ЗМІНИ до деяких нормативно-правових актів Мінагрополітики України


Скачати 229 Kb.
Назва ЗМІНИ до деяких нормативно-правових актів Мінагрополітики України
Дата 17.08.2013
Розмір 229 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи


Затверджено

Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України

_________________ № ________

ЗМІНИ

до деяких нормативно-правових актів Мінагрополітики України
1. Пункт 2.4 глави 2 Порядку забезпечення бланками довідок-рахунків, актів приймання-передавання машин і номерними знаками "Транзит" суб'єктів господарювання, діяльність яких пов'язана з реалізацією машин, що підлягають реєстрації та обліку в державних інспекціях сільського господарства в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики України від 08 травня 2007 року № 311, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 04 червня 2007 року за № 578/13845, виключити.

У зв’язку з цим пункти 2.5 – 2.12 вважати відповідно пунктами 2.4 – 2.11.

2. Інструкцію з оформлення посадовими особами інспекцій державного технічного нагляду матеріалів про адміністративні правопорушення та приписів з питань, що належать до їх компетенції, затверджену наказом Міністерства аграрної політики України від 26 жовтня 2009 року № 755, зареєстровану в Міністерстві юстиції України 21 грудня 2009 року за № 1231/17247, та додатки до неї викласти в такій редакції:

"ІНСТРУКЦІЯ

з оформлення посадовими особами Державної інспекції сільського господарства України та її територіальних органів матеріалів про адміністративні правопорушення, пов’язані з порушенням вимог щодо експлуатації тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів і правил техніки безпеки під час їх експлуатації

І. Загальні положення

1.1. Порядок провадження у справах про адміністративні правопорушення визначається Кодексом України про адміністративні правопорушення (далі – КУпАП).

1.2. Ця Інструкція встановлює порядок оформлення, розгляд та облік матеріалів про адміністративні правопорушення уповноваженими посадовими особами Державної інспекції сільського господарства України та її територіальних органів, які мають право складати протоколи та розглядати справи про адміністративні правопорушення, пов’язані з порушенням вимог щодо експлуатації машин і правил техніки безпеки під час їх експлуатації і накладати адміністративні стягнення.

1.3. Уповноважені посадові особи, визначені у статтях 244, 255 КУпАП, складають протоколи про адміністративні правопорушення у разі невиконання припису, складеному за результатами планової або позапланової перевірки.

1.4. Якщо правопорушення вчинено кількома особами, протокол про адміністративне правопорушення складається на кожну особу окремо. У разі вчинення однією особою кількох окремих адміністративних правопорушень протоколи складаються щодо кожного з вчинених правопорушень. У цьому випадку посадова особа накладає стягнення тільки за ті адміністративні правопорушення, які вона має право розглядати. Якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених (частина друга статті 36 КУпАП).

II. Складання протоколу та винесення постанови про адміністративне правопорушення

2.1. При виявленні грубих порушень механізаторами правил технічної експлуатації тракторів, комбайнів, інших самохідних сільськогосподарських машин і правил техніки безпеки під час їх експлуатації (несправність гальмівної системи, рульового керування, пристроїв світлової та звукової сигналізації, тягово-зчіпного пристрою, елементів коліс, відсутність електростартерної системи пуску двигуна, відсутність протоколу перевірки технічного стану на машину, яка підлягає обов’язковому технічному контролю) посадовими особами Державної інспекції сільського господарства України та її територіальних органів (далі – інспекції) складається протокол про адміністративне правопорушення (далі – Протокол) та виноситься постанова в справі про адміністративне правопорушення (далі – Постанова) за формами згідно з додатками 1, 2.

2.2. У разі невиконання законних вимог державних інспекторів сільського господарства щодо усунення порушень нормативних актів щодо експлуатації машин або створення перешкод для діяльності цих органів державними інспекторами сільського господарства складається Протокол та формується справа про вчинення адміністративного правопорушення для передання до суду.

До справи про вчинення адміністративного правопорушення долучаються матеріали, що підтверджують факт учинення адміністративного правопорушення та причетність до нього правопорушника.

2.3. Справа про адміністративне правопорушення складається з таких матеріалів:

протокол про адміністративне правопорушення;

матеріали (акт перевірки або витяг з нього), що містять ознаки адміністративного правопорушення та підтверджують факт його вчинення;

пояснення та зауваження правопорушника (у разі, якщо вони подані не на бланку протоколу);

пояснення свідків (у разі наявності);

опис документів.

Копії документів, що долучаються до матеріалів справи про адміністративне правопорушення, завіряються в установленому порядку.

2.4. Справа про адміністративне правопорушення із супровідним листом, підписаним керівником інспекції, уповноваженою посадовою особою якого складено протокол, передається до суду за місцем учинення правопорушення.

2.5. У супровідному листі про передачу справи про адміністративне правопорушення до суду зазначаються:

коли й ким виявлено правопорушення;

обставини, стислий зміст із зазначенням прізвища та ініціалів правопорушника;

прохання повідомити про рішення за результатами розгляду справи про адміністративне правопорушення (надсилання копії прийнятого рішення за справою про адміністративне правопорушення).

2.6. Копії матеріалів про адміністративні правопорушення, що передані до суду, разом з матеріалами перевірки зберігаються у структурному підрозділі інспекції, в якому працює посадова особа, яка склала Протокол. Надалі до матеріалів про адміністративні правопорушення додаються результати розгляду справи в суді (копія постанови суду, копія акта державної виконавчої служби тощо).

2.7. Протокол та Постанова заповнюються українською мовою розбірливим почерком, кульковою ручкою чорнилом синього або чорного кольору чи друкарським способом. Підчистки та помарки не допускаються. У відповідних графах, які не заповнюються під час складання Протоколу та Постанови, проставляється прочерк.

2.8. У Протоколі відповідно до статті 256 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі - КУпАП) зазначаються:

дата і місце його складення;

посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала Протокол;

відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення);

місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення;

нормативно-правовий акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення;

прізвища, адреси свідків, якщо вони є;

пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності;

інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в Протоколі.

2.9. Від імені інспекції розглядати справи про адміністративні правопорушення і накладати адміністративні стягнення мають право:

1) Головний державний інспектор сільського господарства України - штраф на громадян до вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

2) головні державні інспектори сільського господарства в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, їх заступники – штраф на громадян до тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

3) старші державні інспектори сільського господарства, державні інспектори сільського господарства - штраф на громадян до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

2.10. Справа про адміністративне правопорушення розглядається у п'ятнадцятиденний строк з дня одержання органом (посадовою особою), правомочним розглядати справу, протоколу про адміністративне правопорушення та інших матеріалів справи або в інший строк, визначений законом.

2.11. Справи про адміністративні правопорушення розглядаються в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності.

Під час відсутності цієї особи справу може бути розглянуто лише у випадках, якщо є дані про своєчасне сповіщення про місце і час розгляду справи і якщо від неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи (стаття 268 КУпАП).

Якщо при складанні протоколу порушника не було повідомлено про місце і час розгляду справи, йому за місцем проживання (роботи) надсилається рекомендованим листом повідомлення про запрошення до Держсільгоспінспекції.

2.12. Відповідно до статті 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за таких обставин:

2.12.1. Відсутність події і складу адміністративного правопорушення.

2.12.2. Недосягнення особою на момент учинення адміністративного правопорушення шістнадцятирічного віку.

2.12.3. Неосудність особи, яка вчинила протиправну дію чи бездіяльність.

2.12.4. Вчинення дії особою в стані крайньої необхідності або необхідної оборони.

2.12.5. Видання акта амністії, якщо він усуває застосування адміністративного стягнення.

2.12.6. Скасування акта, який установлює адміністративну відповідальність.

2.12.7. Закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 КУпАП.

2.12.8. Наявність за тим самим фактом щодо особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, постанови компетентного органу (посадової особи) про накладення адміністративного стягнення або нескасованої постанови про закриття справи про адміністративне правопорушення, а також порушення за даним фактом кримінальної справи.

2.12.9. Смерть особи, стосовно якої було розпочато провадження в справі.

2.13. Відповідно до статті 278 КУпАП орган (посадова особа) під час підготовки до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує такі питання:

2.13.1. Чи належить до його компетенції розгляд даної справи.

2.13.2. Чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення.

2.13.3. Чи сповіщено осіб, які беруть участь у розгляді справи, про час і місце її розгляду.

2.13.4. Чи витребувано необхідні додаткові матеріали.

2.13.5. Чи підлягають задоволенню клопотання особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілого, їх законних представників і адвоката.

2.14. Розгляд справи розпочинається з представлення посадової особи, яка розглядає дану справу. Посадова особа, що розглядає справу, оголошує, яка справа підлягає розгляду, хто притягається до адміністративної відповідальності, роз'яснює особам, які беруть участь у розгляді справи, їх права й обов'язки. Після цього оголошується протокол про адміністративне правопорушення, заслуховуються особи, які беруть участь у розгляді справи, досліджуються докази і вирішуються клопотання. У разі участі в розгляді справи прокурора заслуховується його висновок (стаття 279 КУпАП).

2.15. Посадова особа, яка виносить постанову, оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю (стаття 252 КУпАП).

Якщо під час розгляду справи посадова особа прийде до висновку, що в порушенні є ознаки злочину, вона передає матеріали прокурору, органу досудового слідства або дізнання (стаття 253 КУпАП).

2.16. Стягнення за адміністративне правопорушення накладається в межах, установлених КУпАП та іншими законами України. При накладенні стягнення враховуються характер учиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність (стаття 33 КУпАП).

2.17. Особа, яка вчинила адміністративне правопорушення, звільняється від адміністративної відповідальності з передачею матеріалів на розгляд громадської організації або трудового колективу, якщо з урахуванням характеру вчиненого правопорушення і особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, до неї доцільно застосувати захід громадського впливу (стаття 21 КУпАП).

2.18. Розглянувши справу про адміністративне правопорушення, посадова особа виносить постанову в справі про адміністративне правопорушення (додаток 2).

Постанова в справі про адміністративне правопорушення повинна містити: найменування органу (посадової особи), який виніс постанову, дату розгляду справи; відомості про особу, щодо якої розглядається справа; опис обставин, установлених при розгляді справи; зазначення нормативно-правового акта, який передбачає відповідальність за вчинене адміністративне правопорушення; прийняте в справі рішення.

Постанова в справі про адміністративне правопорушення повинна містити вирішення питання про вилучені речі і документи, а також інформацію про порядок і строк її оскарження.

2.19. Відповідно до статті 284 КУпАП у справі про адміністративне правопорушення виноситься одна з таких постанов:

про накладення адміністративного стягнення (додаток 2);

про закриття справи (додаток 3).

Постанова про закриття справи виноситься під час оголошення усного зауваження, передачі матеріалів на розгляд громадської організації чи трудового колективу або передачі їх прокурору, органу досудового слідства чи дізнання, а також за наявності обставин, передбачених статтею 247 КУпАП.

2.20. Постанова оголошується негайно після закінчення розгляду справи. Копія постанови протягом трьох днів вручається або висилається поштою рекомендованим листом особі, стосовно якої її винесено. Копія постанови в той же строк вручається або висилається потерпілому на його прохання. Копія постанови вручається під розписку. У разі якщо копія постанови висилається, про це робиться відповідна відмітка у справі.

2.21. Посадова особа Держсільгоспінспекції, яка розглядає справу, встановивши причини та умови, що сприяли вчиненню адміністративного правопорушення, вносить у відповідний державний орган чи орган місцевого самоврядування, громадську організацію або посадовій особі пропозиції про вжиття заходів щодо усунення цих причин та умов. Про вжиті заходи протягом місяця з дня надходження пропозиції повинно бути повідомлено орган (посадову особу), який вніс пропозицію (стаття 282 КУпАП).

2.22. У разі скасування постанови в справі про адміністративне правопорушення внаслідок її неправомірного винесення за даним фактом проводиться службова перевірка. Стосовно винної посадової особи відповідно до положень Закону України "Про державну службу" вживаються заходи дисциплінарного впливу, відомості про які додаються до матеріалів перевірки.".

III. Діловодство у справах про адміністративні правопорушення

3.1. Протокол про адміністративне правопорушення, документи, що підтверджують факт вчинення адміністративного правопорушення (заяви, пояснення), Постанова та інші документи формуються в одну справу з описом документів.

Сторінки справи нумеруються, прошиваються та скріплюються підписом посадової особи та печаткою.

3.2. Справи про адміністративні правопорушення зберігаються в установленому законодавством порядку.

3.3. Складені протоколи та винесені постанови реєструються в журналі обліку матеріалів про адміністративні правопорушення (додаток 4).


Журнали мають бути пронумеровані, прошнуровані, скріплені підписом державних інспекторів сільського господарства інспекцій та печатками. Журнал оформляється на кожен рік і після закінчення поточного року зберігається в установленому законодавством порядку.

Додаток 1

до Інструкції з оформлення посадовими особами Державної інспекції сільського господарства України та її територіальних органів матеріалів про адміністративні правопорушення, пов’язані з порушенням вимог щодо експлуатації тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів і правил техніки безпеки під час їх експлуатації


ДЕРЖАВНА ІНСПЕКЦІЯ сільського господарства україни

03190, м. Київ, вул. Баумана, 9/12
___________________________________________________________________________________

(найменування, місцезнаходження та телефони Держсільгоспінспекції)

ПРОТОКОЛ

про адміністративне правопорушення

серія _____ №____________________
"___"___________ 20__ року _______________________________

(місце складення протоколу)
Я, уповноважена посадова особа______________________________________

____________________________________________________________________

(посада, прізвище, ім’я, по батькові)

керуючись статтями 108, 188-27, 244, 255, 256 Кодексу України про адміністративні правопорушення, склав(ла) це протокол про те, що

________________________________________________________________________________

(прізвище, ім’я, по батькові, дата, місце народження,

____________________________________________________________________

реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті)

____________________________________________________________________

місце роботи, посада,

____________________________________________________________________

місце проживання, номер телефону особи, яка вчинила адміністративне правопорушення)
вчинив(ла) адміністративне правопорушення _____________________________

____________________________________________________________________

(дата, час, місце та суть адміністративного правопорушення, нормативно-правові акти,

____________________________________________________________________

вимоги яких порушені, стаття Кодексу України про адміністративні правопорушення,

____________________________________________________________________

згідно з якою настає адміністративна відповідальність)
Гр. ____________________________________________ роз’яснено зміст статті 63 Конституції України, а також його (її) права та обов'язки, передбачені статтею 268 Кодексу України про адміністративні правопорушення (має право: знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання, при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи, виступати рідною мовою і користуватися послугами перекладача, якщо не володіє мовою, якою ведеться провадження, оскаржити постанову у справі).

___________________________ ________________________

(підпис особи, стосовно якої складено протокол) (прізвище, ініціали)
Пояснення і зауваження особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, щодо змісту цього протоколу (можуть бути додані окремо) ____________________________________________________________________

(якщо є додаток, зазначити)

____________________________________________________________________
До протоколу додаються: ______________________________________________

____________________________________________________________________

(акт перевірки, припис, пояснення правопорушника, інші матеріали)
Протокол подається на розгляд _________________________________________

(повне найменування органу (посадова особа),

____________________________________________________________________

який буде розглядати справу, місцезнаходження, телефон)
Підпис особи, яка притягається до адміністративної відповідальності та яка отримала другий примірник протоколу___________________________________
Свідки (за наявності):
1.___________________________________________________________________

____________________________________________________________________

(прізвище, ім’я та по батькові, місце проживання, підпис)

2.___________________________________________________________________

____________________________________________________________________

(прізвище, ім’я та по батькові, місце проживання, підпис)
_________________________ __ ________________________________

(підпис, прізвище, ініціали особи, яка (підпис, прізвище, ініціали особи, яка склала протокол)

притягається до адміністративної відповідальності)

М.П.
Запис про відмову особи, щодо якої складено цей протокол, від його підписання

________________________________________________________________________________________________________________________________________
Додаток 2

до Інструкції з оформлення посадовими особами Державної інспекції сільського господарства України та її територіальних органів матеріалів про адміністративні правопорушення, пов’язані з порушенням вимог щодо експлуатації тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів і правил техніки безпеки під час їх експлуатації

ДЕРЖАВНА ІНСПЕКЦІЯ сільського господарства україни

03190, м. Київ, вул. Баумана, 9/12
___________________________________________________________________________________

(найменування, місцезнаходження та телефони Держсільгоспінспекції)

ПОСТАНОВА

в справі про адміністративне правопорушення

серія _____ №____________________
"___"___________ 20__ року ________________________________

(місце складення постанови)

Я, __________________________________________________________________

(посада, прізвище, ім’я, по батькові уповноваженої посадової особи, яка виносить постанову)

____________________________________________________________________,
РОЗГЛЯНУВШИ:

протокол про адміністративне правопорушення від "___"_______________ 20____ р. серія _____ № _________________ і додані до нього матеріали справи про адміністративне правопорушення:

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

(зазначити додані матеріали справи про адміністративне правопорушення)
ВСТАНОВИВ:

що ____________________________________________________________________

(прізвище, ім'я, по батькові,

____________________________________________________________________

дата, місце народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті),

____________________________________________________________________

місце роботи, посада)

вчинив(ла) адміністративне правопорушення______________________________

____________________________________________________________________

(зазначити суть порушень, стисле викладення обставин справи

____________________________________________________________________

та нормативно-правові акти, які порушено, з посиланням на конкретні пункти)

____________________________________________________________________
Керуючись статтею 244 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі – КУпАП),
ПОСТАНОВИВ:
1. Притягти____________________________________________________________

(прізвище, ім'я, по батькові особи, яка притягається до адміністративної відповідальності)

до адміністративної відповідальності і накласти на нього (неї) адміністративне стягнення у вигляді___________________________________________________

(указується вид адміністративного стягнення (позбавлення права

____________________________________________________________________

керування машиною на строк до одного місяця або накладення штрафу; сума штрафу зазначається цифрами та словами)
2. З урахуванням частини другої статті 308 КУпАП у разі несплати

____________________________________________________________________

(прізвище, ім'я, по батькові особи, щодо якої винесено постанову)

штрафу у строк, установлений частиною першою статті 307 КУпАП, при примусовому виконанні цієї постанови органами державної виконавчої служби з правопорушника стягнути у примусовому порядку подвійний розмір штрафу у розмірі______________________________________________________________

(сума цифрами та словами)
Після перерахування суми штрафу особа, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, надсилає посадовій особі, яка винесла постанову про накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу, копію квитанції або іншого платіжного документа про його сплату.

Примірник постанови отримано "___"___________________20____ року
__________________________ ____________________________

(підпис правопорушника) (прізвище, ініціали)
__________________________ ____________________________

(підпис посадової особи, яка (прізвище, ініціали)

винесла (відправила) постанову)
Додаток 3

до Інструкції з оформлення посадовими особами Державної інспекції сільського господарства України та її територіальних органів матеріалів про адміністративні правопорушення, пов’язані з порушенням вимог щодо експлуатації тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів і правил техніки безпеки під час їх експлуатації


ДЕРЖАВНА ІНСПЕКЦІЯ сільського господарства україни

03190, м. Київ, вул. Баумана, 9/12
___________________________________________________________________________________

(найменування, місцезнаходження та телефони Держсільгоспінспекції)
ПОСТАНОВА

про закриття справи про адміністративне правопорушення

серія _____ №____________________
"___"___________ 20__ року ________________________________

(місце складення постанови)

Я, __________________________________________________________________

(посада, прізвище, ім’я, по батькові уповноваженої посадової особи, яка виносить постанову)

____________________________________________________________________,
РОЗГЛЯНУВШИ:

протокол про адміністративне правопорушення від "___"_______________ 20____ р. серія _____ № _________________ і додані до нього матеріали справи про адміністративне правопорушення:

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

(зазначити додані матеріали справи про адміністративне правопорушення)
ВСТАНОВИВ:

що ____________________________________________________________________

(прізвище, ім'я, по батькові,

____________________________________________________________________

дата, місце народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті),

____________________________________________________________________

місце роботи, посада)

____________________________________________________________________

(викласти обставини, що встановлені при розгляді справи)

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________
вчинив(ла) адміністративне правопорушення______________________________

____________________________________________________________________

(зазначити суть порушень, стисле викладення обставин справи

____________________________________________________________________

та нормативно-правові акти, які порушено, з посиланням на конкретні пункти)
Керуючись статтею 231 Кодексу України про адміністративні правопорушення,
ПОСТАНОВИВ:

закрити справу про вчинення адміністративного правопорушення, пов'язаного з грубим порушенням механізаторами правил технічної експлуатації тракторів, комбайнів, інших самохідних сільськогосподарських машин і правил техніки безпеки під час їх експлуатаці (стаття 108 КУпАП)

____________________________________________________________________

(прізвище, ім'я, по батькові особи, щодо якої винесено постанову)

у зв'язку з тим, що ____________________________________________________

(зазначити підстави)

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

Постанова може бути оскаржена протягом десяти днів з дня її винесення до вищестоящого органу (вищестоящій посадовій особі) або до суду.

_________________________________________

(підпис посадової особи, яка розглянула справу)
Примірник постанови отримано "___"___________________20____ року
__________________________ ___________________________

(підпис) (прізвище, ініціали)


Додаток 4

до Інструкції з оформлення посадовими особами Державної інспекції сільського господарства України та її територіальних органів матеріалів про адміністративні правопорушення, пов’язані з порушенням вимог щодо експлуатації тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів і правил техніки безпеки під час їх експлуатації

ЖУРНАЛ

обліку матеріалів про адміністративні правопорушення

Розпочато "___"________________ 20___ року

Закінчено "___"________________ 20___ року


N з/п

Дата реєстрації та номер справи

Прізвище, ініціали посадової особи, яка склала протокол (серія, номер протоколу)

Прізвище, ім'я, по батькові та місце проживання право-порушника

Дата вчинення правопо-рушення та його стисла суть

Дата розгляду справи та прийняте рішення

Прізвище та ініціали посадової особи, яка розглядала справу про адміністративне правопорушення

Дата вручення примірника постанови правопорушнику або надсилання рекомендованим листом (серія, номер постанови)

Відмітка про виконання адміністративного стягнення

При­мітка

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10
































3. У Порядку позбавлення трактористів-машиністів права на керування тракторами, комбайнами, іншими самохідними сільськогосподарськими машинами, затвердженому наказом Міністерства аграрної політики України від 01 квітня 2010 року № 165, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13 липня 2010 року за № 508/17803:

3.1. У пункті 3 слова та цифри "3, 4 до Інструкції з оформлення посадовими особами інспекцій державного технічного нагляду матеріалів про адміністративні правопорушення та приписів з питань, що належать до їх компетенції" замінити словами та цифрами "1, 2 до Інструкції з оформлення посадовими особами Державної інспекції сільського господарства України та її територіальних органів матеріалів про адміністративні правопорушення, пов’язані з порушенням вимог щодо експлуатації тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів і правил техніки безпеки під час їх експлуатації".

3.2. У пункті 4 слова "інспекторами інспекцій державного технічного нагляду Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій" замінити словами "інспекторами сільського господарства Державної інспекції сільського господарства України та її територіальних органів".

3.3. У пункті 6 після слів "державним інспектором" доповнити словами "сільського господарства".

4. У Порядку роботи, пов'язаної з реєстрацією та зняттям з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів, затвердженому наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 22 листопада 2011 року № 644, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20 грудня 2011 року за № 1491/20229:

4.1. В абзаці третьому пункту 1.4 розділу І після слів "(м. Одеса)" доповнити словами ", або з Державною науковою установою "Український науково-дослідний інститут прогнозування та випробування техніки і технологій для сільськогосподарського виробництва імені Леоніда Погорілого".

4.2. У розділі ІІІ:

у пункті 3.1:

абзац шістнадцятий виключити;

абзац сімнадцятий викласти в такій редакції:

"копії паспорта та картки фізичної особи – платника податків про присвоєння ідентифікаційного номера Державного реєстру фізичних осіб – платників податків та інших обов’язкових платників (для фізичної особи, за виключенням фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомила про це відповідний орган державної податкової служби і має відмітку у паспорті)";

після пункту 3.4 доповнити новим пунктом 3.5 такого змісту:

"3.5. Нові машини, які не зареєстровані інспекціями, реєструються після їх огляду державними інспекторами за місцем їх реєстрації, при цьому огляд спеціалістом з проведення обстеження машини на відповідність ідентифікаційних номерів і супровідних документів на предмет фальсифікації (далі – спеціаліст з обстеження) не проводиться.

Місце огляду власник узгоджує з державним інспектором в Автономній Республіці Крим, області, містах Києві, Севастополі або в районі.

У разі перебування машини за межами району (міста), де проводиться її реєстрація (тимчасова реєстрація), огляд машини здійснюється державним інспектором у районі, в якому машина перебуває тимчасово.".

У зв’язку з цим пункти 3.5 – 3.11 вважати відповідно пунктами 3.6 – 3.12.

4.3. У розділі ІV:

речення друге пункту 4.6 викласти в такій редакції:

"Після надходження такої інформації талон тимчасового обліку повертається до інспекції, а власнику видається свідоцтво про реєстрацію машини після огляду машини спеціалістом з обстеження з видачею висновку.";

після пункту 4.6 доповнити новим пунктом 4.7 такого змісту:

"4.7. Тимчасова реєстрація нових машин, які не зареєстровані інспекціями, здійснюється після їх огляду державними інспекторами за місцем їх реєстрації, при цьому огляд спеціалістом з обстеження не проводиться.

Місце огляду власник узгоджує з державним інспектором в Автономній Республіці Крим, області, містах Києві, Севастополі або в районі.

У разі перебування машини за межами району (міста), де проводиться її тимчасова реєстрація, огляд машини здійснюється державним інспектором у районі, в якому машина перебуває тимчасово.".

У зв’язку з цим пункти 4.7 – 4.13 вважати відповідно пунктами 4.8 – 4.14.

Директор Департаменту землеробства О.А. Демидов


Схожі:

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА до проекту наказу Мінагрополітики України "Про...
Кодексу України про адміністративні правопорушення, Закону України "Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового...
ЗМІНИ до деяких нормативно-правових актів Мінагрополітики України
Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики України від...
Аналіз роботи з державної реєстрації нормативно-правових актів
Державною реєстрацією нормативно-правових актів в Головному управлінні юстиції у Волинській області займається сектор реєстрації...
Інформація про роботу сектору реєстрації нормативно-правових актів,...
Державною реєстрацією нормативно-правових актів в Головному управлінні юстиції у Волинській області займається сектор реєстрації...
М іністерство юстиції України ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ
Відповідно до Положення про державну реєстрацію нормативно правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, затвердженого...
Про вдосконалення порядку державної реєстрації нормативно-правових...
Затвердити Порядок подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України та проведення їх державної...
Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства юстиції України
Відповідно до Закону України "Про нотаріат" та з метою вдосконалення роботи єдиних та державних реєстрів інформаційної системи Міністерства...
НАКАЗ
Міністрів України від 27 лютого 2012 року №148 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України та визнання такою,...
Закон України  «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України...
Президента України щодо накладення вето на Закон України  «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення...
Перелік нормативно-правових актів зареєстрованих Головним управлінням...
Перелік нормативно-правових актів зареєстрованих Головним управлінням юстиції у Волинській області
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка