|
Скачати 36.75 Kb.
|
Тема І. Чотирикутники Урок № 11 Тема. Підсумковий урок Мета: повторити, систематизувати й узагальнити набуті під час вивчення теми «Чотирикутники» знання учнів щодо означень, властивостей та ознак таких понять, як чотирикутник, паралелограм, прямокутник, ромб і квадрат; узагальнити й систематизувати вміння учнів щодо застосування вивчених теоретичних тверджень для розв'язування задач. Тип уроку: узагальнення та систематизація знань. Наочність та обладнання: конспекти 1 – 4. Хід уроку I. Організаційний етап II. Перевірка домашнього завдання Вчитель збирає зошити із виконаною самостійною роботою, а також проводить перевірку виконання самостійної роботи та корекційну роботу (для цього учням пропонується до уваги правильне розв'язання задач самостійної роботи або записане на дошці заздалегідь, або виконане у формі роздавального матеріалу — на окремих аркушах містяться ксерокопії правильних розв'язань задач самостійної роботи). III. Формулювання мети і завдань уроку Основна дидактична мета та завдання на урок цілком логічно випливають із місця уроку в темі — оскільки урок є останнім, підсумковим, то головним є питання про повторення, узагальнення та систематизацію знань, набутих учнями в ході вивчення теми «Чотирикутники». Таке формулювання мети створює відповідну мотивацію діяльності учнів. IV. Повторення та систематизація знань Залежно від рівня підготовки учнів роботу на уроці вчитель може організувати різними способами. Можна провести самостійну роботу за теоретичним матеріалом (наприклад, за підручником або за конспектом повторити зміст основних понять теми або ж скласти схему, що відображає логічний зв'язок між основними поняттями теми). Можна провести гру «Закінчи речення» або «Інтелектуальний аукціон» (кожний лот — це певне поняття, наприклад паралелограм; торги починаються з того, що хтось з учнів формулює одне із вивчених тверджень; наступний учень має «переробити» відповідь попереднього, сформулювавши інше твердження; перемагає той, хто назве останнє твердження, яке ніхто не зможе «переробити»), або провести опитування у формі інтерактивної вправи. Орієнтовний перелік запитань для опитування
(Під час виконання цієї роботи активно використовується наочність: конспекти, складена на попередньому уроці схема тощо). Підсумком роботи є повторення та систематизація знань, які учні здобули в ході вивчення теми. Систематизація знань учнів полягає в тому, щоб сформувати в учнів певні загальні підходи до застосування знань на практиці (розв'язування задач) як у стандартних, так і в нестандартних ситуаціях. Застосування знань учнів у стандартних ситуаціях
Застосування знань учнів у нестандартних ситуаціях
V. Підсумки уроку Основним підсумком уроку має бути усвідомлення учнями основного кола задач, які вони мають уміти розв'язувати із використанням знань, набутих у ході вивчення теми. VI. Домашнє завдання Повторити зміст вивчених теоретичних відомостей. Виконати домашню контрольну роботу (див. підручник). С.П.Бабенко Усі уроки геометрії 8 клас Урок № 11 |
Урок №54 Тема Тема. Підсумковий урок з теми «Квадратні рівняння. Формула коренів квадратного рівняння. Теорема Вієта» |
Урок №86 Тема. Підсумковий урок з алгебри за 7 клас Мета: перевірити засвоєння передбачених програмою знань і вмінь учнів, набутих під час вивчення алгебри в 7 класі |
Урок №63 Тема Тема. Підсумковий урок з теми «Квадратний тричлен. Розв'язування рівнянь, що зводяться до квадратних рівнянь та їх використання для... |
Тема: «Підсумковий урок за романом Джонатана Свіфта «Мандри Лемюеля... Тема: «Підсумковий урок за романом Джонатана Свіфта «Мандри Лемюеля Гуллівера. «Подорож до Ліліпутії» |
Урок №62 Тема. Підсумковий урок Мета: повторити, систематизувати та узагальнити знання учнів щодо змісту означень тригонометричних функцій гострих кутів, тригонометричних... |
Тема. Підсумковий урок Мета Обладнання й матеріали: Комп’ютерний клас обладнаний в мережу, програмне забезпечення, роздатковий матеріал |
УРОК У «ДІЛОВА ГРА» Мета ділової гри поглибити та розширити діапазон знань учнів, формувати діловий стиль спілкування у практично-професійній діяльності.... |
Тема уроку: «УРОК ЗИМОВИЙ, ПІДСУМКОВИЙ» Молодці! І чудова музика П.І. Чайковського і наша святкова поспівка це ли-ше початок нашого цікавого уроку |
Тема. Підсумковий урок-гра «Поле чудес» з розділу «Апаратне забезпечення... Повторити і узагальнити знання учнів з теми «Апаратне забезпечення інформаційних систем» |
Урок. Тематичне оцінювання з теми «Оновлення європейського театру на межі XIX XX століття» Тема: Підсумковий урок. Тематичне оцінювання з теми «Оновлення європейського театру на межі XIX XX століття» |