|
Скачати 58.68 Kb.
|
Тема: Моя сім’я – школа добра Мета: поглибити знання дітей про сім’ю , про основні обов’язки членів сім’ї – кожен член великої родини повинен дбати про красу, чесність і порядність свого роду. Обладнання: пісня «Родина», девіз «Увага. Творчість. Результат», прислів’я, ключові слова: сім’я, родина, конверти з завданнями, зірочки, мікрофон. Зміст уроку І. Організаційний момент Пролунав уже дзвінок. Час почати нам урок. Отже, ми часу не гаймо І урок розпочинаймо. ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
ІІІ. Повідомлення теми, мети уроку
IV. Вивчення нового матеріалу
розкажу вам друзі я Що таке моя сім'я. Разом дружно проживаєм І пісні про це співаєм. Люба матінко моя,- Як пишаюсь нею я! В неї руки золотії, Серцем кожного зігріє. Тато сильний і завзятий Він господар в нашій хаті Все майструє, все ладнає Бо до всього хист він має, Дід і бабця у пошані – Вони праці ветерани Всіх онуків міцно люблять І як пташенят голублять. Є у мене ще й брати Кращих в світі не знайти. Ось і вийшло всіх сім(я) Знайте це і є сім'я .
(Фея кожній групі дає по два прислів’я (дод.1), за кожну відповідь дає зірочку )
( пісня «Родина» )
З роду в рід життя кладе мости, Без коріння саду не цвісти, Без вітрила човен не пливе Без коріння гине все живе.
(Діти презентують родове дерево своєї сім’ї (дод.2) отримують зірочки)
Всі з-за парти піднялися Руки в гору й потяглися вправо, вліво нахилились У віконце подивились Пострибали, пострибали І за парти посідали. V. Закріплення вивченого
Автор: Вітько-бідак страждає так, аж здригує ногами! Він – за столом, він пише твір: «Я помагаю мамі». Старанно олівець гризе та супить брови грізно. Але нічого – хоч умри! – до голови не лізе Та ось тихесенько зайшла в його кімнату мама Мама: Вітюнь, будь-ласка, в магазин сходи за сірниками. Син: Ідея! Автор: Вигукнув синок. А мамі… Син: Ну морока! Сама іди! Я твір пишу – Роблю важкі уроки. Автор: І мама вийшла… А Вітько швиденько пише в зошит. Син: Я в магазин завжди хочу коли мене попросять… Автор: Хвилин за десять мама знов з’явилася у дверях. Мама: Вітюнь, картопельки начисть а я зварю вечерю. Син: Сама начисть. Автор: Кричить Вітько Та так, що ледь не лопне. Син: Я твір пишу! Я – зайнятий. Сама вари картоплю Автор: Виходить мама, а синок писати знов сідає. Син: Я мамі сам варю обід, вечерю і сніданок… Автор: Радіє син. Син: Не твір, а люкс! Оцінка буде гарна! Автор: І геть не думає про те, що геть радіє марно
(Клас поділяється на три групи, діти повинні обрати роль одного з членів сім’ї і дібрати обов’язки які він повинен виконувати).
Розповіді учнів
VI. Підсумок уроку
То ж завжди намагайтеся бути слухняними і вихованими, турбуйтеся про своїх батьків і не завдавайся їм прикрощів. VII. Домашнє завдання. - Підготувати виразне читання вірша про батьків (за вибором учня). - Малюнок своєї сім`ї. |
Конкурс «Хата моя, рідна хата» Ми зібралися з вами на свято родини. Родина, сім'я – найдорожче для кожного. Людина робить свої найперші кроки, звідси вона виходить... |
Проект «Родина моя єдина» Мета : розглянути з учнями поняття «сім'я» Мета: розглянути з учнями поняття «сім'я», «шлюб», «сімейні стосунки»; познайомити із |
Рідна Мати, Мати Божа Мати Україна Вся моя родина. Перша мати то рідненька Що на світ зродила Що пестила, доглядала Добра правди вчила. Друга мати Україна Рідная землиця.... |
Марійка Підгірянка «Розмова про сонце» Тема уроку. «Рідна домівка, рідна сім’я – тут виростає доля моя». Іван Гнатюк «Наша хата» |
Тема. Хата моя, біла хата Україні – тут коріння українського народу. А знати свій народ – це означає знати мамину пісню, що вчить добра і ласки;гарно ставитись... |
«Я, моя сім’я, друзі!» Шляхи удосконалення змісту загальної середньої освіти. Авторські програми. Методичні посібники |
Категорія добра і зла в українській літературі Тема: Категорія добра і зла в українській літературі. (За творчістю О. Турянського «Поза межами болю», І. Багряного «Тигролови»,... |
Тема. Опозиція Фауст Мефістофель, діалектичне вирішення проблеми добра і зла Мета. Розглянути основи філософської концепції Гете про закон єдності і боротьби |
І тур. Бліц-турнір Тема. Моя держава — Україна Мета Мета: ознайомити учнів із історико-географічними даними України, розвивати інтелектуальні здібності учнів, формувати національну... |
І Актуальність проблеми взаємодії школи та сім’ї Без сумніву, школа може успішно виконувати свої функції щодо виховання підростаючого покоління тільки у тісному взаємозв’язку із... |