А чому це, а чому ми такі веселі?


Скачати 60.12 Kb.
Назва А чому це, а чому ми такі веселі?
Дата 10.02.2014
Розмір 60.12 Kb.
Тип Вопрос
bibl.com.ua > Музика > Вопрос
Л.В.Залєсова, вчитель, м. Ківерці, Волинської обл.

Святковий концерт до 8 – березня

Учень: А чому це, а чому ми такі веселі?

Чом це радісно у нас нині у оселі?

Учень: Що це за свято готується тут?

Мабуть почесні гості приїдуть?

Учень: Може приїдуть міністри!? – Ні!

Учень: Може відомі стилісти!? – Ні!

Учень: Може співачка Гайтана!? – Ні!

Учень: Що, може Барак Обама!?

  • Ні, ні, ні!

Учень: Досить гадати, дивіться! Низько ви їм

Поклоніться! Адже сидять перед

Нами, наші бабусі і мами!

  • Здрастуйте!

Вчитель: Березень – перший місяць весни.

Немов початок життя, народження

чогось нового, відновлення

забутого. Сонечко вже балує нас

першими теплими промінцями,

вітер лагідніше повіває, холодний

подих зими вже відступає перед

теплими обіймами весни. А ще,

цей місяць дарує нам свято жінок,

мамине свято! Мамине свято!

Саме так називають його діти!

І в цей день вони дарують своїм

мамам вірші, пісні, подарунки і

гарний настрій.

Учень: Гарний день, прекрасне свято!

Скрізь лунає щирий сміх.

Хочуть маму привітати,

І дорослі і малі!

Учень: Тут зібрались, в цьому класі,

Ті, хто вірить у дива

В кого на душі веселка

В серце вже прийшла весна!

Учень:Задзвенять струмки веселі

З стріхи капає крапель

В лісі чути ніжні трелі

Особливо в мамин день!

Учень: Настрій в нас також змінився,

З кожним подихом весни

Ну а мами наші стали

Наче мавки лісові!

Учень: Готувались ми, старались

Вчили вірші і пісні

Щоб матусям показати

Все, на що спроможні ми!

(Пісня про маму)

Вчитель : Мама… Перше слово яке

промовляє дитина. Перша

посмішка, перший свідомий погляд

дитина звернений до неньки. Для

кожної дитини мама найдобріша,

найближча людина!

Хоча буває, що очі мами

наповнені смутком саме через

вчинки власних дітей! Та сьогодні

діти хочуть звернутися до своїх

найрідніших з такими словами:

Учень: Мила моя нене

Та і ти бабусю

Перед вами щиро

Вибачитись мушу!

Учень: Ви простіть за вчинки,

Що робив погані

За мої оцінки,

Що не бездоганні.

Учень: Та за всі турботи

І за хвилювання

Ви прийміть від мене

Слова покаяння.

Учень: Ваше добре серце

Щире, тепле слово

І рука ласкава

Відверта розмова

Завжди заспокоять

Втішать і зігріють

І в душі ніколи

Не засне надія!

Учень: Ми вам всі сьогодні

Руки поцілуєм

З святом привітаєм

Пісню подаруєм.

(Пісня «Надарую квіти» (хлопчики))

(Інсценізація уривку казки «Подарунок»)

Автор.

Настала весна. Багато клопотів з’явилося у звірів і птахів. Всі вони очепурили свої оселі, лісові галявини. Дехто змінював вбрання.

Та найбільше метушились малята, потай від усіх готуючи подарунки. Адже незабаром – мамине свято. У цей день на головній лісовій галявині мали зібратися найповажніші мешканці лісу і вирішити, кому ж присудити головний приз за найкращий подарунок.

Засмучений сидів у своїй хатинці лише зайчик Біла Шубка. Йому теж хотілося порадувати маму, проте він ніяк не міг придумати для неї подарунка. Ось зайчик вийшов надвір.

На горбочку, біля головної галявини, побачив Біла Шубка блакитну квіточку на тонкій стеблині.

Зайчик. – Хто ти?

Пролісок. – Пролісок. Дуже соромно не знати мене, адже розквітаю я щовесни першим.

Зайчик. – Це моя перша весна, тому й не чув про тебе.

Пролісок.– Ага, он воно що!А чому ти такий засмучений?

Зайчик. – Як же мені не сумувати? Завтра мамине свято. А подарунка не маю.

Пролісок. – То, може, візьми мене, тай подаруй своїй мамі…

Зайчик. – Як же я візьму? – ти ж тоді не будеш рости.

Пролісок. – Звісно, не буду, але ж ти не маєш подарунка. Всі матимуть, а ти – ні.

Зайчик. – Дякую тобі, Проліску, тепер я знаю, що подарувати мамі!

Автор.

- І ось в день свята геть усі малята прийшли на головну лісову галявину. Кожне з них принесло дбайливо загорнений подарунок. Тільки в Білої Шубки в лапках не було нічого.

Подарунки малят були й справді напрочуд гарні: різьблені скриньки й розфарбовані мисочки, горішки і ткані рушнички. Вишивані серветки і намисто з шипшини. Нарешті дійшла черга й до Білої Шубки. Зайченя взяло маму за лапку й повело на горбочок. Там сиділа квітка.

Зайчик. – Я дарую тобі, матусю, ось цього проліска. Тільки зірвати його я не міг, адже він тоді не ростиме.

Мати зайчика. – Дякую тобі, мій любий синочку. Дякую за такий чудовий подарунок!

Автор.

Коли ж усі подарунки були вручені мамам, до лісових мешканців звернувся ведмідь на ім’я Буркотун.

Ведмідь. – Ми тут порадилися й вирішили головний приз віддати зайчикові Білій Шубці.

Всі. – Ура!

Ведмідь. – Тримай міцно! (подає кошика, наповненого яблуками). Їж на здоров’я, та не забудь маму почастувати.

Зайчик. – Не забуду. Я про неї не забуваю!

Учень: Є немало мам у світі:

Мами добрі, мами світлі

Та одна є наймиліша

Хто така? Скажу вам я –

Рідна матінка моя!

Вчитель: Зараз ми з нашими мамами

Зіграємо в цікаву гру:

Ваші діти відомі художники. Нещодавно, вони принесли до школи фотографії своїх матусь і зобразили їхні портрети на папері. Ось зараз ви, матусі, спробуєте впізнати себе на цих портретах.

(Гра «Впізнай себе »)

Вчитель: Молодці матусі! Але всі ми добре пам’ятаємо, що 8-березня свято всіх жінок, а крім мами дитинка горнеться ще й до бабусі. Бабуся – берегиня домашнього вогнища, яка найчастіше все своє життя присвячує вихованню онуків.

Учень: Бабуся – справжня берегиня

родинного вогнища!

Учень: ЇЇ молитва захищає кожну сім’ю від

зла і всього поганого!

Учень: Сьогодні всі ми хочемо побажати

бабусям міцного здоров’я, і сили, щоб

допомогти нам стати справжніми

людьми!

Вчитель: Ми знаємо, що саме бабусі читають своїм онукам казка.

Учень: За голубими вітрилами

Де скачуть коники баскі

Десь у траві, під лопухами

Живуть бабусині казки!

(Конкурс «Бабусина скриня»)

Вчитель: Дякуємо бабусям, за терпіння і любов до дітей! Нехай Бог дарує вам здоров’я і многії літа. А в подарунок ваші онуки подарують вам музичне вітання.

(Пісня про бабусь)

Вчитель: В нашому класі дівчата і хлопці і встигають йти в ногу з часом. Нещодавно ми святкували день Валентина і грали в одну дуже веселу гру, і зараз ви побачити як це було…

(Гра з кульками)

Вчитель: Але хлопці і дівчата мають гарний смак і люблять сучасну музику. І зараз ми почуємо і побачимо як за допомогою їхнього улюбленого жанру музики вони поспілкуються одні з одними.

(Пісня «Справжні дівчата»)

Вчитель: Ось така сучасна молодь!

Матусі, ваші діти люблять вас самою чистою, поки ще дитячою любов’ю, а ваші імена для них наймиліші. Ось слухайте якими вони бачать вас.

Учні:

Мама Оля – сильна й мужня!

Мама Надя – дуже дружна!

Мама Іра – господиня!

Мама Оксана – берегиня!

Мама Наталя – працьовита!

Мама Юля - для всіх відкрита!

Мама Анета – все встигає!

Мама Зоряна – оберігає!

Мама Руслана – креативна!

Мама Олена – позитивна!

Мама Людмила –дуже завзята!

Мама Ореста – на щастя багата!

Мама Тетяна – нами керує!

Мама Наталя – всіх нас жалкує!

Мама Світлана – світла й чудова!

Мама Іванка – не гонорова!

Мама Тетяна – всім допоможе!

Мама Валя – здобутки примножить!

Мама Аня – нас доглядає!

Матінка Юля – про діточок дбає!

Мама Ірина – стильна і модна!

Мама Джаніна – до танцю годна!

Мама Олена – встигне все й щастя в родину принесе!

(Пісня «Мамин вальс»)

Вчитель: Дорогі жінки! Дозвольте ще раз привітати вас з цим чудовим, весняним святом! Бажаю вам здоров’я, спокою і затишку в родинах, терпіння і наснаги в вихованні ваших дітей!

Схожі:

А чому це, а чому ми такі веселі?
Звучить весела весняна музика, святково прибраний зал у вигляді квіткової галявини
Відділ освіти Єнакієвської міської ради
«Володарка погоди»), як народжується Сніжинка і від чого тане (казка «День народження Сніжинки»), хто такі космічні гості – комети...
Відділ освіти Єнакієвської міської ради
«Володарка погоди»), як народжується Сніжинка і від чого тане (казка «День народження Сніжинки»), хто такі космічні гості – комети...
З давніх часів люди передавали свій життєвий досвід з покоління в...
Звідси ж і полилась злива питань „чому”, „чому”, „чому”. Це призвело до роздумів над проблемою, її більш глибокий аналіз, інакомислення,...
1. А. Я охоче даю іншим брати га себе відповідальність за вирішення складного питання
Б. Перш ніж обговорювати те, у чому ми розходимося, я намагаюся звернути увагу на те, у чому ми обоє згодні
Рекомендована література
Міфи і легенди українців: «Про зоряний Віз», «Чому пес живе коло людини?», «Берегиня», «Дажбог», «Неопалима купина», «Як виникли...
А чому це, а чому ?
Вони у своєму житті роблять несміливі кроки у самостійне життя і як їм це вдається прошу подивитися. Можливо, хтось розгледить у...
Кризи розвитку дітей шести-семи років
Слід надати їй справу, заняття, де вона може довести свою самостійність. Коли вона заспокоїться, сказати, в чому ви згодні з нею,...
Гідність людини як духовна краса
У листі братові Михайлу відразу після невдалої страти, він пише: «Я не сумовитий і не впав духом. Біля мене будуть люди, і бути людиною...
Проблеми виховання неможна вирішити без розуміння психічного світу...
Х. Що ж в дійсності представляє собою дитина? Дитина, що знаходиться під нашою опікою? Чому ми бачимо в дітях особливих людей, коли...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка