|
Скачати 60.37 Kb.
|
Цвітоське навчально – виховне об»єднання Затверджено Директор школи ________ Л.О.Тимчук Наказ від ______2010 р. № ___ ІНСТРУКЦІЯ З БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
1.1. Сфера застосування інструкції: Інструкція використовується для вчителя початкових класів, що постійно працює в своєму навчальному кабінеті 1.2. Загальні відомості про об’єкт розробки: Вчитель знаходиться в навчальному кабінеті весь робочий день. Під час навчально-виховного процесу вчитель використовує дидактичний та роздатковий матеріал, аудіо, відеоапаратуру, комп’ютер, телевізор,DVD-програвач. 1.3. Правила внутрішнього трудового розпорядку, що стосуються питань безпеки життєдіяльності: Перед початком навчальних занять один раз на рік, а також при зарахуванні до школи учнів проводиться вступний інструктаж з безпеки життєдіяльності. Первинний інструктаж проводиться два рази протягом року, вперше - на початку занять в даному кабінеті. За необхідності може буди проведений позаплановий та цільовий інструктаж. У відповідних журналах робляться записи про кожний вид інструктажу. Вчитель повинен:
1.4. Правила санітарних норм та особистої гігієни: Вчитель слідкує за дотриманням правил особистої гігієни учнями. Клас, дошка, парти повинні бути чистими, ніде не повинно бути пилу, особливо крейдяного.
2.2. Порядок повідомлення адміністрації про виявлення несправностей: У випадку виявлення несправностей, зламаного або відсутнього шкільного обладнання, учителю необхідно скласти доповідну записку на ім’я директора школи. Зламане обладнання не використовувати, територію огородити, зробити та прикріпити необхідну табличку.
1.Знаходження учнів в кабінеті дозволяється тільки в присутності вчителя. 2.Учитель повинен контролювати обстановку під час занять і забезпечувати безпечне протікання навчально-виховного процесу. 3. Забороняється проведення занять, виконання суспільно-корисних робіт (миття, прибирання) у приміщеннях, не допущених до експлуатації у встановленому порядку. 4.Усі види додаткових занять можуть проводитися тільки з відома директора або відповідної посадової особи школи. 5..Якщо учень підчас занять раптово відчув себе зле, вчителем повинні бути вжиті екстрені заходи: • у разі порушення здоров'я учня (запаморочення, непритомність, кровотеча з носа та ін.), учитель повинен надати йому необхідну першу долікарську допомогу, викликати медпрацівника або провести хворого в медпункт гімназії чи лікарні; • у разі раптового погіршення здоров'я, вчитель повинен довести до відомі (через одного з учнів) директора (або його представника) про те, що трапилося. Подальші дії представника адміністрації зводяться до надання допомоги хворому вчителю й керівництву групою учнів протягом занять. 6. Учитель повинен застосовувати заходи дисциплінарного впливу на учнів, які свідомо порушують правила безпечної поведінки під час занять. 7.Учитель повинен доводити до-відома директора всі недоліки в забезпеченні охорони праці учнів, що знижують безпеку життєдіяльності й працездатність організму людини (недолік освітленості, несправність апаратури, люмінесцентних ламп, та ін.). 8. Учитель зобов’язаний слідкувати за тим, щоб учні:
3.2. Вказівки щодо дотримання робочого місця в безпечному стані: Вчитель повинен слідкувати за тим , щоб на робочих столах учнів знаходились тільки ті прилади та матеріали, учбові посібники, які необхідні для даного уроку. 4. Вимоги безпеки після закінчення роботи Учень повинен організувати здачу робочого місця після закінчення роботи в такому порядку: а) здати робочі матеріали вчителю, б) прибрати робоче місце, в) виходити з кабінету тільки з дозволу вчителя. 5. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях 1 За виявлення будь-яких ознаках предаварійной ситуації (запах паленої ізоляції, дим, крики учнів, запах газу та ін.) учитель повинен швидко цінити створену обстановку. 2. Учитель у передаварійній ситуації повинен подбати про безпеку учнів і надати їм необхідну допомогу. Вчитель повинен перевірити наявність учнів а списком у місці збору, якщо довелося покинути приміщення для занять. 3.Про передаварійну ситуацію (аварійну ситуацію) необхідно повідомити директора або представника адміністрації. 4.В умовах аварійної ситуації, що розвивається, вчитель повинен уникнути виникнення паніки серед співробітників і учнів. 5.Діяти в аварійній ситуації потрібно за вказівкою директора школи (або його представника) з обов'язковим дотриманням заходів особистої безпеки. 6.У зв’язку із виникненням небезпеки здійснити евакуацію учнів та співробітників згідно плану евакуації із приміщення Евакуювати учнів з приміщення треба швидко, але без паніки й метушні, не допускати зустрічних і пересічних потоків людей. 7.Залишаючи приміщення, необхідно відключити всі електроприлади й устаткування, виключити світло, щільно зачинити двері, вікна, кватирки. 9. При виникненні пожежі використовувати засоби пожежегасіння .Дії вчителя у разі пожежі повинні відповідати інструкції з пожежної безпеки в школі. 10. Учитель повинен уміти надавати першу долікарську допомогу потерпілим в аварійній ситуації. Прийоми й способи надання першої долікарської допомоги повинні відповідати викладеним в інструкції з першої долікарської допомоги, затвердженої директором школи. 11.При порушенні електропроводки - відключити напругу на електричному розподільному щиті У зв’язку з нещасним випадком, надати першу медичну допомогу потерпілому, викликати медичного працівника школи. Розроблено: заступник директора з навчально-виховної роботи Узгоджено: Відповідальний за роботу з охорони праці |
СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА ЯК ФАКТОР РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ Анотація Оціальна реклама”, висвітлено її значення у ствердженні соціальних норм, цінностей, моделей поведінки, вихованні гуманної, толерантної... |
1. Загальні положення Дана інструкція установлює вимоги безпеки життєдіяльності для вчителя хімії та лаборанта Харківської гімназії №144 |
Тернопіль 2009 р. 25-27 листопада ШЛЯХИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ МУЗИЧНО-ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ |
РОЛЬ МАГІСТРАТУРИ У РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ З’ясовано причини незатребуваності серед вчителів магістерської освіти як другої та як підвищення кваліфікації. Зроблено висновок... |
Про заходи пожежної безпеки в СШ №62 Ця Інструкція поширюється на територію й усі приміщення навчального закладу, встановлює вимоги пожежної безпеки, порядок дій у разі... |
Інструкція з безпеки життєдіяльності для вчителів ОБЖ Керуючись основними законодавчими актами з охорони праці, законами «З охорони праці», «З протипожежної безпеки», «З охорони здоров'я»,... |
Інструкція з техніки безпеки учнів при виконанні робіт з кулінарії... Правильно одягніть спецодяг (застебніть його на всі ґудзики, сховайте волосся під головний убір) |
Про Типові навчальні плани початкової школи України "Про загальну середню освіту" з метою впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого постановою... |
Без творчого життя особистість не може бути вихованою Марківської ЗОШ І-ІІІ ступенів було проведено заняття школи професійної адаптації молодого вчителя математики під керівництвом методиста... |
ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ ПИТАННЯ Шляхи використання мультимедійних презентацій у навчальному-виховному процесі початкової школи |