ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ ПИТАННЯ


Скачати 22.97 Kb.
Назва ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ ПИТАННЯ
Дата 10.04.2013
Розмір 22.97 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ ПИТАННЯ
з методики викладання ОТ в начально-виховному процесі
1. Історія розвитку комп’ютерної техніки, покоління ЕОМ.

2. Шляхи використання мультимедійних презентацій у навчальному-виховному процесі початкової школи.

3. Типи комп’ютерів та способи їх класифікації.

4. Стандарт шкільної освіти з інформатики. Особливості сучасної шкільної програми з інформатики.

5. Представлення даних в пам'яті ЕОМ.

6. Оцінювання учнівських мультимедійних презентацій.

7. Склад, призначення та функції операційної системи Windows.

8. Особливості використання ІКТ при проведенні навчальних занять з рідної мови.

9. Використання елетронних таблиць в педагогічній діяльності. Електронний журнал результатів навчання.

10. Шляхи використання мультимедійних публікацій навчальному-виховному процесі ЗОШ.

11. Принципи побудови пристроїв пам’яті комп’ютера.

12. Критерії оцінювання учнівських комп'ютерних презентацій, публікацій.

13. Шкільний курс інформатики: цілі та задачі, рівні навчання. Місце пропедевтичного курсу в системі навчання інформатики в сучасній українській школі.

14. Особливості використання ІКТ при проведенні навчальних занять з математики.

15. Пристрої введення / виведення інформації. Склад та функціональні можливості.

16. Особливості використання ІКТ при проведенні навчальних занять з іноземної мови.

17. Інформаційна система: поняття, склад, призначення, характеристики.

18. Особливості використання ІКТ при проведенні навчальних занять з образотворчого мистецтва.

19. Функціональне призначення та обладнання шкільного кабінету інформатики.

20. Оцінювання ресурсів Інтернету, критерії оцінювання вірогідності відомостей.

21. Проблема запобігання комп'ютерної залежності та забезпечення безпечної роботи учнів в Інтернеті.

22. Пропедевтика навчання програмуванню в початковый школі. Програми-виконавці алгоритмів.

Файлова система. Види та функціональні можливості.

23. Особливості використання мережі Інтернет для навчання і розвитку учнів.

24. Структура та основні об’єкти управління ОС.

25. Правила безпеки в Інтернеті: як захистити учнів.

26. Застосування мережевих технологій в н/в процесі початкової школи.

27. Формування початкових навичок роботи з ПЕОМ.

28. Пошук відомостей в Інтернет. Пошукові служби.

29. Методика формування уявлень про інформацію, знак, модель, код, кодування

30. Навчальні можливості мови ЛОГО.

31. Розвиток логічного мислення, пам'яті., просторової уяви на заняттях з інформатики

32. Особливості мови ЛОГО для навчання та розвитку молодших школярів.

33. Психолого-педагогічні вимоги до створення компютерних контролюючих програм.

34. Поняття алгоритму, види, форми подання. Методика вивчення теми в початковій школі.

35. Особливості уроку інформатики в початковій школі.

Схожі:

Екзаменаційні питання
Мороховський А. Н. та ін. Стилістика англійської мови: Підручник. К.: Вища школа, 1991. 272 с
Контрольні екзаменаційні питання
Суспільно-історичні умови розвитку літератури в Україні кінця 50-х – початку 60-х рр. ХХ ст
Екзаменаційні питання з дисципліни Мова ЗМІ
Лексикологія як розділ мовознавства та її зв’язок з іншими лінгвістичними дисциплінами
Екзаменаційні питання з дисципліни «Фінансовий аналіз»
Групування активів за ступенем ліквідності і використання його у фінансовому аналізі
Екзаменаційні питання з дисципліни «Основи менеджменту»
Соціальна відповідальність як добровільна реакція на соціальні проблеми суспільства з боку організації
Екзаменаційні питання з курсу «Історія Росії»
Територія російської держави першої половини ХІХ ст. Соціальна структура населення
Екзаменаційні питання до курсу «Історія України» для студентів 1-го курсу у 2012/13 н р

Екзаменаційні питання з курсу «Право соціального забезпечення» для студентів
Порядок та умови призначення пенсій за віком в солідарній системі пенсійного страхування
Екзаменаційні питання з дисципліни «Практична стилістика»
Антонімія в основі художньо-зображальних прийомів (антитеза, епітет-оксиморон, антифраз, астеїзм, іронічне зіставлення.)
Екзаменаційні питання з навчальної дисципліни ” Основи філософських знань” для групи КС 21
Філософія в системі духовної культури: взаємовідношення філософії, науки та релігії
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка