Про надання послуг підключення та доступу до мережі Internet/Batyevka. Net


Скачати 155.7 Kb.
Назва Про надання послуг підключення та доступу до мережі Internet/Batyevka. Net
Дата 20.04.2013
Розмір 155.7 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи


ДОГОВІР № ________

про надання послуг підключення та доступу до мережі Internet/Batyevka.Net

м. Київ _________________2010 року

Товариство з обмеженою відповідальністю ”СІДА” (далі – Оператор), в особі директора Радецького С.О., діючого на підставі Статуту, на загальній системі оподаткування, платник ПДВ, з одного боку, і _________________________________________________________________________________________________ (далі – Абонент), разом іменуються «Сторони», а кожна окремо «Сторона» уклали цей Договір про надання послуг підключення та доступу до мережі Internet/Batyevka.Net (далі - Договір) про наведене нижче.

  1. Визначення термінів:

Оператор - ТОВ «СІДА» або інша особа, якій ТОВ «СІДА» передало право надавати від імені ТОВ «СІДА» послугу доступу до мережі.

Мережа BatyevkaNet® - багаторівнева структура, яка складається з кабельної мережі, мережевого обладнання та інформаційної системи, частини якої логічно пов'язані між собою за допомогою єдиного адресного простору Оператора, і яка базується на протоколі TCP/IP.

Інтернет - глобальна інформаційна система, частини якої логічно пов'язані між собою за допомогою єдиного адресного простору та базується на протоколі TCP/IP. Інтернет складається з множини пов'язаних між собою комп'ютерних мереж та забезпечує віддалений доступ до комп'ютерів, електронної пошти, дошок об'яв, баз даних та дискусійних груп.

МЕРЕЖА - Мережа Інтернет/Batyevka.Net® (для скороченого пропису в тексті).

Послуга доступу до МЕРЕЖІ (далі - Послуга) - комплекс сервісів Оператора, наданих Абоненту, що включають в себе:

  • Технічні: Підключення обладнання Абонента до комунікаційного порту Оператора, надання однієї ip-адреси і доступу до ресурсів і сервісів мережі передачі даних Оператора та Інтернет.

  • Адміністративні: Оформлення та переоформлення договорів, актів, податкових накладних, надання розрахунків об'єму і вартості наданих послуг, зміни тарифних планів та параметрів послуг, призупинення надання послуг, відключення Абонента.

  • Консультаційні: Надання технічної допомоги у формі консультацій щодо роботи та настроювання абонентського обладнання, перевірки цілісності абонентських кабельних ліній.


Клієнт - юридична або фізична особа, яка уклала з Оператором Договір, але ще не оплатила Послугу, та/або не була підключена до обладнання Оператора, та/або не отримала IP-адресу, та/або не підписала Акт про підключення Абонента.
Абонент - юридична або фізична особа з якою Оператор уклав Договір про надання послуги доступу до МЕРЕЖІ, яка оплатила Послугу, була підключена до обладнання Оператора, отримала IP-адресу, та підписала Акт про підключення Абонента.

Сторони - Оператор та Клієнт/Абонент.

Довірена особа - фізична повнолітня особа, резидент України, яка уповноважена Абонентом підписувати акти виконаних робіт та наданих послуг, в тому числі акту про підключення та має:

Договір - а) домовленість між Оператором та Абонентом про предмет, основні права, обов'язки, порядок розрахунків і відповідальність Оператора та Абонента щодо підстав, умов та порядку надання, отримання і оплати послуг, в т.ч. доступу до МЕРЕЖІ. Умови Договору уточнюються в Правилах.

в тексті Правил- б) Договір про надання послуг підключення та доступу до МЕРЕЖІ.

Додаткова угода - домовленість між Оператором та Абонентом про додаткові права, обов'язки і відповідальність Оператора та Абонента щодо обсягу послуг, строку дії Договору і таке інше, яка має перевагу над домовленостями, встановленими Договором та/або Правилами з тих самих питань.

Укладання Договору - процедура підписання письмового Договору між Оператором та Клієнтом після перевірки технічної можливості, наданих Клієнтом документів, його ознайомлення з Правилами та інформацією про послугу доступу до МЕРЕЖІ, а також порядком сплати необхідних рахунків, підписаний обома сторонами, Договір вважається укладеним, але таким, що не набрав чинності до настання певної події чи здійснення певної дії, визначених Договором, цими Правилами чи Тарифами.

Додаткові послуги - послуги або роботи, що можуть бути надані Абоненту окремо від Послуг доступу до МЕРЕЖІ та оплачуються Абонентом окремо. Включають роботи з підготовки до підключення.

Абонентська кабельна лінія - відрізок кабельної мережі від обладнання (комп'ютера) Абонента до точки підключення до обладнання Оператора (розподільча коробка) у будинку за місцем споживання Послуги. Абонентська кабельна лінія є власністю Абонента.
Аванс - попередній грошовий внесок Клієнта в рахунок наданих у майбутньому послуг Оператора.
Внутрішня IP-адреса - унікальна адреса пристрою(комп'ютера) в мережі BatyevkaNet®, яка має довжину 4 байта.

Реальна IP-адреса - унікальна адреса пристрою (комп'ютера) в мережі Інтернет, яка має довжину 4 байта.
MAC (media access control) адреса - це апаратна адреса, яка є унікальною для кожного пристрою, що підтримує протокол ТСP/IP.
Місце надання Послуг - конкретно визначена споживачем адреса приміщення, за якою він бажає отримувати одну або декілька Послуг Оператора. Місце надання Послуг власноручно визначається у Договорі.

Особовий рахунок Абонента - рахунок, за яким проводиться облік об'єму, кількості і вартості наданих і спожитих послуг, платежів Абонента і балансовий розрахунок між Оператором і Абонентом.

Початок надання послуг - момент надання та активації Абоненту ір-адреси, підключення його обладнання до МЕРЕЖІ Оператора. Початок надання послуг оформлюється Актом про підключення Абонента.

Правила - Правила користування послугою доступу до МЕРЕЖІ, Умови надання послуг Абонентам встановлюються Оператором і регулюються також додатковими внутрішніми інструкціями Оператора та інструкціями з використання цих послуг. Правила розташовані на сайті www.batyevka.net та обов'язкові для Абонентів при отриманні основних та додаткових послуг.
Припинення дії Договору - остаточне припинення надання послуг на підставі умов, викладених у цих Правилах та Договорі.
Тарифи - перелік з описанням і цінами послуг, що надаються Оператором.

Тарифний пакет - набір технічних, кількісних і вартісних параметрів Послуги на основі яких Оператор проводить визначення вартості послуг, що надаються Абоненту. Тарифні пакети встановлюються Оператором.
Тимчасове припинення надання послуги - тимчасове обмеження обсягу надання Послуги з ініціативи Оператора або за заявою Абонента.

Зона відповідальності Оператора – технічні засоби та канали, які знаходяться у володінні Оператора(шахти, коридори, горища тощо)

Зона відповідальності Абонента – технічні засоби, кабелі, устаткування, які знаходяться у володінні Абонента(квартира, офіс тощо)


  1. Предмет договору.

    1. Оператор відповідно до умов цього Договору надає Абоненту послугу підключення та доступу до мережі Internet/BatyevkaNet надалі МЕРЕЖА за адресою :



Україна м. Київ ______________________________________________________________________________________________


  1. Загальні умови та порядок надання послуг встановлюються Правилами користування послугою доступу до МЕРЕЖІ, іншими внутрішніми інструкціями Оператора з використання послуг доступу до МЕРЕЖІ, які є невід’ємною частиною даного Договору та розташовані на офіційному сайті Оператора http://batyevka.net/pravila.doc.

  2. Підписавши даний Договір, Абонент _________________________________ підтверджує, що ознайомлений з Правилами користування послугою доступу до МЕРЕЖІ та зобов’язується їх дотримуватись.

  3. Надання послуг за цим Договором починається з моменту підписання Абонентом цього договору.




  1. Права та обов’язки сторін.

    1. Оператор має право:

      1. У разі невиконання Абонентом своїх обов’язків, передбачених цим Договором та правилами, призупиняти надання послуг.

      2. У разі виникнення заборгованості у Абонента перед Оператором по даному Договору, Оператор має право призупинити надання всіх послуг до моменту погашення заборгованості.

      3. Відмовити Абоненту в наданні нових Послуг, у разі наявності у Абонента заборгованості перед Оператором.

      4. Призупинити надання послуг без попереднього повідомлення при відсутності на Особистому рахунку Абонента достатньої суми для оплати Послуг в наступному Календарному місяці. Поновлення надання Послуг відновлюється автоматично при наявності на Особовому рахунку Абонента грошових коштів в достатній кількості для оплати замовлених Послуг в поточному Календарному місяці.

      5. Удосконалювати Правила користування послугою доступу до МЕРЕЖІ.

      6. Змінювати тарифи на Послуги, перелік та умови надання послуг, які встановлюються Оператором самостійно шляхом оприлюднення в ЗМІ інформації про зміну Тарифів не пізніше ніж за 20 днів до запровадження таких змін. У разі незгоди з новими тарифами Оператора, Абонент має право відмовитись від Послуг та розірвати цей Договір та/або всі Додатки до Договору, письмово попередивши про це Оператора до введення в дію змін на тарифи.

      7. Повідомляти Абонента про стан його особистого рахунку, нові тарифи, акції та інші заходи Оператора електронним листом, SMS на мобільні телефони, вказані в контактних реквізитах Абонента, дзвінками від співробітників Оператора, та у Особовому Кабінеті, розташованому на офіційному сайті Оператора за адресою http://my.batyevka.net . Всі прийняті повідомлення від Оператора не можуть оцінюватися (вважатися) Абонентом, як спам або розсилка. Підписуючи даний Договір, Абонент дає свою згоду на вищевказаний вид повідомлень і в подальшому не може мати претензій до Оператора.

      8. Проводити дії, передбачені Правилами користування послугою доступу до МЕРЕЖІ.

    2. Оператор зобов’язаний:

      1. Надавати Абоненту інформацію про Послуги.

      2. Забезпечувати правильність виконання тарифів.

      3. Надати Абоненту особовий рахунок та забезпечити до нього доступ для моніторингу фінансового стану у Особистому Кабінеті за адресою: http://my.batyevka.net на офіційному сайті Оператора.

      4. Надавати послуги Абоненту згідно з цим Договором, Правилами користування послугою доступу до МЕРЕЖІ та Тарифами Оператора.

      5. На протязі однієї доби із зафіксованого моменту подання Абонентом заявки щодо пошкодження телекомунікаційної мережі, яке унеможливило доступ Абонента до послуги або знизило до непростимих значень показники якості телекомунікаційної послуги, вчинити всі необхідні дії для усунення пошкоджень, але не більше ніж 5 (п’ять) календарних днів ( ст. 40 п. 6 Закону України ”Про телекомунікації” ).

    3. Абонент має право:

      1. Користуватись послугами, що надаються за цим Договором, відповідно до Правил користування послугою доступу до МЕРЕЖІ.

      2. Призупинити надання Послуги обов’язково вказавши термін, на який призупиняється надання Послуги, у Особовому Кабінеті за адресою: http://my.batyevka.net на офіційному сайті Оператора або за письмово заявою, безпосередньо в офісі Оператора, попередивши про це Оператора, не пізніше ніж за 5 (п'ять) робочих днів до запланованої дати припинення.

      3. Відмовитись Від послуг та припинити дію Договору, у порядку визначеному п. 2.1.5. та 5.2 цього Договору.

      4. Отримувати інформацію про Послуги або стан Особистого рахунку.

      5. Звертатись до Оператора зі скаргами та пропозиціями згідно режиму роботи Оператора по зверненню громадян.

        1. Режим роботи Оператора по зверненню громадян: в телефонному режимі громадяни можуть звернутися до Оператора з понеділка по п'ятницю з 10-00 до 19-00;

прийом абонентів в офісі Оператора з 11-00 до 17-00.

      1. У разі виникнення проблем з доступом до мережі Internet/Batyevka.NET, з питаннями про виклик спеціаліста для усунення проблем з доступом, технічних консультацій, уточнення фінансового стану Особистого Рахунку звертатися за телефоном 49-555-49 з 10-00 до 19-00.

    1. У будь-який час змінювати Тарифний пакет послуг зі свого Особистого Кабінету за адресою: http://my.batyevka.net на офіційному сайті Оператора. У разі такої зміни, новообраний Тарифний план вступає в дію першого числа наступного місяця.

  1. Абонент зобов’язаний:

    1. Самостійно без виписаних рахунків здійснювати платежі за всі послуги Оператора на підставі даного договору. Способи оплати зазначені на сайті Оператора.

    2. Самостійно контролювати стан особистого рахунку на офіційному сайті Оператора у Своєму Особистому Кабінеті за адресою: http://my.batyevka.net (Логін та Пароль формується під час укладання договору. В письмовому вигляді Логін та Пароль необхідно отримати наступного дня у офісі Оператора).

    3. Дотримуватись правил техніки безпеки при користуванні обладнанням.

    4. Користуватись послугами у повній відповідності до умов цього Договору та Правил користування послугою доступу до МЕРЕЖІ.

    5. Своєчасно та в повному обсязі сплачувати надані послуги згідно до Порядку розрахунків.

    6. Сплачувати авансові внески до моменту фактичного використання раніше внесеного авансу.

    7. Забезпечувати зберігання обладнання Оператора, встановленого у приміщенні Абонента.

    8. Не втручатися в роботу встановленого Оператором обладнання та не намагатися будь-яким чином самостійно усунути несправності чи недоліки роботи обладнання Оператора.



  1. Порядок розрахунків.

    1. Об’єм наданих послуг визначається за даними автоматизованої системи розрахунків «АСР», дана інформація вважається достовірною до тих пір, доки інше не буде доведено в установленому Законом порядку.

    2. Акт наданих послуг знаходиться у Оператора. Абонент має право звернутися до Оператора з проханням надати йому відповідний Акт. Якщо Абонент у семиденний термін не звернувся з письмовим зауваженням, то послуга вважається наданою у повному обсязі в належній якості та без претензій зі сторони Абонента до Оператора.

    3. Розрахунки Абонента з Оператором виконуються згідно з діючими Правилами користування послугою доступу до МЕРЕЖІ.

    4. Абоненту надається один Особовий рахунок, на якому здійснюється облік розрахунків за надані послуги.

Абонент має доступ до Особового рахунку на офіційному сайті Оператора http://my.batyevka.net

  1. Нарахування за надані послуги здійснюються згідно з діючими на час оплати Тарифами Оператора, які є невід’ємною частиною цього Договору (Тарифи додаються). Абонент обирає Тарифний пакет, передбачений Тарифами, відповідно до якого здійснюються розрахунки. Розрахунковий період становить один календарний місяць.

  2. Вартість обраного Тарифного пакету сплачується Абонентом на наступний розрахунковий період авансом до 25 числа поточного місяця у розмірі не меншому ніж сума встановленої в обраному Тарифному пакеті абонентської плати.

  3. Оператор кожного першого числа наступного місяця повністю списує суму абонентської плати згідно з Тарифним пакетом з Особового рахунку Абонента.

  4. При здійсненні оплати послуг Оператора, Абонент зобов’язаний точно вказати у своєму платіжному дорученні номер цього Договору та своє прізвище. Плата від абонента зараховується на його Особовий рахунок тільки після отримання Оператором виписки з банку про надходження такої плати на розрахунковий рахунок Оператора.

  5. Щодо додаткових послуг, вартість яких не передбачена встановленими Тарифами Оператора, Сторони у кожному випадку окремо домовляються про порядок надання таких послуг та їх вартість.

  6. Оператор не несе відповідальності за послуги (включаючи їх вартість та умови надання) третіх Осіб, що здійснюють перерахування грошових коштів Абонента.

  7. Додатково до Тарифів Абонент оплачує послуги щодо переводу грошових коштів, у разі виникнення такої потреби.

  8. Сума за роботи та послуги (додаткові роботи, послуги), вказані в наряді, вираховується з особистого рахунку Абонента у день підписання Абонентом наряду. У разі нестачі коштів на особовому рахунку Абонента, йому надається семиденний термін для поповнення балансу, але не пізніше останнього дня місяця з дня підписання Абонентом наряду. Якщо Абонент не поповнить особовий рахунок у семиденний строк, то послуга буде призупинена, згідно пункту 2.1.2 діючого Договору, до моменту погашення Абонентом боргу.




  1. Відповідальність сторін.

  1. Оператор несе відповідальність перед Абонентом у межах компетенції Оператора.

4.2. Оператор звільняється від відповідальності у зв’язку з ненаданням послуги в повному обсязі, якщо доведе, що шкода була завдана обставинами непереборної сили (пожежа, повінь, землетрус, війна та воєнізовані дії, диверсії, саботаж, оголошення ембарго), а також діями чи бездіяльністю органів Державної влади, місцевого самоврядування, самоуправління, які безпосередньо впливають на виконання Сторонами своїх обов’язків, або порушення Абонентом умов діючого договору та додатків до нього.

4.3. Обмеження відповідальності Оператора.

4.3.1. Оскільки мережа Інтернет є добровільним об’єднанням різних мереж, то Оператор не несе відповідальності за нормальне функціонування та доступ до окремих сегментів мережі Інтернет.

4.3.2. Абонент несе самостійну відповідальність та ризики, пов’язані з використанням матеріалів, інформації, реклами, товарів та послуг, отриманих ним в мережі Batyevka.net, мережі Інтернет.

4.3.3. Оператор не контролює доступний через мережу Batyevka.net та мережу Інтернет обіг інформації, який може включати небажані для Абонента матеріали та інформацію.

4.3.4. Абонент несе повну відповідальність за використання особистого логіну та паролю за здійснення всіх дій щодо використання Послуги.

4.4. Оператор не несе відповідальності та не компенсує шкоду, завдану шкідливим трафіком, який надходить з мережі Інтернет на Прямі IР-адреси Абонента.

4.5. Оператор не несе відповідальності за дії Абонента, пов’язані з розповсюдженням останнім, об’єктів авторського права та розміщення об’єктів авторського права у телекомунікаційних мережах без отримання відповідного дозволу від правовласника. Незаконне використання об’єктів авторського права несе за собою кримінальну, цивільну та адміністративну відповідальність, відповідно до чинного законодавства України.

4.6. Оператор повністю звільняється від відповідальності за невиконання або неналежне виконання своїх обов’язків, у разі виникнення обставин не з вини Оператора, саме: аварії, нестача або відключення обладнання Оператора від електроенергії, неможливість надання послуг та додаткових сервісів за відсутності технічних можливостей.


  1. Термін та порядок припинення дії договору.

5.1. Даний договір укладається на невизначений строк.

5.2. Абонент має право розірвати договір у будь-який час.

5.3. У випадку розірвання договору Сторони протягом 5(п’яти) банківських днів проводять взаєморозрахунки. Договір вважається розірваним з моменту проведення всіх взаєморозрахунків та підписанням відповідної форми Угоди про розірвання Договору.

5.4. У випадку, якщо Абонент не вносить щомісячну абонентську плату на користь Оператора протягом 6 (шести) місяців, то Оператор має право розірвати даний Договір. Заборгованість за оплату послуг може бути стягнена з Абонента через Суд.

5.5. Даний Договір є офіційним документом Оператора.

5.6. Оператор має право змінювати положення даного Договору, приймати нові зміни та вносити їх у діючі Правила користування послугою доступу до МЕРЕЖІ, при цьому повідомивши Абонента на офіційному сайті Оператора не менш, як за 10 (десять) днів з моменту прийняття нових змін чи доповнень.

5.7. Абонент є відповідальним за регулярну перевірку наявності змін на офіційному сайті Оператора. Продовження користуванням послугою з моменту прийняття нових змін буде розглядатися Оператором як безпосередня згода з ними Абонентом.

5.8. Даний Договір складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу – по одному екземпляру кожній із сторін.

5.9. Зміна окремих положень не несе за собою припинення дії даного Договору та не розповсюджується на юридичну силу інших положень.

5.10. Невід’ємною частиною даного Договору є Заявка на підключення.


  1. Особливі умови договору.

    1. З усіх не врегульованих цим договором питань, Сторони керуються Правилами користування послугою доступу до МЕРЕЖІ, а з інших питань – законодавством України.

    2. Абонент не переуступає, не передає і в іншій формі не звільняється від будь-якого права та обов’язків за цим Договором, крім випадків, передбачених законодавством.

    3. Послуги, отримані Абонентом згідно умов цього Договору, не можуть бути ним використані з комерційною метою, в тому числі для перепродажу та отримання прибутку.

    4. У разі непогашення чи систематичного несвоєчасного погашення заборгованості за надані відповідно до цього Договору послуги, інформація про Абонента стосовно стану розрахунків останнього за цим Договором може бути надана третім особам – потенційним кредиторам Абонента, а також використана з метою формування реєстру боржників, відкритого для третіх осіб.

    5. Підпис Клієнта в Договорі свідчить про те, що він ознайомлений з цінами і тарифами, умовами Договору, Правилами користування послугою доступу до мережі Internet www.batyevka.net, Нормами і умовами користування мережею Інтернет, і зобов’язується їх виконувати. Підпис у Договорі підтверджує, що інформація та документи, надані Клієнтом, є достовірними і відповідають чинному законодавству України та статутним документам.




  1. Реквізити та підписи сторін.


Реквізити Абонента
Абонент: ___________________________________________________________________________________
Паспорт: ___________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________
ІПН: ___________________________________________________________________________________
Довірена особа (особи): ___________________________________________________________________________________
Контактні телефони: ___________________________________________________________________________________

E-mail адреса Абонента: _________________________________________________________________________________
Своїм підписом підтверджую правильність заповнення наданих мною даних, отримання, розуміння мною та погодження мною з Тарифами та Правилами користування послугою доступу до мережі Internet/Batyevka.Net. З режимом роботи компанії та контактними телефонами офісу та технічної підтримки ознайомлений.

_________________________________________

(підпис Абонента)

Реквізити Оператора

ТОВ «СІДА»

Юр. адреса: 01021, м. Київ, вул. Михайла Грушевського,буд.28/2, к. 43

Фіз. адреса: 03141, м. Київ, вул. Амосова, буд. 4, оф. 266

Р/р 2600100004007 В АКБ "Правекс - Банк" м. Київ

МФО 321983 ЄДРПОУ 35309243

Загальна система оподаткування

Телефон: +38 (044) 49-555-49

e-mail: [email protected]
Директор _________________________________ / С. О. Радецький /

М.П.__

Договір оформив (ла): ___________________________ / ___________________________ /



Схожі:

Регламент користування Послугою доступу
Сторін, порядок та умови укладення Публічного договору про надання Послуг, порядок та умови підключення, доступу та користування...
Правила користування послугою доступу до мережі Inter-DS ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Сторін, порядок та умови укладення Публічного договору про надання Інтернет послуг (далі Договір), порядок та умови підключення,...
Способи підключення до INTERNET. Провайдери послуг INTERNET
Мета: основні принципи будови і функціонування сучасних глобальних комп'ютерних мереж; способи під'єднання комп'ютерів до глобальної...
Про надання послуг доступу до мережі Інтернет та мережі внутрішніх ресурсів

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР про надання послуг доступу до Інтернет мережі
Мережа wifiline net, іменований надалі "Виконавець", керуючись ст. 633 Цивільного кодексу України, пропонує Інтернет послуги необмеженому...
ДОГОВІР № КРІСНЕТ-ДОМО-01 про надання телекомунікаційних послуг доступу...
ТОВ «КРІСНЕТ», іменоване надалі «Провайдер», в особі директора Нiколаєва Андрiя Миколайовича, що діє на підставі Статуту, пропонує...
ДОГОВІР № СОКОМ-ДОМО-01 про надання телекомунікаційних послуг доступу...
ЗАТ «СОКОМ», іменоване надалі «Провайдер», в особі, генерального директора Буглак Олени Костянтинівни, що діє на підставі Статуту,...
На надання послуг з доступу до мережі Інтернет
Закону України “Про оподаткування прибутку підприємств”, в особі директора Безкровного В. Ю., що діє на підставі Статуту, і містить...
ІНСТРУКЦІЯ по налаштуванню доступу до мережі Інтернет
Телефонне підключення з’єднує Ваш комп’ютер з Інтернетом за допомогою модему (стандартна телефонна лінія), що підключений до телефонної...
ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ ДОСТУПУ ДО ІНФОРМАЦІЙНОЇ КАБЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ
України (далі за текстом «Провайдер»), опубліковує даний Договір про надання доступу до інформаційної кабельної мережі (далі за текстом...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка