Стратегії розвитку освіти в умовах впровадження нових державних стандартів


Скачати 50.54 Kb.
Назва Стратегії розвитку освіти в умовах впровадження нових державних стандартів
Дата 25.09.2013
Розмір 50.54 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи
Гаряча С.А., завідувач кафедри педагогіки Черкаського

обласного інституту післядипломної освіти педагогічних

працівників Черкаської обласної ради, кандидат педагогічних наук
Стратегії розвитку освіти в умовах впровадження нових державних стандартів
Будь яка справа не може бути змодельована

у вигляді випадкового набору вимог.

Успіх можливий лише у випадку чітко вибудованої стратегії.



  • Визначити найголовніші завдання та цілі впровадження державних стандартів у освітній процес.

  • Визначити зміст, напрямок, особливості діяльності.

  • Визначити кадровий склад, його фахову підготовку.

  • Спроектувати модель впровадження державних стандартів в освітній процес.

  • Визначити мотиваційно-стимулюючі режими і обставини.

  • Мотивація педагогів, які прагнуть займатися інноваційною діяльністю

  • Визначити необхідні ресурси, їх наявність і можливі джерела поповнення.


Пріоритетні напрямки

розвитку загальноосвітнього навчального закладу


  • Оновлення освітнього середовища.

  • Підвищення професійної майстерності педагогічних кадрів.

  • Розвиток матеріально-технічної бази.

  • Забезпечення психолого-педагогічного супроводу навчально-виховного процесу.

  • Зміцнення інформаційно-освітнього середовища.

Оновлення освітнього середовища


Наступність

усіх ланок

освітнього процесу

Найвища якість освіти, доступність і відкритість для учнів та їх батьків

Створення безпечного і комфортного освітнього середовища


Формування компетентної особистості

Збереженн і закріплення фізичного, психічного, духовного та соціального здоров’я учасників освітнього процесу




Духовно-моральний розвиток учнів


Розвиток мисленнєвих операцій в учнів



Мотивація до активної пізнавальної діяльності


Формування активної творчої особистості


Підвищення професійної майстерності

педагогічних кадрів

Розвиток матеріально-технічної бази

навчального закладу


Початкова школа


Основна і старша школи



Утримання відповідно до вимог (пожежної безпеки, охорони здоров’я учнів та охорони праці працівників школи) обладнаних кабінетів, класних кімнат, лабораторій, харчоблоку, внутрішніх вбиралень та інших приміщень.


Обладнання спортивних залів та спортивних майданчиків з відокремленою зоною для початкової школи.

Укомплектування кабінетів меблями відповідно до ДСаН ПіН 5.5.2. 008 – 01.


Удосконалення технічного стану (забезпечення сучасною комп’ютерною технікою) навчальних кабінетів, приміщення для занять навчально-дослідницькою і проектною діяльністю, курсами за вибором, факультативами, гуртковою роботою, спеціально обладнаного кабінету для проведення тренінгів.


Поповнення навчально-методичної бази викладання предметів у навчальному закладі.


Удосконалення матеріально-технічної бази майстерень відповідно до професійної підготовки.


Обладнання окремого комп’ютерного класу для початкової школи з меблями відповідно до ДСаН ПіН 5.5.2. 008 – 01





Обладнання ігрової та спальної кімнати для 6-річок.





Створення зон (куточків) розвитку молодших школярів.





Розвиток інформаційно-бібліотечного центру.



Забезпечення психолого-педагогічного супроводу

навчально-виховного процесу



  • Наступність змісту і форм організації навчально-виховного процесу відповідно до ступенів основного загального розвитку.




  • Врахування специфіки вікового психофізіологічного розвитку та природовідповідності учнів у тому числі особливості переходу в молодший шкільний, підлітковий та юнацький вік.




  • Формування і розвиток психолого-педагогічної компетентності учнів, педагогічних і адміністративних працівників, батьківської громадськості.




  • Використання варіативних форм психолого-педагогічного супроводу учасників освітнього процесу (профілактика, діагностика, консультування, корекційна робота, просвіта, експертиза та ін.).



  • Збереження здоров’я учасників освітнього процесу на засадах розвитку життєвих навичок.


Інформаційно-освітнє середовище

загальноосвітнього навчального закладу

Використані джерела

  1. Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти. – Режим доступу : http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1392-2011-п.

  2. Державний стандарт початкової загальної середньої освіти // Початкова школа. – 2011. – № 2.

  3. Драйден Г. Революцтия в обучении: Пер. с англ. / Г. Драйден, Д. Вос. – М. : ООО «ПАРВИНЭ», 2003. – 672 с.

  4. Національна доктрина розвитку освіти. – Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/347/2002.

  5. Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року. – Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/344/2013.

  6. Обговорення Концептуалів національної стратегії розвитку шкільної освіти в Україні. – Режим доступу : http://www.vsim.org/2011/kontseptualy-natsionaljnoji-strategiji/.

Схожі:

Навчально-методичний посібник «Особливості планування уроків історії...
Розділ виставки: шляхи реалізації Концепції розвитку освіти та впровадження нових державних стандартів
Наступність у викладанні інформатики в умовах впровадження нових державних стандартів
Зміна ідей світових технологій значно швидша ніж зміна суспільства, тому перед освітою постає важливе завдання: готувати інноваційну...
Наступність у викладанні інформатики в умовах впровадження нових державних стандартів
Зміна ідей світових технологій значно швидша ніж зміна суспільства, тому перед освітою постає важливе завдання: готувати інноваційну...
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
Про утворення міжвідомчої робочої групи з питань розроблення та впровадження державних стандартів професійно-технічної освіти
Впровадження іноземної мови у 1-му класі і другої іноземної мови...
Соціально-економічні та культурні тенденції розвитку сучасного суспільства викликають необхідність навчання учнів іноземної мови...
Районна цільова соціальна програма розвитку дошкільної освіти на...
Метою Програми є розроблення та впровадження механізму розвитку дошкільної освіти, забезпечення конституційних прав і державних гарантій...
Стратегії розвитку та навчання академічно обдарованих дітей в умовах загальноосвітньої школи
Онацький В. М., Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Київ
ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ДОШКІЛЬНА ОСВІТА» ДО ПРОФЕСІЙНОЇ...
Но бар’єри впровадження інклюзивної освіти в практику роботи загальноосвітніх закладів. Виділено умови і шляхи подолання перешкод...
Державний стандарт освіти це сукупність нормативних документів, які...
Навчальний процес у вищих закладах освіти (надалі навчальний процес) це система організаційних і дидактичних заходів, спрямованих...
СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТА ЕКОНОМІЧНОГО...
Протоколу про наміри щодо розробки і впровадження субрегіональної стратегії підвищення конкурентоспроможності і економічного розвитку...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка