До рішення виконавчого комітету


Скачати 177.93 Kb.
Назва До рішення виконавчого комітету
Дата 08.04.2013
Розмір 177.93 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи
Додаток

до рішення виконавчого комітету

№891

від «25» «травня» 2011 р.
Правила розміщення зовнішньої реклами у місті Тернополі
1. Правила розміщення зовнішньої реклами у місті Тернополі (далі - Правила) регулюють відносини, що виникають у зв’язку з розміщенням зовнішньої реклами у місті Тернополі, та визначають порядок надання дозволу на розміщення такої реклами. Правила розроблені у відповідності із Законом України «Про рекламу», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» та Типовими правилами розміщення зовнішньої реклами.

2. У цих Правилах терміни вживаються у такому значенні:

алея — дорога в парку, саду, сквері, лісопарку, на бульварі, обсаджена, як правило, з обох боків деревами та чагарниками;

виконавчий орган ради — виконавчий комітет Тернопільської міської ради;

дозвіл — документ установленої форми, виданий розповсюджувачу зовнішньої реклами на підставі рішення виконавчого органу, який дає право на розміщення зовнішньої реклами на певний строк та у певному місці;

місце розташування рекламного засобу — площа зовнішньої поверхні будинку, споруди, елемента вуличного обладнання або відведеної території на відкритій місцевості у межах населеного пункту, що надається розповсюджувачу зовнішньої реклами в тимчасове користування власником або уповноваженим ним органом (особою);

пішохідна доріжка — елемент дороги, призначений для руху пішоходів, облаштований у її межах чи поза нею і позначений дорожнім знаком;

спеціальні конструкції — тимчасові та стаціонарні рекламні засоби (світлові та несвітлові, наземні та неназемні (повітряні), плоскі та об’ємні стенди, щити, панно, транспаранти, троли, таблички, короби, механічні, динамічні, електронні табло, екрани, панелі, тумби, складні просторові конструкції, аеростати, повітряні кулі тощо), які використовуються для розміщення реклами.

Інші терміни застосовуються у значенні, наведеному в Законі України “Про рекламу” та «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».

3. Зовнішня реклама розміщується на підставі дозволів відповідно до цих Правил.

4. На територіях, будинках і спорудах зовнішня реклама розміщується за згодою їх власників або уповноважених ними органів (осіб) з урахуванням архітектурних, функціонально-планувальних, історико-культурних чинників, типології елементів місцевого середовища та з додержанням правил благоустрою територій населених пунктів.

5. Для регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами Тернопільська міська рада покладає функції дозвільного органу на управління стратегічного розвитку міста Тернопільської міської ради (далі – дозвільний орган).

Дозвільний орган не вправі подавати заяву та одержувати дозвіл на розміщення зовнішньої реклами.

6. До повноважень дозвільного органу належать:

- розгляд заяв розповсюджувачів зовнішньої реклами на надання дозволу, внесення змін у дозвіл, переоформлення дозволу та продовження строку його дії;

- прийняття рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову в установленні такого пріоритету;

- підготовка проекту рішення виконавчого комітету щодо надання дозволу чи про відмову у його наданні для рекламних засобів площею інформаційного поля 4 та більше квадратних метрів;

- видача дозволу на підставі рішення виконавчого органу ради для рекламних засобів площею інформаційного поля 4 та більше квадратних метрів;

- видача дозволу для рекламних засобів площею інформаційного поля до 4 квадратних метрів;

- ведення інформаційного банку даних місць розташування рекламних засобів, плану їх розміщення та надання в установленому порядку інформації для оновлення даних містобудівного кадастру населених пунктів;

- подання територіальним органам спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі матеріалів про порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами.

7. Дозвільний орган здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.

8. Справляння плати за видачу дозволів на розміщення зовнішньої реклами забороняється.

9. Для одержання дозволу заявник подає в Єдиний дозвільний офіс (державному адміністратору (особі, що виконує його функції) пакет документів:

- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;

- Заяву згідно форми заяви на одержання суб’єктом господарювання або уповноваженою ним особою документів дозвільного характеру – засвідчується підписом суб’єкта господарювання або уповноваженої особи та печаткою при її наявності;

- Фотографію або комп’ютерний макет місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу із зазначенням виду, розмірів (ширина*висота*товщина*кількість площин) рекламного засобу та адреси розташування – засвідчується підписом суб’єкта господарювання або уповноваженої особи та печаткою при її наявності в двох примірниках;

- Ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням виду, розмірів (ширина*висота*товщина*кількість площин) рекламного засобу та адреси розташування– засвідчується підписом суб’єкта господарювання або уповноваженої особи та печаткою при її наявності;

Заява та документи, що додаються до неї, подаються особисто суб'єктом господарювання (керівником юридичної особи, фізичною особою - підприємцем) або уповноваженою ним особою.

Заява та документи, що додаються до неї, можуть бути надіслані рекомендованим листом з описом вкладення, при цьому підпис заявника (фізичної особи - підприємця) та уповноваженої ним особи засвідчується нотаріально.

Державний адміністратор перевіряє документи, що посвідчують особу заявника, та реєструє заяву і документи, що додаються до неї, в журналі.

Заява та документи, що додаються до неї, приймаються за описом, копія якого негайно видається (направляється) заявнику з відміткою про дату та номер їх реєстрації.

Заявник несе відповідальність за достовірність відомостей, зазначених у заяві та документах, що додаються до неї.

10. Державний адміністратор Єдиного дозвільного офісу (особа, що виконує його функції) не пізніше наступного дозвільного дня після отримання та реєстрації пакету документів передає його в управління стратегічного розвитку міста Тернопільської міської ради. Управління стратегічного розвитку міста Тернопільської міської ради забезпечує передачу матеріалів на розгляд Ради з питань зовнішньої реклами. На протязі трьох робочих днів з дня прийняття рішення Радою з питань зовнішньої реклами дозвільний орган на підставі рішення Ради з питань зовнішньої реклами приймає рішення про встановлення за заявником пріоритету на заявлене місце або про відмову у встановленні пріоритету. У разі прийняття рішення про встановлення пріоритету дозвільний орган видає заявнику для оформлення два примірники дозволу та визначає заінтересовані органи (особи), з якими необхідно їх погодити.

У разі прийняття рішення про відмову у встановленні пріоритету дозвільний орган протягом трьох днів передає державному адміністратору, який не пізніше наступного дозвільного дня надсилає заявникові вмотивовану відповідь про відмову у встановленні пріоритету та повертає всі подані заявником документи.

11. Пріоритет заявника на місце розташування рекламного засобу встановлюється строком на три місяці з дати прийняття дозвільним органом відповідного рішення.

Строк встановлення пріоритету на місце розташування рекламного засобу може бути продовжений керівником дозвільного органу не більш як на три місяці у разі:

- продовження строку оформлення дозволу у зв’язку з потребою виконання архітектурно-планувальних робіт та розроблення проектно-технічної документації;

- письмового звернення заявника щодо продовження строку оформлення дозволу.

12. Дата і номер рішення дозвільного органу про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову в установленні такого пріоритету заноситься в журнал реєстрації, що ведеться управлінням стратегічного розвитку міста Тернопільської міської ради.

Відмова у встановленні пріоритету, продовженні строку, на який встановлено зазначений пріоритет, може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.

Інформація про подані заяви та встановлені дозвільним органом пріоритети є відкритою і повинна надаватися будь-якій особі за її письмовою заявою дозвільним органом.

13. Протягом строку, зазначеного у пункті 11 (дія пріоритету) цих Правил, заявник оформлює обидва примірники дозволу та подає їх державному адміністратору або дозвільному органу.

У разі прийняття керівником дозвільного органу рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, яке перебуває в комунальній власності, заявник протягом трьох днів укладає договір на тимчасове користування цим місцем з управлінням стратегічного розвитку міста.

Протягом строку, передбаченого абзацами першим — третім пункту 11 цих Правил, щомісяця справляється плата за тимчасове користування місцем, що перебуває в комунальній власності, в розмірі 25 відсотків плати, встановленої органами місцевого самоврядування.

У разі продовження строку оформлення дозволу відповідно до абзацу четвертого пункту 11 цих Правил, щомісячна плата за тимчасове користування місцем, що перебуває в комунальній власності, справляється в розмірі 100 відсотків плати, встановленої органами місцевого самоврядування.

Протягом п’яти днів з дати прийняття дозвільним органом рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, заявник подає дозвільному органу копію укладеного ним договору на тимчасове користування місцем та копію документа, що підтверджує внесення відповідної плати.

14. Під час подання заяви або оформлених примірників дозволу (примірники дозволу можуть бути подані до дозвільного органу) державний адміністратор (представник дозвільного органу) в присутності заявника перевіряє комплектність документів, додержання вимог до їх оформлення та видає заявнику довідку з описом.

Перелік документів для надання дозволу є вичерпним.

15. У разі недодержання заявником строку, зазначеного в пункті 11 цих Правил, та у разі ненадання ним в установлений строк документів, зазначених у пункті 13 цих Правил, заява вважається неподаною, пріоритет на місце розташування рекламного засобу втрачається, документи повертаються заявнику, про що зазначається відповідним записом в журналі реєстрації.

16. Дозвіл погоджується з:

- власником місця або уповноваженим ним органом (особою) – для окремостоячих рекламних засобів на комунальних місцях (відділ технічного нагляду або інший балансоутримувач) - при розміщенні на житлових будинках, спорудах - балансоутримувачі (управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології, тощо));

- спеціально уповноваженим органом з питань містобудування та архітектури.

На вимогу дозвільного органу дозвіл погоджується з:

- Державтоінспекцією — у разі розміщення зовнішньої реклами на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування;

- відповідним центральним або місцевим органом виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини та об’єктів природно-заповідного фонду — у разі розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках історії та архітектури, в межах зон охорони таких пам’яток і в межах об’єктів природно-заповідного фонду;

- утримувачем інженерних комунікацій — у разі розміщення зовнішньої реклами в межах охоронних зон цих комунікацій.

Зазначені в абзацах першому, третьому — п’ятому цього пункту органи та особи погоджують дозвіл протягом п’яти робочих днів з дати звернення заявника або надходження примірників бланку дозволу від державного адміністратора.

Перелік органів та осіб, з якими погоджується дозвіл, є вичерпним. Погодження дійсне протягом строку дії дозволу.

17. У разі відмови у погодженні дозволу органами (особами), зазначеними в абзацах першому, третьому — п’ятому пункту 16 цих Правил, заявникові надсилається вмотивоване повідомлення за підписом уповноваженої особи підприємства, установи та організації.

Відмова у погодженні дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.

18. Під час надання дозволу втручання у форму рекламного засобу та зміст реклами забороняється.

19.1. Дозвільний орган протягом не більш як десять робочих днів з дати одержання належним чином оформлених двох примірників дозволу розглядає заяву, готує і подає виконавчому органу ради пропозиції та проект відповідного рішення про видачу дозволу на розміщення зовнішньої реклами площею інформаційного поля 4 і більше квадратних метра.

19.2. Дозвільний орган протягом не більш як десять робочих днів з дати одержання належним чином оформлених двох примірників дозволу розглядає заяву, видає дозвіл на розміщення зовнішньої реклами площею інформаційного поля до 4 квадратних метра.

20. Виконавчий орган ради протягом десяти робочих днів з дати одержання зазначених пропозицій приймає рішення про надання дозволу або про відмову у його наданні.

У разі прийняття рішення про надання дозволу керівник дозвільного органу протягом п’яти робочих днів підписує обидва примірники дозволу та скріплює їх печаткою.

Перший примірник дозволу видається заявникові, а другий -

залишається дозвільному органу для обліку та контролю. Видача дозволу реєструється в журналі реєстрації.

Рішення про відмову у наданні дозволу надсилається заявникові протягом п’яти днів з дати його прийняття.

21. Дозвільний орган протягом десяти днів з дати реєстрації дозволу надає органам державної податкової служби інформацію про розповсюджувачів зовнішньої реклами, яким надано дозвіл.

22. У наданні дозволу може бути відмовлено у разі, коли:

- оформлення поданих документів не відповідає встановленим вимогам;

- у поданих документах виявлені завідомо неправдиві відомості;

- подання суб'єктом господарювання неповного пакета документів, необхідних для одержання документа дозвільного характеру, згідно із встановленим вичерпним переліком;

- виявлення в документах, поданих суб'єктом господарювання, недостовірних відомостей;

- негативний висновок за результатами проведених експертиз та обстежень або інших наукових і технічних оцінок, необхідних для видачі документа дозвільного характеру.

Перелік підстав для відмови у наданні дозволу є вичерпним.

Законом можуть встановлюватися інші підстави для відмови у видачі документа дозвільного характеру.

Рішення про відмову у наданні дозволу може бути оскаржене в порядку, встановленому законодавством.

23. Дозвіл надається строком на п’ять років, якщо менший строк не зазначено у заяві.

24. Виданий у встановленому порядку дозвіл є підставою для розміщення зовнішньої реклами та виконання робіт, пов’язаних з розташуванням рекламного засобу.

25. У процесі надання дозволів забороняється проведення тендерів (конкурсів).

26. Після розташування рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами у п’ятиденний строк зобов’язаний подати дозвільному органу фотокартку місця розташування рекламного засобу (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів).

27. Якщо протягом строку дії дозволу виникла потреба у зміні технологічної схеми рекламного засобу, розповсюджувач зовнішньої реклами звертається до дозвільного органу з письмовою заявою у довільній формі про внесення у дозвіл відповідних змін.

До заяви додається:

- технічна характеристика змін у технологічній схемі рекламного засобу – засвідчується підписом суб’єкта господарювання або уповноваженої особи та печаткою при її наявності;

- фотокартка рекламного засобу та ескіз із конструктивним рішенням– засвідчується підписом суб’єкта господарювання або уповноваженої особи та печаткою при її наявності.

Дозвільний орган протягом не більш як п’ятнадцяти дозвільних днів з дати реєстрації заяви розглядає її і вносить відповідні зміни у дозвіл.

Відмова у зміні технологічної схеми рекламного засобу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.

28. У разі зміни містобудівної ситуації, проведення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу, які зумовлюють необхідність зміни місця розташування рекламного засобу, дозвільний орган у семиденний строк з моменту отримання підтверджуючих документів письмово повідомляє про це розповсюджувача зовнішньої реклами. У десятиденний строк з початку зміни містобудівної ситуації, реконструкції, ремонту, будівництва дозвільний орган надає розповсюджувачу зовнішньої реклами інформацію про інше рівноцінне місце. У разі досягнення згоди щодо нового місця розташування рекламного засобу дозвільним органом вносяться зміни у дозвіл. У разі недосягнення згоди щодо нового місця розташування рекламного засобу дозвільним органом дозвіл скасовується.

Відшкодування витрат, пов’язаних з демонтажем та монтажем рекламного засобу на новому місці, здійснюється за рахунок Розповсюджувача.

Плата за надання послуг, пов’язаних із зміною місця розташування рекламного засобу, не справляється. Строк дії дозволу продовжується на час, необхідний для вирішення питання про надання рівноцінного місця.

29. Строк дії дозволу продовжується на підставі заяви, яка подається дозвільному органу розповсюджувачем зовнішньої реклами у довільній формі не пізніше ніж за один місяць до закінчення строку дії дозволу. Продовження строку дії дозволу фіксується в журналі реєстрації з внесенням відповідних змін у дозвіл.

У такому ж порядку продовжується строк дії дозволів, наданих до набрання чинності цих Правил.

Відмова у продовженні строку дії дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.

30. У разі набуття права власності на рекламний засіб іншою особою або передачі його в оренду дозвіл підлягає переоформленню.

Особа, яка набула право власності на рекламний засіб або орендувала його, протягом одного місяця з дня виникнення права власності (користування) рекламним засобом звертається до дозвільного органу ТМР із заявою у довільній формі про переоформлення дозволу.

До заяви додається:

- документ, який засвідчує право власності (користування) на рекламний засіб – засвідчується підписом суб’єкта господарювання або уповноваженої особи та печаткою при її наявності;

- оригінал зареєстрованого дозволу;

- письмове погодження власника місця розташування рекламного засобу або уповноваженого ним органу (особи);

- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;

- банківські реквізити, ідентифікаційний код юридичної особи або ідентифікаційний номер фізичної особи платників податків, зборів та інших обов’язкових платежів– засвідчується підписом суб’єкта господарювання або уповноваженої особи та печаткою при її наявності.

У разі відсутності зауважень до поданих заявником документів дозвільний орган протягом п’яти робочих днів з дати подання заяви вносить відповідні зміни у дозвіл.

Переоформлення дозволу фіксується в журналі реєстрації.

Відмова у переоформленні дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.

31. Дозвіл скасовується до закінчення строку дії:

- на підставі рішення виконавчого органу ради;

- за письмовою заявою розповсюджувача зовнішньої реклами;

- у разі недосягнення згоди щодо нового місця розташування рекламного засобу при зміні містобудівної ситуації, проведення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу, які зумовлюють необхідність зміни місця розташування рекламного засобу;

- у разі невикористання місця розташування рекламного засобу безперервно протягом шести місяців;

- непереоформлення дозволу в установленому порядку;

- припинення юридичної особи (злиття, приєднання, поділ, перетворення або ліквідація);

- припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця;

- встановлення факту надання в заяві та документах, що додаються до неї, недостовірної інформації;

- встановлений рекламний засіб не відповідає поданому ескізу рекламного засобу з конструктивним рішенням виду, розмірів (ширина*висота*товщина*кількість площин) рекламного засобу;

- відсутність освітлення рекламного засобу у випадку наявності технічних умов для проведення такого заходу;

  • у разі розірвання договору на тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебувають в комунальній власності.

- систематичного порушення Правил розміщення зовнішньої реклами.

Перелік підстав для скасування дозволу є вичерпним.

Рішення про скасування дозволу фіксується в журналі реєстрації та надсилається дозвільним органом розповсюджувачу зовнішньої реклами.

Рішення про скасування дозволу може бути оскаржене у порядку, встановленому законодавством.

32. Плата за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебуває у комунальній власності, встановлюється у порядку, визначеному органами місцевого самоврядування.

Плата за тимчасове користування користування місцем розташування рекламних засобів, що перебуває у комунальній власності – при розміщенні реклами в ліфтах, визначається згідно Положення про порядок визначення розміру плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, затвердженого рішенням Тернопільської міської ради, прирівнявши оплату при розміщенні зовнішньої реклами в ліфтах до плати при розміщенні зовнішньої реклами на будинках, будівлях, над проїждждою частиною.

33. Розмір плати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу не може встановлюватися залежно від змісту реклами.

34. Зовнішня реклама повинна відповідати таким вимогам:

- розміщуватися з додержанням вимог техніки безпеки, зазначених у пунктах 38-41 цих Правил;

- розміщуватися із забезпеченням видимості дорожніх знаків, світлофорів, перехресть, пішохідних переходів, зупинок транспорту загального користування та не відтворювати зображення дорожніх знаків;

- освітлення зовнішньої реклами не повинно засліплювати учасників дорожнього руху, а також не повинно освітлювати квартири житлових будинків;

- фундамент наземної зовнішньої реклами, що виступає над поверхнею землі, може бути декоративно оформлений;

- на опорах наземної зовнішньої реклами, що розміщується вздовж проїжджої частини вулиць і доріг, за вимогою Державтоінспекції наноситься вертикальна дорожня розмітка із світлоповертаючих матеріалів заввишки до 2 метрів від поверхні землі;

- нижній край зовнішньої реклами, що розміщується над проїжджою частиною вулиць і доріг, у тому числі на мостах, естакадах тощо, повинен розташовуватися на висоті не менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття;

- у місцях, де проїжджа частина вулиці межує з цоколями будівель або огорожами, зовнішня реклама може розміщуватися в одну з фасадами будівель або огорожами лінію.

35. Забороняється розташовувати рекламні засоби:

- на пішохідних доріжках та алеях, якщо це перешкоджає вільному руху пішоходів;

- у населених пунктах на висоті менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття, якщо їх рекламна поверхня виступає за межі краю проїжджої частини.

36. Розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках історії та архітектури і в межах зон охорони таких пам’яток, в межах об’єктів природно-заповідного фонду дозволяється за погодженням з відповідним центральним або місцевим органом виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини та об’єктів природно-заповідного фонду.

37. Перелік обмежень та заборон щодо розміщення зовнішньої реклами, встановлений Правилами, є вичерпним.

38. Розроблення необхідної технічної документації, монтаж (демонтаж) рекламного засобу здійснюється спеціалізованими підприємствами, установами та організаціями.

39. Розташування дахових рекламних засобів забороняється без попередньої технічної експертизи спеціалізованих підприємств, установ та організацій.

40. Підключення рекламних засобів до існуючих мереж зовнішнього освітлення здійснюється відповідно до вимог, передбачених законодавством.

41. Розташування рекламних засобів у межах охоронних зон інженерних комунікацій дозволяється за погодженням з утримувачем зазначених комунікацій.

42. Відповідальність за технічний стан рекламних засобів, порушення вимог техніки безпеки під час розташування та експлуатації рекламних засобів несе розповсюджувач зовнішньої реклами згідно із законодавством, в т.ч. скасування дозволу на розміщення зовнішньої реклами.

43. Розташування рекламних засобів на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування дозволяється за погодженням з Державтоінспекцією.

44. Рекламні засоби забезпечуються маркуванням із зазначенням на каркасі рекламного засобу найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номера його телефону, дати видачі дозволу та строку його дії.

45.1. При закінченні терміну дії дозволу або його скасуванні, розповсюджувач зовнішньої реклами зобов’язаний у десятиденний термін демонтувати спеціальну конструкцію з моменту появи такого юридичного факту.

45.2. Демонтажу підлягають:

45.2.1. Спеціальні конструкції, власника яких встановити неможливо;

45.2.2. Самовільно розміщені спеціальні конструкції, дозволи на розміщення яких не видавалися, або дію їх скасовано;

45.3. Демонтаж спеціальних конструкцій, наведених у п.45.2., які розташовані на об’єктах комунальної власності, здійснюється на підставі рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради (за виключенням виносних щитів, що демонтовуються на підставі рішення дозвільного органу).

45.4. Демонтаж проводиться спеціалізованими підприємствами, установами та організаціями з подальшим відшкодуванням витрат, пов'язаних з цим, за рахунок коштів осіб, що допустили порушення цих Правил.

Демонтована спеціальна конструкція зберігається у спеціально відведених для цього місцях (відповідають умовам схоронності та збереження рекламних засобів) і може бути повернута власнику після сплати вартості робіт по демонтажу і вартості її зберігання згідно підтверджуючих документів.

У разі коли власник демонтованої спеціальної конструкції невідомий, власника не встановлено або власник протягом визначеного законодавством терміну не витребує її, таке майно визнається безхазяйним і переходить у власність територіальної громади м. Тернополя в порядку, визначеному законодавством.

45.5. Спеціальні конструкції, наведені у п.45.2.1. та 45.2.2., що створюють загрозу життю або здоров'ю людей та/або заподіяння шкоди майну третіх осіб і які розташовані на об’єктах, що не належать до комунальної власності, можуть бути демонтовані спеціалізованими підприємствами, установами та організаціями за погодженням з власником місця розташування цих конструкцій або на підставі рішення суду.

46. У разі порушення правил розповсюдження та розміщення реклами уповноважена особа дозвільного органу або управління муніципальної поліції звертається до розповсюджувача зовнішньої реклами з повідомленням про необхідність усунення порушень у визначений строк.

У разі невиконання цієї вимоги дозвільний орган, подає інформацію спеціально уповноваженому органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

47. Розповсюджувач зовнішньої реклами, винний у порушенні цих Правил, несе відповідальність згідно із законодавством.
Заступник міського голови –

керуючий справами О.І. Степанюк

Схожі:

Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 08. 10. 2008р....
Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 08. 10. 2008р. №1995 «Про внесення змін в рішення виконавчого комітету міської...
ТЕРНОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян», регламентом виконавчого комітету міської...
Паспорт документа
Рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради «Про затвердження цін на роботи(послуги), що виконуються архівним відділом...
Рішення, прийняті на засіданні
Про внесення доповнень до рішення виконавчого комітету Нікопольської міської ради від 16. 01. 2008 №3
Додаток 3 до рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області
Кодексом України про адміністративні правопорушення, нормативними актами з питань торговельного та побутового обслуговування населення,...
Порядок денний засідання виконавчого комітету
Про внесення змін в рішення виконавчого комітету М. М. Окаринський Тернопільської міської ради №152 від 14. 02. 2007 року «Про затвердження...
Аналі з регуляторного впливу проекту рішення виконавчого комітету...
Проект рішення виконавчого комітету Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів громадським транспортом загального користування...
Проект рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради

Рішення, прийняті на засіданні
Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Нікопольської міської ради від 17 жовтня 1995 року №668 «Про створення жіночої...
Додаток 2 до рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради...
Кодексом України про адміністративні правопорушення, нормативними актами з питань торговельного та побутового обслуговування населення,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка