|
Скачати 36.19 Kb.
|
Клас: 6 Підтема: Що таке сім’я? Мета: Активізувати ЛО теми. Повторити граматичні конструкції теперішнього і минулого часу дієслів. Навчати спілкування за темою. Удосконалювати техніку читання. Виховувати любов і повагу до своєї родини. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для індивідуальної роботи (НО), для роботи в парах (Н02). ХІД УРОКУ І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ 1. Привітання. Т: Hello! Nice to see you! Ps: Nice to see you, too! 2. Повідомлення теми та мети уроку. Т: Today we are going to speak about the traditions and rules in a family. We'll also discuss what's important in family relations. 3. Уведення в іншомовну атмосферу. Гра «Who is in Your Family?». Ведучий (учитель або один з учнів) називає ім'я одного зі своїх родичів. Учні ставлять загальні запитання, намагаючись здогадатися, ким цей родич є ведучому. Той, хто здогадається, сам стає ведучим. Leader: Oksana. Р: Is Oksana your mother? Leader: No, she is not. Р: Is Oksana your grandmother? Leader: No, she is not. Р: Is Oksana your sister? Leader: No, she is not. Р: Is Oksana your aunt? Leader: No, she is not. Ps: Is Oksana your cousin? Leader: Yes, she is. 4. Перевірка домашнього завдання. Впр. 5 (с. 37). Учитель просить чотирьох-п'ятьох учнів прочитати речення про свою родину, які вони склали. Потім учні працюють у парах: ставлять один одному запитання про родину й усно відповідають. ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Подання тексту для читання. Впр. 2 (с. 38). 1) Етап підготовки до читання. а) Впр. 1 (с. 38). Учні самостійно заповнюють пропуски в тексті вправи, висловлюючи власну точку зору на стосунки в родині, а потім у парах обговорюють свої думки. б) Бесіда за малюнками в підручнику. Т: Look at the pictures on page 38 and answer my questions. Who can you see in the pictures? What family members can we see? What are they doing? Do you have a tradition in your family to help your grandparents in the garden/to get together on holidays/or at the weekends? 2) Етап читання. T: Let's read the text and tell what makes a friendly family. Учні ланцюжком читають і перекладають текст. Потім висловлюють свої думки з приводу запитання «What makes a friendly family?» 3) Етап перевірки розуміння змісту тексту, а) Виконання завдання на картках. Учні знаходять в тексті прикметники до поданих іменників, записують їх, потім читають вголос. Т: Find in the text and write down the adjectives to the nouns. Write the adjectives to the nouns. __________________________________________word __________________________________________ relationship __________________________________________rule __________________________________________time __________________________________________traditions б) Впр. З (с. 39). Учитель пропонує організувати дискусію за запитаннями вправи. Учні висловлюють власні думки та обговорюють їх. в) Бесіда в режимі Т->Р1->Р2~>Р3. Учитель звертається до учнів із запитаннями, а учні відповідають. Т: Is your family friendly? Are you kind to your parents? What do you do to be kind to them? Are your parents kind to you? How can you say that? Do you have any rules in your family? What are they? Do you share household chores? 2. Активізація мовленнєвих зразків і розвиток умінь усного мовлення. 1) Робота в парах. Учні отримують картки для роботи в парах, що містять запитання. Учні ставлять один одному запитання й записують відповіді на картках. Потім складають усні повідомлення про свого друга.
3. Повторення граматичного матеріалу: теперішні й минулі часи дієслів. 1) Впр. 4 (с. 39). Учні заповнюють пропуски в реченнях правильними формами дієслів. Потім п: черзі читають речення вправи та пояснюють свій вибір. 2) Впр. 5 (с. 39). Учні роздивляються малюнки й усно складають речення про те, що корисного зробили діти цього тижня. ІП. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Домашнє завдання. 1) Впр. 6 (с. 39), письмово. 2. Підведення підсумків уроку. Бесіда в режимі T~Pt-P2-Pr Т: What new information about family rules and traditions have you learned todaу?Which family tradition do you like most? Which family tradition would you like have in your family? |
Прогнімак 1 національний ... |
Лекція 14 Імідж сім’ї Думка оточуючих про кожну сім'ю грунтується на отриманій про цю сім'ю інформації, яку можна назвати іміджеформуючою інформацією.... |
Що таке конфлікт? Мета. Навчити учнів усвідомлювати першопричини конфлікту, що таке конфлікт, наслідки конфліктів |
Про попередження насильства в сім'ї Цей Закон визначає правові і організаційні основи попередження насильства в сім'ї, органи та установи, на які покладається здійснення... |
Що таке світло? Що таке кут падіння, кут відбиття та кут заломлення при падінні світлової хвилі на поверхню розподілу двох середовищ? |
Тема: Моя сім’я – школа добра Мета Мета: поглибити знання дітей про сім’ю, про основні обов’язки членів сім’ї – кожен член великої родини повинен дбати про красу, чесність... |
На засіданні колегії управління сім’ї, молоді та спорту облдержадміністрації... Під головуванням начальника управління сім’ї, молоді та спорту облдержадміністрації Світлани Миколаївни Гресь відбулось чергове засідання... |
«Патронат сім’ї: теорія і практика деінституалізації» Зміст Вступ Деінституалізаційні форми роботи із сім’єю як сфера наукового пошуку |
Конкурс «Хата моя, рідна хата» Ми зібралися з вами на свято родини. Родина, сім'я – найдорожче для кожного. Людина робить свої найперші кроки, звідси вона виходить... |
Заходів і завдань Програми щодо забезпечення реалізації державної... Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту; центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді; відділ освіти; служба у справах неповнолітніх;... |