Тема: Вивчення різноманітності ротових апаратів та грудних ніг у комах


Скачати 40.49 Kb.
Назва Тема: Вивчення різноманітності ротових апаратів та грудних ніг у комах
Дата 08.02.2014
Розмір 40.49 Kb.
Тип Документи
Дата:__________ Клас:_________ П.І.учня__________________________

Лабораторна робота № 13

Тема: Вивчення різноманітності ротових апаратів та грудних ніг у комах.

Мета:

  • ознайомитися з різноманітність ротових апаратів комах, з’ясувати їх

складові частини;

  • розглянути типи грудних ніг комах ;

  • розкрити будову грудних ніг комах , на прикладі з «Задньої ноги таргана чорного».

Обладнання та матеріали:

  • набір елементів мозаїки «Ротовий апарат чорного таргана (гризучо-жувального типу)», «Ротовий апарат бджоли(гризучо-смоктального типу», «Ротовий апарат метелика (смоктального типу»,»Ротовий апарат самки комара(колючо-смоктального типу»;

  • дидактична картка «Особливості будови ротового апарату та кінцівок комах»;

  • інструктивні картки;

  • клей;

  • ножиці;

  • пінцети.

Виконання роботи:

  1. Ознайомтесь зі змістом дидактичної картки «Особливості будови ротового апарату та кінцівок комах» та заповніть таблицю:

    Типи ротових

    апаратів комах:

    1.____________________________

    2.____________________________

    3.____________________________

    4.___________________________

    Представники:

    _________________________

    _________________________

    __________________________

    __________________________


    Види грудних ніг

    комах:

    а)_________________________

    б)_________________________

    в)_________________________

    г)_________________________

    д)_________________________

    ж)_________________________

    Представники:

    _________________________

    ________________________

    _________________________

    ___________________________

    ____________________________

    ____________________________


  2. «Ротовий апарат чорного таргана (гризучо-жувального типу)». Розгляньте їх. Складіть та приклейте на відведене місце інструктивної картки. Порівняйте отриману мозаїку з малюнком інструктивної картки, підпишіть назви відповідних частин.

  3. Дотримуючись тієї ж методики, розгляньте елементи мозаїки «Ротовий апарат бджоли(гризучо-смоктального типу», «Ротовий апарат метелика (смоктального типу»,»Ротовий апарат самки комара(колючо-смоктального типу».

  4. Розгляньте будову задньої кінцівки чорного таргана (мал. 71 дидактичної картки «Особливості будови ротового апарату та кінцівок комах»). Знайдіть її складові частини: тазик, стегно, гомілку і лапку. Зробіть малюнок та підпишіть складові частини у відповідному місці інструктивної картки.

  5. Ознайомтеся з різними типами кінцівок: бігальними –жужалець, стрибальними –у зеленого коника, риючими – у гнойовиків, плаваючими -у жуків-плавунців. Охарактеризуйте основні риси пристосування до виконання різних функцій.

Бігальні____________________________________________________________________

Стрибальні_________________________________________________________________

Плаваючі__________________________________________________________________

Риючі_____________________________________________________________________

Плаваючі__________________________________________________________________

Висновок:______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Інструктивна картка

Тип ротового апарату

Складові частини:

Назва: Гризучо-жувальний






















































Назва: Гризучо-смоктальний














































c:\documents and settings\елена\мои документы\мои рисунки\2012-01-17\untitled-scanned-01.jpguntitled-scanned-02untitled-scanned-02untitled-scanned-02untitled-scanned-03untitled-scanned-03untitled-scanned-02

untitled-scanned-02

untitled-scanned-01untitled-scanned-01

untitled-scanned-01untitled-scanned-01

untitled-scanned-01untitled-scanned-01

untitled-scanned-01untitled-scanned-01

untitled-scanned-01untitled-scanned-01untitled-scanned-01untitled-scanned-01

Схожі:

Урок №17 ТЕМА: Центри різноманітності і походження культурних
М. І. Вавилова в розвиток селекції, ознайомити учнів з вченням М. І. Вавилова про центри походження і різноманітності культурних...
Фахове вступне випробування по спеціальності 05110104, 05110104 «Технологія...
Предмет вивчення і задачі дисципліни „Інформатика”. Основні історичні етапи розвитку інформатики та програмування
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення
Обладнання: підручник( авт. Богданович), малюнки тварин та комах, м’ячів, таблички цифр
НА ФАКУЛЬТЕТ «СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ ЛІТАЛЬНИХ АПАРАТІВ» За напрямом підготовки «Авіоніка» №

Проект на тему: «Джміль та бджілка»
Мета: Дослідити рідну природу, її красу, здобути реалістичні знання про представників класу Комах ряду Перетинчастокрилих
Осіннє золото осипалось до ніг, Пташки давно у вирій полетіли, Далеко...
В верхвів'ї сосен вітерець співає. На самоті осінній сум звучить. Земля втомилась і відпочиває
ЗАТВЕРДЖУЮ
Програму затверджено на кафедрі технології виробництва літальних апаратів, протокол № від “ ” 2015 р
АТІВ Навчальний посібник для підготовки офіцерів запасу Частина I...
Частина I. Кисневе обладнання та захисне спорядження військових літальних апаратів. Технічні засоби повітряної розвідки. Навчальний...
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття по функціональній підготовці з особовим...
Тема: 5: Вивчення нових нормативно-правових документів. Наказ Управління МНС України в Миколаївській області №358
Співвідношення понять пізнання, розслідування і доказування
Пізнання – це особливий процес відображення дійсності, що починається з відчуттів і піднімається до діалектичного мислення, яке відображає...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка