Секція№3 Школа методичної майстерності


Скачати 46.07 Kb.
Назва Секція№3 Школа методичної майстерності
Дата 02.06.2013
Розмір 46.07 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Медицина > Документи
Секція№3

Школа методичної майстерності

«Переваги та недоліки деяких методик викладання основ здоров’я»
Мета: розглянути приклади вправ, що допомагають впроваджувати принцип креативного мислення в навчальний процес на уроках « Основ здоров`я»
Час
Розділ
З м і с т
Наочність

35хв.
З них

15хв

(9+6)

на 1 вправу

20 хв.

5хв.


Вправи на

набуття

навичок.

Підведення

підсумків


Вправа «Навчання практикою». Об’єднуємо учасників у дві-три групи залежно від кількості. Роздаємо їм картки з описами вправ. Учасникам необхідно ознайомитись із вправою і провести вправу з групою. Друга група спостерігає, записуючи переваги і недоліки. У обговоренні беруть участь усі.1етап

Метод дослідження ситуації.

Вправа «Відчуття тиску».

Мета: вчити учнів навичок подолання тиску.

Завдання.

- Зробіть на підлозі довгу лінію білою клейкою стрічкою ( якщо підлога фарбована, можна використати крейду).З одного її кінця напишіть 1 , з другого - 10. За бажанням посередині можна написати 5.

- Дайте підготований аркуш з написом твердження.

У школах, ВНЗ, технікумах і місцях, де перебуває молодь, мають бути автомати з продажу презервативів

-попросіть добровольця зайняти місце на лініі відповідно до власної позиції .

-Інші учасники групи повинні вплинути на позицію учасника через аргументи, які вони для себе вважають вірними.

Обговорення.

  1. Як учасник змінив думку?

  2. Як почувала себе особа під сильним тиском?

  3. Як почували себе ті, хто завдавав тиску?

  4. Які аргументи переконали учасника змінити думку?

  5. Які недоліки цієї вправи ви помітили? Запишіть на аркуші.

  6. Які переваги цієї вправи можна визначити? Запишіть на аркуші

  7. Якого досвіду ви здобули протягом вправи?

  8. Спробуйте після обговорення стати на лінію і визначити власне ставлення до твердження.

  9. Знайдіть в наданих матеріалах коментарі до вправи і озвучте їх.

2 етап. Метод групового обговорення і використання газет

Вправа «Вирізати і наклеїти».Надати групі газети і журнал з різноманітною тематикою. Об`єднати групу в дві підгрупи. Завдання. Вирізати зі ЗМІ картинки,які мають зображувати людей, які , на їхню думку, вразливі до інфікування на ВІЛ (1 підгрупа - всі типи жінок, 2 підгрупа-всі типи чоловіків). Презентувати власні наробки з поясненням чому обрали саме ту чи іншу картинку. Друга група записує переваги і недоліки.

Обговорення.

  1. Які критерії ви обирали для вирізування прикладів? Чому?

  2. Які аргументи надали своїм колегам під час вибору?

  3. Які нотатки зробила друга група?

  4. Як ви думаєте, можна говорити , що під час вправи проявлявся принцип дискримінації ?

  5. Як ви розумієте вислів «брак емпатії»? Що таке толерантність і коли її необхідно проявляти?

  6. Якого досвіду ви здобули протягом вправи?

Підведення підсумків. Визначити ,чи справдились очікування.

- яку цікаву для себе інформацію отримав як учитель, методист

-які ідеї народились щодо трансформацій у викладанні уроку ОЗ.

А3 -2 шт.


Біла клійка стрічка.

Крейда.

Аркуш з написом А4-1шт.


Аркуші А3 кожній групі-2 шт.


Газети, журнали, 2 листа А1, маркери, ножиці 6 шт., клей

Аркуш А3-1 шт



Сьоміна І.Г., директор КЗШ №106, вчитель основ здоров’я Тернівського р-ну,

Лапіна С.В.,вчитель основ здоров’я КЗШ №123 Центрально-міського р-ну

Схожі:

ТЕХНОЛОГІЇ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ як шлях формування професійної компетентності педагога
Створення моделі професійно компетентного педагога сучасної освітньої установи, розробка моделі індивідуального маршруту професійної...
Основними завданнями методичної роботи ДПТНЗ «Житомирський професійний технологічний ліцей» є
Розвиток педагогічної та професійної майстерності педагогічного колективу, його загальної культури, створення мотивації і умов для...
Підвищення рівня майстерності вчителя через залучення його до методичної роботи
Чабан Л. П., заступник директора з навчально-виховної роботи Черкаської ЗОШ І-ІІІ ступенів №34 Черкаської міської ради
Система організації методичної роботи в Ольшаницькій загальноосвітній...
Аналіз роботи школи з реалізації певної науково-педагогічної теми за конкретний період; діагностика професійної майстерності педагогічного...
Тематика засідань методичної ради
Аналіз методичної роботи за минулий навчальний рік. Завдання методичної служби школи на новий навчальний рік. Затвердження планів...
Комунальний заклад освіти Жовтоводська середня загальноосвітня школа...
Місце проведення: комунальний заклад освіти Жовтоводська середня загальноосвітня школа №10 з профільними класами
ПЛАНРОБОТ И
Зорянського, Великоомелянського НВК «школа-гімназія», Квасилівського, Новолюбомирського, Клеванського НВК «школа-ліцей», Оржівського...
ВПЛИВ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ КЕРІВНИКА...
Ький писав: «…у вихованні все повинне ґрунтуватися на особистості вихователя, тому що виховна сила виливається тільки з живого джерела...
ЕЛЕКТРОННЕ ВЧИТЕЛЬСЬКЕ ПОРТФОЛІО ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ
Модернізація освіти змушує по-новому поглянути не тільки на форми оцінювання досягнень учнів, а й шукати ефективні форми оцінювання...
Аналіз засідання методичної ради
На засіданні були присутні: голова методичної ради; секретар; голови методичних комісій
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка