовнику Виконавцем на умовах придбання/оренди з метою надання послуг фіксованого зв’язку); підключення Замовника до мережі широкосмугового доступу фіксованого зв’язку Виконавця.

  1. Предмет договору

    1. На підставі виданих згідно законодавством України ліцензій на здійснення діяльності у галузі зв’язку, Виконавець надає Замовнику телекомунікаційні послуги фіксованого зв’язку, що замовлені Замовником з технічними характеристиками, а Замовник оплачує такі послуги у порядку та на умовах, передбаченому цим Договором. Для організації технічної можливості надання Послуг Виконавець може виконувати Роботи з підключення.

    2. Виконавець включений до Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій за рішенням НКРЗ від 20.08.2013 № 543.

    3. До телекомунікаційних послуг фіксованого зв’язку, що можуть надаватися за цим Договором, відносяться наступні послуги Виконавця (надалі, коли розуміються всі послуги, замовлені Замовником у відповідності до умов цього Договору – «Послуги» ):

      1. Постійний доступ в Інтернет;

      2. Інші послуги, замовлені Замовником.

    4. Під Послугами, що замовлені Замовником, розуміються всі послуги щодо яких Замовник здійснив Замовлення, а також всі Послуги, спожиті Замовником з використанням персональних даних його ідентифікації, зокрема логінів, паролів, які йому належать, а також ідентифікаторів його обладнання.

    5. З метою користування в майбутньому послугами доступу в Інтернет та іншими послугами Виконавця, Замовник може замовити роботи з прокладання кабелю до квартири та в квартирі до дочки підключення (під час проведення ремонтних/оздоблювальних робіт в квартирі ), попередьо здійснивши оплату такої послуги. Активація обладнання в такому випадку здійснюється за повідомленням Замовника.

  2. Для доступу до Послуг та подальшого Використання цих Послуг, Виконавець може надавати Замовнику у тимчасове платне користування (оренду) відповідне обладнання.

  3. Порядок укладення Договору

3.1. Всі умови Договору, викладені в цій Публічній оферті, є обов'язковими для Замовника та Виконавця.  Перед початком  отримання Послуг Замовник зобов'язаний ознайомитися з умовами Договору. Якщо Замовник не згодний з умовами Договору, він не вправі користуватися послугами.

  1. Права та обов’язки сторін

    1. Виконавець зобов’язується:

      1. Надавати Замовнику Послуги згідно з умовами, зазначеними у цьому Договорі, умовами, прийнятими Замовником при Замовлені Послуг та згідно з чинним нормативно-правовими Актами України.

      2. Надавати Замовнику необхідні консультації з питання належного використання замовлених Послуг.

      3. Інформувати Замовника про нові види послуг, які Виконавець може надавати Замовнику.

      4. У порядку, передбаченому чинними нормативно-правовими актами України, встановлювати тарифи на Послуги, що надаються згідно з цим Договором та інформувати (згідно з пунктами 4 або 6 терміну «Інформувати/Попереджати») Замовника про зміну встановлених Виконавцем тарифів.

      5. На запит Замовника інформувати його про можливість підключення до телекомунікаційної мережі Виконавця конкретного обладнання Замовника.

      6. Повідомляти Замовника про скорочення переліку або припинення Послуг, відключення його кінцевого обладнання у випадках і порядку, передбачених цим Договором, у тому числі у разі виникнення заборгованості Замовника.

      7. У разі отримання, у відповідності до порядку, передбаченому цим Договором, повідомлення від Замовника що до перерви в наданні Послуг, вживати необхідні заходи по відновленню надання послуг.

      8. Інформувати Замовника про термін, при настанні якого може бути припинено надання Послуг/Окремих послуг, на які не нараховується щомісячна плата і які потребують постійного використання ресурсів телекомунікаційних мереж, якщо Замовник не користувався такими послугами.

      9. Вести облік обсягу та вартості наданих Замовнику Послуг за кожним видом окремо і забезпечувати його достовірність.

      10. Надавати Замовнику Послуги за встановленими показниками якості відповідно до стандартів та інших нормативних документів діючих в Україні та умов Договору, Додатків до нього.

      11. Забезпечувати правильність застосування Тарифів.

      12. Вживати відповідно до чинного законодавства України заходів із забезпечення конфіденційності інформації про Замовника та Послуги, які він отримав чи замовляв.

      13. Виконавець має і інші обов’язки, передбачені цим Договором за чинним законодавством України.

    2. Замовник зобов’язується:

      1. Сплатити Виконавцю Первинний платіж за всі замовлені Замовником Послуги в строк протягом 3-х днів з моменту початку надання телекомунікаційних послуг у розмірі, що визначається згідно з відповідним Тарифним планом Виконавця. Виконавець має право припинити надання Замовнику Послуг, у випадку несплати Замовником Виконавцю у зазначений вище у цьому пункті строк первинного платежу у повному обсязі, та розірвати цей Договір в односторонньому порядку протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати початку надання телекомунікаційних послуг.

      2. Оплачувати Послуги Виконавця у національній валюті України, у повному обсязі, у відповідності до умов Договору, зокрема, щомісячно сплачувати Виконавцю абонентну плату, підтримувати залишок грошових коштів на Особовому рахунку Замовника на рівні не нижче Мінімального рівня, що встановлений згідно відповідним діючим Тарифним планом Виконавця.

      3. Не допускати підключення телекомунікаційного обладнання, пристроїв, які не мають сертифіката відповідності.

      4. Дотримуватися умов отримання та користування Послугами, зазначеними у цьому Договорі та у нормативно-правових актах України в сфері телекомунікацій та нести відповідальність за неналежне користування Послугами згідно з чинним законодавством України та умовами цього Договору.

      5. У разі виникнення перерви в наданні Послуг, або при відхиленні технічних показників надання Послуг від нормативних, негайно повідомляти про це Виконавця, але в будь якому випадку протягом 30 хвилин з моменту виявлення такої перерви або такого відхилення за телефоном підтримки вказаним в договорі.

      6. Не використовувати Послуги у комерційних та/або для надання їх третім особам.

      7. Не використовувати Послуги в цілях, заборонених чинним законодавством України.

      8. Письмово повідомляти Виконавця про зміну відомостей про Замовника протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту виникнення таких змін. Якщо Замовник не повідомив Виконавця письмово про такі зміни, то передані Виконавцем Замовнику за раніше отриманими даними повідомлення вважаються отриманими Замовником.

      9. Не допускати використання кінцевого обладнання для вчинення противоправних дій або дій, що суперечать інтересам національної безпеки, оборони та охорони правопорядку.

      10. Утримувати у справному стані кінцеве обладнання та абонентські лінії в межах приміщень та території, що знаходяться у володінні/користуванні Замовника.

      11. Повідомляти, у тому числі письмово, на запит Виконавця про тип кінцевого обладнання, що використовується Замовником для отримання Послуг.

      12. Виконавець надає Замовнику початковий пароль для користування системою обслуговування. Замовник зобов’язується змінити його на інформаційному ресурсі Виконавця на свій власний відразу після початку надання послуг та в подальшому несе повну відповідальність за схоронність та нерозголошення своїх паролів та логінів. При цьому Замовник зобов’язаний оплатити всі Послуги, що були спожиті з використанням його даних ідентифікації, зокрема паролів, логінів, які належать Замовнику.

      13. Всіляко сприяти проведенню Виконавцем робіт з підключення.

      14. Користуватися всіма замовленими послугами. У випадку, якщо Замовник не користується Послугами/окремими Послугами та не оплачує такі Послуги належним чином протягом двох місяців, Виконавець має право припинити надання Замовнику таких Послуг.

      15. Замовник має і інші обов’язки, передбачені цим Договором, Додатками до нього та чинними нормативно-правовими актами України.

    3. Виконавець має право:

      1. Встановлювати Тарифи на Послуги, що ним надаються,з врахуванням обмежень, встановлених державою.

      2. Скорочувати перелік або припиняти надання Послуг /окремих Послуг Замовнику у випадку порушення ним умов цього Договору, Додатків, Правил, інших чинних нормативно- правових актів України у сфері телекомунікацій.

      3. Припиняти діяльність з надання телекомунікаційних послуг, відповідно до чинного законодавства України.

      4. Не підключати до телекомунікаційної мережі кінцеве обладнання, у разі відсутності документів про підтвердження відповідності кінцевого обладнання вимогам нормативних документів у сфері телекомунікацій.

      5. Відключати кінцеве обладнання Замовника у випадках і в порядку, що зазначені у п.5.4. цього Договору.

      6. Скорочувати або припиняти надання послуг/окремих Послуг Замовнику, у разі, якщо Замовник не погасив заборгованість перед Виконавцем, у порядку, зазначеному у підпункті 5.4.4. цього Договору.

      7. На оплату Замовником послуг Виконавця належним чином, у відповідності до умов цього Договору.

      8. Залучати до виконання Робіт з підключення третіх осіб (юридичних або фізичних осіб). При цьому Виконавець має право надавати таким третім особам для виконання цілей цієї угоди, зокрема для проведення Робіт з підключення інформацію про Замовника. Підписанням цього Договору, Замовник надає згоду на залучення Виконавцем третіх осіб для виконання робіт з підключення та на надання третім особам, в тому числі органам державної влади, необхідної інформації про Замовника. Виконавець несе відповідальність перед Замовником за виконання Робіт з підключення.

      9. Виконавець має також інші права, передбачені чинними нормативно-правовими актами України та цим Договором.

      10. Замовник надає Виконавцю право без додаткового письмового погодження з Замовником використовувати інформацію про Замовника та надані йому телекомунікаційні послуги, в тому числі про отримані послуги зв’язку, їх тривалість, вартість, зміст, маршрути передавання тощо, а також передавати таку інформацію третім особам в межах та на підставі чинного законодавства України.

    4. Замовник має право:

      1. На дострокове розірвання Договору, за умови попередження Виконавця за 30 (тридцять) календарних днів до дати розірвання Договору.

      2. На несплату абонентної плати за весь час ненадання Замовнику Послуг через пошкодження (аварії ) телекомунікаційних мереж, що призвело до припинення надання послуг Замовнику, у разі порушення Виконавцем контрольних термінів усунення пошкоджень (аварії), за умови, що такі пошкодження (аварії ) телекомунікаційних мереж виникли з вини Виконавця.

      3. На отримання від Виконавця на запит Замовника відомостей про отримані Замовником послуги у порядку, передбаченому чинним законодавством України.

      4. На безоплатне отримання рахунків на оплату Послуг, у випадку виставлення таких рахунків Виконавцем.

      5. На обмеження Виконавцем доступу Замовника до окремих видів телекомунікаційних послуг, на підставі заяви Замовника, на підставі заяви Замовника та за умови наявності технічних можливостей у Виконавця, у відповідності до законодавства.

      6. Замовник має і інші права, передбачені цим Договором та чинним законодавством України.
  1   2   3

Схожі:

ДОГОВІР про надання телекомунікаційних послуг на умовах публічної оферти
Цивільного кодексу України та фізична особа, яка у відповідності до п. 2 ст. 642 Цивільного кодексу України ), у випадку прийняття...
ДОГОВІР про надання телекомунікаційних послуг на умовах публічної оферти
Цивільного кодексу України та фізична особа, яка у відповідності до п. 2 ст. 642 Цивільного кодексу України ), у випадку прийняття...
Предмет договору
Абонент”, в особі, що прийняла акцепт Даної публічної оферти, з іншої сторони, який діє на підставі Статуту, надалі “Сторони”, уклали...
ДОГОВІР ПРО ЗАМІНУ СТОРОНИ в договорі про надання телекомунікаційних...
Товариство з обмеженою відповідальністю «БАТИЇВКА», в особі директора Радецького Святослава Олександровича, який діє на підставі...
ДОГОВІР № КРІСНЕТ-ДОМО-01 про надання телекомунікаційних послуг доступу...
ТОВ «КРІСНЕТ», іменоване надалі «Провайдер», в особі директора Нiколаєва Андрiя Миколайовича, що діє на підставі Статуту, пропонує...
ДОГОВІР № СОКОМ-ДОМО-01 про надання телекомунікаційних послуг доступу...
ЗАТ «СОКОМ», іменоване надалі «Провайдер», в особі, генерального директора Буглак Олени Костянтинівни, що діє на підставі Статуту,...
Публічний договір про надання телекомунікаційних послуг Приватне підприємство «ХОУМТЕЛЕКОМ»
Приватне підприємство «ХОУМТЕЛЕКОМ» (надалі ”Оператор”), включене у реєстр провайдерів та операторів телекомунікаційних послуг рішенням...
Надалі Виконавець, пропонує надання Послуг з
Абонент (у випадку надання послуг з реєстрації доменних імен та хостингу). Ця угода носить характер публічної оферти, є еквівалентом...
ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ ІНТЕРНЕТ ПОСЛУГ
П. П. "Інтер Д. С.", надалі за текстом «Провайдер», опубліковує даний Договір про надання Інтернет послуг (далі по тексту «Договір»),...
ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ АУДИТОРСЬКИХ ПОСЛУГ
...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка