Інформація про роботу сектору реєстрації нормативно-правових актів, правоосвітньої діяльності та систематизації законодавства за вісім місяців 2013 року Державна реєстрація нормативно-правових актів


Скачати 174.47 Kb.
НазваІнформація про роботу сектору реєстрації нормативно-правових актів, правоосвітньої діяльності та систематизації законодавства за вісім місяців 2013 року Державна реєстрація нормативно-правових актів
Дата26.10.2013
Розмір174.47 Kb.
ТипЗакон
bibl.com.ua > Право > Закон



Інформація

про роботу сектору реєстрації нормативно-правових актів, правоосвітньої діяльності та систематизації законодавства

за вісім місяців 2013 року


Державна реєстрація нормативно-правових актів

Державною реєстрацією нормативно-правових актів в Головному управлінні юстиції у Волинській області займається сектор реєстрації нормативно-правових актів, правоосвітньої діяльності та систематизації законодавства.

За 8 місяців 2013 року Головним управлінням юстиції у Волинській області здійснено ряд організаційних заходів з метою покращення роботи з питань державної реєстрації нормативно-правових актів, а саме:

питання державної реєстрації нормативно-правових актів розглядалось на 4 засіданнях колегії;

проведено 4 семінарські заняття зі спеціалістами районних, міськрайонних управлінь юстиції та 2 семінари – зі спеціалістами, відповідальними за підготовку і подачу на державну реєстрацію нормативно-правових актів органів виконавчої влади на яких розглядалось питання: «Порядок проведення органами юстиції перевірок стану додержання законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових актів»;

проведено 15 оперативних нарад з питань державної реєстрації нормативно-правових актів;

проведено стажування 20 спеціалістів (12 спеціалістів районних (міськрайонних) управлінь юстиції, які здійснюють державну реєстрацію нормативно-правових актів, та 8 спеціалістів суб'єктів нормотворення).

За 8 місяців 2013 року Головним управлінням юстиції у Волинській області з 22/10 поданих на державну реєстрацію нормативно-правових актів:

зареєстровано 20, у тому числі – 10 розпоряджень Волинської обласної державної адміністрації;

рішення про відмову в державній реєстрації не приймались.

Головним управлінням юстиції у Волинській області у 2013 році на прохання суб’єкта нормотворення та з власної ініціативи без державної реєстрації для доопрацювання нормативно-правові акти не направлялись.

У 2013 році акти, які не підлягали державній реєстрації до Головного управління юстиції у Волинській області не подавались.

З метою здійснення контролю за дотриманням суб'єктами нормотворення законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових актів, Головним управлінням юстиції у Волинській області протягом 8 місяців 2013 року проведено 339 перевірок, в тому числі 168 безвиїзних.

Так, перевірками фактів неподання, несвоєчасного подання для державної реєстрації нормативно-правових актів, які відповідно до закону підлягають держаній реєстрації, направлення на виконання нормативно-правових актів, що не пройшли державної реєстрації та не опубліковані в установленому законом порядку, а також надіслання для виконання вказівок, роз’яснень у будь-якій формі, що встановлюють правові норми не виявлено.

У 2013 році Головним управлінням юстиції у Волинській області пропозиції про усунення виявлених недоліків не вносились; пропозиції про притягнення до відповідальності 0.

Перевірки з питань дотримання законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових актів Головним управлінням юстиції у Волинській області проводяться відповідно до затвердженого Плану-графіку з дотриманням Порядку проведення органами юстиції перевірок стану додержання законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових актів, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 19 січня 2012 року № 93/5, зареєстрованого 19 січня 2012 року за № 67/20380.

Працівниками Головного управління юстиції у Волинській області протягом 2013 року здійснено 3 комплексні перевірки Горохівського, Ратнівського, Турійського районних управлінь юстиції за результатами яких, Головним управлінням юстиції у Волинській області надано методичну допомогу та направлено відповідні рекомендації.

За результатами перевірок складено відповідні довідки.

Оприлюднення нормативно-правових актів, зареєстрованих Головним управлінням юстиції у Волинській області, здійснюється у друкованому виданні «Волинська газета» та в інформаційній мережі Інтернет (на відповідному веб-сайті), у яких також висвітлюється стан роботи Головного управління юстиції у Волинській області, управлінь і відділів обласної державної адміністрації щодо державної реєстрації нормативно-правових актів.

Крім того, питання діяльності Головного управління юстиції у Волинській області, у тому числі щодо державної реєстрації нормативно-правових актів, постійно висвітлюються на обласному телебаченні, радіо.

Рішення судових органів щодо визнання не чинними зареєстрованих Головним управлінням юстиції у Волинській області нормативно-правових актів не приймались, акти прокурорського реагування, на зареєстровані управлінням юстиції нормативно-правові акти, не вносились. При цьому слід зазначити, що скарги на зареєстровані нормативно-правові акти за звітний період відсутні.

На постійному контролі Головного управління юстиції у Волинській області залишається питання перегляду нормативно-правових актів, у тому числі зареєстрованих, на їх відповідність Конституції та законодавству України.

За звітний період Головним управлінням юстиції у Волинській області переглянуто 772 нормативно-правових акта, що занесені до державного реєстру, за результатами чого до 3 нормативно-правових актів внесено зміни, нормативно-правові акти не визнавались такими, що втратили чинність.

Проте, не дивлячись на кількісні показники, цю роботу постійно потрібно продовжувати з метою усунення множинності та скасування застарілих нормативно-правових актів, а також актів, які не відповідають чинному законодавству.

На виконання наказів Міністерства юстиції України від 22 липня 2000 року № 133/7 та від 02 грудня 2002 року № 974/7, Головним управлінням юстиції у Волинській області встановлена довідкова система «Регіональний реєстр», розроблено план заходів щодо забезпечення занесення до цього реєстру облікових карток, переліків та текстів нормативно-правових актів, зареєстрованих Головним управлінням юстиції у Волинській області та районними (міськрайонними) управліннями юстиції, а також переліків нормативно-правових актів, у державній реєстрації яких відмовлено та рішення про державну реєстрацію яких скасовано.

Так, Головним управлінням юстиції у Волинській області за звітний період 2013 року до «Регіонального реєстру» внесено інформацію щодо 20 нормативно-правових актів.

Робота районних (міськрайонних) управлінь юстиції з питань державної реєстрації нормативно-правових актів.

У Волинській області створено 14 районних та 2 міськрайонних управлінь юстиції, які здійснюють державну реєстрацію нормативно-правових актів. Державною реєстрацією нормативно-правових актів у районних (міськрайонних) управліннях юстиції займаються спеціалісти управлінь.

Протягом 8 місяців 2013 року надавалась практична допомога на місці Горохівському, Ратнівському та Турійському районним управлінням юстиції щодо здійснення ними державної реєстрації нормативно-правових актів. Стан виконання законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових актів розглядався на засіданні трьох колегій Головного управління юстиції у Волинській області за участю начальників районних (міськрайонних) управлінь юстиції.

Головне управління юстиції у Волинській області постійно інформує Волинську обласну державну адміністрацію про стан виконання чинного законодавства з питань державної реєстрації нормативно-правових актів.

З метою налагодження належної співпраці з місцевими державними адміністраціями всіма районними (міськрайонними) управліннями юстиції направлені відповідні листи головам цих адміністрацій. Унаслідок цієї роботи районні державні адміністрації, їх відділи та управління визначили порядок державної реєстрації нормативно-правових актів та призначили осіб, відповідальних за підготовку та подачу на державну реєстрацію нормативно-правових актів.

Питання оприлюднення зареєстрованих нормативних актів вирішено усіма районними (міськрайонними) управліннями юстиції.

Районними (міськрайонними) управліннями юстиції за 8 місяців 2013 року: зареєстровано 77/76 нормативно-правових актів із 79/78, поданих на державну реєстрацію.

Відмов протягом 2013 року в державній реєстрації нормативно-правових актів не було.

На доопрацювання направлено 2/2 нормативно-правові акти.

Ківерцівським районним управлінням юстиції у 2013 році на прохання суб’єкта нормотворення без державної реєстрації для доопрацювання відповідно до пункту 11-1 Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731, направлено 2/2 нормативно-правові акти: розпорядження Ківерцівської районної державної адміністрації від 10 червня 2013 року № 152 «Про затвердження умов проведення конкурсу з визначення робочого органу-підприємства (організації) для виконання функцій забезпечення роботи постійно діючого конкурсного комітету з визначення автомобільних перевізників на приміських автомобільних маршрутах загального користування, що не виходять за межі Ківерцівського району».(Наказ від 20.06.2013 № 24/2); розпорядження від 10 червня 2013 року № 153 «Про затвердження регламенту проведення конкурсу, який встановлює особливості процедури відбору перевізників для здійснення перевезень пасажирів автомобільним транспортом на приміських автомобільних маршрутах загального користування, що не виходять за межі Ківерцівського району». (Наказ від 20.06.2013 №25/2)

Рішення про державну реєстрацію нормативно-правових актів не скасовувались.

Випадки оскарження суб'єктами нормотворення до суду або до Міністерства юстиції, прийнятих районними (міськрайонними) управліннями юстиції рішення про відмову в державній реєстрації нормативно-правового акта та результати розгляду цих скарг відсутні.

Найбільше у звітному періоді зареєстрували нормативно-правових актів Ківерцівське – 12, Іваничівське – 11 районні управління юстиції, Ковельське міськрайонне управління – 10.

Аналізуючи незначну кількість зареєстрованих розпоряджень у районних управліннях та результати проведених перевірок райдержадміністрацій, можна зробити висновок, що спостерігається тенденція прийняття нормативно-правових актів на рівні обласної державної адміністрації, тобто правового врегулювання тої чи іншої проблеми на рівні центральних органів виконавчої влади або обласної державної адміністрації.

Працівниками районних (міськрайонних) управлінь юстиції здійснено 2496 перевірок стану дотримання законодавства про державну реєстрацію, з них безвиїзних – 1237, виїзних – 1237, планових – 22. Територіальними управліннями юстиції щомісячно перевіряються нормативно-правові акти, прийняті районними державними адміністраціями та їх структурними підрозділами.

У ході перевірок нормативно-правові акти, які не зареєстровані та підлягали б державній реєстрації не виявлено.

Головним управлінням юстиції у Волинській області спеціалістам районних (міськрайонних) управлінь юстиції, відповідальним за державну реєстрацію нормативно-правових актів, вказано на необхідність покращання якості проведення правової експертизи нормативно-правових актів, поданих на державну реєстрацію.

За звітний період районними (міськрайонними) управліннями переглянуто 1483 нормативно-правових акта занесених до державного реєстру нормативно-правових актів, за результатами чого, 15 нормативно-правових актів визнано такими, що втратили чинність, зміни внесені до 3 нормативно-правових актів.
Правова робота

Діяльність головного та територіальних управлінь юстиції за 8 місяців 2013 року спрямовувалась на удосконалення правової роботи в місцевих органах виконавчої влади, територіальних органах міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також на державних підприємствах, в установах, організаціях, підвищення професійного рівня працівників їх юридичних служб, підготовку рекомендацій щодо вдосконалення цієї діяльності та з актуальних питань чинного законодавства.

Реалізуючи свої повноваження, головним управління юстиції упродовж 8 місяців 2013 року здійснено 20 перевірок стану правової роботи, за результатами яких виявлено 30 порушень чинного законодавства.

За 8 місяців 2013 року головним управлінням юстиції проведено 5 контрольних перевірок, під час яких особлива увага зверталася на реалізацію наданих за результатами попередніх перевірок рекомендацій щодо удосконалення правової роботи.

За результатами перевірок головним управлінням юстиції підготовлено та надіслано 20 письмових рекомендацій щодо вжиття відповідних заходів стосовно усунення виявлених недоліків і вдосконалення правової роботи, на які отримано 20 повідомлень про їх виконання.

Надалі залишаються актуальними питання підвищення професійного рівня фахівців юридичних служб суб’єктів правової роботи, у зв’язку з чим спеціалістами головного управління юстиції вживаються відповідні заходи. У зазначеному періоді в головному управлінні пройшли стажування 9 юрисконсультів. Крім того, за 8 місяців 2013 року в головному управлінні пройшли стажування 12 спеціалістів підпорядкованих управлінь юстиції.

Результативною формою підвищення кваліфікації є проведення семінарів для працівників територіальних управлінь юстиції та працівників юридичних служб. За вищезазначений період спеціалістами Головного управління юстиції проведено 10 семінарських занять, з них 6 у рамках постійно діючих семінарів.

За 8 місяців 2013 року з начальниками та спеціалістами територіальних управлінь юстиції проведено 4 семінари, на яких розглядались актуальні питання організації правової роботи, її вдосконалення та доведено першочергові завдання, що ставляться перед органами юстиції області з урахуванням рекомендацій Міністерства юстиції України.

З метою поліпшення стану правової роботи Головним управлінням юстиції підготовлено 6 методичних рекомендацій з питань правової роботи та діяльності юридичної служби. Під час підготовки методичних рекомендацій фахівцями управлінь юстиції враховано недоліки, виявлені під час перевірок стану правової роботи, а також зміни у законодавстві та питання, що порушувались під час проведення семінарських занять.

За 8 місяців 2013 року районними, міськими, міськрайонними управліннями юстиції проведено 146 перевірок стану правової роботи, при 146 запланованих.

У ході перевірок виявлено 255 порушень чинного законодавства. Найбільшу кількість правопорушень виявили спеціалісти Луцького – 42, Любешівського – 26 , Шацького – 24, Камінь – Каширського, Турійського – по 21 районних управлінь юстиції.

У звітному періоді територіальними управліннями юстиції за наслідками перевірок підготовлено та надано 146 письмових рекомендацій щодо вжиття відповідних заходів для усунення виявлених недоліків і порушень, а також вдосконалення правової роботи, на які отримано 140 повідомлень про виконання рекомендацій. Луцьким міським, Володимир-Волинським, Ковельським міськрайонними, Нововолинським міським, Горохівським, Маневицьким, Ратнівським та Шацьким районними управліннями юстиції отримано у повному обсязі повідомлення про виконання рекомендацій, наданих за результатами перевірок стану правової роботи.

Протягом 8 місяців 2013 року територіальними управліннями юстиції було проведено 38 спільних перевірок. Значну кількість таких перевірок проведено управліннями юстиції Шацького – 8, Маневицького – 7 та Горохівського – 5 районів.

Діяльність територіальних управлінь юстиції за 8 місяців 2013 року була спрямована на підвищення професійного рівня працівників юридичних служб місцевих органів виконавчої влади, територіальних (місцевих, регіональних) органів центральних органів виконавчої влади, урядових органів в системі міністерств, державних підприємств, установ, організацій. Цьому сприяло проведення стажувань для працівників юридичних служб. За окреслений період в територіальних управліннях юстиції пройшли таке стажування 27 новопризначених юрисконсультів або тих, у роботі яких виявлено недоліки та порушення.

Найбільшу кількість стажувань юрисконсультів проведено Володимир-Волинським міськрайонним управлінням юстиції – 3.

Результативною формою підвищення кваліфікації є проведення семінарів для працівників територіальних управлінь юстиції та працівників юридичних служб.

За 8 місяців 2013 року спеціалістами територіальних управлінь юстиції у Волинській області проведено 125 семінарських занять з них 99 у рамках постійно діючих семінарів.

Забезпечуючи методичне керівництво правовою роботою, спеціалістами територіальних управлінь юстиції розроблено 186 методичних рекомендацій з різних галузей права для використання в роботі юридичних служб. Вони, як правило, розповсюджуються на постійно діючих семінарах для юрисконсультів.

Найбільше методичних рекомендацій розроблено спеціалістами Володимир – Волинського міськрайонного – 20, Рожищенського – 20 та Іваничівського районного управлінь юстиції-18.
Правова освіта

Необхідно зазначити, що діяльність органів юстиції за 8 місяців 2013 року зосереджувалась на виконанні основних заходів обласної Програми правової освіти населення на 2012 – 2016 роки, наказів і доручень Мін’юсту та головного управління юстиції з питань, що стосуються підвищення рівня правової культури та правосвідомості громадян області.

За окреслений період проведено 67 засідань обласної, районних і міських МКМР з правової освіти населення, на яких розглянуто 194 правоосвітніх питань.

Відповідно до Узагальнення Міністерства юстиції України щодо стану організації правової освіти населення головними управліннями юстиції за перше півріччя 2013 року, Волинську обласну МКМР (поряд з Київською, Донецькою, Полтавською, Миколаївською та Сумською) визнано переможцем першого та відповідно учасником другого туру всеукраїнського огляду-конкурсу на кращу організацію діяльності міжвідомчих координаційно-методичних рад з правової освіти населення.

Крім того, на виконання п. 2 рішення колегії облдержадміністрації від 25 липня 2013 року № 3/4 «Про роботу головного управління юстиції в області, його управління державної виконавчої служби та реєстраційної служби», активізовано роботу районних, міських міжвідомчих координаційно-методичних рад з правової освіти населення.

Зокрема, у серпні цього року усіма (крім Луцької міської, засідання якої відбудеться у кінці вересня) районними і міськими МКМР з правової освіти населення проведено засідання рад, на яких розглянуто 54 правоосвітніх питань, що стосувалися стану роботи реєстраційної служб області з підвищення рівня правових знань громадян та навичок у застосуванні законодавства під час реалізації державної політики у визначеній сфері; про надання правової допомоги під час звернень громадян до органів державної виконавчої влади, правоохоронних органів, органів юстиції; про роботу громадських приймалень з надання первинної правової допомоги; про відзначення 22 річниці Незалежності України; про стан виконання районної (міської) програми правової освіти населення; про стан правоосвітньої та правовиховної роботи у навчальних закладах, тощо.

Засідання обласної МКМР з правової освіти населення відбудеться 17 вересня у режимі відеоселектору, на якій розглядатимуться питання:

– Про діяльність МКМР з правової освіти населення області у сфері правової освіти та правового виховання;

– Про стан реєстраційної служби головного та територіальних управлінь юстиції щодо підвищення рівня правових знань громадян та навичок у застосуванні законодавства під час реалізації державної правової політики у визначеній сфері.

З початку року безоплатну правову допомогу через 20 громадських приймалень, які діють при головному та територіальних управліннях юстиції надано 1451 громадянину. Крім того, 423 особи отримали правові консультації у 44 громадських приймальнях, у роботі яких беруть участь працівники органів юстиції та 505 – під час роботи виїзних консультпунктів.

Для підвищення самоосвіти громадян головним управлінням юстиції розроблено (10), втому числі районними, міськими, міськрайонними управліннями юстиції 293 методичних матеріалів з різних галузей права, які сприяли підвищенню рівня правової освіти та правової культури населення області.

Найбільше розроблено методичних матеріалів Маневицьким (25), Рожищенським (22), Іваничівським (21), Камінь – Каширським (21), Горохівським (20), Турійським (15), Луцьким (14) районними, Луцьким (26) міським, Володимир-Волинським (24) Ковельським (14), міськрайонними управліннями юстиції. В усіх решти управліннях розроблено: Нововолинське міське, Ківерцівське, Старовижівське, Любомльське районні по 9, Локачинське, Любешівське, Шацьке по 10 методичних матеріалів.

Значна робота приділялась вивченню стану правової освіти у навчальних закладах та державних підприємствах, установах, організаціях. Так, головним управлінням юстиції з початку року здійснено 16 таких перевірок.

Територіальними органами юстиції протягом восьми місяців здійснено 167 вивчень стану правової освіти в навчальних закладах та 148 – на державних підприємствах, в установах, організаціях.

Найбільше вивчень у навчальних закладах здійснено Ковельським міськрайонним (26), Рожищенським (13), Локачинським (11), Любешівським (11), Горохівським (10), Турійським (9), Любомльським (8), Ратнівським (8), Старовижівським (8), Маневицьким (8), Луцьким (7), Ківерцівським (6), Шацьким (6) районними, Володимир-Волинським міськрайонним (7), Луцьким (8), Нововолинським (8) міськими управліннями юстиції. В усіх решти управліннях: Іваничівське (5), Камінь-Каширське, Ківерцівське (по 6).

Найбільше вивчень на державних підприємствах, в установах, організаціях в окресленому періоді здійснили Маневицьке (16), Ратнівське (11), Горохівське (10), Шацьке (10), Рожищенське (9), Іваничівське (9), Ківерцівське (9), Локачинське (8), Любешівське (8), Старовижівське (8), Любомльське (7), Турійське (7), Луцьке (6) районні, Нововолинське (8) міське, Ковельське міськрайонне (8) управління юстиції. У всіх інших територіальних управліннях здійснено: Луцьке міське (5), Камінь-Каширське районне (5).

За результатами вказаних перевірок органами юстиції підготовлено 80 узагальнень позитивного досвіду, який був поширений серед органів державної виконавчої влади, підприємств, установ та організацій через міжвідомчі координаційно-методичні ради з правової освіти населення.

Найбільше узагальнень здійснили Ковельське (10), Володимир – Волинське (4) міскрайонні, Луцьке (3) міське, Камінь-Каширське (12), Ратнівське (10), Горохівське (9), Рожищенське (5) Старовижівське (5), Луцьке (3), Любешівське (3), Маневицьке (3) районні управління юстиції. В усіх інших управліннях підготовлено: Шацьким районним (1), Ново волинським міським (2), Іваничівським, Ківерцівським, Локачинським, Любомльським, Турійським районними по 2 узагальнення.

У 2013 році органами юстиції здійснено комплекс правоосвітніх заходів, присвячених відзначенню 17-ї річниці Конституції України та Дня незалежності.

Головним та територіальними управліннями юстиції проведено 416 правоосвітніх заходів, якими охоплено понад 25 тисяч громадян.

Необхідно зазначити, що органами юстиції області докладено зусиль до активізації співпраці із друкованими та електронними засобами масової інформації, розміщення інформацій на веб-сайтах органів державної виконавчої влади та місцевого самоврядування.

Всього за 8 місяців працівниками органів юстиції області підготовлено та висвітлено у засобах масової інформації 1449 матеріалів та публікацій.

Серед територіальних управлінь юстиції здійснено виступів: Ковельським (131), Володимир-Волинським (86) міськрайонними, Луцьким міським (101), Нововолинським міським (86), Іваничівським (117), Локачинським (99), Ратнівським (90),) Рожищенським (76), Маневицьким (66), Шацьким (67), Луцьким (77), Горохівським (96), Камінь-Каширським (68), Турійським (74), Любешівським (58), Любомльським (51), Старовижівським (63).

Найбільше здійснено виступів начальниками Іваничівського (53), Локачинського (37), Камінь-Каширського (27), Любешівського (26), Ратнівського (18), Турійського (18), Шацького (16), Ківерцівського (15), Любомльського (15), Старовижівського (14) районних, Луцького (28), Нововолинського (14) міських, Ковельського (53), Володимир-Волинського (37) міськрайонних управлінь юстиції.

Зазначена ділянка роботи є важливою і в подальшій роботі щодо висвітлення діяльності реєстраційних служб, територіальних управлінь юстиції, інших структурних підрозділів юстиції, роз’яснення чинного законодавства тощо.
Систематизація законодавства

Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 15 квітня 2004 року № 31/5 «Про затвердження Положення про порядок здійснення обліку та систематизації законодавства в органах та установах юстиції України», (далі Положення) територіальні органи Міністерства юстиції України здійснюють облік, підтримання у контрольному стані та зберігання актів законодавства, облік та зберігання міжнародних договорів України.

Відповідно до вимог п.2.3.4 вищезазначеного Положення головним та територіальними управліннями юстиції ведуться журнали обліку актів законодавства та міжнародних договорів; сформований бібліотечний фонд – упорядковане зібрання актів законодавства, книг, періодичних видань, публікацій, статей та інших документів, що комплектуються органами та установами юстиції, що відповідає п.2.2.3 Положення.

За 8 місяців 2013 року головним управлінням юстиції питання щодо стану та ведення систематизації законодавства розглядалось на 4 колегіях, 4 семінарах зі спеціалістами територіальних управлінь юстиції та на 14 оперативних нарадах.

Складом робочої групи головного управління юстиції здійснено 17 перевірок юридичних служб області з питань ведення систематизації законодавства.

Стажування з даного напрямку роботи пройшли 12 працівників органів юстиції та 9 юристів державних органів влади (всього – 21 спеціаліст).

За 8 місяців 2013 року надано 80 роз’яснень з питань систематизації законодавства.

За окреслений період проведено територіальними управліннями юстиції 89 оперативних нарад та 46 семінарських занять з питань ведення та обліку актів законодавства.

Найбільше оперативних нарад проведено у Камінь-Каширському, Рожищенському, Іваничівському районних (по 10), Ковельському міськрайонному (9), Нововолинському міському (8) управліннях юстиції; по три оперативні наради проведено у Луцькому міському, Ківерцівському, Локачинському, Луцькому, Любешівському, Любомльському, Ратнівському районних управлінях юстиції.

За 8 місяців 2013 року територіальними органами юстиції здійснена 121 перевірка вивчень стану обліку та систематизації законодавства в територіальних органах міністерств, центральних органах виконавчої влади, місцевих державних адміністраціях. За результатами перевірок направлені рекомендації про порядок здійснення обліку та систематизації законодавства.

За окреслений період начальниками та працівниками підвідомчих управлінь надано 375 роз’яснень з питань систематизації законодавства.
Заступник начальника О. М. Остапчук


Схожі:

Аналіз роботи з державної реєстрації нормативно-правових актів
Державною реєстрацією нормативно-правових актів в Головному управлінні юстиції у Волинській області займається сектор реєстрації...
РЕКОМЕНДАЦІЇ м. Луцьк 26 березня 2013 року Координаційно методичне забезпечення
Заслухавши інформацію головного спеціаліста сектору реєстрації нормативно – правових актів, правоосвітньої діяльності та систематизації...
О. М. Остапчук «30» січня 2012 року
Завідувач сектору реєстрації нормативно -правових актів, право освітньої діяльності та систематизації законодавства
Підготовлено 3 Інформаційні листи про позитивний досвід роботи: Луцького...
Виступ завідувача сектору реєстрації нормативно-правових актів, правоосвітньої діяльності та систематизації законодавства Яреми Тетяни...
МІЖВІДОМЧА КОРДИНАЦІЙНО-МЕТОДИЧНА РАДА
Заслухавши інформацію головного спеціаліста сектору реєстрації нормативно – правових актів, правоосвітньої діяльності та систематизації...
Завідувач сектору реєстрації нормативно – правових актів, правоосвітньої...
Ярема Тетяна Володимирівна, освіта вища юридична, у 2002 році закінчила Волинський державний університет імені Лесі Українки, в управлінні...
М іністерство юстиції України ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ
Відповідно до Положення про державну реєстрацію нормативно правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, затвердженого...
Про вдосконалення порядку державної реєстрації нормативно-правових...
Затвердити Порядок подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України та проведення їх державної...
Таблиця 1 Інформація
Головного управління юстиції у Волинській області щодо здійснення державної реєстрації нормативно-правових актів
НАКАЗ
Відповідно до Закону України "Про виконавче провадження" та з метою приведення нормативно-правових актів у відповідність до вимог...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка