Мета: повторювати та узагальнювати знання таблиць множення та ділення чисел 2, 3, 4; виявити ступінь засвоєння учнями знань; розвивати мислення, увагу, пам’ять; виховувати зацікавленість, допитливість, інтерес до математики


Скачати 63.17 Kb.
Назва Мета: повторювати та узагальнювати знання таблиць множення та ділення чисел 2, 3, 4; виявити ступінь засвоєння учнями знань; розвивати мислення, увагу, пам’ять; виховувати зацікавленість, допитливість, інтерес до математики
Дата 17.12.2013
Розмір 63.17 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи
Тема:

Мета: повторювати та узагальнювати знання таблиць множення та ділення чисел 2, 3, 4; виявити ступінь засвоєння учнями знань; розвивати мислення, увагу, пам’ять; виховувати зацікавленість, допитливість, інтерес до математики.

Компетентності: навчально-пізнавальні та загальнокультурні.

Обладнання: кошик з паперовими квіточками, кольорові аркуші, кольорові глечики, алфавіт, олівці, картинки весняних місяців; зображення воза, човна, саней.

Тип уроку: урок-казка.

Хід уроку

І. Оргмомент.

Сьогодні у нас – незвичайний урок.

У казку ми зробимо ще один крок.

А з казкою ми зустрічались не раз,

І знову вона завітала до нас.

В казках є завжди перешкоди, та знаю,

Що їх для кмітливих дітей не буває.

ІІ. Психонастрій.

  • Підніміть олівець, колір якого відповідає вашому настрою. Я дуже рада, що більшість із вас має гарний настрій. А тім, кому трішки сумно, ми подаруємо свої посмішки. Посміхніться сусіду зліва, а тепер сусіду справа, а тепер нашім гостям. Сподіваюсь, що наш урок принесе вам радість. Бажаю успіхів!

ІІІ. Оголошення теми уроку і мотивація навчальної діяльності.


Гра «Ланцюжки». Кожен ряд отримає стовпчик прикладів і учні «ланцюжком» вирішують по одному прикладу.

  • Сьогодні нам знадобиться алфавіт, в якому кожна літера має певний номер

а-1 б-2 в-3 г-4 д-5 е-6 є-7 ж-8 з-9 и-10 і-11 ї-12 й-13 к-14 л-15 м-16 н-17 о-18 п-19 р-20 с-21 т-22 у-23 ф-24 х-25 ц-26 ч-27 ш-28 щ-29 ь-30 ю-31 я-32

Якщо ви правильно вирішите приклади, отримаєте слово. Всі три слова допоможуть нам з’ясувати, яка ж казка завітала на наш урок.

38-9*4=

8*3-18=

28:4+13=

8*2-10=

5*3-6=

24:3+0=

41-6*4=

39-36:4=

(березень)

6*2+2=

24-7*3=

6:2+8=

54-8*4=

7*4-22=

37-5*4=

21+36:4=

(квітень)

4+6*3=

9*2+2=

37-9*4=

32:4-5=

18:2-3=

3+7*2=

8*2+14=

(травень)

/На дошку вивішуються картинки з зображенням весняних місяців/

  • До нас завітали брати - місяці Березень, Квітень, Травень і принесли українську народну казку «Як Квітень до Березня в гості їздив» та кошик з весняними квітами. За правильні точні відповіді кожен отримуватиме квіточку. В кінці уроку підіб’ємо підсумки. Тож починаймо.

ІV. Повторення та узагальнення знань учнів.

Колись давно зустрілися Березень з Квітнем, а Квітень тому й каже:

— Приїду, чекай, скоро до тебе в гості.

Сам визвався — без запрошення, сам у гості напросився! Не сподобалося те Березню, хоч і виду не подав. На тому й попрощалися.

  • Як вважаєте, на чому міг поїхати Квітень у гості до Березня? /Відповіді дітей/. Щоб дізнатися, який саме транспортний засіб він обрав, треба виконати перше завдання. Визначте відповіді таблиці множення числа 2, а «зайві» числа допоможуть нам скласти слово./Числа записані на дошці/

2 3 4 6 8 9 10 11 12 14 16 18 (3-в 9-з 11-і , віз)

От виждав Квітень слушну годину, зібрався та й поїхав возом у гості. А Березень заходився та такого наробив, що Квітень мусив додому вернути: сніг, мороз, завірюха — не можна возом їхати.

  • Щоб дізнатися на чому цього разу вирушив Квітень, виконаємо математичний диктант. /Перевірка «луною». Два учні читають відповіді, коли відповіді співпадають, якщо ж відрізняються, «луна» мовчить./

  1. Добуток чисел 8 і 2 збільшити на 5.(21-с)

  2. Частку чисел 12 і 3 зменшити на 3. (1-а)

  3. До 15 додати частку чисел 8 і 4.(17-н)

  4. Різницю чисел 23 і 18 помножити на 2.(10-и)(сани)

На другий раз знову поїхав Квітень до Березня в гості, та вже не возом, а саньми. Березень пустив тепло, сніг розтав, річки розлилися. Знову мусив вернутися Квітень.

Фізхвилинка

Ми живемо в 21 сторіччі, маємо сучасні засоби пересування, тому нам , мабуть, було б легше дістатися в гості до Березня. Пропоную політати та відпочити.

«Вільний політ»

Одягніть уявні парашути, приготуйтеся до мандрівки поза хмарами та відчуйте себе у вільному польоті.

Ось мотор увімкнувся – чик-чик-чик.

Ноги на ширині плечей, руки вперед, кулаки стиснуті;

Праву руку підняти до плеча;

Те саме лівою рукою;

Пропелер закрутився – ж-ж-ж!

Ноги на ширині плечей, руки зігнуті в ліктях перед собою;

1-4 – колові рухи руками зі звуконаслідуванням;

До хмар піднімаємось я і ти!

Ніхто з нас не боїться висоти.

Стати навшпиньки, руки вгору;

От і ліс! І ми тут підготуємо парашут.

Руки утворюють купол;

Поштовх, стрибок! Летимо, дружок!

Стрибки на місці навколо себе;

Парашути всі розкрились, діти м’яко приземлились

-Щоб дізнатися, як розгортатимуться події далі, мусимо вирішити задачу.

Задача. Квітень проїхав возом 3 години по 4 кілометри за годину, а саньми йому вдалося проїхати аж 24 кілометри. На скільки кілометрів Квітень проїхав саньми більше, ніж возом?/Сильні учні виконують самостійно, слабкі – з допомогою вчителя/

Дорогою зустрів Травня, йому й поскаржився:

— Скільки вже разів зриваюся їхати до Березня в гості, ніяк не доїду ні возом, ні саньми. Поїду возом — зробиться зима така, що й осі пообмерзають, і колеса не крутяться; поїду саньми — теплінь стане...

А Травень і каже:

— Я тебе навчу, як доїхати. Зроби так: візьми в дорогу воза, сани й

-Як вважаєте, що ж порадив Травень ще взяти Квітню для пересування? Щоб дізнатися, нам необхідно виконати графічний диктант. Малюнок і дасть нам відповідь.

Графічний диктант: Визначте початкову точку. Для цього відлічіть 15 клітинок униз і 5 клітинок вправо. Від початкової клітинки 1 клітинка вгору, 1 вліво,2 вниз, 1 вправо, 1 вниз, 10 вправо, 1 вгору, 1 вправо, 1 вгору, 1 вправо, 1 вгору, 2 вліво, 1 вниз, 3 вліво, 10 вгору, 1 вліво, 1 вниз, 2 вліво, 1 вниз, 2 вправо, 1 вниз, 3 вліво, 1 вниз, 1 вліво, 1 вниз, 1 вліво, 1 вниз, 1 вліво 1 вниз, 1 вліво, 1 вниз, 2 вправо, 1 вниз, 3 вправо, 1 вниз, 4 вліво, з’єднали з початковою точкою.

графический диктант









Зроби так: візьми в дорогу воза, сани й човен. Тоді, певне, доїдеш.

Послухав Квітень і, діждавшись слушного часу, зробив так, як порадив Травень. Їде саньми, а на санях віз і човен везе. Березень дав тепло — і сніг розтав.Тоді Квітень кладе сани й човен на воза і їде далі. Став знову мороз і сніг — Квітень знову поскладав човен і воза на сани. Далі розтав сніг, розпустило річки, не можна їхати ні саньми, ні возом. Тоді Квітень склав на човен сани й воза і поїхав ще швидше по воді. Приїхав до Березня в гості. А той і не чекає на нього.

  • Щоб дізнатися, як же наша казочка закінчується, спробуйте розв’язати задачу.

Задача. Порадившись з Травнем, Квітень взяв в дорогу воза, сани та човен. На санях проїхав 24 кілометри, на возі 2 години по 8 кілометрів, і ще 11 кілометрів човном. Яку відстань довелося подолати Квітню?/Колективно складається план розв’язання задачі, рішення – самостійно, один учень біля дошки за ширмою. Самоперевірка з дошки/

Здивувався Березень та й питає:

— А хто тебе навчив, як до мене дістатися?

— Та спасибі Травню, порадив, як їхати.

Березень і каже тоді:

— Зажди ж ти, Маю, я ще тобі крильця обшмагаю.

Отож тому і тепер часто в травні березневі морози бувають, бо Березень ще й досі сердиться на Травня.

V. Рефлексія уроку.

Ось і уроку кінець!

Хто працював. Той молодець!

Що сподобалось вам – поділіться.

Чого вдалось на уроці навчиться?

«Чотири глечика»

На столі розкладено аркуші паперу різних кольорів та глечики таких же кольорів. Пропонується зробити записи та покласти у глечики відповідних кольорів.

  • Мені сподобалось;

  • мені не сподобалось;

  • я замислився;

  • наступного разу мені хотілось.


VІ. Підсумок уроку.

  • Важким був шлях, але ви досягли кінцевої мети. Повторили матеріал, показали хороші знання, виявили над чим необхідно ще попрацювати. Казка ще не раз завітає до нас у гості. А зараз покажіть,скільки квіточок ви назбирали у свої букети та самі оцініть власні знання з теми. Я погоджуюся з усіма вашими оцінками.


Література:

  1. logoped18.ru



Схожі:

Урок математики. 2 клас
Мета уроку. Скласти разом з дітьми таблицю множення числа 2, допомогти дітям вивчити її. Розвивати образне мислення, пам'ять, зв'язне...
1 конкурс. «Обчисли приклади»
Мета. Розширити знання учнів, розвивати пам’ять, мислення, увагу, спостережливість, виховувати цікавість, інтерес до математики
Множення чисел 1 і Множення на 1 і Задачі на дві та три дії
Мета: навчити дітей множити числа 1 і 0, множити на 1 і 0; розв’язувати задачі на дві і три дії; розвивати навички усного рахунку;...
Урок Вступ (1 год.)
Мета уроку: Засвоєння знань про основні галузі виробництва – промисловість, сільське господарство, транспорт, зв’язок тощо. Розвивати...
Уроку. Маркетингові дослідження проекту
Мета: засвоєння знань про сутність та методи маркетингового дослідження; про джерела маркетингової інформації; формування вмінь...
Тема Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3
Мета Формувати навички табличного множення числа 3, уміння розв’язувати задачі і приклади на множення числа 2 і 3; розвивати логічне...
Орієнтовні плани-конспекти уроків технічної праці за новою програмою...
Мета уроку: Засвоєння знань про основні галузі виробництва промисловість, сільське господарство, транспорт, зв'язок тощо. Розвивати...
Дубенець Наталія Владиславівна, учитель початкових класів Золотоніської...
Мета. Повторити таблицю множення числа Закріпити вміння розв’язувати задачі на множення. Розвивати пам’ять, мислення, творчу уяву....
Уроку: комбінований. Структура уроку
Мета: засвоєння учнями знань про сутність та етапи економічного аналізу проекту; формування вмінь визначати собівартість та ціну;...
Уроку: комбінований. Структура уроку
Мета: засвоєння учнями знань про сутність та етапи економічного аналізу проекту; формування вмінь визначати собівартість та ціну;...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка