|
Скачати 75.75 Kb.
|
Додаток 1 до розпорядження міського голови від „23” вересня 2011 р. №491 ПОЛОЖЕННЯ про консультаційний пункт з питань цивільного захисту на підприємствах, що є виконавцями послуг з утримання житлових будинків та прибудинкової території . І. Загальні положення 1.1. Положення визначає єдині вимоги до порядку створення та організації роботи консультаційних пунктів з питань цивільного захисту на підприємствах, що є виконавцями послуг з утримання житлових будинків та прибудинкової території . Консультаційні пункти з питань цивільного захисту на підприємствах, що є виконавцями послуг з утримання житлових будинків та прибудинкової території (далі - консультаційні пункти) є осередками просвітницько-інформаційної роботи і популяризації знань серед населення з питань захисту та дій в умовах надзвичайних ситуацій. Вони забезпечують органам місцевого самоврядування та самоорганізації населення виконання завдань з навчання незайнятого у сферах виробництва та обслуговування населення захисту та діям в умовах надзвичайних, несприятливих побутових або нестандартних ситуацій. 1.2. Мережа консультаційних пунктів на території міста, створюється : – на підприємствах, що є виконавцями послуг з утримання житлових будинків та прибудинкової території незалежно від форми власності. Населення, яке проживає в приватному секторі та об’єднання співвласників багатоповерхових будинків користується консультаційним пунктом за територіальним принципом. 1.3. Консультаційні пункти на підприємствах, що є виконавцями послуг з утримання житлових будинків та прибудинкової території, створюються розпорядчими документами їх керівників, у яких вказується: - приміщеня, яке виділено для розташування пункту, його обладнання; - мікрорайон (група будинків тощо), мешканці яких охоплюються навчанням на пункті; - особа, відповідальна за створення, обладнання та організацію роботи пункту ; - порядок роботи пункту та час проведення консультацій; - облік та звітність про проведену пунктом роботу за рік. 1.4. У повсякденній діяльності консультаційні пункти керуються Положеннями про них. 1.5. Загальне керівництво консультаційним пунктом здійснює керівник організацій, на базі якого створено пункт. 1.6. Контроль за діяльністю консультаційних пунктів здійснюється: керівником підприємства при яких створено пункти, та працівниками управління надзвичайних ситуацій міської ради під час перевірок стану цивільного захисту об’єктів, на базі яких ці пункти створено, та при проведенні щорічних оглядів-конкурсів на кращий консультаційний пункт; 1.7. Консультаційно-методична допомога з організації роботи консультаційних пунктів здійснюється педагогічними працівниками обласних та міста Тернополя курсів (далі – курси) навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності області (далі - НМЦ ЦЗ та БЖД області). ІІ. Завдання консультаційних пунктів та їх кадрове забезпечення 2.1. Завданнями консультаційних пунктів є: - підготовка населення, не зайнятого у сфері виробництва та обслуговування, з питань захисту та дій в умовах надзвичайних ситуацій за тематикою, рекомендованою МНС України; - сприяння розвитку громадської свідомості щодо особистої та колективної безпеки; - підвищення рівня морально-психологічного стану громадян в умовах загрози і виникнення надзвичайних ситуацій. 2.2. Відповідно до покладених на них завдань консультаційні пункти забезпечують доведення до непрацюючого населення правил та рекомендацій щодо: - дій в умовах надзвичайних ситуацій та проявів терористичних актів; - застосування засобів індивідуального та колективного захисту; - надання невідкладної медичної допомоги постраждалим; - поведінки в несприятливих побутових і нестандартних ситуаціях; - забезпечення особистої та колективної безпечної життєдіяльності в різні пори року; - створення умов для самостійного вивчення населенням матеріалів, посібників, пам’яток, іншого друкованого навчально-інформаційного матеріалу; - надання інформації населенню щодо прав та обов’язків громадян України у сфері цивільного захисту; - доведення до мешканців повідомлень, що стосуються участі населення у заходах цивільного захисту за місцем проживання (дій за попереджувальним сигналом "Увага всім!", при проведенні евакуаційних заходів; - створення та удосконалення необхідної навчально-матеріальної бази. 2.3. Безпосередня відповідальність за організацію роботи консультаційного пункту покладається на позаштатну спеціально призначену посадову особу з питань цивільного захисту на підприємствах, що є виконавцями послуг з утримання житлових будинків та прибудинкової території, а у відомчому житловому секторі – керівника відповідного підприємства, організації. До проведення просвітницько-інформаційної роботи і пропаганди знань цивільного захисту серед населення можуть залучатися (за їх згодою) активісти з числа ветеранів цивільного захисту, викладачі нормативних дисциплін «Безпека життєдіяльності» та «Цивільний захист» вищих навчальних закладів, а також студенти старших курсів вищих навчальних закладів, медичний персонал, громадяни, які раніше успішно пройшли повний курс навчання та мають необхідну підготовку. 2.4. Особа, яка безпосередньо організовує роботу консультаційного пункту, у встановлений термін проходить підготовку на курсах НМЦ ЦЗ та БЖД області. ІІІ. Матеріально–технічне забезпечення діяльності консультаційних пунктів 3.1. Навчальну матеріально-технічну базу консультаційного пункту з питань цивільного захисту складають: - інформаційно-довідковий куток з питань цивільного захисту, що забезпечує доступне доведення до мешканців певної території необхідної інформації з питань цивільного захисту. 3.2. Інформаційно-довідковий куток з питань цивільного захисту є обов’язковим елементом консультаційного пункту на підприємствах, що є виконавцями послуг з утримання житлових будинків та прибудинкової території, та являє собою окремий стенд з тематично оформленими планшетами. Інформаційно-довідкові кутки розміщуються у легкодоступних для огляду місцях адміністративного приміщення організації (коридори, холи, тощо). 3.3. Тематичний зміст планшетів інформаційно-довідкового кутка викладається зрозуміло, наочно, вкрай лаконічно та розміром шрифту, що забезпечує його легке застосування та включає: - пам’ятку щодо порядку зв’язку з екстреними службами, які діють за скороченими телефонними номерами (101, 102, 103, 104 тощо) та - комунальними аварійними службами допомоги населенню; - карти-схеми зони відповідальності з інформацією про загрози техногенного характеру, наслідки яких можуть негативно впливати на життєдіяльність населення; - сигнали цивільного захисту (порядок оповіщення населення) у разі виникнення аварій, катастроф або стихійного лиха, дії населення з отриманням таких сигналів або інформації; - рекомендації щодо засобів захисту від впливу небезпечних факторів техногенного характеру та правил поведінки під час виникнення аварій та катастроф. 3.4. Навчально-наочні посібники (плакати, стенди) розміщуються на стінах приміщення консультаційного пункту та можуть містити, з урахуванням місцевих особливостей, інформаційні матеріали наступного змісту: - структура єдиної державної системи цивільного захисту (склад органів цивільного захисту, обов’язки центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування щодо цивільного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру); - права і обов’язки громадян щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, обов’язки дорослого населення щодо захисту дітей; - правила особистої, пожежної та техногенної безпеки; - класифікація надзвичайних ситуацій; -хімічне, радіоактивне забруднення, ураження електричним струмом, отруєння газом, розлив ртуті, пожежа, землетрус, обмороження, небезпека на воді, безпека переходів, застарілі боєприпаси, тероризм, небезпека у лісі, ураган, повінь, блискавка, ожеледиця, життєзабезпечення населення у надзвичайних ситуаціях засоби захисту органів дихання і шкіри (засоби індивідуального захисту), медичний захист, дозиметричний і хімічний контроль, оповіщення та інформування інші інформативні матеріали, які розкривають зміст заходів захисту населення і території міста. 3.5. Спеціальна навчальна література, призначена для самостійної роботи відвідувачів консультаційного пункту, повинна бути представлена: - навчальними посібниками з питань цивільного захисту; - виписками із законодавчих та нормативних актів з питань цивільного захисту населення і територій та безпеки життєдіяльності; - пам’ятками та рекомендаційними брошурами з питань охорони життя і здоров’я людини у надзвичайних, несприятливих побутових або нестандартних ситуаціях; - підшивками спеціалізованих журналів і газет. 3.6. Обов’язки з розроблення та впровадження стенду інформаційно-довідкового кутка та навчально-наочних посібників приміщення консультаційного пункту (далі – навчально-наочні посібники) покладаються на керівника підприємства, що є виконавцем послуг з утримання житлових будинків та прибудинкової території. ІV. Організація роботи консультаційних пунктів 4.1. Робота консультаційних пунктів організовується за річним планом роботи пункту згідно зі щорічним Планом основних заходів підготовки цивільного захисту м. Тернополя. 4.2. У річному плані визначаються основні заходи консультаційної та просвітницько-інформаційної роботи з популяризації знань серед населення з питань захисту та дій в умовах надзвичайних ситуацій, а також заходи щодо удосконалення навчально-матеріальної бази пункту. План роботи консультаційного пункту розробляється та підписується особою, яка безпосередньо відповідає за його роботу і затверджується керівником підприємства, що є виконавцем послуг з утримання житлових будинків та прибудинкової території. Консультаційна робота з питань цивільного захисту та безпеки життєдіяльності здійснюється відповідальним пункту згідно з графіком прийому громадян. 4.3. Консультаційні пункти можуть використовуватися для доведення до мешканців конкретних повідомлень, що стосуються їх участі у заходах цивільного захисту за місцем проживання (дій за попереджувальним сигналом "Увага всім!"). 4.4. При виготовленні стендів консультаційних пунктів обов’язково надається інформація про потенційну небезпеку, що характерна для місць проживання населення, та методи реагування на неї. Особливу увагу необхідно звертати на громадян, які проживають поряд з потенційно небезпечними об’єктами, а також на дітей та соціально незахищені верстви населення. 4.5. Основними організаційно-розпорядчими документами, які повинні бути в консультаційному пункті, є: -витяг з розпорядження міського голови про створення консультаційних пунктів на території міста; -розпорядчий документ керівника підприємства, що є виконавцем послуг з утримання житлових будинків та прибудинкової території, при якому створено пункт, про його створення та організацію роботи; -положення про консультаційний пункт; -план роботи пункту на рік; -графік надання консультацій з питань цивільного захисту працівниками консультаційного пункту; -журнал обліку консультацій. Заступник міського голови- керуючий справами О.І. Степанюк |
ПОРЯДОК утримання, ремонту, реконструкції, реставрації фасадів будинків... Порядок утримання, ремонту, реконструкції, реставрації фасадів будинків та споруд на території міста Кременчука (далі за текстом... |
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Про визначення ТОВ «СК КОМФОРТ» виконавцем послуг з утримання житлових будинків і споруд та прибудинкових територій та користувачем... |
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Про визначення КП «Міська ЖТІ» НМР з 01. 10. 2012 р тимчасово виконавцем послуг з утримання житлових будинків і споруд та прибудинкових... |
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Про визначення ТОВ «Оселя-Нікополь» виконавцем послуг з утримання житлових будинків (гуртожитків) і споруд та прибудинкових територій... |
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Про визначення ТОВ «Комунальник-Нікополь» виконавцем послуг з утримання житлових будинків (гуртожитків) і споруд та прибудинкових... |
До рішення міської ради від 05 липня 2011 року. ПОРЯДОК утримання,... Порядок утримання, ремонту, реконструкції, реставрації фасадів будинків та споруд на території міста Кременчука (далі за текстом... |
Нарахування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд Споживач, підприємствами і організаціями, які виконують роботи з утримання житлових будинків і прибудинкових територій комунальної,... |
Регламентація вимог щодо утримання, ремонту, реконструкції і реставрації... Про затвердження Порядку утримання, ремонту, реконструкції, реставрації фасадів будинків та споруд на території міста Кременчука... |
ДОГОВІР №000 про надання послуг з утримання будинку та прибудинкової... Статуту, (в подальшому іменується «Виконавець») з однієї сторони, та власник (наймач) квартири №000, в житловому будинку №21 по вул.... |
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «Про визначення ТОВ «Оселя-Нікополь» виконавцем послуг з утримання житлових будинків (гуртожитків) і споруд та прибудинкових територій... |