Добрива збагачують землю і дають змогу прорости зерну, так само й музика пробуджує у дитини сили і здібності, які, можливо, ніколи не розквітли б. Карл Орф Система музичного виховання Карла Орфа грунтується на : дитячій творчості, імпровізації


Скачати 51.8 Kb.
Назва Добрива збагачують землю і дають змогу прорости зерну, так само й музика пробуджує у дитини сили і здібності, які, можливо, ніколи не розквітли б. Карл Орф Система музичного виховання Карла Орфа грунтується на : дитячій творчості, імпровізації
Дата 07.04.2013
Розмір 51.8 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Музика > Документи
Добрива збагачують землю
і дають змогу прорости зерну ,
так само й музика пробуджує
у дитини сили і здібності ,
які , можливо , ніколи не розквітли б .
Карл Орф



Система музичного виховання Карла Орфа грунтується на :
* дитячій творчості , імпровізації ;


*синтезі різних видів діяльності ;
*високій руховій активності;
* музичному та літературному фольклорі.


Музично - пластичні імпровізації

(Звучить легка , спокійна музика, музкерівник

читає текст , діти імпровізують )

По-весняному гріє сонечко ( простягають

і розкидає своє проміннячко руки до сонечка ,

на кожну гілочку , «посилають» на

на кожну квіточку . землю промінці.)

Подув теплий вітерець ( легкий біг ,

і захитав дерева , зупиняються ,

затремтіли молоді листочки . (погойдують руками)

Аж ось з горбочка ( лопочуть язиками )

побіг струмочок.

чуєте його веселу пісеньку ?

Раптом щось зашаруділо , ( труть руками )

і виліз їжачок . (чмихають носиками)

Вибрались з-під кори

жучки і бджілки . («жужать» і «дзижчать» )

Ліс наповнився (імітують голоси

пташиним співом. птахів )

А ось, подивіться, (піднімають руки догори,

перші весняні квіти ! зображують, як

розкриваються квіти )

Ви відчуваєте?.. Уся галявина наповнилась чарівним ароматом

весни, природа ніби ожила…

Дружна пісенька

( діти співають , супроводжуючи спів імпровізованими рухами )

Дружать дощик і хмаринка

крап-крап-крап, (струшують «краплі» руками)

Дружать хмарка і сніжинки

так-так-так. (плескають в долоні )

Дружать рибки із водою

плюсь-плюсь-плюсь, (показують,як пливе рибка)

сонечко,я із тобою (піднімають руки вгору,

подружусь. «звуть» долонями сонечко )

Дружать киці полохливі
няв-няв-няв
(зображують рухами кицю)
і собачки галасливі
гав-гав-гав .
(зображують собачку)
Дружать діти із халвою
лизь-лизь-лизь,
(облизують губи язиком)
сонце , сонечко , ( піднімають руки,
зі мною подружись ! долонями догори,
підстрибують )

Колективне творче музикування

******

Діти:тук-тук-тук! (стукають кулачком об кулачок)

Музкерівник: Що за дивний звук ?

Діти:тук-тук-тук! (стукають кулачком об кулачок)

Музкерівник: Може , дятла стук ?

Діти:Туру-туру-туру-ку ! (плескають долонями по

колінах)

Музкерівник: Це зозуленька в гайку.

Діти :Ку-ку, ку-ку (імітують спів зозулі)

енді-бренді , енді-трік. ( плескають у долоні)

Музкерівник: Скаче зайчик скік та скік .

Діти :Скік, скік , скік , скік (стрибають )

фути-нути , фути-чок.

Музкерівник: Це колючий їжачок.

Діти:Пух-пух-пух, (гладять щоки кулачками)

еники-беники,еники-ком. (клацають пальцями)

Музкерівник: Йде ведмедик за медком .

Діти : Туп-туп, туп-туп, (тупотять ногами )

чау-чау , чау-тів .

Музкерівник: Тут горобчик прилетів .

Діти : Цвірінь-цвірінь ! (імітують політ пташки)
****

Промінь сонячний сміється, (гліссандо на

металофоні)

пісня жайворонка ллється, (грають на свищику)

комахи весело дзижчать , (звуконаслідування)

дерева листям шарудять , (трусять помпони-

«султанчики» )

вітерець тепленький дує , (дмухають у порожню

пластикову пляшку )

в небі хмарками малює . (грають на трикутнику)

м у з и ч н о – д и д а к т и ч н і і г р и
« А м и р о б и м о о с ь т а к »

Лиска робить все ось так:

Шльоп-тики , шльоп-тики, шльоп-тики . Так.

(плескають у долоні,імітуючи ліплення пиріжків )

Зайчик робить все ось так :

Стук-тики , стук-тики , стук-тики . Так.

(стукають кулачком по долоні )

Вовчик робить все ось так :

Туп-тики , туп-тики , туп-тики .Так.

(притупують ногою )

Білка робить все ось так :

Хрум-тики , хрум-тики , хрум-тики , Так.

(стискають і випрямляють пальці)

А ведмедик все ось так:в ротик меду

(«кладуть мед» до рота по черзі правою і лівою рукою ) –

хрум-тики,

(стискають і випрямляють пальці)

По стежині туп-тики , (тупають ногами )

По пеньочку стук-тики ,

(присівши , стукають

кулачками по підлозі )

І на землю шльоп-тики .

(сідають на підлогу )

Так , так-таки !

(плещуть у долоні )
АРТИКУЛЯЦІЙНА ГІМНАСТИКА

«Язичок»

Язичок прокинувся у своїй хатинці, (ворушать язичками

у закритому ротику)

Виглянув у віконце , (висувають з рота кінчик язика)

Подивився праворуч , (повертають язик праворуч)

Подивився ліворуч (повертають язик ліворуч)

І пішов гуляти. ( швидко рухають язиком горизонтально )

«Дудочка»

Ду-ду-ду-ду-дудочка ,

Ду-ду-ду , ду-ду.

Ой заграла дудочка

В нашому саду

Ду-ду-ду , ду-ду.

( «грають» на дудочці губами )

«Морозиво»

Ми морозиво купили ,

Трохи губи забруднили .

Язичком всі проведемо

і чистенькі знов будемо .

(облизують почергово верхню й нижню губи)

«Конячка»

Бігли коні під мостами

Золотими копитами

Цок-цок-цок , цок-цок-цок .

(клацають язиками)

Схожі:

Підґрунтя цілеспрямованої діяльності людини процеси прийняття рішень,...
Тут ми стикаємося з так званим «принципом несумісності». Суть його така: що складніша система, то важче точно описати її кількісно....
8 Березня Ведучий
Ведуча Жінка на керівній посаді. Так є, так і має бути, оскільки Карл Юнг, відомий психолог, вважає, що процесу творчості притаманні...
«Музика в житті Т. Г. Шевченка» Виконала: педагог-організатор Жашківської загальноосвітньої
Але ніколи не минеться народ і його невгасима любов до всього найкращого, що квітчає рід людський і землю рідну. Ніколи не погасне...
Конспект уроку у 6 класі Тема. Філософ. Поет. Музикант
Мета. Визначити особливості відображення життєвого змісту та почуттів у пісенній творчості Г. Сковороди; збагачувати емоційно-естетичний...
Казка виходить на сцену
Мета: виховувати музичну культуру молодших школярів на зразках української народної творчості, розвивати музично-творчі здібності...
Історична довідка
Мати Карла була дочкою каменяра; від природи вона була жінкою розумною, розважливою, доброю і веселою. Карл був її єдиною дитиною,...
Економічний аналіз: суть, роль і значення на сучасному етапі
Відомо, що кожне підприємство є складною системою взаємозв’язаних підрозділів і ланок, які виконують різні функції в процесі виробництва...
Подихом, кожною клітиною
Можливо, вона вам і невідома, бо це пісня моєї юності. Але голос, який ви чули, безумовно, впізнали. Він належить народному артисту...
Людина і природа Філософи, поети, художники всіх часів і народів...
Але, мабуть, ніколи вона не стояла так гостро, як у наші дні, коли загроза екологічної кризи, а може бути і катастрофи нависла над...
Виконала
Згода дитини на приживання у сім'ї патронатного вихователя та плата за виховання дитини
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка