|
Скачати 22.97 Kb.
|
ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ ПИТАННЯ з методики викладання ОТ в начально-виховному процесі 1. Історія розвитку комп’ютерної техніки, покоління ЕОМ. 2. Шляхи використання мультимедійних презентацій у навчальному-виховному процесі початкової школи. 3. Типи комп’ютерів та способи їх класифікації. 4. Стандарт шкільної освіти з інформатики. Особливості сучасної шкільної програми з інформатики. 5. Представлення даних в пам'яті ЕОМ. 6. Оцінювання учнівських мультимедійних презентацій. 7. Склад, призначення та функції операційної системи Windows. 8. Особливості використання ІКТ при проведенні навчальних занять з рідної мови. 9. Використання елетронних таблиць в педагогічній діяльності. Електронний журнал результатів навчання. 10. Шляхи використання мультимедійних публікацій навчальному-виховному процесі ЗОШ. 11. Принципи побудови пристроїв пам’яті комп’ютера. 12. Критерії оцінювання учнівських комп'ютерних презентацій, публікацій. 13. Шкільний курс інформатики: цілі та задачі, рівні навчання. Місце пропедевтичного курсу в системі навчання інформатики в сучасній українській школі. 14. Особливості використання ІКТ при проведенні навчальних занять з математики. 15. Пристрої введення / виведення інформації. Склад та функціональні можливості. 16. Особливості використання ІКТ при проведенні навчальних занять з іноземної мови. 17. Інформаційна система: поняття, склад, призначення, характеристики. 18. Особливості використання ІКТ при проведенні навчальних занять з образотворчого мистецтва. 19. Функціональне призначення та обладнання шкільного кабінету інформатики. 20. Оцінювання ресурсів Інтернету, критерії оцінювання вірогідності відомостей. 21. Проблема запобігання комп'ютерної залежності та забезпечення безпечної роботи учнів в Інтернеті. 22. Пропедевтика навчання програмуванню в початковый школі. Програми-виконавці алгоритмів. Файлова система. Види та функціональні можливості. 23. Особливості використання мережі Інтернет для навчання і розвитку учнів. 24. Структура та основні об’єкти управління ОС. 25. Правила безпеки в Інтернеті: як захистити учнів. 26. Застосування мережевих технологій в н/в процесі початкової школи. 27. Формування початкових навичок роботи з ПЕОМ. 28. Пошук відомостей в Інтернет. Пошукові служби. 29. Методика формування уявлень про інформацію, знак, модель, код, кодування 30. Навчальні можливості мови ЛОГО. 31. Розвиток логічного мислення, пам'яті., просторової уяви на заняттях з інформатики 32. Особливості мови ЛОГО для навчання та розвитку молодших школярів. 33. Психолого-педагогічні вимоги до створення компютерних контролюючих програм. 34. Поняття алгоритму, види, форми подання. Методика вивчення теми в початковій школі. 35. Особливості уроку інформатики в початковій школі. |
Екзаменаційні питання Мороховський А. Н. та ін. Стилістика англійської мови: Підручник. К.: Вища школа, 1991. 272 с |
Контрольні екзаменаційні питання Суспільно-історичні умови розвитку літератури в Україні кінця 50-х – початку 60-х рр. ХХ ст |
Екзаменаційні питання з дисципліни Мова ЗМІ Лексикологія як розділ мовознавства та її зв’язок з іншими лінгвістичними дисциплінами |
Екзаменаційні питання з дисципліни «Фінансовий аналіз» Групування активів за ступенем ліквідності і використання його у фінансовому аналізі |
Екзаменаційні питання з дисципліни «Основи менеджменту» Соціальна відповідальність як добровільна реакція на соціальні проблеми суспільства з боку організації |
Екзаменаційні питання з курсу «Історія Росії» Територія російської держави першої половини ХІХ ст. Соціальна структура населення |
Екзаменаційні питання до курсу «Історія України» для студентів 1-го курсу у 2012/13 н р |
Екзаменаційні питання з курсу «Право соціального забезпечення» для студентів Порядок та умови призначення пенсій за віком в солідарній системі пенсійного страхування |
Екзаменаційні питання з дисципліни «Практична стилістика» Антонімія в основі художньо-зображальних прийомів (антитеза, епітет-оксиморон, антифраз, астеїзм, іронічне зіставлення.) |
Екзаменаційні питання з навчальної дисципліни ” Основи філософських знань” для групи КС 21 Філософія в системі духовної культури: взаємовідношення філософії, науки та релігії |