|
Скачати 42.45 Kb.
|
«Бізнес-управління», Модуль 2, ДЗ 4 1. Доберіть синоніми до слів: адміністрація, кон’юнктура, акциз, акція, аргумент, бізнесмен, кореспонденція, вексель, конкуренція, адекватний, ефектний, рентабельний, стимулювати, диференціювати, концентрувати. Для довідки: умови, обставини; пай, частка; відповідний, однаковий; доцільний, прибутковий; розрізняти, поділяти; згущувати, збагачувати; підприємець; правління; довід, доказ; боргове зобов’язання; непрямий податок; змагання; листування; виграшний, яскравий; спонукати до дії, заохочувати. 2. Перекладіть речення, користуючись варіантами, поданими в дужках. 1. Имеют место (місто, місце) также разные взгляды на роль государства в становлении ипотечных отношений (відношення, відносини). 2. Одни из них считают (лічити, вважати), что законодательное обеспечение ипотеки должно быть довольно либеральным, без строгой регламентации ипотечной деятельности. 3. В США, Великобритании, Франции, Германии доля (доля, частка, частина) металлургического комплекса в промышленности составляет 4–7%. 4. Этим кардинально подрывается фондообразование (утворення, освіта). 5. «Глобализаторы» сознательно культивируют контраст между местами (місто, місце) получения ресурсов и уплаты налогов. 6. В ХVІІІ ст. Кадастры и поземельные книги получают наибольшее распространение – от города Фрайбурга на западе до города Львова на востоке (місто, місце). 7. Система управления (керування, управління) запасами, характеризующимися зависимым спросом, называется планированием материальных потребностей. 8. Органы местного самоуправления являются неотъемлемой частью органов государственного управления (керування, управління, врядування). 3. Прочитайте пари речень. Виправте помилки, які зробив комп’ютер в українському варіанті. 1. Багато державних заснувань було представлено на цій виставці. (Много государственных учреждений было представлено на этой выставке). 2. Учора урочисто відзначили підставу суспільства. (Вчера торжественно отметили основание общества). 3. Шкода, що все так утворилось. (Жаль, что все так получилось). 4. Ці процеси посилились після висновку мирної угоди. (Эти процессы усилились после заключения мирного соглашения). 5. Він мав гарне утворення. (Он имел хорошее образование). 6. Ці обмеження згодом наймалися. (Эти ограничения со временем снимались). 7. У цю справу вкладалися значні засоби. (В это дело были вложены значительные средства). 8. Нам не вирішувалося довго гуляти ввечері. (Нам не разрешалось долго гулять вечером). 9. Цей документ надає право звістки педагогічну діяльність. (Этот документ дает право вести педагогическую деятельность). 4. Запишіть подані слова українською мовою Гроссбух, дифференциал, коррида, массажист, мирра, булла, компресс, террор, иллюминатор, баллон, либретто, панно, иммиграция, хоккей, телефонограмма, профессия, кутюрье, барьер, крупье, жюри, курьер, кальян, премьер-министр, компьютер, адъютант, кинжал, дезинфекция, данцигский, Диксон, президиум, стоик, Тибет, университет, аудиенция, превентивный, тирания, приоритет, кредитор, Сирия. 5. Уставте, де потрібно, пропущені букви чи знаки Мон…тор, д..сплей, ауд…т, пр…ц…дент, в…ртуал…ний, ін…єкц…я, в…з…тка, пс…холог, д…р…ктива, к…пар…с, д…спетчер, кон…юнкт…віт, дж…нси, ф…ючерсний, кур…єр, р…рюкзак, кро…с, опос…ум, шо…се, бюл…етень, тер…єр. 1. Доберіть синоніми до слів: адміністрація, кон’юнктура, акциз, акція, аргумент, бізнесмен, кореспонденція, вексель, конкуренція, адекватний, ефектний, рентабельний, стимулювати, диференціювати, концентрувати. Для довідки: умови, обставини; пай, частка; відповідний, однаковий; доцільний, прибутковий; розрізняти, поділяти; згущувати, збагачувати; підприємець; правління; довід, доказ; боргове зобов’язання; непрямий податок; змагання; листування; виграшний, яскравий; спонукати до дії, заохочувати. 2. Перекладіть речення, користуючись варіантами, поданими в дужках. 1. Имеют место (місто, місце) также разные взгляды на роль государства в становлении ипотечных отношений (відношення, відносини). 2. Одни из них считают (лічити, вважати), что законодательное обеспечение ипотеки должно быть довольно либеральным, без строгой регламентации ипотечной деятельности. 3. В США, Великобритании, Франции, Германии доля (доля, частка, частина) металлургического комплекса в промышленности составляет 4–7%. 4. Этим кардинально подрывается фондообразование (утворення, освіта). 5. «Глобализаторы» сознательно культивируют контраст между местами (місто, місце) получения ресурсов и уплаты налогов. 6. В ХVІІІ ст. Кадастры и поземельные книги получают наибольшее распространение – от города Фрайбурга на западе до города Львова на востоке (місто, місце). 7. Система управления (керування, управління) запасами, характеризующимися зависимым спросом, называется планированием материальных потребностей. 8. Органы местного самоуправления являются неотъемлемой частью органов государственного управления (керування, управління, врядування). 3. Прочитайте пари речень. Виправте помилки, які зробив комп’ютер в українському варіанті. 1. Багато державних заснувань було представлено на цій виставці. (Много государственных учреждений было представлено на этой выставке). 2. Учора урочисто відзначили підставу суспільства. (Вчера торжественно отметили основание общества). 3. Шкода, що все так утворилось. (Жаль, что все так получилось). 4. Ці процеси посилились після висновку мирної угоди. (Эти процессы усилились после заключения мирного соглашения). 5. Він мав гарне утворення. (Он имел хорошее образование). 6. Ці обмеження згодом наймалися. (Эти ограничения со временем снимались). 7. У цю справу вкладалися значні засоби. (В это дело были вложены значительные средства). 8. Нам не вирішувалося довго гуляти ввечері. (Нам не разрешалось долго гулять вечером). 9. Цей документ надає право звістки педагогічну діяльність. (Этот документ дает право вести педагогическую деятельность). 4. Запишіть подані слова українською мовою Гроссбух, дифференциал, коррида, массажист, мирра, булла, компресс, террор, иллюминатор, баллон, либретто, панно, иммиграция, хоккей, телефонограмма, профессия, кутюрье, барьер, крупье, жюри, курьер, кальян, премьер-министр, компьютер, адъютант, кинжал, дезинфекция, данцигский, Диксон, президиум, стоик, Тибет, университет, аудиенция, превентивный, тирания, приоритет, кредитор, Сирия. 5. Уставте, де потрібно, пропущені букви чи знаки Мон…тор, д..сплей, ауд…т, пр…ц…дент, в…ритуал…ний, ін…єкц…я, в…з…тка, пс…холог, д…р…ктива, к…пар…с, д…спетчер, кон…юнкт…віт, дж…нси, ф…ючерсний, кур…єр, р…рюкзак, кро…с, опос…ум, шо…се, бюл…етень, тер…єр. |
Конфлікт і способи його вирішення ... |
Урок подорож Мета: 1 формування вміння визначати групи слів за значенням, доречно вживати омоніми, синоніми й антоніми у мовленні; 2 розвивати... |
Групи слів за значенням (синоніми, антоніми, омоніми) Методи і прийоми:інтерактивні: робота в парах, «Мікрофон», проблемне завдання, «Дерево пізнання» |
Вправи для розвитку складового аналізу й синтезу слів у дітей «Склад», «Переніс слів», «Наголошені й ненаголошені голосні» (дається додаткове завдання у відповідності з виучуваною темою) |
Конспект заняття соціально-морального спрямування для дітей середньої групи на тему «чарівних» слів, тобто слів ввічливості (дякую, добрий день, пробачте, будьте ласкаві) |
Пелещишин Андрій Миколайович, Кравець Веб-форуму. Кожна з тем Веб-форуму описується множиною ключових слів:, де – кількість елементів множини, тобто кількість ключових... |
Спорт Вивчення нових слів до теми; активізація засвоєної лексики; вивчення вживання прийменників з новими словами;навчитися розуміти значення... |
Вимова і написання префіксів з-, (зі-, с-) МЕТА: поглибити знання про написання слів з префіксами; сприяти зміцненню навичок правопису слів з префіксами з-, (зі-, с-), пояснювати... |
Тема: Вимова та правопис слів з префіксами з -, с. Мета Мета: Ознайомити учнів з вимовою і правописом слів з префіксами з -, с. Формувати орфоепічні та орфографічні навички. Виховувати... |
Мистецькi кросворди «перетин слів». Слова в кросвордах підбираються так, щоб кількість літер відповідала кількості відведених клітинок для кожного слова.... |