Порівняльна таблиця пропозицій та поправок до Положення про порядок проведення обласного конкурсу проектів з молодіжних проблем


Скачати 209.1 Kb.
Назва Порівняльна таблиця пропозицій та поправок до Положення про порядок проведення обласного конкурсу проектів з молодіжних проблем
Дата 14.03.2013
Розмір 209.1 Kb.
Тип Конкурс
bibl.com.ua > Право > Конкурс
Додаток

Порівняльна таблиця

пропозицій та поправок до Положення про порядок проведення обласного конкурсу проектів з молодіжних проблем

(затверджено наказом головного управління у справах сім’ї, молоді та спорту Івано-Франківської обласної державної адміністрації від 12.01.2009 р. №1/1)


Частина

Редакція чинного акту

Обґрунтування

Редакція із текстом пропозиції

Ч.1.4. Положення

Проекти, що беруть участь у конкурсі, мають відповідати стратегії здійснення державної молодіжної політики в області.

В Івано-Франківській області затверджена та діє обласна комплексна програма «Молодь Прикарпаття» (2010-2015 роки), що затверджена Рішенням Івано-Франківської обласної ради від 27.11.2009 року №933-34/2009.

Відповідно до Закону України «Про молодіжні та дитячі громадські організації», розробляються місцеві цільові програми, що стосуються дітей та молоді.

В них визначаються пріоритети соціальних проблем, на вирішення яких мають спрямовуватись бюджетні кошти.

Водночас як видно із оголошень про конкурс, та актів про організацію конкурсів, пріоритети є іншими.

Викласти в наступній редакції:

«Проекти, що беруть участь у конкурсі, мають відповідати обласній цільовій програмі, що стосуються дітей та молоді»

Ч. 1.7. Положення

Щорічно головне управління визначає пріоритетні соціальні проблеми, на вирішення яких у поточному році мають бути спрямовані проекти, з числа напрямків. визначених у п.1.5. цього Положення.

Хоча основні засади та пріоритети має визначати обласна програма, у Положенні вказується, що пріоритети визначаються самостійно структурним підрозділом у справах молоді.

Мають визначатись (в тому числі у Положенні про порядок проведення конкурсу) обов’язкові консультації із представниками громадськості щодо визначення пріоритетних соціальних проблем цільової групи, які потребують вирішення. Застосування цього механізму створює можливості «комунікації» для представників органів влади та громадськості, для планування та реалізації програм за рахунок коштів бюджету – планувати їх таким чином, щоб вони справді були спрямовані на тих, хто цього потребує, на ті потреби, які є незадоволені чи не задоволені в повному обсязі. Представники молодіжних та дитячих громадських організацій є представниками цільової групи, вони працюють із нею, є найбільш наближеними, аніж органи влади, «акумулюють» інформацію, якою не володіють органи влади, тому їх залучення до визначення пріоритетних соціальних проблем, на які мають бути спрямовані програми за кошти державного та місцевого бюджетів, дає тільки позитивні результати.

На сьогодні порядок консультацій із громадськістю визначений Постановою КМУ «Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики» від 3 листопада 2010 року №996. Він передбачає порядок проведення консультацій та є достатньо прогресивним для застосування як органом державної влади, так і структурним підрозділом.

Викласти у наступній редакції:

«Щорічно не пізніше як за 45 робочих днів до публікації оголошення про конкурс проектів, головне управління проводить консультації щодо визначення пріоритетних соціальних проблем, на вирішення яких у поточному році мають бути спрямовані проекти, із громадськістю у порядку, передбаченому Постановою Кабінету Міністрів України «Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики» від 3 листопада 2010 року №996».



Ч.2.2.

Оголошення про конкурс публікується у друкованих та електронних засобах масової інформації не пізніше, ніж за 1 місяць до кінцевого терміну подання заявок для участі у конкурсі.

В Положенні не визначено способи оприлюднення інформації, в тому числі використання необхідного та найбільш «доступного» джерела, яким є офіційний веб-сайт органу державної влади (саме обласної державної адміністрації), окрім того, це є гарантією виконання обов’язку щодо оприлюднення інформації. Закон України «Про доступ до публічної інформації» говорить саме про «офіційний веб-сайт» органу влади.

Доповнити словами «на офіційному веб-сайті обласної державної адміністрації»:

«Оголошення про конкурс публікується на офіційному веб-сайті обласної державної адміністрації, у друкованих та електронних засобах масової інформації не пізніше, ніж за 1 місяць до кінцевого терміну подання заявок для участі у конкурсі.»

Ч.2.2.

Оголошення про конкурс має включати: - теми конкурсу та пріоритетні соціальні проблеми, на вирішення яких повинні бути спрямовані проекти громадських організацій; - максимально можливі обсяги бюджетного фінансування проектів; вимоги до учасників конкурсу, умови та терміни подання конкурсної документації; терміни проведення конкурсу; час та адресу, за якою приймається документація.

В додатках до Положення затверджено форми ЗАЯВКИ на участь в обласному конкурсі проектів з молодіжних проблем та форму КОШТОРИСУ витрат.

У випадку оприлюднення оголошення на офіційному веб-сайті потрібно додавати їх до оголошення.

Якщо інформація оприлюднюється в інших джерелах, наприклад, в молодіжному інформаційному віснику чи інших друкованих способах оприлюднення – потрібно включити інформацію про те, де і в кого можна отримати форми заявки та кошторису.

Для пошуку, отримання цих форм в громадських організацій можуть бути потрібні додаткові витрати часу та зусиль, більшість грантових структур, що працюють із фінансуванням, використовують максимально зручні форми комунікації із потенційними аплікатами.

Доповнити словами

«-форми заявки на участь в конкурсі проектів та форми кошторису витрат, що затверджені Положенням про конкурс»



Ч. 2.3.

Для участі у конкурсі допускаються проекти, розроблені та подані молодіжними та дитячими громадськими організаціями, що мають обласний статус, є юридичними особами та зареєстровані в установленому порядку не пізніше, ніж за рік до дня закінчення терміну подання заявок на конкурс.

Територіальні статуси громадських організацій мають умовний характер, уже не застосовуються і визнані дискримінаційними, в тому числі у зв’язку із цим є Рішення Європейського Суду з прав людини у справі Корецький проти України, та Україна робить активні кроки в приведенні у відповідність цих підходів та скасування статусів (прийнято законопроект «Про громадські організації» в першому читанні, таких обмежень уже немає у Постановах КМУ (які стосуються громадських рад, консультацій із громадськістю тощо). Також у проекті Постанови КМУ «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з визначення програм, проектів (заходів), розроблених громадськими організаціями та творчими спілками, для виконання яких надаватиметься державна фінансова підтримка», яка підготовлена на доручення Прем’єр-міністра України М. Азарова щодо розроблення ефективних та прозорих механізмів державної підтримки громадських організацій (доручення Мінекономіки та іншим органам виконавчої влади від 03.04.2010 р. № 17406/1/1-10).

На території області можуть успішно працювати та пропонувати свої програми та проекти не тільки молодіжні та дитячі громадські організації, але і громадські організації, також ті, які хоч зареєстровані в виконкомі місцевої ради (у статуті їхньому вказується, що вони поширюють свою діяльність на територію міста), оскільки це може бути простішим для організацій, але працювати в області, чи бути зареєстрованими в іншій області чи місті (чинне законодавство не передбачає «переходу» від одного статусу до іншого (відповідно до Закону «Про об’єднання громадян» громадські організації створюються та діють із певним статусом – тому потрібно засновувати нову організацію на іншій території).

Застосовується різна термінологія та підходи до визначення конкурсу (Положення стосується «молодіжних проблем», натомість у публікаціях управління мова іде про конкурс «стосовно дітей, молоді та сім’ї на 2011 рік»), таким чином, проекти щодо цієї цільової аудиторії (жінки, сімї) можуть пропонувати інші, не молодіжні чи дитячі громадські організації.

Також на території області працюють осередки всеукраїнських громадських організацій.

Як свідчать результати фінансування у 2011 році, не тільки молодіжним та громадським організаціям надавались фінансування програм та заходів, але іншим структурам (консультативно-дорадчим органам, комісіям релігійних організацій тощо), тому це також потрібно визначити.

Не визначеність кола учасників та різні підходи у конкурсах на певні роки створює чимало запитань у потенційних учасників, а згодом не рівні підходи у фінансуванні, зменшує коло потенційних ефективних програм та проектів, що могли б фінансуватись із бюджету та впроваджуватись для цільової аудиторії.

Також проекти інших організацій та установ, консультативно-дорадчого органу (Молодіжної адміністрації) мають конкурувати на загальних засадах із іншими проектними пропозиціями.

Пропонується уточнити та сформувати чіткий перелік учасників, в тому числі, визначити, що і інші громадські організації можуть брати участь, також усунути дискримінацію за територіальними статусами, включити молодіжну адміністрацію та інші консультативно-дорадчі органи, органи студентського та дитячого самоврядування.

Викласти у наступній редакції:

«Для участі у конкурсі допускаються проекти, розроблені та подані молодіжними та дитячими громадськими організаціями, іншими громадськими організаціями, місцевими осередками всеукраїнських громадських організацій, що діють на території області, є юридичними особами та зареєстровані в установленому порядку не пізніше, ніж за рік до дня закінчення терміну подання заявок на конкурс, консультативно-дорадчими громадськими виборними органами при обласній державній адміністрації, органами студентського самоврядування, органами дитячого самоврядування.»

Ч. 2.3.

-

На сьогодні значна частина коштів (150 тис. грн.) призначається на фінансування проектів Молодіжної адміністрації області. Це здійснюється «поза конкурсом». Натомість на всі інші програми та проекти близько 15 громадських організацій виділено тільки 28 тис. грн.. Це дискримінує інших учасників конкурсу. Проекти та програми, які можуть пропонуватись консультативно-дорадчими органами, повинні конкурувати на загальних засадах. Також варто таку можливість участі в конкурсі надати і створеній на початку 2011 року громадській ради при ІФОДА, в складі якої діє профільна молодіжна комісія, яка можливо, потенційно може запропонувати також якісні програми та проекти.

Доповнити положенням «Проекти, які розроблені цими учасниками, фінансуються виключно на конкурсних засадах»

Доповнити положенням:

«Проекти, які розроблені цими учасниками, фінансуються виключно на конкурсних засадах.»

Ч. 2.6.

-

Частина 2.6. Положення передбачає перелік документів для подання. Пропонується, щоб заявки також надсилались електронною поштою. Оскільки в процесі та згодом потрібно обробляти ряд інформації та оприлюднювати на офіційному веб-сайті МДА.

Доповнити п.2.6. словами:

«- електронна версія заявки та кошторису надсилається на електронну скриньку управління, вказану в оголошенні»

Ч. 2.9.1.

Про своє рішення експертна рада повідомляє всім громадським організаціям, що пройшли попередній відбір…

В зв’язку із розширенням кола учасників, замінити слова «громадським організаціям» на «учасникам».

Також нормальною практикою є оприлюднення цієї інформації не тільки для учасників, які пройшли попередній відбір, але і тим, хто не пройшов, а також загалом для громадськості.

Найбільш доступним засобом інформування є офіційний веб-сайт обласної державної адміністрації, що на сьогодні працює досить ефективно.

Викласти в наступній редакції:

«… Про своє рішення експертна рада повідомляє всім учасникам, що пройшли попередній відбір.

Рішення про перелік учасників, які пройшли попередній відбір, оприлюднюється на офіційному веб-сайті обласної державної адміністрації протягом 5 робочих днів з дня ухвалення рішення.»

Ч. 2.10

Про рішення щодо переможців конкурсу головне управління у двотижневий термін повідомляє громадським організаціям…

В зв’язку із розширенням кола учасників, замінити слова «громадським організаціям» на «учасникам».

Також важливим є інформування усіх інших зацікавлених в результатах конкурсу, оприлюднення інформації на офіційному веб-сайті обласної державної адміністрації.

Доповнити положенням:

«Рішення про визначення переможців експертною радою із відомостями про найменування переможця, назви проектів, суми коштів, рекомендованих радою для їх реалізації оприлюднюється на офіційному веб-сайті обласної державної адміністрації протягом 5 робочих днів з дня ухвалення рішення».

Ч. 3.2.

-

Доповнити положенням, яке стосується посилання на державну підтримку виконавцем програми в публічних виступах, інформаційних матеріалах, що видаються та поширюються виконавцем в рамках реалізації проекту. Також інформація щодо програм, заходів та проектів, ходу та наслідків його реалізації, коштів бюджетного фінансування не може вважатись інформацією із обмеженим доступом. Такий підхід відповідає тому, що визначений Законом України «Про доступ до публічної інформації».

Доповнити положенням:

«Виконавець програми зобов’язаний посилатись на фінансову підтримку замовника бюджету щодо програми у публічних виступах, інформаційних матеріалах, що видаються та поширюються виконавцем в рамках реалізації проекту. Інформація щодо проектів, ходу та наслідків його реалізації, коштів бюджетного фінансування не є інформацію із обмеженим доступом»

Ч. 4.1.

Керуючись принципами гласності та відкритості організатори конкурсу забезпечують активне інформування громадськості про хід реалізації проектів на всіх стадіях.

Положення в такому варіанті немає правового визначення. «Активне інформування», «інформування на всіх стадіях» не містить конкретних переліків інформації, які мають оприлюднюватись, а також процедурних норм про інформування (способів оприлюднення, строків оприлюднення тощо).

Передбачити перелік інформації, яка оприлюднюється на офіційному веб-сайті. Найбільш проблемним є передбачення обов’язковості оприлюднення самого оголошення про конкурс саме на офіційному веб-сайті органу державної влади,та особливо його «складових», щоб від учасника конкурсу (громадської організації, консультативно-дорадчого органу тощо) не потребувалось додаткових зусиль щодо отримання форми заявки чи кошторису,інших документів, які є обов’язковими.

Також важливим з огляду забезпечення доступу до участі в програмах та заходах є оприлюднення інформації для цільової групи програм та заходів – дітей та молоді – коли і де, який захід та який виконавець, які його контакти, буде реалізовувати програми та заходи. Найбільш доступним засобом оприлюднення інформації є офіційний веб-сайт органу державної влади. Також важливими є оприлюднення інформації про «хід конкурсу», інформацію поточну (наприклад, хто із учасників пройшов попередній відбір конкурсу за рішенням експертної ради, хто отримає фінансування (в тому числі, інформація про найменування виконавця програми (переможця конкурсу), назву проекту (програми), мети та учасників, термінів реалізації,сум фінансування.

Також молодь, діти, сім’ї та жінки повинні як цільова група програм та заходів мати доступ до інформації коли і де буде проводитись захід чи де можна отримати послуги в рамках програм, що фінансуються із обласного бюджету.

Доповнити ч.4.1. положенням:

«Обов’язковому оприлюдненню на офіційному веб-сайті обласної державної адміністрації, також іншими доступними засобами інформування, підлягають:

  • інформація про оголошення конкурсу у порядку, передбаченому ч. 2.2. Положення;

  • положення про порядок проведення обласного конкурсу проектів з молодіжних проблем; чинна обласна цільова програма області, спрямована на вирішення проблем дітей та молоді;

  • консультації із громадськістю з питань молоді в порядку, передбаченому Постановою Кабінету Міністрів України «Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики» від 3 листопада 2010 року №996;

  • оголошення про конкурс у порядку, передбаченому ч.2.2. Положення;

  • рішення про перелік учасників, які пройшли попередній відбір відповідно до ч. 2.9.1. Положення;

  • рішення про визначення переможців експертною радою відповідно до ч. 2.10 Положення;

  • інформація про анонси (графік) реалізації проектів та програм, що фінансуються із коштів бюджету, в тому числі інформація про назву виконавця програми (проекту, заходу), його контакти, назву програми (проекту, заходу), дату та місце проведення програми (проекту, заходу);

  • квартальне оприлюднення інформації про результати моніторингу реалізації програм (заходів, проектів) за рахунок коштів бюджету;

  • моніторингові звіти виконавців програм (проектів, заходів), в тому числі із результатами програм та фінансовими показниками;

  • інформація про перелік установ, що створені органом влади, утримуються чи їхні заходи фінансуються за рахунок коштів бюджету, інформація про обсяги фінансування, а також звітність за заходи в такому ж порядку, як і для виконавців інших програм та заходів,

  • оголошення про час та місце проведення публічного представлення про бюджет за бюджетними програмами та показниками, бюджетні призначення щодо яких визначені їм законом про Державний бюджет України, відповідно до вимог Бюджетного кодексу (ст.28 Бюджетного кодексу).

Замовник розміщує на власному веб-сайті щоквартальний графік проведення публічних заходів проектів, які реалізовуються, в тому числі із відомостями про назви проектів (заходів, послуг), виконавців, місця, дати обсягу фінансування, контактів виконавця (місця надання послуг).

Ч. 4.1.

-

Важливим є закріплення положення про те, де здійснюється оприлюднення інформації про конкурс та фінансування програм та заходів на офіційному веб-сайті органу влади.

Як часто трапляється, таке оприлюднення здійснюється у розділі (меню) «новини», «анонси» тощо, де інформація доповнюється наступними публікаціями, і наприклад, якщо протягом місяця здійснюється подання пропозицій заявок на участь в конкурсі, то наступного дня після публікації поточних новин потенційним учасникам важко знайти таку інформацію.

Також у структурного підрозділу у справах молоді органу влади виникають труднощі із отриманням вчасної та повної інформації від виконавців програм про те, де, коли і який захід буде виконуватись для оприлюднення на офіційному веб-сайті органу влади. Тому пропонується цей обов’язок виконавця визначити у Положенні, а також договорах між структурним підрозділом у справах молоді та виконавцями програм, заходів.

Доповнити положенням:

«Інформація, яка визначена відповідно до цього Положення обов’язковою для оприлюднення на веб-сайті обласної державної адміністрації, розміщується в окремому розділі веб-сайту обласної державної адміністрації.

Інформацію про дату та місце проведення публічних заходів у рамках проекту за фінансування у рамках конкурсу надається для публікації на веб-сайті обласної державної адміністрації виконавцем програми управлінню не пізніше як за 10 робочих днів до проведення заходу».



Ч. 4.3.

Результати проведення конкурсу та реалізації проектів переможців систематично розглядаються на засіданні Координаційної Ради з питань молодіжної політики

Відповідно до Постанови КМУ «Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики» від 3 листопада 2010 року №996 створено ще один консультативно-дорадчий орган при обласній державній адміністрації.

Доповнити словами

«,профільної комісії з питань молоді громадської ради при Івано-Франківській обласній державній адміністрації»

-

-

Доповнити Положення частиною 4.4. та наступним положенням «Дане Положення, усі додатки до нього, зміни та доповнення підлягають оприлюдненню на офіційному веб-сайті обласної державної адміністрації не пізніше як протягом місяця після його схвалення, внесення змін чи доповнень, а також за допомогою інших доступних засобів інформування.»

Доповнити частиною 4.4.

«Дане Положення, усі додатки до нього, зміни та доповнення підлягають оприлюдненню на офіційному веб-сайті обласної державної адміністрації не пізніше як протягом місяця після його схвалення, внесення змін чи доповнень, а також за допомогою інших доступних засобів інформування

Додаток

Порівняльна таблиця

до пропозицій та поправок до Положення про експертну раду з розгляду проектів, розроблених громадськими організаціями з молодіжних проблем, регламент її роботи1 (затверджено наказом головного управління у справах сімї, молоді та спорту Івано-Франківської обласної державної адміністрації від 12.01.2009 р. №1/1)


Частина

Редакція чинного акту

Обґрунтування

Редакція із текстом пропозиції

Ч. 3

Експертна рада формується для проведення обласного конкурсу проектів, розроблених дитячими та молодіжними громадськими організаціями з молодіжних проблем.

Оскільки застосовується розширене коло учасників, потрібно внести редакційні правки

Викласти в наступній редакції:

«Експертна рада формується для проведення обласного конкурсу проектів, розроблених учасниками конкурсу».

Ч.3.

До складу експертної ради входять представники головного управління у справах сімї, молоді та спорту обласної державної адміністрації, обласного центру соціальних служб для сімї, дітей та молоді, інших молодіжних структур області, депутати обласної ради, фахівці, вчені, представники громадських організацій.

Такий значний «перелік» фахівців, які можуть бути включені в експертну раду та визначення того,що рішення про персональний склад такої ради приймається самим структурним підрозділом у справах молоді, відсутність квот для представників від громадськості, зумовлює те, що рішення приймається самим управлінням чи залежними від органу влади представниками установ.

Наприклад, якщо переглянути персональний склад ради, яка приймала рішення на 2011 рік, він був наступним:

Начальник головного управління у справах сім’ї, молоді та спорту обласної держадміністрації;

Заступник начальника головного управління у справах сім’ї, молоді та спорту обласної держадміністрації;

Начальник відділу оздоровлення дітей та молодіжної політики головного управління у справах сім’ї, молоді та спорту обласної держадміністрації;

Головний спеціаліст відділу оздоровлення дітей та молодіжної політики головного управління у справах сім’ї, молоді та спорту обласної держадміністрації;

Головний бухгалтер головного управління у справах сім’ї, молоді та спорту обласної держадміністрації;

Директор Івано-Франківського обласного молодіжного центру праці;

Заступник директора обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

Таким чином, у складі ради, що приймала рішення, представлені 5 представників самого структурного підрозділу та 2 представника установ, які фінансуються за кошти бюджету та залежать від цього фінансування.

Нормальною практикою є передбачення «квот» представництва від громадськості, такий же підхід уже використовується більшістю ОДА та буде передбачений у проекті постанови КМУ «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з визначення програм, проектів (заходів), розроблених громадськими організаціями та творчими спілками, для виконання яких надаватиметься державна фінансова підтримка», яка підготовлена на доручення Прем’єр-міністра України М. Азарова щодо розроблення ефективних та прозорих механізмів державної підтримки громадських організацій (доручення Мінекономіки та іншим органам виконавчої влади від 03.04.2010 р. № 17406/1/1-10).

Доповнити ч.3 положенням:

«Не менше третьої частини складу експертної ради мають становити представники громадських організацій чи інших інститутів громадянського суспільства»


Ч.3.

-

Доповнити положенням, яке передбачає обов’язкове включення до складу експертної ради представників консультативно-дорадчого громадського колегіального виборного органу при органі державної влади - громадської ради, яка сформована у відповідності із постановою Кабінету Міністрів України від 3 листопада 2010 р. № 996 “Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики».

Доповнити положенням:

«До складу експертної ради включаються голова (уповноважений представник) громадської ради, утвореної при обласній державній адміністрації відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 3 листопада 2010 р. № 996 “Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики»

Ч.3, абзац 3

… Не може бути експертом особа, яка є членом громадської організації, що подала проект на конкурс, або розробником чи виконавцем одного з проектів…

Не визначено порядок дій у разі виявлення конфлікту інтересів всередині експертної ради, втому числі коли рішення уже ухвалено.

Викласти у наступній редакції:

«Не може бути експертом особа, яка є засновником, членом учасника конкурсу , що подав проект на конкурс, або розробником чи виконавцем одного з проектів.

Член експертної ради, стосовно якого має місце конфлікт інтересів, виключається із складу експертної ради та замінюється іншою особою.

У разі виявлення конфлікту інтересів щодо будь-якого члена ради після ухвалення рішення про визначення переможців конкурсу на користь учасника конкурсу, стосовно якого має місце конфлікт інтересів, таке рішення підлягає перегляду.

Під час перегляду рішення про визначення переможців конкурсу на користь учасника крнкурсу, стосовно якого має місце конфлікт інтересів, результати оцінювання члена експертної ради щодо якого має місце конфлікт інтересів не враховуються.»

Ч. 3, абзац 6

.. Експертна рада здійснює свою роботу у формі засідань, які є легітимними, якщо в них беруть участь не менше ½ її членів….

Підвищити кваліфіковану кількість представників експертної ради, яка є необхідною для ухвалення рішення.

Такий підхід використовується в проекті постанови КМУ «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з визначення програм, проектів (заходів), розроблених громадськими організаціями та творчими спілками, для виконання яких надаватиметься державна фінансова підтримка», яка підготовлена на доручення Прем’єр-міністра України М. Азарова (доручення Мінекономіки та іншим органам виконавчої влади від 03.04.2010 р. № 17406/1/1-10).

Викласти в наступній редакції:

«Експертна рада здійснює свою роботу у формі засідань, які є легітимними, якщо в них беруть участь не менше 2/3 її членів»

Ч. 3, абзац 8-9

.. Підготовку засідань, організаційне і технічне забезпечення роботи експертної ради здійснює головне управління у справах сім’ї, молоді та спорту експертної ради обласної державної адміністрації….

Доповнити процедурними нормами, які стосуються організації роботи експертної ради та гарантій участі в експертній раді. В тому числі у разі залучення до участі в консультативно-дорадчому органі представників громадськості, важливим є вчасне повідомлення про проведення засідання ради.

Доповнити абзац 8 частини 3 положенням:

«Засідання експертної ради проводяться у разі потреби з повідомленням про це учасників засідання не пізніше ніж за 3 робочі дні до дня засідання ради.»


Ч. 3, абзац 9

---

Доповнити процедурними питання про оформлення рішень ради, в тому числі гарантії, що протоколи підписують усі члени ради, а також можливість врахування думки окремих членів ради.


Доповнити частину 3 положенням:

«Рішення експертної ради оформляється протоколом, який у двох примірниках підписують усі члени ради. У разі незгоди з рішенням будь-який член ради має право у письмовому вигляді висловити свою особливу думку, яка додається до протоколу.»



1 Загальна рекомендація – пронумерувати частини та визначити структуру як у Положенні


Схожі:

ПОЛОЖЕННЯ про проведення щорічного міського конкурсу проектів
Молодь Дніпропетровська – рідному місту (далі Положення) визначає порядок проведення конкурсу та надання фінансової підтримки для...
Конкурсна комісія
Кременчуцької міської ради, переліку інвестиційних пропозицій/проектів будівництва, реконструкції об’єктів житлового і нежитлового...
ЗВІТ про базове відстеження регуляторного акта – рішення міської...
«Про затвердження Положення про порядок підготовки та проведення інвестиційного конкурсу щодо будівництва, реконструкції об’єктів...
Порядок проведення іспиту кандидатів
Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України...
Проект підготовлений експертами ГО «Асоціація Молодих Реформаторів»
Про затвердження Порядку проведення обласного конкурсу проектів та програм, розроблених громадськими організаціями та органами студентського...
ПОРЯДОК подання до секретаріату УкрЯТ пропозицій на проведення позапланових...
Пропозиція подається не пізніше ніж за один місяць до визначеного терміну реалізації заходу, роботи чи проекту
Деякі питання проведення оцінки економічної ефективності проектних...
Відповідно до пункту 13 Порядку та критеріїв оцінки економічної ефективності проектних (інвестиційних) пропозицій та інвестиційних...
ПРОТОКОЛ засідання комісії з розгляду соціальних проектів конкурсу...
Круть М. М. начальник управління у справах сім’ї, молодіжної політики, спорту і туризму, головуючий
Конкурс проводиться на добровільних засадах і є відкритим для учнів...
Це Положення визначає порядок організації та проведення Обласного етапу Всеукраїнського конкурсу “ Юний селекціонер і генетик ” (далі...
Конкурс «Розбудуймо свою малу батьківщину» проводиться Харківським...
Зацією розвитку роботи зі студентами та молоддю з формування у учасників основних вмінь та навичок, необхідних для створення бізнес-планів,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка