Контрольні питання з навчальної дисципліни


Скачати 34.64 Kb.
Назва Контрольні питання з навчальної дисципліни
Дата 14.03.2013
Розмір 34.64 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи
Контрольні питання з навчальної дисципліни

«Соціальна педагогіка»

для спеціальності «Початкове навчання»

  1. Поняття соціальної педагогіки, її об'єкт і предмет.

  2. Основні категорії соціальної педагогіки.

  3. Місце соціальної педагогіки в системі наук про людину й суспільство.

  4. Взаємозв'язок соціальної педагогіки та соціальної роботи.

  5. Завдання та функції соціальної педагогіки.

  6. Поняття про закономірності соціально-педагогічної діяльності.

  7. Поняття про принципи соціально-педагогічної діяльності, їх характеристика.

  8. Класифікація методів соціально-педагогічної діяльності.

  9. Організаційні форми соціально-педагогічної діяльності.

  10. Поняття розвитку особистості.

11. Вікові періоди в розвитку людини.

12. Вплив спадковості на розвиток і формування особистості дитини.

ІЗ. Середовище та його вплив на розвиток і формування особистості.

  1. Поняття соціалізації.

  2. Основні концепції соціалізації особистості.

  3. Особливості й види соціалізації.

17. Ступені й фази соціального становлення особистості.

18. Фактори соціалізації особистості.

19. Несприятливі умови соціалізації.

20. Місце та роль сім'ї в соціалізації особистості.

21. Основні функції сім'ї.

22. Соціальний статус сім'ї.

23. Типологія сімей.

24. Проблеми сучасної сім'ї. Типові помилки сімейного виховання.

25. Зміст соціально-педагогічної допомоги сім'ї, її складові.

26. Форми й методи взаємодії соціального педагога з сім'єю.

27. Соціально-педагогічні служби сім'ї, їх функції та напрями діяльності.

28. Поняття про сирітство і соціальне сирітство, причини їх виникнення.

29. Пріоритетні форми влаштування дітей-сиріт: опіка і піклування, усиновлення.

30. Державна система закладів для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування.

31. Робота центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді з дітьми-сиротами

32.Загальні засади діяльності інтернатних закладів для дітей-сиріт і дітей позбавлених батьківського піклування.

33. Особливості розвитку дітей в умовах інтернатного закладу.

34. Зміст соціально-педагогічної роботи з учнями школи-інтернату.

35. Форми й методи роботи соціального педагога з дітьми-сиротами та дітьми,

позбавленими батьківського піклування.

36. Прийомна сім'я - форма родинного виховання дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування.

37. Утворення і діяльність прийомних сімей.

38. Проблеми адаптації дитини у прийомній сім'ї.

39. Соціальний супровід прийомних сімей.

40. Проблема дитячої бездоглядності й безпритульності. Класифікація

неповнолітніх безпритульних.

41. Система державних заходів щодо профілактики дитячої бездоглядності й

безпритульності в Україні.

42. Притулок для неповнолітніх - державний заклад соціального захисту

Безпритульних.

43. Основні напрями та форми роботи соціального педагога в притулку для

Неповнолітніх.

44. Соціальні завдання школи в сучасних умовах.

45. Соціально-педагогічна робота в структурі психологічної служби школи.

46. Зміст діяльності соціального педагога навчального закладу.

47. Соціально-педагогічна робота в дошкільному закладі.

48. Поняття обдарованості та її класифікація.

49. Характерні особливості обдарованих дітей.

50. Діагностика обдарованості.

51. Розвиток обдарованості Навчально-виховні заклади для обдарованих дітей 52. Соціально-педагогічний захист обдарованих дітей.

53. Предмет і завдання віктимології.

54. Поняття інвалідності. її причини та види.

55. Класифікація дітей і молоді з особливими потребами.

56. Основні напрями соціальної реабілітації осіб з обмеженими функціональними можливостями.

57. Типи навчально-виховних закладів для дітей і молоді з обмеженими

функціональними можливостями.

58. Соціально-педагогічна робота з дітьми з особливими потребами і сім'ями, в яких вони виховуються. Форми роботи соціального педагога з дітьми-інвалідами.

59. Діяльність Центрів соціальних служб для сім'ї, дітей і молоді щодо соціальної підтримки осіб з особливими потребами.

60. Молодь як особлива соціально-демографічна група.

61. Зміст і форми соціально-педагогічної діяльності з молоддю.

62. Структура та зміст діяльності соціальних служб молоді.

Схожі:

Питання для підготовки до іспиту з навчальної дисципліни
Предмет, найменування і система навчальної дисципліни «Організація судових та правоохоронних органів»
ТЕМАТИЧНІ КОНТРОЛЬНІ РОБОТИ з дисципліни
Чура М. Г. Тематичні контрольні роботи з дисципліни «Методика навчання основ інформатики в молодших класах». Красноармійськ: Педагогічне...
КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ з дисципліни “ СТРАХОВІ ПОСЛУГИ ” для напряму підготовки 0501 зі спеціальності
Напрямки вдосконалення державної політики в галузі страхування Контрольні питання
Питання для підготовки до державного екзамену з навчальної дисципліни

ЭКОНОМИКО-ПРАВОВОЙ ФАКУЛЬТЕТ
Питання для самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни “Цивільний процес України”
ПИТАННЯ ДО ІСПИТУ з навчальної дисципліни “АДМІНІСТРАТИВНЕ ПРАВО”
Сутність виконавчої влади, її співвідношення з державним управлінням та адміністративним правом
Питання з навчальної дисципліни „Трудове право ”
Підстави припинення трудового договору за ініціативи власника або уповноваженого ним органу
ПРОГРАМНІ ПИТАННЯ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ “ЦИВІЛЬНИЙ ПРОЦЕС”
Поняття цивільного процесу та його структура. Цивільне процесуальне право як галузь права
ПИТАННЯ НА ІСПИТ
Поняття транспортного права України як галузі права, науки та навчальної дисципліни
Екзаменаційні питання з навчальної дисципліни ” Основи філософських знань” для групи КС 21
Філософія в системі духовної культури: взаємовідношення філософії, науки та релігії
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка