Додаток 1
до рішення міської ради
від 31 серпня 2010 року
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок підготовки та проведення інвестиційного конкурсу
щодо будівництва, реконструкції об’єктів житлового і нежитлового призначення та соціальної інфраструктури міста Кременчука
Загальні положення
1.1. Це Положення розроблено відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про інвестиційну діяльність» та інших нормативно-правових актів і визначає порядок укладення інвестиційних договорів на залучення інвесторів до реалізації, затвердженого виконавчим комітетом Кременчуцької міської ради, переліку інвестиційних пропозицій/проектів будівництва, реконструкції об’єктів житлового і нежитлового призначення та соціальної інфраструктури міста Кременчука, на умовах проведення інвестиційного конкурсу.
1.2. Інвестиційний конкурс здійснюється відповідно до чинного законодавства України та з метою забезпечення умов стабільної роботи з інвесторами, створення сприятливих умов для ведення інвестиційної діяльності, узгодження інтересів потенційних інвесторів та стабільного економічного і соціального розвитку міста.
1.3. Завданням інвестиційного конкурсу є визначення на конкурсних засадах юридичної чи фізичної особи, яка забезпечить найкращі умови здійснення інвестиційної діяльності щодо будівництва, реконструкції об’єктів житлового і нежитлового призначення та соціальної інфраструктури міста Кременчука.
1.4. У цьому Положенні наведені нижче терміни вживаються в такому значені:
інвестиційний договір – документ, що створюється сторонами правовідносин, в якому викладено істотні умови домовленості сторін спрямованих на втілення інвестиційного проекту;
інвестиційна пропозиція/проект – комплект документації, що є підставою про включення данної пропозиції в перелік об’єктів інвестування;
конкурсна комісія – орган створений організатором конкурсу, що діє при ньому, для розгляду інвестиційних пропозицій/проектів;
організатор конкурсу – це орган місцевого самоврядування (або його виконавчий орган), який визначає напрямки та пріоритетність розвитку житлової і нежитлової інфраструктури міста;
протокол комісії – зведений документ, що відображає відомості про підготовку, організацію та результати проведення конкурсу;
умови конкурсу – обов’язковий для учасників конкурсу перелік затверджених комісією вимог, які необхідно виконати для участі у конкурсі;
учасник конкурсу – юридична або фізична особа, що подала заяву про намір взяти участь в інвестиційному конкурсі, та надала відповідний пакет документів зазначених цим Положенням.
1.5. Об’єктом інвестиційного конкурсу можуть бути:
об’єкти реконструкції, реставрації, незавершеного будівництва, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Кременчука та земельні ділянки, на яких розташовані зазначені об’єкти;
новостворені об’єкти комерційного та соціального призначення, з подальшою їх передачею у приватну власність та/або у власність територіальної громади міста Кременчука, та земельні ділянки, на яких планується будівництво зазначених об’єктів згідно з чинним законодавством.
1.6. У конкурсі можуть брати участь вітчизняні та іноземні юридичні особи, громадяни України та іноземні громадяни відповідно до вимог чинного законодавства.
1.7. До участі в конкурсі не допускаються особи, які:
визнані банкрутами або стосовно яких порушено справу про банкрутство;
не надали відповідні фінансові документи, які б підтверджували їх фінансові можливості щодо забезпечення виконання умов конкурсу або знаходяться в стадії ліквідації;
майно (частина майна) яких перебуває в податковій заставі або на це майно накладено арешт;
мають прострочену заборгованість зі сплати податків, зборів (обов'язкових платежів);
не виконали або виконали неналежним чином умови раніше укладених аналогічних інвестиційних договорів, пов'язані з особами, що не виконали або виконали неналежним чином умови раніше укладених аналогічних інвестиційних договорів.
1.8. У разі, коли після оголошення конкурсу лише один учасник виявив бажання взяти участь у конкурсі, інвестиційний договір може бути укладений з цим учасником після узгодження з ним всіх умов інвестиційного договору рішенням конкурсної комісії або за рішенням конкурсної комісії може бути проведений інвестиційний конкурс повторно.
1.9. Переможцем конкурсу визнається учасник, який запропонував найкращі умови здійснення інвестиційної діяльності відповідно до умов конкурсу та виконав усі необхідні умови конкурсу.
1.10. Інвестиційний договір після погодження всіх його умов укладається між організатором конкурсу та переможцем конкурсу.
1.11. Спори, пов'язані з проведенням конкурсу, вирішуються відповідно до чинного законодавства України.
1.12. Пропозиції до переліку інвестиційних об’єктів, які потребують залучення інвестицій, надаються двічі на рік організатору конкурсу від:
структурних підрозділів виконавчого комітету Кременчуцької міської ради,
Автозаводської та Крюківської районних рад.
1.13. Отримані пропозиції, у двотижневий термін, мають бути розглянуті компетентними службами для підготовки висновків про доцільність впровадження даних пропозицій на території міста та повернуті організатору конкурсу. В окремих випадках, термін підготовки висновків може бути продовжений організатором конкурсу на прохання виконавців до строків визначених законодавством України.
1.14. Відповідальність за несвоєчасне надання вказаної в цьому розділі інформації покладається на керівників відповідних служб.
1.15. Організатор конкурсу формує перелік об’єктів та подає його на розгляд комісії. Комісія розглядає пропозиції та своїм протокольним рішенням визначає об’єкти, по яких пропонується проведення інвестиційних конкурсів.
2. Конкурсна комісія та її повноваження
2.1. Організатор конкурсу утворює постійно діючу конкурсну комісію з питань підготовки та проведення інвестиційних конкурсів (далі – конкурсна комісія), склад та голова якої затверджується рішенням міської ради.
2.2. Свою діяльність конкурсна комісія здійснює відповідно до чинного законодавства України, рішень Кременчуцької міської ради та виконавчого комітету міської ради, цього Положення.
2.3 Конкурсна комісія відповідно до покладених на неї завдань має право:
проводити конкурс та приймати рішення за наслідками розгляду відповідно до визначень цього Положення;
здійснювати комплекс заходів, пов’язаних з організацією та проведенням конкурсу;
одержувати у встановленому порядку від відповідних структурних підрозділів міської ради, балансоутримувачів та інших юридичних осіб всю необхідну інформацію щодо проведення конкурсу;
встановлювати терміни проведення конкурсу, у разі необхідності, приймати рішення про їх зміну;
визначати та затверджувати умови інвестиційного конкурсу, склад і зміст конкурсної документації, форму заявки на участь у конкурсі, текст інформаційного оголошення про проведення конкурсу;
приймати рішення про недопущення до участі в конкурсі осіб у разі встановлення фактів, визначених п.1.7 цього Положення;
підводити підсумки конкурсу та визначати переможця конкурсу.
2.4 Конкурсна комісія зобов'язана:
забезпечувати розгляд і проведення схвалення інвестиційних пропозицій/проектів та інвестиційних конкурсів згідно з чинним законодавством України;
забезпечувати рівні умови для всіх учасників конкурсу;
зберігати конфіденційність інформації, отриманої від інвесторів та при проведенні конкурсу;
публікувати оголошення про проведення конкурсу;
забезпечувати учасників конкурсу конкурсною документацією та надавати їм роз'ясненння з питань проведення конкурсу.
2.5 Засідання конкурсної комісії є правомірним за умови участі в ньому не менше 2/3 від загального складу комісії.
2.6 Рішення конкурсної комісії приймається відкритим голосуванням простою більшістю голосів присутніх членів комісії і оформляється протоколом.
2.7 Рішення конкурсної комісії та узгоджений текст інвестиційного договору затверджується рішенням міської ради.
2.8. Рішення конкурсної комісії може бути оскаржене протягом семи робочих днів з моменту отримання повідомлення про результати конкурсу.
3. Конкурсна документація
3.1 Конкурсна документація розробляється та затверджується конкурсною комісією до моменту оголошення конкурсу. Виконання умов, які пред'являються до конкурсної документації, є обов'язковим для всіх учасників конкурсу.
3.2 Конкурсна документація містить:
інструкцію для учасників;
проект заявки на участь у конкурсі;
перелік документів та відомостей, які додаються учасником до заявки на участь у конкурсі;
конкурсні умови інвестування об’єкта інвестицій;
основні критерії оцінки пропозиції та визначення переможця конкурсу;
проект інвестиційного договору.
3.3 Інструкція для учасників містить інформацію і вимоги щодо об'єкта та умов конкурсу, дати і порядку його проведення, порядок розроблення, оформлення і подання пропозицій.
3.4 Інформація щодо об'єкта та умов інвестування містить наступні відомості:
а) загальна характеристика об'єкта;
б) необхідні умови інвестування, зокрема:
готовність та здатність учасника конкурсу профінансувати усі витрати, пов'язані з будівництвом (реконструкцією) об'єкта інвестицій;
в) інформацію щодо необхідності подання учасниками конкурсу додаткових пропозицій, спрямованих, зокрема, на створення соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста;
г) процедурні питання (адреса, за якою конкурсна комісія приймає пропозиції, та номери телефонів і факсів робочої групи конкурсу, останній строк подання заявки та пропозицій на участь у конкурсі, порядок повідомлення учасників про можливу зміну строків проведення конкурсу, підсумки конкурсу);
д) склад конкурсної пропозиції та порядок її оформлення (вимоги щодо повноти документації, яка надається, порядок підписання і завірення документів, внесення виправлень, вимоги до упакування, надписування і опечатування документів, способу їх доставки, порядок та строк внесення змін до пропозицій).
е) за рішенням конкурсної комісії до інструкції може входити й інша інформація.
3.5 Заявка на участь у інвестиційному конкурсі має містити такі відомості:
а) щодо фізичних осіб:
дата заповнення;
назва об'єкта інвестування;
прізвище, ім'я та по батькові, інші паспортні дані;
наявність банківських реквізитів;
адреса з зазначенням номерів телефону, факсу;
ідентифікаційний код.
б) щодо юридичних осіб:
дата заповнення;
назва об'єкта інвестування;
повне найменування, місцезнаходження, номери телефонів, факсу;
дата, місце і орган реєстрації юридичної особи;
організаційно-правова форма;
загальні відомості про посадових осіб органу управління;
відомості про осіб, уповноважених діяти від імені учасників конкурсу, і які мають право підписувати юридичні документи (доручення).
3.6 До заявки додаються:
засвідчені в установленому порядку копії статуту або інших установчих документів, свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності учасника конкурсу;
копія довідки ЄДРПОУ;
документи (витяг з торговельного, банківського або судового реєстру тощо), що підтверджують реєстрацію юридичної особи у країні її місцезнаходження — для нерезидентів;
відомості, що підтверджують можливість учасника конкурсу забезпечити належне фінансування інвестиційної діяльності:
а) баланс підприємства;
б) звіт про фінансові результати;
в) звіт про власний капітал;
г) довідка державної податкової інспекції за місцем реєстрації учасника конкурсу про відсутність заборгованості перед бюджетом станом на момент оголошення конкурсу, декларація про доходи (для фізичних осіб);
д) розшифровка на дату подання документів дебіторської та кредиторської заборгованості юридичної особи з позначенням дати їх виникнення;
є) довідка з державного департаменту з питань банкрутства відповідної обласної, де зареєстровано підприємство;
конкурсна пропозиція щодо виконання умов конкурсу;
конкурсна пропозиція учасника, яка спрямована на створення соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста.
За рішенням конкурсної комісії до заявки можуть додаватися й інші відомості.
3.7 Заявка та інші документи, що подаються учасником конкурсу, повинні бути прошиті та пронумеровані, підписані уповноваженою посадовою особою та головним бухгалтером учасника конкурсу і засвідчені його печаткою, а підпис учасника конкурсу має бути посвідчений нотаріально.
4. Оголошення інвестиційного конкурсу
4.1 Конкурсна комісія оголошує проведення конкурсу після прийняття рішення про затвердження конкурсної документації.
4.2 Інформацію про оголошення конкурсу, конкурсна комісія публікує в офіційному друкованому засобі масової інформації міста та на сайті Кременчуцької міської ради.
4.3 Інформація про оголошення конкурсу має містити відомості щодо:
рішення, на підставі якого проводиться конкурс;
назва об’єкту інвестування;
найменування і місце знаходження організатора конкурсу, контактний телефон;
дату, час і місце проведення конкурсу;
терміни подачі заяв на конкурс.
5. Порядок подання та розгляду конкурсних пропозицій
5.1 Після оголошення конкурсу будь-яка особа, що виявила бажання взяти участь у конкурсі та направила відповідне письмове повідомлення на адресу конкурсної комісії, має право отримати конкурсну документацію.
5.2 Видача конкурсної документації для її оформлення проводиться конкурсною комісією учасникам конкурсу, які з'явилися за адресою, зазначеною в оголошенні про проведення конкурсу, або поштою. Факт передачі учаснику конкурсної документації реєструється у відповідному журналі.
5.3 Строк подання конкурсних пропозицій, за вказаною в оголошенні адресою, становить не менше трьох тижнів, а граничний термін визначається рішенням конкурсної комісії. У разі, якщо кінець строку для подання конкурсних пропозицій припадає на неробочий день, то за останній день строку вважається перший після нього робочий день.
5.4 Учасник конкурсу може оформити та подати тільки одну конкурсну пропозицію.
5.5 До закінчення строку подання конкурсних пропозицій учасники конкурсу мають право вносити зміни до них з метою їх удосконалення або зняти свою пропозицію з розгляду.
5.6 Конкурсні пропозиції, отримані конкурсною комісією після закінчення строку подачі, не розглядаються і повертаються учаснику конкурсу у нерозпечатаних конвертах.
5.7 Неподання в конкурсній пропозиції необхідної інформації, подання її у неповному обсязі, подання неправдивої інформації, є підставою для відмови учаснику конкурсу у розгляді та оцінці його конкурсних пропозицій та для виключення його з числа учасників конкурсу.
5.8 До складу конкурсної пропозиції, що подається учасником конкурсу, входить:
оформлена заявка на участь у конкурсі;
документи, перелічені в п. 3.6 цього Положення;
пропозиції учасника конкурсу, що відповідають необхідним умовам;
додаткові відомості, які учасник конкурсу вважає за необхідне передати комісії або надання яких вимагає комісія з метою уточнення інформації, поданої учасником конкурсу;
інші документи.
5.9 У разі, коли учасник конкурсу вважає за необхідне залучити для виконання договору співвиконавців (співінвесторів, кредиторів тощо), до пропозиції повинні бути додані документи, що свідчать про реальну домовленість із зазначеними співвиконавцями (протоколи намірів, попередні договори, гарантійні листи тощо).
5.10 Розпечатування конвертів із поданими учасниками конкурсними пропозиціями здійснюється конкурсною комісією в час, визначений в оголошенні.
Після розпечатування конвертів здійснюється перевірка наявності в них необхідних документів, далі конкурсна комісія озвучує висновки по кожній з надісланих пропозиції, про що вносяться записи у протокол, який підписується усіма членами конкурсної комісії.
Після ознайомлення з наданими пропозиціями учасників, конкурсна комісія, протягом одного місяця, проводить їх детальне вивчення і приймає відповідне рішення.
6. Порядок організації та проведення конкурсу пропозицій і оголошення переможця інвестиційного конкурсу
6.1 За результатами проведення інвестиційного конкурсу, конкурсна комісія ухвалює відповідне рішення.
6.2 Основними критеріями визначення переможця конкурсу є:
пропозиції, спрямовані на створення соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста;
вигідна та надійна схема фінансування проекту (на стадіях будівництва або реконструкції об'єкта інвестиції);
найбільша частка власних коштів, що вкладаються учасником у фінансування об’єкта інвестицій;
терміни виконання робіт та гарантійні терміни на об’єкт інвестування.
6.3 За рішенням конкурсної комісії, що приймається до оголошення конкурсу, перелік критеріїв щодо визначення переможця інвестиційного конкурсу може бути доповнений.
6.4 Переможцем конкурсу визнається учасник, який найбільше відповідає основним критеріям вказаним в п.6.2.
6.5 Конкурс може бути оголошений таким, що не відбувся, у разі, коли:
протягом строку прийняття пропозицій не надійшло жодної пропозиції;
усі подані пропозиції не відповідають умовам інвестиційного конкурсу;
усі подані пропозиції оформлені з порушенням умов, визначених у конкурсній документації;
вимоги комісії щодо приведення пропозицій у відповідність до умов конкурсної документації не виконані усіма учасниками конкурсу у встановлений строк
протягом встановленого строку не був узгоджений проект інвестиційного договору з переможцем конкурсу;
в разі не затвердження міською радою рішення конкурсної комісії та проекту інвестиційного договору.
6.6 За результатами конкурсу комісія складає протокол, у якому, зокрема, зазначається:
найменування об'єкта інвестиції;
склад присутніх членів комісії;
відомості про учасників інвестиційного конкурсу;
пропозиції учасників інвестиційного конкурсу;
пропозиції присутніх на засіданні щодо визначення переможця;
результати голосування;
обґрунтування визначення переможця інвестиційного конкурсу;
окрема думка осіб, що проголосували проти прийнятого рішення.
6.7 Організатор конкурсу не пізніше ніж через сім днів після підписання протоколу готує проект інвестиційного договору, який протягом двох тижнів узгоджується з переможцем.
6.8 Після узгодження проекту інвестиційного договору з переможцем конкурсу, конкурсна комісія готує проект рішення міської ради на затвердження п. 2.7 цього Положення.
6.9 У разі затвердження рішення конкурсної комісії міською радою, переможець конкурсу та інші учасники конкурсу повідомляються про це конкурсною комісією у тижневий термін.
7. Порядок укладення інвестиційних договорів
7.1 Протягом десяти робочих днів з дня прийняття рішення міської ради, конкурсна комісія повинна опублікувати результати конкурсу в друкованих засобах масової інформації.
7.2 З моменту прийняття рішення про переможця інвестиційного конкурсу до моменту скасування такого рішення, організатор конкурсу не має права вести переговори про укладення інвестиційного договору з іншими особами, в тому числі з іншими учасниками, які брали участь у інвестиційному конкурсі.
7.3 Підписання інвестиційного договору здійснюється протягом 21 календарних днів з моменту отримання переможцем повідомлення. Інвестиційний договір вважається укладеним з дня досягнення домовленості з усіх істотних умов і підписання сторонами тексту договору.
7.4 Якщо протягом двадцяти одного календарного дня з моменту отримання переможцем повідомлення, переможець інвестиційного конкурсу відмовився від підписання договору, висуває неприйнятні умови підписання інвестиційного договору, рішення про переможця конкурсу скасовується.
З моменту скасування рішення про затвердження переможця конкурсу, конкурсна комісія має право розпочати переговори з іншими учасниками конкурсу.
7.5 В процесі виконання інвестиційного договору сторони можуть шляхом укладення додаткової угоди змінити його умови, за винятком умов, що є істотними та відображають умови здійснення інвестиційної діяльності, визначені в результаті проведення інвестиційного конкурсу.
7.6 Заміна інвестора в інвестиційному договорі можлива при умові виконання ним не менше 2/3 робіт, при чому остаточний процент виконання робіт встановлює організація, яка має відповідні ліцензії для здійснення такого виду діяльності згідно чинного законодавства, та за наявності інших нижчеперелічених умов:
інші сторони інвестиційного договору не заперечують проти заміни інвестора;
новий інвестор погодився на вступ до інвестиційного договору на визначених в ньому умовах, що були погоджені з попереднім інвестором;
конкурсна комісія надала згоду на заміну інвестора;
рішення конкурсної комісії про надання згоди на заміну інвестора затверджено в порядку визначеному в п. 2.7 цього Положення.
7.7 За наявності усіх обставин щодо заміни інвестора, укладається інвестиційний договір з новим інвестором.
7.8 Організатор конкурсу має право розірвати інвестиційний договір з інвестором у встановленому законом порядку, якщо інвестор порушує умови інвестиційного договору.
У разі розірвання договору з інвестором організатор конкурсу вирішує питання про залучення нового інвестора.
Заступник начальника
управління економіки О.Ю. Шульга
Погоджено:
Заступник міського голови В.Н. Тараторін
Додаток 2
до рішення міської ради
від 31 серпня 2010 року
Склад
конкурсної комісії з питань підготовки та
проведення інвестиційних конкурсів
Заступник міського голови (у сфері соціально-економічних відносин, здійснення інвестиційної діяльності та у галузі транспорту та енергетики), голова конкурсної комісії
Заступник міського голови (у галузі житлово-комунального господарства, будівництва, архітектури, регулювання земельних відносин), заступник голови конкурсної комісії
Заступник начальника управління економіки, секретар конкурсної комісії
Члени конкурсної комісії:
Перший заступник голови Автозаводської районної ради з питань діяльності виконавчого органу;
Перший заступник голови Крюківської районної ради з питань діяльності виконавчого органу;
Перший заступник начальника управління житлово-комунального господарства Кременчуцької міської ради;
Головний спеціаліст управління економіки виконавчого комітету Кременчуцької міської ради (відповідно до посадових обов’язків займається інвестиційною діяльністю);
Начальник управління земельних ресурсів виконавчого комітету Кременчуцької міської ради;
Начальник комунального виробничого підприємства «Кременчуцьке міське управління капітального будівництва»;
Юрист - головний спеціаліст юридичного відділу виконавчого комітету Кременчуцької міської ради;
Провідний спеціаліст відділу планування та забудови міста управління містобудування та архітектури Кременчуцької міської ради;
Головний спеціаліст з правових питань відділу приватизації та контролю за додержанням умов договорів куплі-продажу Фонду міського майна Кременчуцької міської ради;
Голова постійної депутатської комісії з питань промисловості, будівництва, транспорту та зв’язку (за згодою);
Голова постійної депутатської комісії з питань житлово-комунального господарства та управління комунальною власністю (за згодою);
Голова постійної депутатської комісії з питань екології та регулювання земельних відносин (за згодою);
Начальник управління містобудування та архітектури Кременчуцької міської ради;
Член виконкому, (за згодою);
Спеціаліст І категорії сектору землекористування управління земельних ресурсів виконавчого комітету Кременчуцької міської ради.
Начальник управління економіки М.В. Здойма
Погоджено:
Заступник міського голови В.Н. Тараторін
|