|
Скачати 77.21 Kb.
|
Відділ освіти Криворізької райдержадміністрації Недайводський навчально-виховний комплекс Проведена в 4 класі Класний керівник: О. М. Железняк Тема. Хрещення Київської Русі - перша сходинка до духовності Мета. Ознайомити учнів з визначною подією в історії нашої держави – 1025 річницею хрещення Київської Русі; розкрити зміст понять «Київська Русь», «християнство», «хрещення»; допомогти учням усвідомити християнське значення любові до ближніх на прикладі любові Ісуса Христа до людей; виховувати пошану і любов до Бога. Наочність. Вишиті рушники, Біблія, написи на дошці «любіть один одного», «Ісус Христос», «Бо так Бог полюбив світ, що віддав Свого Сина Однородженого, щоб кожен, хто вірує в Нього, не загинув, а мав життя вічне» (Ів. 3:16). Вірш з Біблії (Ів. 14:15). Хід уроку I. Організаційна частина Налагодження контакту з класом. Мені дуже приємно всіх вас бачити на нашій першій виховній годині у цьому навчальному році. Ви переступили ще одну сходинку і ми з вами продовжуватимемо мандрувати Країною Знань. Сподіваюсь, що мандруючи разом, будемо дізнаватися багато цікавого та корисного. II. Актуалізація опорних знань. Перчун Іван та Мордовець Діана, одягнені в українські костюми декламують вірші. Мордовець Д. Ми любимо сонце і квіти, І сонце нам шле свій привіт. Ми роду козацького діти, Землі української цвіт. Перчун І. Найбагатіший з усіх Родовід я маю Його я з давніх віків, Наче книгу гортаю. Мордовець Д. І закон мій людський Для життя і сумління Гартувало віки Не одно покоління. Перчун І. Він мій рід, не з заброд Ним пишаюсь по праву Хто ж такі ми? – Українській народ (Всі учні хором) Хто ж такі ми? – Українська держава. (Всі учні хором) Учитель. Ми живемо у прекрасному мальовничому краї. – Діти, як називається наша країна? (Україна). – Яке головне місто України? (Київ). – Як називається людина, яка керує нашою державою? (Президент). – Хто президент України? (В. Ф. Янукович). Ми українці, носії чудової української мови, культури, традицій, моралі, історії. Україна – це наша Батьківщина. Тут жили і живуть наші батьки і матері, дідусі і бабусі, брати і сестри. Усі вони – громадяни незалежної країни. Кожен із вас теж громадянин України, бо живете на цій землі, любите і шануєте своїх батьків, свою землю, рідний край. Україна Кейпаш Д. На білому світі є різні країни, А в них – і ліси, і лани... Та тільки одна на землі Україна, А ми – її доньки й сини. Артеменко С. Усюди є небо, і зорі скрізь сяють, І квіти усюди ростуть... Та тільки одну Батьківщину я маю, Її Україною звуть. Нелупенко О. Моя Україно, тебе я люблю – Тут дім мій, тут друзі живуть. Тут мовою рідною пісня лунає І мальви по селах цвітуть. Пригадайте, як кожного ранку до вашого віконечка зазирає лагідний сонячний промінчик. Цей промінчик – маленька золота частинка великого щедрого сонця. Так і кожен з вас, діти, є невід’ємною частинкою славного народу України. Ми маємо знати, вивчати минуле українського народу. У Святому Письмі сказано: «Пам’ятайте про дні давні, розважайте про роки усіх поколінь» (Повторення Закону 32:7). III. Виклад нового матеріалу. 1. Оголошення теми уроку. Тема записана на дошці. 2. Словникова робота. На дошці записані слова: «Київська Русь», «християнство», «хрещення» (колективне пояснення значень цих слів). Київська Русь – так в сиву давнину називалась наша держава; християнство, християнин – походить від слова «Христос», люди які наслідують Христа; хрещення – обряд, занурення у воду. Ісус Христос приймав хрещення на річці Йордан. 3. Розповідь вчителя. Сьогодні ми обговоримо подію, яка відбулася 1025 років тому. Про цю подію зараз багато говориться по телебаченню, радіо. Ця подія – хрещення Київської Русі. Київська Русь була могутньою європейською державою, добре відомою у багатьох країнах світу. Першими київськими князями були Кий, потім Аскольд і Дір. Після того, як Аскольда і Діра було вбито у 882 році, до влади в Києві прийшов князь Олег. За його князювання держава з центром у Києві дістала назву Київська Русь. Помер князь Олег у 912 році. Київським князем став Ігор, який пізніше трагічно загинув під час збору данини. Оскільки його син Святослав був іще малолітнім, то у 945 році влада перейшла до вдови Ігоря, княгині Ольги. Княгиня Ольга – найвидатніша жінка Київської держави. Вона першою з князів прийняла християнську віру. Коли Святослав досяг повноліття, він став князювати самостійно. Загинув Святослав у сутичці з печенігами біля Дніпровських порогів, на острові Хортиця. Київським князем став син Святослава – Володимир. Київська Русь міцніла, і їй дедалі частіше доводилося мати стосунки з іноземними країнами, в яких державною релігією було християнство – віра в єдиного Бога. А Київська Русь все ще залишалася язичницькою, тобто люди в ній вірили в багатьох богів: Перун – був богом грому, Хорс – богом сонця, Сварог – богом вогню, Дажбог – подателем добра. Часто люди виготовляли фігури богів з дерева і каменю. Торкаючись цих фігур вони вірили, що їхня молитва буде почута. Коли ми щось вважаємо за божество, а воно є витвором людської праці – то це ідолопоклонство. Тому в 988 році князь Володимир прийняв нову віру і охрестився. Після цього охрестив своїх дванадцятьох синів, а згодом – і всю Русь. Давні язичницькі боги назавжди відійшли у минуле. 1015 року Володимира не стало. Він передав своїм синам у спадок одну з наймогутніших держав Європи. Вона була набагато більшою, ніж за часів його батька Святослава. 4. Декламація вірша. Крюгер С. Не всміхається більше Дажбог, І Перун мовчазний, понурий, І Стрибог не шумить, з вітром не гомонить, І Лада сумна, мов заснула. Динисюк К. Віра інша, нова опустилась на Русь. І пішла по землі переможно. Бог єдиний із сонячних світлих небес Людям шлях освітив Словом Божим. Поляков Д. Розмаїта веселка із синіх небес, Мов рушник, що на щастя і долю. Пролягла серед хмар у чеканні чудес, В Бога просячи злагоди й волі. 5. Вчитель (Продовження розповіді). Хрещення Русі – це перша сходинка до духовності нашого народу. Єдиний Бог освітив шлях людям Божим Словом – Біблією. Сьогодні Біблія – це дороговказ у житті кожної людини. Вона одна з найстаріших і наймудріших книг світу, найпопулярніша з усіх книг, які будь-коли існували на земній кулі. Для християн – це Священна книга. Хто ж таки християни? Це люди, які вірять у Небесного Бога Отця, Творця всього сущого, а також у прихід, діяння, смерть на хресті, воскресіння, вознесіння на небо Сина Божого – Ісуса Христа. Ісус Христос своїм приходом у світ змінив усю стародавню релігію. Замість жорсткого закону Він приніс духовну заповідь любові – заповідь любові батька до дитини, любові один до одного, любові Бога – Творця до свого творіння – людини. Сам Бог – Отець показав нам силу любові, віддавши у жертву Свого єдиного Сина Ісуса Христа заради спасіння всіх людей. Читаємо в Біблії: «Так бо Бог полюбив світ, що дав Сина Свого Однородженого, щоб кожен, хто вірує в Нього, не загинув, а мав життя вічне» (Ів. 3:16). 6. Фізкультхвилинка 7. Декламація вірша. «Висока, як небо, Божа любов» Келеп О. Всі ми бажаємо правильно жить, Щиро з любов’ю людям служить. Господи, знову в нас відроди Силу любові і доброти. Курдупова А. Пташок маленьких любить Бог, Їм їжу подає. Якщо пташок Він любить так, Він любить і мене. Нелупенко В. Бог любить лілії в полях, Де річенька тече, Якщо Він любить квіточки, Він любить і мене. Нигода В. Якщо пташкам і квіточкам Господь життя дає, Він не забуде діточок, Він любить і мене. Удод С. Є чудова книга в світі – Це чудова Біблія. Люблять і дорослі й діти Цю чудову Біблію. Савченко Т. Спокій Божий і спасіння В цій чудовій Біблії. Радість і благословення В цій чудовій Біблії. Перчун І. Вічне щастя обіцяє Ця чудова Біблія. Хто не має, хай придбає Цю чудову Біблію. Мордовець Д. Господь нам дав цю Книгу, Щоб мудрість ми придбали. Що зло, а що є добре По ній розпізнавали. 8. Сценка-діалог двох дівчаток. Нигода В. – Навіщо людині сонце? Курдупова А. – Щоб заглядало в віконце Й будило нас до добра. Нигода В. – Навіщо людині криничка? Й чиста джерельна водичка? Курдупова А. – Щоб дати сил для життя. Нигода В. – Навіщо мудрість людині? Курдупова А. – Щоб кожного дня, щохвилини До істини ближче дійти. Нигода В. – Навіщо людині серце, І руки, і розум, й душа? Навіщо людині дорога? Нигода В. – Щоб нею іти до Бога І серцем зустріти Христа. ІV. Підсумок уроку.
|
Недайводський навчально-виховний комплекс П роведена у 3 класі Класний керівник Мета. Закріплювати знання про права на основі Загальної Декларації прав людини, Конвенції ООН про права дитини; формувати правові... |
Конкурс «Класний керівник – 2010» Слайд 1 Я – Солодченко Ліана Іванівна, класний керівник 6-Б класу школи №29. Сьогодні я хочу представити вам свій досвід роботи |
Міністерство освіти і науки України Вище професійне училище Житомирського... Сцена: інтер’єр кімнати, за столом сидить старенька бабуся, на столі багато паперів, папок |
Класний керівник. Зміст, форма і структура плану виховної роботи... При плануванні виховної діяльності класний керівник поряд із визначенням цілей, форм і способів виховання учнів намагається знайти... |
Миролюбівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний... КЗО Миролюбівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІступенів – дошкільний навчальний заклад» |
Комунальний заклад освіти Миролюбівський навчально-виховний комплекс... Комунальний заклад освіти Миролюбівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний... |
Відділ освіти Чорнобаївської райдержадміністрації Методичний кабінет... |
Шепетівський навчально-виховний комплекс №1 у складі: «Загальноосвітня... Шепетівський навчально-виховний комплекс №1 у складі: «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів та ліцей» Хмельницької області |
Кіровоградський обласний навчально-виховний комплекс (гімназія-інтернат... Концепція художньо-естетичного виховання учнів Кіровоградського обласного навчально-виховного комплексу (гімназія-інтернат – школа... |
Розробка уроку з хімії. 8 клас Відділ освіти Бородянської райдержадміністрації Загальцівське навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів... |