Дубенець Наталія Владиславівна, учитель початкових класів Золотоніської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Золотоніської міської ради Черкаської області


Скачати 64.32 Kb.
НазваДубенець Наталія Владиславівна, учитель початкових класів Золотоніської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Золотоніської міської ради Черкаської області
Дата03.11.2013
Розмір64.32 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Математика > Документи
Дубенець Наталія Владиславівна,

учитель початкових класів

Золотоніської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3

Золотоніської міської ради Черкаської області
Інтегрований урок. Математика. Я і Україна. 2 клас.
Тема. А вже весна, а вже красна!

Вправи і задачі на закріплення таблиці множення числа 3.
Мета. Повторити таблицю множення числа 3. Закріпити вміння розв’язувати задачі на множення. Розвивати пам’ять, мислення, творчу уяву. Виховувати інтерес до математики і бережне ставлення до рідної природи. Прищеплювати почуття поваги до народних традицій.
І. Організація класу. Настрій на урок.

Щоб добре працювати, ( це знають навіть і дорослі) треба щоб був хороший настрій. А щоб був гарний настрій, давайте запросимо в гості сонечко з його промінцями.

- Сонечко, сонечко,

Виглянь у віконечко,

Ми тебе чекаємо,

Зранку виглядаємо.

Усміхнися з-за хмаринки,

Кинь ласкавий промінець

Ой, який ти молодець!

Ви теж молодці! Я думаю підняли настрій не тільки собі, але й нашим гостям.

Всі сідайте тихо, діти

Домовляйтесь не шуміти,

На уроці не дрімайте.

Руку гарно піднімайте,

Тож гаразд, часу не гаєм

І урок математики починаєм.

Прочитайте вислів : (слайд №1)

Математика – наука точна і серйозна.

І прожить без неї нам навіть дня не можна.

В нас на уроці буде ще одна гостя. Дізнаєтесь, хто це, обчисливши ланцюжок.

ІІ. Математична розминка. (слайд№2)

3х5 --- +3 ---- :2 ----- х3 ---- -15 ----:2 -----

12 – ластівка;

6 – весна; (НАШІПТУВАННЯ)

15 – казка.

ІІІ. Усний рахунок. Складаємо весняну картину. (слайд №3)

З року в рік ми з великим нетерпінням чекаємо приходу весни. Ми рахуємо дні, виглядаємо поки пташки на своїх крилах принесуть з далекого вирію нам весну-красну.

Довідкове бюро. 1. Ми чекаємо, коли весна прожене холод, устелить землю травичкою, уквітчає квітами. А пташки наповнять ліс і діброви своїми голосними веселими співами.

2. Колись давно наші дідусі і бабусі веселими піснями закликали в гості чарівницю-весну. Виходили на горбики за село і виводили веснянки.

Ой Весна,Весна

Днем Красна

Що ж ти нам, Весно, принесла?

Дівчинка Весна: Принесла я вам Літечко

Ще й Рожевую Квіточку

Хай вродиться Житечко

Ще й Озимая Пшениця

І Усякая Пашниця.

Ой Весна, Весна

Днем Красна

Що ж ти нам, Весно, принесла?

Коробочку з Веретенцями

А Скринечку з Червінцями

Старим Дідам по Кийочку

Старим Бабам по Серпочку

Малим Дітям по Яблучку

А Дівчатам по Віночку

А Хлопчатам по Батожку…

- Дякуємо тобі, Веснонько! Давайте і ми порадуємо Весну і разом намалюємо чудову весняну картину. У кожного з вас на парті картинка з прикладом. Обчисліть його, будь ласка. А зараз разом малюємо весну.( Діти обчислюють приклад і прикріплюють свою картинку на дошку - виходить весняна природа)

Приклади для усного рахунку: 2:2-1; 4:2; 2х2; 8:2; 3х2; 2х3; 14:2; 3х3-1; 2х4; 3х4; 2х7; 2х8; 2х5; 2х9; 3х5; 3х5+4; 3х7-1; 3х7; 2х10+1; 3х7+1; 3х6+4; 3х8-1; 3х9+1; 3х9; 3х9-1; 3х8; 3х8+1; 3х10; 3х10-0.

Після зимових холодів летить чарівна Весна ( 0). Привітне тепле Сонечко (2) випливло на голубе небо й привіталося з ніжними хмаринками(4-4). Повітря наповнилося ароматом талого снігу(6-6). Весело заспівали дзвінкі струмочки(7).Зазеленіла молода травичка (8-8). На лісових галявинах проклюнулися перші квіти: підсніжники (12), проліски (14), ряст(16), первоцвіт(10), мати-й-мачуха(18), фіалки(15), сот-трава(19). Прокинулися від зимового сну їжаки (20), мурахи(21-21), бджоли(22-22), жучок сонечко (23). З теплих країв повернулися граки (28), ластівки (27), шпаки(26), лелеки(24), жайворонки.(25) Радіють приходу весни і люди, на обличчях все частіше з'являються посмішки.(30-30).

Давайте всі разом привітаємо весну.

ІV. Фізкультхвилинка.

Ось іде до нас весна

Ніжна, тепла, чарівна.

Все навколо ожива,

Зеленіє скрізь трава.

Підсніжники прокидаються,

Проліски посміхаються.

Птахи прилітають

З весною вітають!

V. Парно-групова робота. Завдання від Весни. (слайд №4)

Прийшла до нас Весна не з пустими руками, а з завданням. Обчисліть приклад в парі, знайдіть правильну букву і передайте наступній парі. Виконавши все завдання, дізнаєтесь дещо цікаве.

А Б В Е З І К Н Р Т Ь

15 9 3 30 18 21 24 54 60 6 12

3х3= 9 Б 2х6+12=24 К 2х7-8=6 Т

3х10=30 Е 18:2-6=3 В 3х9+33=60 Р

3х7+39=60 Р 3х7=21 І 3х7-6=15 А

3х8+6=30 Е 3х5-9=6 Т 3х3-6=3 В

3х6=18 З 2х8+14=30 Е 16:2+22=30 Е

3х5+15=30 Е 2х7+40=54 Н 60-3х2=54 Н

3х8+30=54 Н 2х10-8=12 Ь 2х8-4=12 Ь

3х4=12 Ь

БЕРЕЗЕНЬ КВІТЕНЬ ТРАВЕНЬ

Весна дарує нам свої місяці!

Але чому перший місяць весни називається БЕРЕЗНЕМ? (слайд №5)

Довідкове бюро. 1. Взимку береза спить дуже чутко. А як тільки пригріє сонечко, вона перша прокидається, відгукується на поклик і ласку весни, розкриває свої бруньки. Ось чому перший місяць в Україні називається березнем.

2.Часто від надлишку вологи берези плачуть. Від невмілого збирання березового соку дерево може загинути. Знайшли ранку на березі – полікуйте її.

VІ. Групова робота. Завдання БЕРЕЗНЯ «Знайди помилку»

Попрацюйте разом. Полікуйте наші берізки – знайдіть помилки у виразах.

3х7+5=25- 50-3х5=45- 12+3х4=25-

18:2+3=12 16:2+12=20 3х3+11=20

15+3х8=34- 3х6+12=32 - 12:2+12=20-

20-3х3=11 24+3х2=30 30-3х5=15

3х9-7=21- 3х7-10=10- 3х8-12=10-

Ви чудово справилися із завданням і полікували берізки.

VІІ. Релаксаційна вправа «Паросток»

Присядьте, ви – маленькі паростки, які пробиваються крізь осіннє опале листя до сонечка. Ви ростите, випрямляєтесь, тягнетесь до світла і тепла.

Намагайтеся рівномірно розподіляти свої рухи. 1-2-3-4-5! Виріс маленький паросток!..

  • За якими ознаками легко відрізнити берізку від інших дерев?

  • А який цвіт у берези? (слайд № 5--)

Довідкове бюро. 1.Сережки у берези – це зібрані дрібні квіти. Під час цвітіння вони виділяють багато пилку, який розноситься вітром. Бджоли, що прокинулися від зимового сну, також полюбляють відвідувати берези. Адже з їхніх бруньок бджоли беруть речовини для бджолиного клею – прополісу. (слайд №6)

VІІІ. Групова робота. Геометричний матеріал від бджілок.

Бджілки-трудівниці приготували вам цікаві завдання.

  • Яка фігура зображена на малюнку?

  • Скільки тут трикутників? Чотирикутників?

  • Покажи п’ятикутник…

  • На які дві фігури поділила його пряма лінія?

  • Назви фігури, які розміщені всередині шестикутника.

  • Назви фігури, які розміщені поза шестикутником.

ІХ. Робота над задачами. Завдання від квітів.

Та не тільки берези цвітуть у березні. Які ще рослини цвітуть?
Довідкове бюро. 1.Рослини, які зацвітають першими називаються ранньоквітучими. До них належать: підсніжники, проліски, ряст, первоцвіт, фіалки, мати–й–мачуха, сон-трава.
2.Зриваючи багато лісових квітів ми нівечимо природу. Є рослини, яких в природі залишилось дуже мало, тому їх занесено до Червоної книги України. Це підсніжники, проліски, сон-трава, конвалія.

Наші ранньоквітучі квіти приготували вам такі завдання. Увага га екран.

(слайд №7)

В лісі на галявині розцвіли підсніжники – 4 букетики по 3 квітки.

Поставте запитання і розв’яжіть задачу.

Діти працюють на індивідуальних картках.

Задача 1. (слайд №8)

  1. 3х4=12 (п.)

Відповідь: 12 підсніжників розцвіло.

Складіть задачу, щоб вона розв’язувалась двома діями. Увага на екран.

(слайд № 9-10)

Задача 2. (слайд №11)

  1. 3х4=12 (п.)

  2. 12+7=19 (кв.)

Вираз: 3х4+7=19 (кв.)

Відповідь: 19 квіток розцвіло на галявині.

Змініть задачу так, щоб друга дія була віднімання.

Увага на екран. (слайд №12)

Поскільки підсніжники занесені до Червоної книги, а отже їх зривати не можна, поміняємо їх на фіалки.

Задача 3. (слайд №13)

1)3х4=12 (ф.)

2) 12-3=9 (ф.)

Вираз: 3х4-3=9 (ф.)

Відповідь: залишилось 9 фіалок.

Х. Весна і мама. Бесіда про 8 Березня.

- З яким святом невід’ємно пов’язана ВЕСНА?

Зі святом 8 Березня!

Довідкове бюро. 1.Міжнародний жіночий день має давні традиції. Виникло це свято як день боротьби за права жінок 8 березня 1857 року в Нью-Йорку. Жінки вимагали 10-часовий робочий день, бо працювали того часу по 16 годин на добу. Міжнародний жіночий день 8 березня з 1965 року став неробочим.

В цея день ми вітаємо наших мам, бабусь, сестричок, всіх знайомих жінок і дівчаток.

Оскільки в нас урок математики, то і закінчимо наш урок рахуванням.

Чи міг би хто порахувати

Все, що для нас зробила мати?

Скільки випрала сорочок?

Попрасувала нам спідничок?

Зв’язала шарфиків, панчішок,

Пришила ґудзиків, застіжок.

Скільки обідів нам зварила,

Скільки разів вночі накрила?

А скільки губ ізцілувала?

Примар нічних порозганяла.

Скільки казок, скільки пісень

Співала і вночі й удень?

А скільки нам провин простила,

Казала битиме й не била.

А тільки посміхнулась на ходу.

Як запевняли: більше я не буду.

За всю цю працю мурашину,

Щире спасибі в цю хвилину,

ХІ. Підсумок уроку.

Щиро дякую за спільно проведений урок. Ви були активними, уважними, організованими. Молодці!

Вручення подарунків мамам, бабусям, гостям.

Схожі:

Дубенець Наталія Владиславівна, учитель початкових класів Золотоніської...
Мета. Сприяти усвідомленню учнями знань про чергування приголосних звуків у коренях слів. Формувати вміння правильно писати слова,...
Урок узагальнення і систематизації
Золотоніської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Золотоніської міської ради Черкаської області
Пропозиції щодо кандидатур фахівців із зарубіжної літератури для...
Учитель-методист Золотоніської ЗОШ №3 Золотоніської міської ради Черкаської області
СТАТУТ Учнівського самоврядування Черкаської загальноосвітньої школи...
Ити демократію в суспільстві, усвідомлюючи відповідальність перед Богом, власною совістю, попереднім, нинішнім та майбутнім поколінням...
Овсієнко Наталія Іванівна, вчитель хімії, Черкаської загальноосвітньої...
Контрольна робота з теми: «Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами»
Вчитель математики Канівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів...
Канівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 Канівської міської ради Черкаської області
Касперович Тетяна Володимирівна
Касперович Тетяна Володимирівна,спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель,учитель початкових класів Дебальцівської...
ПРИШКІЛЬНИЙ ТАБІР «ДРУЖБА» ВАТУТІНСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ...
ВАТУТІНСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №2 ІМ. М. Ф. ВАТУТІНА ВАТУТІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
10-й (11-й) клас ЕТИКА ДІЛОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ
Г. Р. Уперенко, методист методичного кабінету відділу освіти виконавчого комітету Смілянської міської ради Черкаської області; С....
Упорядник: Бабенко О. А. – учитель математики Черкаської загальноосвітньої...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка