Кіт. Болить в мене голівонька


Скачати 68.06 Kb.
Назва Кіт. Болить в мене голівонька
Дата 05.11.2013
Розмір 68.06 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи
Учні, вчителі, батьки стають творцями виховних заходів на профілактичну тематику
Година безпеки
Мандрівка кота Муркота в країну Доріг
Мета.В ігровій формі перевірити знання учнями правил дорожнього руху.Формувати у школярів потребу в дотриманні правил безпечної поведінки. Виховувати відповідальність за власне життя та життя інших людей.
Сцена оформлена плакатами про правила дорожнього руху.

Входить кіт Муркіт з перебинтованим хвостом, шкутильгає.
Кіт. Болить в мене голівонька

І хвостик перебив.

Але, здається, зовсім я

Нічого не зробив.

Лише ходив по вулиці

І грався як завжди.

Хто ж бідного, нещасного,

Та й визволить з біди?

Допоможіть як можете,

Спасибі всім скажу.

Ще й до сніданку

Пшеничну смачненьку палочку.
1 дівчина. Хто це тут так жалісно співає?

2 дівчина. Дивись, який гарненький котик, а що ж це він такий побитий!

1 дівчина. Котику, розкажи нам, що сталося.

2 дівчина. Може ми в чомусь допоможемо.
Пісенька котика Муркота.
Жив собі чорний кіт, як хотів.

То спокійно він собі спав або їв.

Та мов грім серед ясних небес

кіт попав у країну Чудес.

Та країна була непроста,

непривітно зустріла кота.

Бо доріг він нітрішки не знав,

І в дорожні пригоди попав.
Приспів:

Кажуть, що не пощастить,

Якщо чорний кіт вам шлях перебіжить.

Та у нас все навпаки,

Тільки котику усе щось не зруки.

Вже бідненький старався, як міг,

Але знов на червоне побіг.

То ловив на шосе мишеня,

І в міліції котик щодня.

1 дівчина. Все зрозуміло. Ти просимо не подружився з жителями країни Доріг.

2 дівчина. А щоб з ними подружитися, потрібно з ними познайомитись.

Кіт. Ну, тоді в мандрівку,

Ой, а хто це, я боюсь?!

1 дівчина. Не бійся, це ж світлофор, король країни Доріг.

Світлофор. Добрий день, знайомі й друзі!

Світлофором я зовуся,

Я дороги стережу,

Чим потрібно поможу.

Як моргну червоним оком,

Зупинися тут під боком.

А як жовтим засвічусь,

Будь уважним, приготуйсь.

Засвітивсь зелений – знай –

Чим скоріше вирушай.

2 дівчина. Ваша величносте, дозвольте цьому бідолашному котику познайомитись з вашою країною.

Світлофор. Я звичайно дозволю, але на сам перед перевірю вашого кота, як він уміє розгадувати загадки.

Кіт. Шановний пане світлофоре! А можна мені скористатись допомогою моїх друзів – школярів.

Світлофор. Нехай допоможуть.

Загадки

Світлофор. Що котику, запам’ятав знаки? А чи зможеш ти їх назвати? Може тобі дітки допоможуть. (дітки називають знаки, зображені на плакатах.)

1 дівчина. Ваша величносте, ми вирішили вам продемонструвати знання наших учнів.

2 дівчина. Тому пропонуємо їм пограти в гру «Показуха».
Ведуча оголошує правила гри.
І тур. Дати назву команді, яка була б пов’язана з правилами дорожнього руху.

ІІ тур. «Малювалки»

По одному учасники команди одержують назву пісні, яку повинні зобразити на дошці, а інші члени команди її відгадують (за 1 хв.)

ІІІ тур. Мімікою і жестами команда повинна показати слово, задане командою суперника, а глядачі за 1 хв. повинні його відгадати.

IV тур. Обганяли


І

ІІ

Перехрестя

Підземний перехід

«Зебра»

Регулювальник

Інструктор ДАІ

Шофер

Руль

Швидка допомога

Фара

Сирена

Велосипед

Поїзд


Переможцям гри дають можливість провести котика Муркотика по намальованому учнями маршруту. Водночас учасники гри перевіряють знання всі школярів, що беруть участь у заході, на знання правил дорожнього руху.

У кінці маршруту котика приймають в ряди шкільного загону ЮІР

Азбука вулиць

Інтелектуально-пізнавальна гра
Мета: виявити рівень знань учнів з правил дорожнього руху; узагальнити набуті знання учнів протягом навчання в школі; виховувати в учнів свідоме ставлення до вивчення правил дорожнього руху.

Обладнання: завдання для команд, малюнки, дорожні знаки.

Хід гри



Ведучий. Тему нашого змагання ми обрали не випадково. Дорожній рух і все, що пов’язано з ним - це проблема, яка, на жаль, постала в нашій країні і в інших державах дуже гостро. Щороку зростає кількість випадків порушення і недотримання правил дорожнього руху. Тільки за останні 10 років в Україні зареєстровано 403 тисячі дорожньо-транспортних ситуацій, у яких загинуло 68 тис. осіб і понад 463 тисячі отримали різні ушкодження. А щороку гине понад 5 тисяч і отримують ушкодження понад 30 тисяч людей. Кожні 15 хвилин у державі виникають різні дорожньо-транспортні ситуації, і майже кожні 2 години гине людина. У середньому за добу гине 14 осіб і 100 осіб отримують травми. Головна причина цього – низька дисциплінованість з боку як автомобілістів, так і пішоходів, відсутність взаєморозуміння між ними.

Можна тільки уявити, скільки гине людей, наприклад, за 10 чи 15 років! Жодна війна не забирає стільки життів, скільки дорожній рух. На жаль, це війна довготривала і переможців у ній немає. І тому безпека дорожнього руху – це наше з вами повсякденне життя: ми йдемо до школи, переходимо вулицю, катаємося на велосипеді. Тому так необхідно суворо дотримуватися правил дорожнього руху, або, кажучи іншими словами, дотримуватися правил життя.

У змаганні беруть участь дві команди.
Конкурс I.”Поглянь навколо”

Ведучий. Ця назва обумовлена тим, що коли ми перебуваємо на вулиці, навколо нас їдуть машини, на узбіччях стоять якісь знаки, діти переходять дорогу, робітники ремонтують дорожнє покриття тощо. Зараз із вами спробуємо з’ясувати, що ж ми робимо правильно, а що – ні. Кожній команді пропонується запитання. Якщо команда дає правильну відповідь – отримує 1 бал.

  1. Люди переходять вулицю на перехрестях або ... (Пішохідних переходах).

  2. У місті люди ходять по тротуарах, а на заміській дорозі по ... (Узбіччях).

  3. Пішоходи йдуть по узбіччю на зустріч чи за рухом транспорту? (Назустріч).

  4. Перед тим, як переходити вулицю, треба подивитися ...(Ліворуч, а дійшовши до середини – праворуч).

  5. Через які двері потрібно заходити в автобус і через які – виходити? (Заходити – через задні, виходити – через передні).

  6. Чи погоджуєтеся ви з висловом, що світлофор має два кольори – зелений і червоний? (Так, два кольори має пішохідний світлофор).

  7. Хто керує рухом автомобілів там, де немає світлофора? (Регулювальник)

  8. Вийшовши з автобуса, як треба обходити його: спереду чи ззаду? (Ззаду).

  9. Що безпечніше: іти правим боком тротуару чи узбіччям? (Тротуаром).

  10. Рух на велосипеді дозволяється з ... років, а на мопеді – з ... років (14-ти, 16-ти).

(Підбиття підсумків)

Конкурс II. “Азбука вулиць”

Ведучий. Зараз з’ясуємо, як ви знаєте дорожні знаки. Кожній команді пропонується знак, який вона повинна пояснити. Кожна правильна відповідь оцінюється одним балом. Якщо команда не знає відповіді або дала неправильну відповідь, команда-суперник має право запропонувати свій варіант.

(Підбиття підсумків)

Конкурс III. “Домалюємо знаки”

Ведучий. Командам пропонується 5 незакінчених дорожніх знаків, необхідно протягом 2 хвилин закінчити їх. Хто швидше і правильно виконає завдання – отримує 5 балів.

(Підбиття підсумків)

Конкурс IV. “Загадкові правила”

Ведучий. Запрошую на сцену капітанів. Необхідно швидко і правильно відгадати, що написано в ребусі. Напис стосується дорожнього руху.

(Підбиття підсумків)

Конкурс V. “Де не можна гратися?”

Ведучий. Командирам заздалегідь було запропоновано тему для агітплаката. Хто краще намалював – отримує 5 балів, хто гірше – 4 бали.

(Агітплакати оцінює журі. Підбиття підсумків).

Ведучий. Ось і закінчується наша гра. Хтось із команд виявився сильнішим, хтось – трішки слабшим, але ви всі, без сумніву, молодці, бо зробили перший крок до вивчення правил дорожнього руху, зрозуміли, що без цих знань неможливе перебування кожного з вас на вулиці. І ви, мабуть, погодитеся, що безпека дорожнього руху – це життя, яке залежить насамперед від вас, від ваших умінь і навичок.

Схожі:

Порядок подання та розгляду заяв в електронній формі на участь у...
ВСП «КІТ ДВНЗ «ПДТУ» та їх розгляду«КІТ ДВНЗ «ПДТУ» (далі – Порядок), розроблений відповідно до Закону України «Про вищу освіту»,...
Мій перший крок в країну знань, в країну мрій і сподівань
Дорогі батьки, пам'ятайте, що ви самі запросили мене у свою родину. Колись я залишу батьківську оселю, але до того часу навчіть мене,...
«Гірка пам'ять: Афганістан болить у наших душах»
...
Тема. Складання тексту-опису «Казковий Кіт-воркіт»
Розвивати допитливість, спостережливість, увагу, уміння висловлювати свою думку, почуття
І. Організаційно-підготовчий етап
А потім дізналася, що мене запрошують прийняти участь у ІІІ етапі. Цього року на творчий тур олімпіади було запропоновано підготувати...
У провадженні Печерського районного суду м. Києва знаходиться порушена...
Апеляційним судом м. Києва 18. 01. 2011 р щодо мене було прийнято рішення про продовження строку дії раніше обраного запобіжного...
Сьогодні ми зібралися на свято, узяли із собою святковий настрій,...
Діти, чи впізнали ви мене? Хто я?! Правильно, і сьогодні я запрошую вас до цікавої подорожі. Ми зазирнемо у вікна до дітей і подивимося,...
Хто без мови зумів би жити?
Я обожнюю нашу мову, обожнюю всією душею. І здається мені, що саме любов до мови спонукає моє серце битися частіше, розкриває мої...
Аудиторський висновок щодо фінансових звітів та звітності фінансової...
Свідоцтво про включення до Реєстру аудиторських фірм та аудиторів від 04 листопада 2010 року №4390
Аудиторський висновок про фінансові звіти та звітність фінансової...
Свідоцтво про включення до Реєстру аудиторських фірм та аудиторів від 04 листопада 2010 року №4390
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка