ІНФОРМАЦІЯ Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2013 року


Скачати 47.03 Kb.
НазваІНФОРМАЦІЯ Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2013 року
Дата04.10.2013
Розмір47.03 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Право > Документи
ІНФОРМАЦІЯ

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2013 року
Робота із зверненнями громадян є одним з найважливіших напрямків роботи Синельниківської міської ради. Спрямована вона на виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування.

У І півріччі 2013 року виконавчим комітетом Синельниківської міської ради розглянуто 268 звернень громадян, з них письмових 36 звернень.

Через органи влади вищого рівня надійшло 141 звернення. Найбільше звернень виконком міської ради отримав від державної установи «Урядовий контактний центр»-63 звернення, від контакт-цетру «Гаряча лінія Дмитра Колєснікова»-45, від Дніпропетровської обласної державної адміністрації -33.

Протягом вказаного періоду до виконкому міської ради надійшло 34 колективних звернення, в яких підписалося 412 громадян. В колективних зверненнях піднімались питання щодо землекористування, ремонту покрівель багатоповерхових будинків, водопостачання, благоустрою та санітарного стану міста, ремонту доріг тощо.

Щотижня проводилися особисті прийоми громадян міським головою під час яких надійшло 86 звернень. Мешканці міста звертались на особистий прийом стосовно капітального ремонту будинків, поліпшення житлових умов, ремонту доріг, соціального захисту, земельних питань, водопостачання, обрізки та вирубки дерев. Кожного другого та четвертого понеділка місяця проводилися виїзні прийоми громадян міським головою у приміщеннях Синельниківського міського комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора 1» та «Житлово-експлуатаційна контора 2». Мешканці віддалених районів мали можливість звернутись з наболілими проблемами, актуальними саме для певного району міста, поблизу місця проживання.

За окремим графіком міським головою, його заступниками, керуючою справами виконкому та начальниками структурних підрозділів міської ради проводились прямі «гарячі» телефонні лінії зв’язку з мешканцями міста, який завчасно оприлюднювався в засобах масової інформації. У І півріччі поточного року було проведено 16 прямих телефонних ліній, під час яких надійшло 35 звернень від громадян. На більшість з них були надані роз’яснення, а ті звернення, які потребували розгляду, були зареєстровані та поставлені на контроль для виконання відповідними структурними підрозділами міської ради.

Особлива увага приділяється зверненням інвалідів Великої Вітчизняної війни, дітей війни, учасників бойових дій, інвалідів загального захворювання, ветеранів праці, одиноких матерів, матерів-героїнь та багатодітних сімей, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, які потребують соціального захисту та підтримки. За вказаний період надійшло 86 звернень від цих категорій заявників.

За соціальним станом авторів найбільше заяв надійшло від пенсіонерів/123/, робітників/29/, безробітних/15/, та працівників бюджетної сфери /12/.

По 61 зверненню громадян, які надійшли до виконкому міської ради, прийняті позитивні рішення, роз'яснення отримали - 201 заявник, 6 було відмовлено у задоволенні у зв’язку з неналежністю до компетенції.

З питань соціального захисту надійшло 34 звернень. В них громадяни порушують питання надання матеріальної допомоги на лікування, перерахунку пенсії та оформлення державної та інших соціальних виплат.

Позитивно вирішується питання стосовно надання матеріальної допомоги. Згідно обласної регіональної програми «Здоров’я нації на 2013 рік» матеріальну допомогу отримали 69 мешканців міста на загальну суму 31200 тис. грн..

Найчастіше мешканці звертаються з питань ремонту покрівель в багатоповерхових будинках /49/ В міському бюджеті на 2013 рік передбачено 250 тис. грн..на ремонт покрівель в багатоповерхових будинках що дасть змогу відремонтувати покрівлю в 7 під’їздах, а на черзі понад 60 під’їздів.

Приймаючи до уваги значну кількість звернень з питань водопостачання в цьому році планується здійснити масштабні роботи по реконструкції водопровідних мереж за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів на загальну суму – 12 млн. грн. В лютому цього року головою Облдержадміністрації Колєсніковим Д.В. було урочисто відкрито першу чергу зазначеного проекту.

На превеликий жаль кількість повторних звернень в І півріччі 2013 року збільшилась, і становить – 16. Основними причинами повторних звернень громадян до органів влади вищого рівня є позачергове надання житла, надання дозволів на встановлення індивідуального опалення,ремонт покрівель багатоповерхових будинків, що неможливо вирішити на місцевому рівні та потребують коштів з обласних бюджетів.

Повторно звертались громадяни з питань ремонту покрівель багатоповерхових будинків, обрізки та вирубки дерев, водопостачання,підвищення тарифів на водопостачання, порушення будівельних та санітарних норм сусідами.

Динаміка питань порушених у зверненнях громадян за І півріччя



Протягом І півріччя 2013 року було проведено 4 засідання комісії по розгляду звернень громадян З метою підвищення персональної відповідальності за стан роботи із зверненнями громадян на засіданнях щодо стану виконавської дисципліни, звіти керівників структурних підрозділів міської ради, розглядались окремі звернення громадян.

19 лютого 2013 року в приміщенні міської ради був організований прийом Голови облдержадміністрації Колєснікова Д.В., на якому звернулось 10 мешканців міста. Після відповідних доручень Колєснікова Д.В. 10 квітня 2013 року відкрито спортивний майданчик нового напрямку у масовій фізичній культурі і спорті «Work Out», виконано ремонт покрівлі 4 під’їзду багатоповерхового будинку по вул. Миру,39,встановлено системи доочистки води в загальноосвітніх школах №2 та №5 тощо.

Щоденно здійснюється моніторинг розгляду звернень громадян та направляється інформація до регіонального інформаційно - ресурсного центру облдержадміністрації.

На належному рівні організована робота зі зверненнями громадян в управлінні праці та соціального захисту населення міської ради, відділі освіти міської ради, юридичному відділі міської ради. Працівниками цих підрозділів надаються змістовні відповіді, без порушень термінів розгляду.

Разом з тим мають місце факти неналежного ставлення до роботи зі зверненнями громадян.

Так наприклад Управлінням житлово-комунального господарства та комунальної власності міської ради (Вісіч В.В.) порушуються встановлені терміни, надаються неповні відповіді. (звернення гр. Кустова Д.В., з приводу встановлення індивідуального опалення в квартирі, гр. Святини О., щодо роботи ліфтового господарства).

Виконавчий комітет міської ради постійно працює над удосконаленням роботи із зверненнями громадян та поліпшенням надання послуг мешканцям нашого міста.

Керуюча справами виконкому І.П.КОЛІНЬКО


Головний спеціаліст

по зверненнях громадян О.В.ГУНЧЕНКО

Схожі:

Про підсумки роботи із зверненнями громадян у першому півріччі 2008 року
Заслухавши та обговоривши інформацію начальника відділу звернень та контролю документообігу П. В. Тимочка про підсумки роботи із...
Про стан роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2013 року
Станом на 1 липня 2013 року до райдержадміністрації надійшло 12 колективних звернень, 2 – анонімних
Про стан роботи із зверненнями громадян за І квартал 2013 року
Станом на 1 квітня 2013 року до райдержадміністрації надійшло 7 колективних звернень, 2 – анонімних
СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
Питання про стан роботи зі зверненнями громадян за 2010 рік та перше півріччя 2011 року розглянуті виконавчим комітетом відповідно...
УКРАЇНА ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ НОВОУШИЦЬКА РАЙОННА РАДА ШОСТЕ СКЛИКАННЯ...
Керуючись пунктом 6 частини 1 статті 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” районна рада
Узагальнення стану роботи реєстраційних служб територіальних управлінь...
Реєстраційними службами територіальних управлінь юстиції протягом І півріччя 2013 року відмови в реєстрації громадських формувань...
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
Аналізуючи стан роботи із зверненнями громадян за 2012 рік, виконком міської ради відмічає, що робота із зверненнями громадян в управляннях,...
У загальнення стану роботи реєстраційної служби головного управління...
Працівниками сектору в І півріччі 2013 року на підставі поданих документів прийнято 1 рішення про скасування запису про реєстрацію...
РІШЕННЯ розширеного засідання колегії Головного управління юстиції у Волинській області
Головного управління юстиції у Волинській області Сиротенка О. Г. про стан роботи зі зверненнями громадян та народних депутатів України...
Номер, дата створення документа
Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Синельниківської міської ради та від «Контакт-центру...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка