|
Скачати 51.8 Kb.
|
…Добрива збагачують землю і дають змогу прорости зерну , так само й музика пробуджує у дитини сили і здібності , які , можливо , ніколи не розквітли б . Карл Орф Система музичного виховання Карла Орфа грунтується на : * дитячій творчості , імпровізації ; *синтезі різних видів діяльності ; *високій руховій активності; * музичному та літературному фольклорі. Музично - пластичні імпровізації (Звучить легка , спокійна музика, музкерівник читає текст , діти імпровізують ) По-весняному гріє сонечко ( простягають і розкидає своє проміннячко руки до сонечка , на кожну гілочку , «посилають» на на кожну квіточку . землю промінці.) Подув теплий вітерець ( легкий біг , і захитав дерева , зупиняються , затремтіли молоді листочки . (погойдують руками) Аж ось з горбочка ( лопочуть язиками ) побіг струмочок. чуєте його веселу пісеньку ? Раптом щось зашаруділо , ( труть руками ) і виліз їжачок . (чмихають носиками) Вибрались з-під кори жучки і бджілки . («жужать» і «дзижчать» ) Ліс наповнився (імітують голоси пташиним співом. птахів ) А ось, подивіться, (піднімають руки догори, перші весняні квіти ! зображують, як розкриваються квіти ) Ви відчуваєте?.. Уся галявина наповнилась чарівним ароматом весни, природа ніби ожила… Дружна пісенька ( діти співають , супроводжуючи спів імпровізованими рухами ) Дружать дощик і хмаринка крап-крап-крап, (струшують «краплі» руками) Дружать хмарка і сніжинки так-так-так. (плескають в долоні ) Дружать рибки із водою плюсь-плюсь-плюсь, (показують,як пливе рибка) сонечко,я із тобою (піднімають руки вгору, подружусь. «звуть» долонями сонечко ) Дружать киці полохливі няв-няв-няв (зображують рухами кицю) і собачки галасливі гав-гав-гав . (зображують собачку) Дружать діти із халвою лизь-лизь-лизь, (облизують губи язиком) сонце , сонечко , ( піднімають руки, зі мною подружись ! долонями догори, підстрибують ) Колективне творче музикування ****** Діти:тук-тук-тук! (стукають кулачком об кулачок) Музкерівник: Що за дивний звук ? Діти:тук-тук-тук! (стукають кулачком об кулачок) Музкерівник: Може , дятла стук ? Діти:Туру-туру-туру-ку ! (плескають долонями по колінах) Музкерівник: Це зозуленька в гайку. Діти :Ку-ку, ку-ку (імітують спів зозулі) енді-бренді , енді-трік. ( плескають у долоні) Музкерівник: Скаче зайчик скік та скік . Діти :Скік, скік , скік , скік (стрибають ) фути-нути , фути-чок. Музкерівник: Це колючий їжачок. Діти:Пух-пух-пух, (гладять щоки кулачками) еники-беники,еники-ком. (клацають пальцями) Музкерівник: Йде ведмедик за медком . Діти : Туп-туп, туп-туп, (тупотять ногами ) чау-чау , чау-тів . Музкерівник: Тут горобчик прилетів . Діти : Цвірінь-цвірінь ! (імітують політ пташки) **** Промінь сонячний сміється, (гліссандо на металофоні) пісня жайворонка ллється, (грають на свищику) комахи весело дзижчать , (звуконаслідування) дерева листям шарудять , (трусять помпони- «султанчики» ) вітерець тепленький дує , (дмухають у порожню пластикову пляшку ) в небі хмарками малює . (грають на трикутнику) м у з и ч н о – д и д а к т и ч н і і г р и « А м и р о б и м о о с ь т а к » Лиска робить все ось так: Шльоп-тики , шльоп-тики, шльоп-тики . Так. (плескають у долоні,імітуючи ліплення пиріжків ) Зайчик робить все ось так : Стук-тики , стук-тики , стук-тики . Так. (стукають кулачком по долоні ) Вовчик робить все ось так : Туп-тики , туп-тики , туп-тики .Так. (притупують ногою ) Білка робить все ось так : Хрум-тики , хрум-тики , хрум-тики , Так. (стискають і випрямляють пальці) А ведмедик все ось так:в ротик меду («кладуть мед» до рота по черзі правою і лівою рукою ) – хрум-тики, (стискають і випрямляють пальці) По стежині туп-тики , (тупають ногами ) По пеньочку стук-тики , (присівши , стукають кулачками по підлозі ) І на землю шльоп-тики . (сідають на підлогу ) Так , так-таки ! (плещуть у долоні ) АРТИКУЛЯЦІЙНА ГІМНАСТИКА «Язичок» Язичок прокинувся у своїй хатинці, (ворушать язичками у закритому ротику) Виглянув у віконце , (висувають з рота кінчик язика) Подивився праворуч , (повертають язик праворуч) Подивився ліворуч (повертають язик ліворуч) І пішов гуляти. ( швидко рухають язиком горизонтально ) «Дудочка» Ду-ду-ду-ду-дудочка , Ду-ду-ду , ду-ду. Ой заграла дудочка В нашому саду Ду-ду-ду , ду-ду. ( «грають» на дудочці губами ) «Морозиво» Ми морозиво купили , Трохи губи забруднили . Язичком всі проведемо і чистенькі знов будемо . (облизують почергово верхню й нижню губи) «Конячка» Бігли коні під мостами Золотими копитами Цок-цок-цок , цок-цок-цок . (клацають язиками) |
Підґрунтя цілеспрямованої діяльності людини процеси прийняття рішень,... Тут ми стикаємося з так званим «принципом несумісності». Суть його така: що складніша система, то важче точно описати її кількісно.... |
8 Березня Ведучий Ведуча Жінка на керівній посаді. Так є, так і має бути, оскільки Карл Юнг, відомий психолог, вважає, що процесу творчості притаманні... |
«Музика в житті Т. Г. Шевченка» Виконала: педагог-організатор Жашківської загальноосвітньої Але ніколи не минеться народ і його невгасима любов до всього найкращого, що квітчає рід людський і землю рідну. Ніколи не погасне... |
Конспект уроку у 6 класі Тема. Філософ. Поет. Музикант Мета. Визначити особливості відображення життєвого змісту та почуттів у пісенній творчості Г. Сковороди; збагачувати емоційно-естетичний... |
Казка виходить на сцену Мета: виховувати музичну культуру молодших школярів на зразках української народної творчості, розвивати музично-творчі здібності... |
Історична довідка Мати Карла була дочкою каменяра; від природи вона була жінкою розумною, розважливою, доброю і веселою. Карл був її єдиною дитиною,... |
Економічний аналіз: суть, роль і значення на сучасному етапі Відомо, що кожне підприємство є складною системою взаємозв’язаних підрозділів і ланок, які виконують різні функції в процесі виробництва... |
Подихом, кожною клітиною Можливо, вона вам і невідома, бо це пісня моєї юності. Але голос, який ви чули, безумовно, впізнали. Він належить народному артисту... |
Людина і природа Філософи, поети, художники всіх часів і народів... Але, мабуть, ніколи вона не стояла так гостро, як у наші дні, коли загроза екологічної кризи, а може бути і катастрофи нависла над... |
Виконала Згода дитини на приживання у сім'ї патронатного вихователя та плата за виховання дитини |