|
Скачати 34.64 Kb.
|
Контрольні питання з навчальної дисципліни «Соціальна педагогіка» для спеціальності «Початкове навчання»
11. Вікові періоди в розвитку людини. 12. Вплив спадковості на розвиток і формування особистості дитини. ІЗ. Середовище та його вплив на розвиток і формування особистості.
17. Ступені й фази соціального становлення особистості. 18. Фактори соціалізації особистості. 19. Несприятливі умови соціалізації. 20. Місце та роль сім'ї в соціалізації особистості. 21. Основні функції сім'ї. 22. Соціальний статус сім'ї. 23. Типологія сімей. 24. Проблеми сучасної сім'ї. Типові помилки сімейного виховання. 25. Зміст соціально-педагогічної допомоги сім'ї, її складові. 26. Форми й методи взаємодії соціального педагога з сім'єю. 27. Соціально-педагогічні служби сім'ї, їх функції та напрями діяльності. 28. Поняття про сирітство і соціальне сирітство, причини їх виникнення. 29. Пріоритетні форми влаштування дітей-сиріт: опіка і піклування, усиновлення. 30. Державна система закладів для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування. 31. Робота центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді з дітьми-сиротами 32.Загальні засади діяльності інтернатних закладів для дітей-сиріт і дітей позбавлених батьківського піклування. 33. Особливості розвитку дітей в умовах інтернатного закладу. 34. Зміст соціально-педагогічної роботи з учнями школи-інтернату. 35. Форми й методи роботи соціального педагога з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування. 36. Прийомна сім'я - форма родинного виховання дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування. 37. Утворення і діяльність прийомних сімей. 38. Проблеми адаптації дитини у прийомній сім'ї. 39. Соціальний супровід прийомних сімей. 40. Проблема дитячої бездоглядності й безпритульності. Класифікація неповнолітніх безпритульних. 41. Система державних заходів щодо профілактики дитячої бездоглядності й безпритульності в Україні. 42. Притулок для неповнолітніх - державний заклад соціального захисту Безпритульних. 43. Основні напрями та форми роботи соціального педагога в притулку для Неповнолітніх. 44. Соціальні завдання школи в сучасних умовах. 45. Соціально-педагогічна робота в структурі психологічної служби школи. 46. Зміст діяльності соціального педагога навчального закладу. 47. Соціально-педагогічна робота в дошкільному закладі. 48. Поняття обдарованості та її класифікація. 49. Характерні особливості обдарованих дітей. 50. Діагностика обдарованості. 51. Розвиток обдарованості Навчально-виховні заклади для обдарованих дітей 52. Соціально-педагогічний захист обдарованих дітей. 53. Предмет і завдання віктимології. 54. Поняття інвалідності. її причини та види. 55. Класифікація дітей і молоді з особливими потребами. 56. Основні напрями соціальної реабілітації осіб з обмеженими функціональними можливостями. 57. Типи навчально-виховних закладів для дітей і молоді з обмеженими функціональними можливостями. 58. Соціально-педагогічна робота з дітьми з особливими потребами і сім'ями, в яких вони виховуються. Форми роботи соціального педагога з дітьми-інвалідами. 59. Діяльність Центрів соціальних служб для сім'ї, дітей і молоді щодо соціальної підтримки осіб з особливими потребами. 60. Молодь як особлива соціально-демографічна група. 61. Зміст і форми соціально-педагогічної діяльності з молоддю. 62. Структура та зміст діяльності соціальних служб молоді. |
Питання для підготовки до іспиту з навчальної дисципліни Предмет, найменування і система навчальної дисципліни «Організація судових та правоохоронних органів» |
ТЕМАТИЧНІ КОНТРОЛЬНІ РОБОТИ з дисципліни Чура М. Г. Тематичні контрольні роботи з дисципліни «Методика навчання основ інформатики в молодших класах». Красноармійськ: Педагогічне... |
КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ з дисципліни “ СТРАХОВІ ПОСЛУГИ ” для напряму підготовки 0501 зі спеціальності Напрямки вдосконалення державної політики в галузі страхування Контрольні питання |
Питання для підготовки до державного екзамену з навчальної дисципліни |
ЭКОНОМИКО-ПРАВОВОЙ ФАКУЛЬТЕТ Питання для самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни “Цивільний процес України” |
ПИТАННЯ ДО ІСПИТУ з навчальної дисципліни “АДМІНІСТРАТИВНЕ ПРАВО” Сутність виконавчої влади, її співвідношення з державним управлінням та адміністративним правом |
Питання з навчальної дисципліни „Трудове право ” Підстави припинення трудового договору за ініціативи власника або уповноваженого ним органу |
ПРОГРАМНІ ПИТАННЯ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ “ЦИВІЛЬНИЙ ПРОЦЕС” Поняття цивільного процесу та його структура. Цивільне процесуальне право як галузь права |
ПИТАННЯ НА ІСПИТ Поняття транспортного права України як галузі права, науки та навчальної дисципліни |
Екзаменаційні питання з навчальної дисципліни ” Основи філософських знань” для групи КС 21 Філософія в системі духовної культури: взаємовідношення філософії, науки та релігії |