|
Скачати 18.77 Kb.
|
самостійно, симфонія, Німеччині, слух, запрошували, школу, класичну, Людвіг ван Бетховен народився 16 грудня 1770 року у сім'ї придворних музикантів у _________ у місті Бонн. Бетховен перестав відвідувати __________, коли йому було 11 років. Він навчався ______. Людвіг вивчив французьку та італійську мови, знав латинь і все життя поважав _______ літературу. Бетховена часто _________ до австрійського королівського двору. Він був надзвичайно популярний. На жаль, близько 40 років Бетховен втратив _____ , проте продовжував писати. Саме в цей час з’явилася _______ №3 – «Героїчна симфонія». самостійно, симфонія, Німеччині, слух, запрошували, школу, класичну, Людвіг ван Бетховен народився 16 грудня 1770 року у сім'ї придворних музикантів у _________ у місті Бонн. Бетховен перестав відвідувати __________, коли йому було 11 років. Він навчався ______. Людвіг вивчив французьку та італійську мови, знав латинь і все життя поважав _______ літературу. Бетховена часто _________ до австрійського королівського двору. Він був надзвичайно популярний. На жаль, близько 40 років Бетховен втратив _____ , проте продовжував писати. Саме в цей час з’явилася _______ №3 – «Героїчна симфонія». самостійно, симфонія, Німеччині, слух, запрошували, школу, класичну, Людвіг ван Бетховен народився 16 грудня 1770 року у сім'ї придворних музикантів у _________ у місті Бонн. Бетховен перестав відвідувати __________, коли йому було 11 років. Він навчався ______. Людвіг вивчив французьку та італійську мови, знав латинь і все життя поважав _______ літературу. Бетховена часто _________ до австрійського королівського двору. Він був надзвичайно популярний. На жаль, близько 40 років Бетховен втратив _____ , проте продовжував писати. Саме в цей час з’явилася _______ №3 – «Героїчна симфонія». самостійно, симфонія, Німеччині, слух, запрошували, школу, класичну, Людвіг ван Бетховен народився 16 грудня 1770 року у сім'ї придворних музикантів у _________ у місті Бонн. Бетховен перестав відвідувати __________, коли йому було 11 років. Він навчався ______. Людвіг вивчив французьку та італійську мови, знав латинь і все життя поважав _______ літературу. Бетховена часто _________ до австрійського королівського двору. Він був надзвичайно популярний. На жаль, близько 40 років Бетховен втратив _____ , проте продовжував писати. Саме в цей час з’явилася _______ №3 – «Героїчна симфонія». Людвіг ван Бетховен народився 16 грудня 1770 року у сім'ї придворних музикантів у Німеччині у місті Бонн. Бетховен перестав відвідувати школу, коли йому було 11 років. Він навчався самостійно. Людвіг вивчив французьку та італійську мови, знав латинь і все життя поважав класичну літературу. Бетховена часто запрошували до австрійського королівського двору. Він був надзвичайно популярний. На жаль, близько 40 років Бетховен втратив слух, проте продовжував писати. Саме в цей час з’явилася симфонія №3 – «Героїчна симфонія». |
Реформація в Німеччині В ХУІ ст відбулися події, які підірвали основи християнської церкви. Ці події ввійшли в історію під назвою Реформація – від лат.... |
Інноваційні технології навчання Треба виховувати дитину, яка вміє спочатку самостійно вчитись, а потім самостійно та творчо працювати і жити |
12. Загальна характеристика революцій у Німеччині, Австрії та Угорщині.... Всесвітня історія: Загальна характеристика революцій у Німеччині, Австрії та Угорщині. Особливості революції в Італії |
Училище, в якому навчались діти заможних селян, потім перейменували у початкову школу До 1845 року в селі Миклаші не було жодного культурно-освітнього закладу. Лише в 1845 році, на маєтку колишнього поміщика Яновського,... |
Віктор Євгенович Виноградов народився 1963 року в місті Пустомити... Пустомити Львівської області. У Ялті закінчив середню школу. Згодом закінчив Львівський інститут декоративно-ужиткового мистецтва.... |
Розвиток інтелектуально – пізнавальних та творчих здібностей дитини на уроках інформатики Яка здатна самостійно знаходити, оцінювати та творчо, раціонально використовувати одержану інформацію, досліджувати та аналізувати... |
У Німеччині існують такі типи дошкільних закладів ... |
Тема уроку Удосконалювати в учнів навички влучно й грамотно висловлюватися на морально-етичну тему, сприймати на слух аудіо-, відеоматеріал,... |
Нащадок схилить радісне чоло. В. Сосюра Обладнання Мета: показати багатство змісту й художність образів поеми; вчити учнів творчо сприймати класичну літературу, робити частковий ідейно-художній... |
Урок №1 Підтема: Розвиток медицини Мета: Навчити правильно вимовляти і читати нові слова та словосполучення, розпізнавати їх у тексті, вживати в реченнях; розвивати... |