«Про впровадження декларативного принципу та впорядкування розміщення об’єктів дрібнороздрібної торгівлі в м. Тернополі»


Скачати 141.65 Kb.
Назва «Про впровадження декларативного принципу та впорядкування розміщення об’єктів дрібнороздрібної торгівлі в м. Тернополі»
Дата 23.04.2013
Розмір 141.65 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи
Проект рішення виконавчого комітету міської ради

«Про впровадження декларативного принципу та впорядкування розміщення

об’єктів дрібнороздрібної торгівлі в м. Тернополі»
Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

1. Затвердити:

1.1. Форму Декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єктів господарювання вимогам законодавства, згідно з додатком 1 (додається).

1.2. Положення про порядок повідомлення управління регуляторної політики у сфері підприємництва, торгівлі і побуту та захисту прав споживачів про відповідність матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства, згідно з додатком 2 (додається).

1.3. Положення про порядок надання дозволу на розміщення об’єктів торгівлі та побутового призначення (крім стаціонарних), згідно з додатком 3 (додається).

2. Вважати такими, що втратили чинність п. 2.1., 2.3. (крім додатків 5, 6, 13), 3 рішення виконавчого комітету від 09.04.2008р. №650 «Про порядок видачі суб’єктам підприємницької діяльності всіх форм власності дозволу на розміщення об’єктів торгівлі та погодження на розміщення об’єктів сфери послуг в м. Тернополі та скасування рішень».

3. Внести зміни до рішення виконавчого комітету від 09.04.2008р. №650 і викласти додатки 5, 6 в новій редакції (додаються).

4. Внести зміни в додаток 13 до рішення виконавчого комітету від 09.04.2008р. №650:

замість слів «перший заступник міського голови» читати «начальник управління».

Дозвіл на розміщення об’єктів торгівлі та побутового призначення оформляється на бланку управління регуляторної політики у сфері підприємництва, торгівлі і побуту та захисту прав споживачів.

5. Внести зміни до рішення виконавчого комітету від 19.12.2008р. №2530 і викласти додаток 16 в новій редакції (додається).

6. Внести зміни до рішення виконавчого комітету від 02.04.2009р. №426 і викласти додаток 18 в новій редакції (додається).

7. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань економіки Камінського В.В., МВ УМВС України в Тернопільській області (за згодою), Тернопільську обласну державну податкову інспекцію (за згодою).

Додаток 1

до рішення виконавчого комітету

від «___» ________ 2011р. №___

ДЕКЛАРАЦІЯ
відповідності матеріально-технічної бази
суб'єкта господарювання вимогам законодавства

__________________________________________________________________




__________________________________________________________________
(найменування заявника - суб'єкта господарювання)

__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
(найменування об'єкта)

__________________________________________________________________
(місцезнаходження об'єкта)

__________________________________________________________________

(режим роботи об’єкта)

__________________ ______________________ ________________

(загальна площа) (орендована площа) (торгова площа)

__________________________________________________________________

(група товарів (асортимент)

__________________________________________________________________
(місцезнаходження суб'єкта господарювання)

__________________________________________________________________
(ідентифікаційний код юридичної особи

або ідентифікаційний номер фізичної особи - підприємця)




__________________________________________________________________




__________________________________________________________________
(прізвище, ім'я та по батькові керівника (власника)
суб'єкта господарювання)

Телефон _______________ телекс _______________ телефакс __________


Перелік робіт (послуг), що виконуватимуться (надаватимуться), а
також виробів, що виготовлятимуться:

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________


Інформація про наявність договору страхування цивільної
відповідальності перед третіми особами стосовно відшкодування
наслідків можливої шкоди (за наявності)

__________________________________________________________________
(найменування страхової компанії, строк дії страхового полісу,
номер і дата видачі)




Цією декларацією підтверджую відповідність
матеріально-технічної бази, необхідної для провадження
господарської діяльності з виконання (надання) зазначених видів
робіт (послуг), а також виготовлення згаданих виробів, вимогам
законодавства.

Про відповідальність за надання в декларації недостовірних
даних попереджений.

__ __________ 20__ р. ________ _______________________________
(підпис) (ініціали та прізвище керівника
юридичної особи або фізичної

особи - підприємця)

М.П.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Відмітка про реєстрацію декларації
Додаток 2

до рішення виконавчого комітету

від «___» ________ 2011р. №___


Положення про порядок повідомлення управління регуляторної політики у сфері підприємництва, торгівлі і побуту та захисту прав споживачів про відповідність матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства
1. Загальні положення.
1.1. Положення про порядок повідомлення управління регуляторної політики у сфері підприємництва, торгівлі і побуту та захисту прав споживачів про відповідність матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства (далі – Положення) розроблено згідно з вимогами Законів України «Про дозвільну систему в сфері господарської діяльності», «Про місцеве самоврядування в Україні», Постанов КМУ від 25.08.2010р. №725 «Про затвердження переліку певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства», від 17.05.2006р. №685 «Про затвердження Порядку повідомлення державного адміністратора або дозвільного органу про відповідність матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства».

1.2. Положення визначає порядок повідомлення управління регуляторної політики у сфері підприємництва, торгівлі і побуту та захисту прав споживачів про відповідність матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства.

1.3. Дія цього Положення поширюється на суб’єктів господарювання незалежно від форм власності, які мають намір вчиняти певні дії щодо провадження господарської діяльності.

1.4. У цьому Положенні вживаються терміни та поняття, передбачені законами України, правилами, порядками та іншими нормативно-правовими документами, які регулюють діяльність суб’єктів господарювання в сфері торгівлі та побутових послуг.
2. Порядок реєстрації та видачі декларації про відповідність матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства.
2.1. Суб’єкт господарювання або уповноважена ним особа подає в управління регуляторної політики у сфері підприємництва, торгівлі і побуту та захисту прав споживачів (далі – Управління) чи надсилає у двох примірниках декларацію про відповідність матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства (далі – декларація).

У разі надсилання декларації рекомендованим листом підпис фізичної особи – підприємця засвідчується печаткою такої фізичної особи (у разі відсутності печатки декларація підлягає нотаріальному посвідченню), а підпис керівника юридичної особи – печаткою юридичної особи.

2.2. Датою надходження декларації вважається дата її реєстрації як вхідної кореспонденції управлінням, а у разі надсилання її рекомендованим листом – дата, зазначена на поштовому штемпелі підприємства зв’язку.

2.3. Управління протягом одного робочого дня після надходження декларації реєструє її у журналі обліку суб’єктів господарювання, які набули права на вчинення певних дій щодо провадження господарської діяльності на підставі декларації про відповідність матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства, крім випадків, коли декларація заповнена не в повному обсязі або не відповідно до встановленої форми.

2.5. У разі подання декларації, заповненої не в повному обсязі або не відповідно до встановленої форми, наступного робочого дня після надходження декларації управління письмово або особисто звертається до суб’єкта господарювання із запитом щодо надання ним у п’ятиденний строк додаткової та/або уточненої інформації згідно із встановленою формою.

2.6. Суб’єкт господарювання набуває право вчиняти певні дії щодо провадження господарської діяльності з дати реєстрації декларації у журналі обліку суб’єктів господарювання управління.

2.7. Перший примірник декларації зберігається в управлінні, другий примірник не пізніше наступного робочого дня після надходження передається суб’єкту господарювання з відміткою про дату і номер реєстрації.
3. Інші умови.
3.1. Надання суб’єктом господарювання управлінню недостовірної інформації щодо відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства тягне за собою накладення штрафу від сорока до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян згідно ст. 164 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Додаток 3

до рішення виконавчого комітету

від «___» ________ 2011р. №___

Положення про порядок надання дозволу на розміщення об’єктів торгівлі та побутового призначення (крім стаціонарних)

1.Загальні положення.
1.1.Положення про порядок надання дозволу на розміщення об’єктів торгівлі та побутового призначення (крім стаціонарних) (далі – Положення) визначає механізм надання дозволу на розміщення об’єктів торгівлі та побутового призначення (далі – Дозвіл) для стаціонарних та пересувних малих архітектурних форм, автомашин по реалізації питної води, регулює порядок анулювання та поновлення дії дозволу.

1.2.Це Положення розроблене відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про благоустрій населених пунктів», Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку розміщення малих архітектурних форм для провадження підприємницької діяльності».

1.3.Дія цього Положення поширюється на всіх суб’єктів господарювання незалежно від форм власності.

1.4.В цьому Положенні вживаються терміни та поняття, передбачені законами України, правилами, порядками та іншими нормативно-правовими документами, які регулюють діяльність суб’єктів господарювання в сфері торгівлі та побутових послуг.
2. Порядок надання Дозволу на розміщення об’єктів торгівлі та побутового призначення.
2.1.Дозвіл видається на підставі заяви затвердженої форми та документів, що додаються до неї.

2.2.Усі копії поданих документів завіряються суб’єктом господарювання власним підписом та печаткою при наявності.

2.3.Заява та документи, що додаються до неї, приймаються державним адміністратором і передаються в управління регуляторної політики у сфері підприємництва, торгівлі і побуту та захисту прав споживачів (далі – Управління) у день реєстрації заяви або протягом наступного робочого дня.

2.4.Управління протягом не більше ніж десять днів з дня одержання заяви та документів, що додаються до неї, оформлює Дозвіл або письмове повідомлення суб’єкту господарювання про відмову у видачі дозволу та передає протягом одного робочого дня відповідні документи (письмове повідомлення) державному адміністратору.

2.5.Підставами для відмови у видачі Дозволу є:

2.5.1.Подання суб’єктом господарювання неповного пакета документів, необхідних для одержання Дозволу.

2.5.2.Виявлення в документах, поданих суб’єктом господарювання, недостовірних відомостей.

2.6. Управління регуляторної політики у сфері підприємництва, торгівлі і побуту та захисту прав споживачів відповідно до вимог цього Положення самостійно приймає рішення щодо видачі Дозволу. Дозвіл підписується начальником Управління та засвідчується печаткою Управління.

Інформація щодо виданих Дозволів щоп’ятниці надається заступнику міського голови з питань економіки.
3.Термін дії Дозволу на розміщення об’єктів торгівлі та побутового призначення.
3.1. Дозвіл на розміщення об’єктів торгівлі та побутового призначення видається на термін, не більше одного року.
4.Порядок переоформлення Дозволу на розміщення об’єктів торгівлі та побутового призначення.
4.1.Дозвіл підлягає переоформленню у випадку:

- зміни найменування суб’єкта господарювання – юридичної особи або прізвища, імені, по батькові фізичної особи – підприємця;

- зміни місцезнаходження суб’єкта господарювання.

4.2. Для переоформлення Дозволу суб’єкт господарювання подає в Управління документи:

- заяву про переоформлення Дозволу;

- оригінал Дозволу, який потребує переоформлення;

- документ, що підтверджує зміни, вказані у п. 4.1. цього Положення.

4.3. Видача переоформленого Дозволу здійснюється Управлінням протягом двох робочих днів з дня одержання заяви про переоформлення Дозволу.
5.Порядок видачі дубліката Дозволу на розміщення об’єктів торгівлі та побутового призначення.
5.1.Дублікат Дозволу видається у випадках:

- втрати Дозволу;

- пошкодження Дозволу.

5.2.Для отримання дубліката Дозволу суб’єкт господарювання подає в Управління заяву про видачу дубліката Дозволу та бланк Дозволу, непридатний для використання (у випадку його пошкодження).

5.3. Видача дубліката Дозволу здійснюється Управлінням протягом двох робочих днів з дня одержання заяви про видачу дубліката Дозволу.
6.Анулювання та поновлення дії Дозволу на розміщення об’єктів торгівлі та побутового призначення.
6.1. Анулювання Дозволу здійснюється на підставі:

- звернення суб’єкта господарювання із заявою про анулювання Дозволу;

- припинення юридичної особи (злиття, приєднання, поділ, перетворення або ліквідація);

- припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця;

- встановлення факту надання в заяві та документах, що додаються до неї, недостовірної інформації;

- у разі повторного протягом року виявлення фактів порушення вимог законодавства у сфері торгівлі та побутового обслуговування. Фактом виявлення порушень є подання та результати перевірок відповідних контролюючих органів, якими встановлено порушення;

- в інших випадках, передбачених чинним законодавством;

6.2. Поновлення дії Дозволу проводиться у разі своєчасного усунення порушень, що привели до анулювання дії Дозволу.

6.3. Анулювання та поновлення Дозволу здійснюється рішенням виконавчого комітету Тернопільської міської ради.
7.Заключні положення.
7.1. Спори, пов’язані з видачею, анулюванням та поновленням дії Дозволу вирішуються у встановленому законодавством порядку.

Додаток 5

до рішення виконавчого комітету

від 09 квітня 2008р. №650


Перелік документів для одержання дозволу на розміщення

стаціонарних малих архітектурних форм для здійснення торговельної діяльності та побутового обслуговування (павільйони, кіоски)

та відкритих торгових майданчиків



  1. Заява затвердженої форми.

  2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

  3. Документ, що підтверджує відповідність приміщення (для павільйонів та АЗС):

    1. 3.1. Копія свідоцтва про відповідність збудованого об’єкта проектній документації вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил.

    2. 3.2. Копія акту державної технічної комісії про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта.

    3. 3.3. Довідка управління містобудівного та архітектурного комплексу про відповідність приміщення.

    4. 3.4. Копія рішення виконавчого комітету про зміну цільового призначення приміщення.

    5. 3.5. Технічний висновок про відповідність приміщення.

  4. Копія документа, що підтверджує право власності або право користування земельною ділянкою, на якій розміщена споруда.

  5. Копія погодження санепідемстанції та асортиментний перелік товарів для реалізації (для продовольчої групи товарів).

  6. Копія договору на забезпечення комплексного благоустрою при здійсненні підприємницької діяльності в закладах торгівлі у м. Тернополі, укладеного з управлінням житлово-комунального господарства та екології.

  7. Копія торгового патенту.

  8. Довідки про відсутність заборгованостей з орендної плати за землю та комунальних платежів.


Додаток 6

до рішення виконавчого комітету

від 09 квітня 2008р. №650

Перелік документів для одержання дозволу на розміщення

пересувних малих архітектурних форм для здійснення торговельної діяльності та побутового обслуговування (автопричіп, лоток, низькотемпературний прилавок, ємність, торговельний автомат)



  1. Заява затвердженої форми.

  2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

  3. Копія сервітутного договору, укладеного у встановленому порядку.

  4. Копія погодження санепідемстанції та асортиментний перелік товарів для реалізації (для продовольчої групи товарів).

  5. План-схема розташування об’єкта торгівлі, погоджена з управлінням містобудівного та архітектурного комплексу.

  6. Копія договору на забезпечення комплексного благоустрою при здійсненні підприємницької діяльності в закладах торгівлі у м. Тернополі, укладеного з управлінням житлово-комунального господарства та екології.

  7. Копія торгового патенту.

  8. Довідки про відсутність заборгованостей з орендної плати за землю та комунальних платежів.


Додаток 16

до рішення виконавчого комітету

від 09 квітня 2008р. №650

Перелік документів для одержання дозволу на реалізацію питної води з автомашин



  1. Заява затвердженої форми.

  2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

  3. Копія погодження місць розташування автомашин для реалізації питної води з управлінням містобудівного та архітектурного комплексу.

  4. Копія сервітутного договору, укладеного у встановленому порядку.

  5. Копія погодження санепідемстанції.

  6. Копія договору на забезпечення комплексного благоустрою при здійсненні підприємницької діяльності в закладах торгівлі у м. Тернополі, укладеного з управлінням житлово-комунального господарства та екології.

  7. Копія торгового патенту.

  8. Довідки про відсутність заборгованостей з орендної плати за землю та комунальних платежів.


Додаток 18

до рішення виконавчого комітету

від 09 квітня 2008р. №650

Перелік документів для одержання дозволу для здійснення сезонної торгівлі з лотків біля стаціонарних магазинів



  1. Заява затвердженої форми.

  2. Копія декларації/дозволу на розміщення об’єкта торгівлі для стаціонарного закладу..

  3. Копія сервітутного договору, укладеного у встановленому порядку.

  4. Копія погодження санепідемстанції та асортиментний перелік товарів для реалізації (для стаціонарного закладу).

  5. План-схема розташування об’єкта торгівлі, погоджена з управлінням містобудівного та архітектурного комплексу.

  6. Копія договору на забезпечення комплексного благоустрою при здійсненні підприємницької діяльності в закладах торгівлі у м. Тернополі, укладеного з управлінням житлово-комунального господарства та екології.

  7. Копія торгового патенту.


Аналіз регуляторного впливу

проекту рішення виконавчого комітету міської ради

«Про впровадження декларативного принципу та впорядкування розміщення

об’єктів дрібнороздрібної торгівлі в м. Тернополі»
1. Проект спрямований на приведення механізму видачі дозволів на розміщення об’єктів торгівлі до норм чинного законодавства, впровадження Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам чинного законодавства, створення підґрунтя для здійснення заходів щодо розширення та вдосконалення мережі підприємств торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг.
2. Цілі правового регулювання: припинення порушень вимог чинного законодавства у сфері торгівлі та послуг суб’єктами підприємницької діяльності шляхом визначення порядку подання декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам чинного законодавства, умов та порядку видачі дозволів на розміщення об’єктів торгівлі.
3. Альтернативні способи досягнення мети – відсутні.
4. Можливість досягнення цілей, передбачених у розділі 2 цього Аналізу, у разі прийняття зазначеного акту є цілком реальною і обґрунтованою. Ефективне досягнення мети проекту можливе за співпраці міської ради та контролюючих органів. Фізичні та юридичні особи, що підпадають під дію запропонованих норм, не мають перешкод для їх виконання.
5. Показники результативності регуляторного акта: запровадження заходів по вдосконаленню механізму регулювання та здійснення контролю за порядком розміщення об’єктів торгівлі.
6. Обраний спосіб досягнення встановлених цілей створюватиме для суб’єкта господарювання більш сприятливі умови для здійснення підприємницької діяльності з найменшими втратами коштів та часу.
7. Строк дії визначеного регуляторного акта необмежений.
8. Регуляторний акт підлягає внесенню змін та доповнень у зв’язку із змінами чинного законодавства.
9. Впровадження проекту додаткових витрат не потребує.
10. Базове відстеження здійснюється до прийняття рішення виконавчим комітетом міської ради.

Протягом всього терміну дії регуляторного акта здійснюватиметься поточне відстеження результативності дії акта.

Схожі:

«Про порядок погодження розміщення об’єктів літньої торгівлі на території міста Тернополя»
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою організації роботи об’єктів літньої торгівлі на території...
Проект рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради Про...
«Про заходи щодо упорядкування видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», з метою впорядкування розміщення...
Впорядкування, вирівнювання й об’єднання об’єктів. Практична робота...
Навчальна. Ознайомитися з операціями над об’єктами: впорядкування, вирівнювання й об’єднання. Здобути навички використання інструментів...
Впорядкування, вирівнювання й об’єднання об’єктів. Практична робота...
Навчальна. Ознайомитися з операціями над об’єктами: впорядкування, вирівнювання й об’єднання. Здобути навички використання інструментів...
Про демонтаж самовільно встановлених спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами
Конами України „Про місцеве самоврядування в Україні” та „Про рекламу”, Постановою Кабінету Міністрів України „Про затвердження Типових...
До рішення виконавчого комітету
Тернополі, та визначають порядок надання дозволу на розміщення такої реклами. Правила розроблені у відповідності із Законом України...
ЗВІТ про повторне відстеження дії регуляторного акту – рішення Кременчуцької...
Сприяння процесу впорядкування вирішення питань додержання вимог численних законодавчих і нормативних актів, які регламентують здійснення...
ЗАТВЕРДЖЕНО Рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради...
Кременчука (далі – Порядок) визначає організаційно-правові засади та механізм розміщення пересувних об’єктів сезонної торгівлі та...
З В І Т про базове відстеження прийнятого регуляторного акту „ Про...
Рівень прийняття: Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Полтавської області
З В І Т про повторне відстеження прийнятого регуляторного акту „...
Рівень прийняття: Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Полтавської області
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка