ПЛАНРОБОТ И


Скачати 253.87 Kb.
Назва ПЛАНРОБОТ И
Дата 21.02.2016
Розмір 253.87 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи
Відділ освіти Рівненської районної державної адміністрації

Методичний кабінет
Затверджено

на засіданні методичної ради РМК

протокол № 1від 09.09. 2014 р.


П Л А Н Р О Б О Т И
ШКОЛИ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ

ПЕРШИХ КЛАСІВ
на 2014 – 2015 н.р.




Керівники:

Зорянський НВК.- Капріян Вікторія Лук’янівна

Верхівська ЗОШ – Чеховська Ольга Сергіївна

Великоомелянський НВК – Войтович Світлана Василівна

Квасилівський НВК – Якимчук Людмила Петрівна

Шубківська ЗОШ – Омельчук Оксана Іванівна

Оржівський НВК – Самчук Оксана Іванівна

Клеванський НВК – Стебельська Ніна Ростиславівна

Великоолексинська ЗОШ –Баран Ангеліна Олексіївна

Олександрійська ЗОШ - Дейнер Раїса Семенівна


Рівне 2014
Відділ освіти Рівненської районної державної адміністрації

Методичний кабінет
Затверджено

на засіданні методичної ради РМК

протокол № 1 від 09.09. 2014 р.

П Л А Н Р О Б О Т И
ШКОЛИ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ

ДРУГИХ КЛАСІВ
на 2014 – 2015 н.р.




Керівники:

Зорянський НВК- Годун Ніна Григорівна

Іваницький НВК– Карабін Володимир Володимирович

Великоомелянський НВК - Кухар Галина Андріївна

Квасилівський НВК –Тихонюк Лідія Іванівна

Шубківська ЗОШ – Магура Світлана Миколаївна

Оржівський НВК – Тарасюк Валентина Степанівна

Клеванський НВК- Возняк Оксана Євгеніївна

Великоолексинська ЗОШ –Зволінська Руслана Ігорівна

Новолюбомирський НВК- Брикса Раїса Степанівна




Рівне 2014


Відділ освіти Рівненської районної державної адміністрації

Методичний кабінет
Затверджено

на засіданні методичної ради РМК

протокол № 1 від 09.09. 2014 р.

П Л А Н Р О Б О Т И
ШКОЛИ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ

ТРЕТІХ КЛАСІВ
на 2014 – 2015 н.р.




Керівники:

Зорянський НВК - Семенюк Людмила Іванівна

Верхівська ЗОШ - Ющук Любов Ананіївна

Дядьковицька ЗОШ - Вітковець Людмила Адамівна

Квасилівський НВК - Марушкевич Раїса Іванівна

Шубківська ЗОШ – Ковальчук Оксана Миколаївна

Оржівський НВК – Оніщук Тетяна Василівна

Клеванський НВК – Концемал Мирослава Миколаївна

Великоолексинська ЗОШ - Костюковська Оксана Євгеніївна

Олександрійська ЗОШ – Дорошенко Тамара Іванівна



Рівне 2014
Затверджено

на засіданні методичної ради РМК

протокол № 1 від 09.09.2014 р.



П Л А Н Р О Б О Т И

ШКОЛИ ДЛЯ УЧИТЕЛІВ ПЕРШИХ КЛАСІВ

на 2014 – 2015 н. р.

Школи працюють на базі опорних навчальних закладів освітніх округів району: Зорянського, Великоомелянського НВК «школа-гімназія», Квасилівського, Новолюбомирського, Клеванського НВК «школа-ліцей», Оржівського НВК «школа-колегіум», Малошпаківського НВК «школа-сад», Великоолексинської, Шубківської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Засідання 1 27 серпня 2014 р.

Тема: «Сучасні підходи до організації навчально-виховного процесу в 1-их класах, що випливають з Державного стандарту початкової загальної освіти»

Мета. Розширити знання вчителів про сучасні підходи до організації навчально-виховного процесу в початковій школі; ознайомити з методичними рекомендаціями щодо організації навчально-виховного процесу в 1-их класах; особливостями роботи за новими підручниками; окреслити коло завдань у новому навчальному році.
1.Доповідь «Сучасні підходи до організації навчально-виховного процесу в

1-х класах, що випливають з Державного стандарту початкової загальної освіти». Керівник школи

2.Методичний коментар. Особливості організації навчально-виховного процесу в 1-их класах ЗНЗ у 2014-2015 н. р ., що випливають з нового Державного стандарту початкової загальної освіти. ЗДНВР

3.Презентація. Використання інноваційних підходів в роботі вчителя початкових класів. Вчитель

4.Консультація. Ведення шкільної документації, планування роботи.

Керівник школи

5.Інформація. Санітарно-гігієнічні вимоги при організації НВП першокласників. Медична сестра

6.Методичний коментар. Орієнтовні вимоги щодо оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти.

7. Виступ. Обговорення плану роботи на 2014-2015 н. р.

Керівник школи, слухачі

8.Ознайомлення з новинками методичної літератури.

Керівник школи.

9. Вироблення методичних рекомендацій. Слухачі

Література для опрацювання:

1.Лист МОНУ «Щодо методичних рекомендацій з базових дисциплін. Початкова школа (1кл.)». Інформаційний збірник МОНУ, молоді та спорту № 17, 2012.

2.Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою 1-4 класи. - К., Видавничий дім «Освіта», 2012.

3.Орієнтовні вимоги щодо оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти. Наказ Міністерства освіти і науки від 21.08. 2013 №1222. 4.Лист МО і науки України від 01.07. 2014 р. № 1/9 - 343 «Про організацію навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі».

5.Вітюк В. Творчий потенціал вчителя. Директор школи. № 1, 2002. Лист МОНУ від 29.10.2007.

6.Савченко О. Якість початкової освіти: сутність і чинники впливу. Початкова школа, №8. 2009.

7. Державний стандарт початкової загальної освіти. Інформаційний збірник МОНУ, молоді та спорту № 14-15, 2011.

8. В.Химинець. Інновації в початковій школі. Тернопіль, 2010.

9. Інструктивно-методичні матеріали щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів.

Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 28 січня 2014 № 1/ 9 - 74

Засідання ІІ 16 жовтня 2014 р.

Тема. Впровадження нового змісту початкової освіти та особливості вивчення предметів освітньої галузі «Мови і літератури» в 1 класі

Мета. Забезпечити впровадження нового змісту початкової загальної освіти, особистісно-орієнтованого та компетентнісного підходу в навчально-виховному процесі; формування мовної, мовленнєвої, соціокультурної та діяльнісної змістових ліній при вивченні української мови.

1.Доповідь-презентація. Особливості викладання навчання грамоти відповідно до нового Державного стандарту початкової загальної освіти. ЗДНВР

2.Виступ. Розвиток мовленнєвої діяльності першокласників. Вчитель

3. Практикум: відвідування, перегляд та обговорення відкритих уроків.

Урок навчання грамоти (читання) з використанням особистісно-зорієнтованого підходу. Вчитель

Урок навчання грамоти (письмо) з використанням компетентнісного підходу. Вчитель

4.Практична робота. Робота в групах. Складання плану–конспекту уроку навчання грамоти. Слухачі

5.Презентація педагогічних новинок. Керівник школи

6.Вироблення методичних рекомендацій. Керівник школи. Слухачі

Література:

1.Лист МОНУ «Щодо методичних рекомендацій з базових дисциплін. Початкова школа (1кл.)». Інформаційний збірник МОНУ, молоді та спорту № 17, 2012.

2. «Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в 2-х класах ЗНЗ в 2013-2014 н. р.».

Додаток до листа МОН України від 30.05.2013р.№1/9-383.

3.Лист МО і науки України від 01.07. 2014 р. № 1/9 - 343 «Про організацію навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі».

4.Дідик О.В. Компетентнісно орієнтоване навчання у процесі формування творчої особистості молодшого школяра. – Х.; Вид.група «Основа», 2010.

5.М. Кірик. Навчання грамоти першокласників: психологічні та лінгвістичні основи. - Початкова школа, №7, 2012.

6.О.Савченко. Компетентнісна спрямованість нових навчальних програм для початкової школи. – Початкова школа, № 8, 2012.
Засідання ІІІ 03 лютого 2015 р.

Тема. Впровадження нового змісту початкової освіти та особливості вивчення предметів освітньої галузі «Математика» та «Природознавство» в 1 класі.

Мета. Забезпечити впровадження нового змісту початкової загальної освіти, формування ключових компетентностей: обчислювальних, інформаційно-графічних, логічних, геометричних, алгебраїчних, «уміння вчитися»; базових, загальнопредметних і предметних компетентностей.

1.Доповідь. Вимоги до планування і проведення уроку математики з використанням особистісно-орієнтованих технологій. Керівник школи

2.Виступ. Особливості організації вивчення програмового матеріалу з природознавства в 1 класі. ЗДНВР

3.Практикум: відвідування, перегляд та обговорення відкритих уроків.

Урок математики. Вчитель

Урок природознавства. Вчитель

4.Робота в групах. Моделювання елементів уроку математики та природознавства за темою засідання. Слухачі 5.Презентація педагогічних новинок. Керівник школи

6.Вироблення методичних рекомендацій. Керівник школи. Слухачі

Література:

1.Пометун О. Сучасний урок. Особистісно-орієнтовані технології навчання. - Київ.2003.

2.Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою 1-4 класи. - К., Видавничий дім «Освіта», 2012.

3.Сиротинко О. Сучасний урок.: Інтерактивні технології навчання
Харків: Видавнича група «Основа», 2003.

4. Прокопенко В. Метод проектів як засіб креативної пізнавальної діяльності молодших школярів. Початкова школа 2007. №5.

5. За ред. Пехоти О. Освітні технології- К. 2002.

6. Цимбалару А. Педагогічне проектування. – К. 2009.

7. О.Савченко. Компетентнісна спрямованість нових навчальних програм для початкової школи. – Початкова школа - № 8, 2012.

8. С.Скворцова, О.Онопрієнко. Упровадження нового змісту початкової освіти: коментар до навчальної програми з математики.- Початкова школа - №8, 2012.

9. Лист МОНУ «Щодо методичних рекомендацій з базових дисциплін. Початкова школа (1кл.)». Інформаційний збірник МОНУ, молоді та спорту № 17, 2012.

ІІІІ засідання 22 квітня 2015 р.

Тема. Впровадження нового змісту початкової освіти та особливості вивчення предметів освітньої галузі «Здоров’я і фізична культура», «Технології», «Мистецтво» в 1 класі

Мета. Забезпечити впровадження нового змісту початкової загальної освіти, формування ключових та міжпредметних компетентностей, зокрема, загальнокультурної, громадянської, здоров’язбережувальної, інформаційно-комунікаційної при вивченні предметів освітньої галузі «Здоров’я і фізична культура», «Технології», «Мистецтво» Сприяти розвитку художньо-творчих здібностей дітей, активізувати внутрішній духовний світ учнів, навчити берегти власне здоров’я, бачити красу оточуючого світу, красу людських стосунків, духовне багатство; залучати дітей до діяльності в галузі мистецтва, фізичної культури.

1.Доповідь. Методичні рекомендації щодо вивчення предметів освітньої галузі «Здоров’я і фізична культура», «Технології» «Мистецтво», що випливають з Державного стандарту початкової загальної освіти. Керівник школи

2.Методичний коментар. Вимоги до розподілу програмового матеріалу з фізичної культури між «школами», об’єднаними за способами рухової діяльності. ЗДНВР

3.Виступ. Естетичне виховання як найважливіший засіб формування творчої особистості молодших школярів. Вчитель

4.Дискусія «Проблеми та їх при викладанні предметів художньо-естетичного циклу». Слухачі школи

5.Організація позакласної роботи. Вчитель

6.Практикум: відвідування, перегляд та обговорення відкритих уроків.

Урок фізичної культури з застосуванням здоров’язбережувальної компетентності. Вчитель

Урок образотворчого мистецтва з використанням міжпредметних та предметних мистецьких компетентностей. Вчитель

7.Презентація педагогічних новинок. Слухачі

8.Діагностичне анкетування. Керівник школи

9.Вироблення методичних рекомендацій. Керівник школи. Слухачі.

Література:

1. Державний стандарт початкової загальної освіти. Інформаційний збірник МОНУ, молоді та спорту № 14-15, 2011.

2.Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою 1-4 класи. - К., Видавничий дім «Освіта», 2012.

3. Лист МОНУ «Щодо методичних рекомендацій з базових дисциплін». Початкова школа (1кл.). Інформаційний збірник МОНУ, молоді та спорту № 17, 2012.

4. Савченко О. Школа культури – діалог з В.О.Сухомлинським. Початкова школа, №12, 2006.

5. Сирітка Г. Виховання естетичних поглядів молодших школярів. Початкова освіта, №8, 2002.

6. Шацька В.Н. Естетичне виховання. – К.: Освіта, 1987.

7. Рева В. Естетичне виховання школярів у процесі сприйняття музики. Мистецтво та освіта, 1991.

8. Ворона М.О. Особливості вияву естетичних почуттів у дітей. Початкова школа, №4, 1990.

9. Дідик О.В. Компетентнісно - орієнтоване навчання у процесі формування творчої особистості молодшого школяра. – Х.; Вид.група «Основа», 2010.





Затверджено

на засіданні методичної ради РМК

протокол № 1 від 09.09. 2014 р.



П Л А Н Р О Б О Т И

ШКОЛИ ДЛЯ УЧИТЕЛІВ ДРУГИХ КЛАСІВ

на 2014 – 2015 н. р.

Школи працюють на базі опорних навчальних закладів освітніх округів району: Зорянського, Великоомелянського НВК «школа-гімназія», Квасилівського, Новолюбомирського, Клеванського НВК «школа-ліцей», Оржівського НВК «школа-колегіум», Малошпаківського НВК «школа-сад», Великоолексинської, Шубківської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Засідання І 27.08.2014 р.

Тема: «Сучасні підходи до організації навчально-виховного процесу в 2-их класах, що випливають з Державного стандарту початкової загальної освіти»

Мета. Розширити знання вчителів про сучасні підходи до організації навчально-виховного процесу в початковій школі; ознайомити з методичними рекомендаціями щодо організації навчально-виховного процесу в 2-их класах; особливостями роботи за новими підручниками; окреслити коло завдань у новому навчальному році.

1.Доповідь «Сучасні підходи до організації навчально-виховного процесу в

2-х класах», що випливають з Державного стандарту початкової загальної освіти. Керівник школи

2.Методичний коментар. Особливості організації навчально-виховного процесу в 2-их класах ЗНЗ у 2014-2015 н. р ., що випливають з нового Державного стандарту початкової загальної освіти. ЗДНВР

3.Презентація. Використання інноваційних підходів в роботі вчителя початкових класів. Вчитель

4.Консультація. Ведення шкільної документації, планування роботи.

Керівник школи

5.Інформація. Санітарно-гігієнічні вимоги при організації НВП другокласників. Медична сестра

6.Методичний коментар. Орієнтовні вимоги щодо оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти».

7. Виступ. Обговорення плану роботи на 2014-2015 н. р.

Керівник школи, слухачі

8.Ознайомлення з новинками методичної літератури.

Керівник школи

9. Вироблення методичних рекомендацій. Слухачі

Література для опрацювання:

1. «Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в 2-х класах».

Додаток до листа МО і науки України 1/9-383 від 30.05.2013 року «Про особливості організації навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році.

2.Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою 1-4 класи. - К., Видавничий дім «Освіта», 2012.

3.Орієнтовні вимоги щодо оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти». Наказ Міністерства освіти і науки від 21.08. 2013 №1222.

4.Лист МО і науки України від 01.07. 2014 р. № 1/9 - 343 «Про організацію навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі».

5.Вітюк В. Творчий потенціал вчителя. Директор школи. № 1 ,2002.Лист МОНУ від 29.10.2007 р

6.Савченко О. Якість початкової освіти: сутність і чинники впливу. Початкова школа, №8. 2009

7. Державний стандарт початкової загальної освіти. Інформаційний збірник МОНУ, молоді та спорту № 14-15, 2011.

8. В.Химинець. Інновації в початковій школі. Тернопіль, 2010.

9. Інструктивно-методичні матеріали щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів.

Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 28 січня 2014 № 1/ 9 - 74
Засідання ІІ 12.11.2014 р.

Тема. Впровадження нового змісту початкової освіти та особливості вивчення предметів освітньої галузі «Мови і літератури» в 2 класі

Мета. Забезпечити впровадження нового змісту початкової загальної освіти, особистісно-орієнтований та компетентнісний підхід в навчально-виховному процесі; формування мовної, мовленнєвої, соціокультурної та діяльнісної змістових ліній при вивченні української мови.

1.Доповідь-презентація. Формування ключової комунікативної компетентності при вивчені української мови другокласниками. ЗДНВР

2.Виступ. Умови реалізації компетентнісного підходу при викладанні

української мови та літературного читання.

3.Практикум: відвідування, перегляд та обговорення відкритих уроків.

Урок української мови. Вчитель

Урок літературного читання. Вчитель

5.Засідання круглого столу. Складання алгоритму підготовки педагога до уроку рідної мови. Слухачі

6.Презентація педагогічних новинок. Керівник школи

7.Вироблення методичних рекомендацій. Керівник школи. Слухачі

Література:

1. «Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в 2-х класах ЗНЗ в 2013-2014 н. р.».

Додаток до листа МОН молоді і спорту України від 30.05.2013р.№1/9-383.

2.Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою 1-4 класи. - К., Видавничий дім «Освіта», 2012.

3.Початкова школа . Додаток №1 до листа МОН молоді і спорту України від 01.06.2012р.№1/9-426, Інформаційний збірник, №17-18, 2013р.

4.Дідик О.В. Компетентнісно орієнтоване навчання у процесі формування творчої особистості молодшого школяра. – Х.; Вид.група «Основа», 2010.

5.М. Кірик. Навчання грамоти першокласників: психологічні та лінгвістичні основи. - Початкова школа - №7, 2012.

6.О.Савченко. Компетентнісна спрямованість нових навчальних програм для початкової школи. – Початкова школа - № 8, 2012.

Засідання ІІІ 25. 02. 2015 р.

Тема. Впровадження нового змісту початкової освіти та особливості вивчення предметів освітньої галузі «Математика» та «Природознавство» в 2 класі.

Мета. Забезпечити впровадження нового змісту початкової загальної освіти, формування ключових компетентностей: обчислювальних, інформаційно-графічних, логічних, геометричних, алгебраїчних, «уміння вчитися»; базових, загальнопредметних і предметних компетентностей.

1.Повідомлення. Вимоги до планування і проведення уроку математики в сучасних умовах. Керівник школи

2.Методичний коментар. Особливості організації вивчення програмового матеріалу з природознавства в 2 класі. ЗДНВР

3.Практикум: відвідування, перегляд та обговорення відкритих уроків.

Урок математики. Вчитель

Урок природознавства. Вчитель

4.Робота в групах. Моделювання етапівуроку математики та природознавства за темою засідання. Слухачі

5.Презентація педагогічних новинок. Керівник школи

6.Вироблення методичних рекомендацій. Керівник школи. Слухачі

Література:

1.Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою 1-4 класи. - К., Видавничий дім «Освіта», 2012.

2. «Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в 2-х класах ЗНЗ в 2013-2014 н. р.».

Додаток до листа МОН молоді і спорту України від 30.05.2013р.№1/9-383.

3.Пометун О. Сучасний урок. Особистісно-орієнтовані технології навчання. - Київ.2003.

4.Сиротинко О. Сучасний урок.: Інтерактивні технології навчання
Харків: Видавнича група «Основа», 2003.

5.Прокопенко В. Метод проектів як засіб креативної пізнавальної діяльності молодших школярів. Початкова школа 2007. №5.

6.За ред. Пехоти О. Освітні технології- К. 2002.

7.Цимбалару А. Педагогічне проектування. – К. 2009.

8.О.Савченко. Компетентнісна спрямованість нових навчальних програм для початкової школи. – Початкова школа - № 8, 2012.

9.С.Скворцова, О.Онопрієнко. Упровадження нового змісту початкової освіти:коментар до навчальної програми з математики.- Початкова школа - №8 , 2012.
ІІІІ засідання 06.05. 2015 року

Тема. Впровадження нового змісту початкової освіти та особливості вивчення предметів освітньої галузі «Технології», «Здоров’я і фізична культура», «Образотворче мистецтво» та «Музичне мистецтво».

Мета. Забезпечити впровадження нового змісту початкової загальної освіти, формування ключових та міжпредметних компетентностей, зокрема, загальнокультурної, громадянської, здоров’язбережувальної, інформаційно-комунікаційної при вивченні предметів освітньої галузі «Здоров’я і фізична культура», «Технології», «Образотворче мистецтво» та «Музичне мистецтво», розвиток пізнавальної, художньої і технічної обдарованості, технічного мислення у процесі творчої діяльності, навичок ручних технік обробки матеріалів, уміння користуватися технічною термінологією, художньою та графічною інформацією, вміння працювати з комп’ютером.

1.Доповідь. Здоров’я – одна з найбільших цінностей людини. Керівник школи

2.Методичний коментар. Загальнодидактичні принципи побудови уроку. Вчитель

3.Дискусія «Проблеми та шляхи їх вирішення при викладанні предметів художньо-естетичного циклу». Слухачі

4. Практикум: відвідування, перегляд та обговорення відкритих уроків.

Урок фізичної культури з застосуванням здоров’язбережувальної компетентності. Вчитель

Урок інформатики з застосуванням інформаційно-комунікаційної технології. Вчитель

Урок образотворчого мистецтва з використанням міжпредметних та предметних мистецьких компетентностей. Вчитель

5.Презентація педагогічних новинок. Керівник школи

6.Вироблення методичних рекомендацій. Керівник школи. Слухачі

Література:

1. Державний стандарт початкової загальної освіти. Інформаційний збірник МОНУ, молоді та спорту № 14-15, 2011.

2. «Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в 2-х класах ЗНЗ в 2013-2014 н. р.».

Додаток до листа МОН молоді і спорту України від 30.05.2013р.№1/9-383.

3.Лист МО і науки України від 01.07. 2014 р. № 1/9 - 343 «Про організацію навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі».

4.Савченко О. Школа культури – діалог з В.О.Сухомлинським. Початкова школа, №12, 2006.

4. Сирітка Г. Виховання естетичних поглядів молодших школярів. Початкова освіта, №8, 2002.

6. Рева В. Естетичне виховання школярів у процесі сприйняття музики. Мистецтво та освіта, 1991.

7. Ворона М.О. Особливості вияву естетичних почуттів у дітей. Початкова школа, №4, 1990.

8.Дідик О.В. Компетентнісно орієнтоване навчання у процесі формування ключових компетентностей. . – К.: Освіта, 2005.








Затверджено

на засіданні методичної ради РМК

протокол № 1 від 09.09.2014 р.



П Л А Н Р О Б О Т И

ШКОЛИ ДЛЯ УЧИТЕЛІВ ТРЕТІХ КЛАСІВ

на 2014 – 2015 н. р.

Школи працюють на базі опорних навчальних закладів освітніх округів району: Зорянського, Великоомелянського НВК «школа-гімназія», Квасилівського, Новолюбомирського, Клеванського НВК «школа-ліцей», Оржівського НВК «школа-колегіум», Малошпаківського НВК «школа-сад», Великоолексинської, Шубківської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Засідання І 27.08.2014 р.

Тема: «Сучасні підходи до організації навчально-виховного процесу в 3-іх класах, що випливають з Державного стандарту початкової загальної освіти».

Мета. Розширити знання вчителів про сучасні підходи до організації навчально-виховного процесу в початковій школі; ознайомити з методичними рекомендаціями щодо організації навчально-виховного процесу в 3-іх класах; особливостями роботи за новими підручниками; окреслити коло завдань у новому навчальному році

1.Доповідь «Сучасні підходи до організації навчально-виховного процесу в

3-іх класах», що випливають з Державного стандарту початкової загальної освіти. Керівник школи

2.Методичний коментар. Особливості організації навчально-виховного процесу в 3-іх класах ЗНЗ у 2014-2015 н. р ., що випливають з нового Державного стандарту початкової загальної освіти. ЗДНВР

3.Презентація. Використання інноваційних підходів в роботі вчителя початкових класів. Вчитель

4.Консультація. Ведення шкільної документації, планування роботи. Керівник

5.Інформація. Санітарно-гігієнічні вимоги при організації НВП третьокласників. Медична сестра

6. Виступ. Обговорення плану роботи на 2014-2015 н. р.

Керівник школи, слухачі

7.Методичний коментар. Орієнтовні вимоги щодо оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти». Наказ Міністерства освіти і науки від 21.08. 2013 № 1222.

8.Ознайомлення з новинками методичної літератури. Керівник

9. Вироблення методичних рекомендацій. Слухачі

Література для опрацювання:

1.Лист МО і науки України від 01.07. 2014 р. № 1/9 - 343 «Про організацію навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі».

2.Орієнтовні вимоги щодо оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти. Наказ Міністерства освіти і науки від 21.08. 2013 № 1222.

3.Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою 1-4 класи. - К., Видавничий дім «Освіта», 2012.

4.Вітюк В. Творчий потенціал вчителя. Директор школи. № 1 ,2002.Лист МОНУ від 29.10.2007 р.

5.Савченко О. Якість початкової освіти: сутність і чинники впливу. Початкова школа, №8. 2009.

6. Державний стандарт початкової загальної освіти. Інформаційний збірник МОНУ, молоді та спорту № 14-15, 2011.

7. В.Химинець. Інновації в початковій школі. Тернопіль, 2010.

8. Інструктивно-методичні матеріали щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів.

Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 28 січня 2014 № 1/ 9 - 74

Засідання ІІ 26.11.2014 р.

Тема. Впровадження нового змісту початкової освіти та особливості вивчення предметів освітньої галузі «Мови і літератури» в 3 класі.

Мета. Забезпечити впровадження нового змісту початкової загальної освіти, особистісно-орієнтований та компетентнісний підхід в навчально-виховному процесі; формування мовної, мовленнєвої, соціокультурної та діяльнісної змістових ліній при вивченні української мови.

1.Доповідь. Особливості викладання української мови та літературного читання відповідно нового Державного стандарту початкової загальної освіти. ЗДНВР

2.Виступ-презентація. Розвиток ключових компетентностей молодших школярів. Вчитель

4. Практикум: відвідування, перегляд та обговорення відкритих уроків.

Урок української мови з використанням особистісно-зорієнтованого підходу. Вчитель

Урок українського читання з використанням компетентнісного підходу. Вчитель

5.Практична робота. Робота в групах. Технології конструювання уроку української мови і літературного читання. Слухачі

6.Презентація педагогічних новинок. Керівник школи

7.Вироблення методичних рекомендацій. Керівник школи. Слухачі

Література:

1. «Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в 3-х класах ЗНЗ в 2014-2015 н. р.».

Додаток до листа МОН молоді і спорту України від 30.05.2014 р.№1/9-383.

2.Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою 1-4 класи. - К., Видавничий дім «Освіта», 2012.

3.Початкова школа . Додаток №1 до листа МОН молоді і спорту України від 01.06.2012р.№1/9-426, Інформаційний збірник, №17-18, 2013р.

4.Дідик О.В. Компетентнісно орієнтоване навчання у процесі формування творчої особистості молодшого школяра. – Х.; Вид.група «Основа», 2010.

5.М. Кірик. Навчання грамоти першокласників: психологічні та лінгвістичні основи. - Початкова школа - №7, 2012.

6.О.Савченко. Компетентнісна спрямованість нових навчальних програм для початкової школи. – Початкова школа - № 8, 2012.

Засідання ІІІ 03.03.2015 р .

Тема. Впровадження нового змісту початкової освіти та особливості вивчення предметів освітньої галузі «Математика», «Природознавство», «Я у світі» в 3 класі.

Мета. Забезпечити впровадження нового змісту початкової загальної освіти, формування ключових компетентностей: обчислювальних, інформаційно-графічних, логічних, геометричних, алгебраїчних, «уміння вчитися»; базових, загальнопредметних і предметних компетентностей.

1.Повідомлення. Вимоги до планування і проведення уроку математики з використанням особистісно-орієнтованих технологій. Керівник школи

2.Виступ. Особливості організації вивчення програмового матеріалу з природознавства в 3 класі. ЗДНВР

3.Практикум: відвідування, перегляд та обговорення відкритих уроків.

Урок математики з використанням сучасних технологій. Вчитель

Урок природознавства з використанням проектної технології та краєзнавчого матеріалу. Вчитель

4.Робота в групах. Моделювання елементів уроку математики, природознавства, «Я у світі» за темою засідання. Слухачі 5.Презентація педагогічних новинок. Керівник школи

6.Вироблення методичних рекомендацій. Керівник школи. Слухачі

Література:

1.Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою 1-4 класи. - К., Видавничий дім «Освіта», 2012.

2. «Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в 3-х класах ЗНЗ в 2014-2015 н. р.».

Додаток до листа МОН молоді і спорту України від 30.05.2014 р.№1/9-383.

3.Пометун О. Сучасний урок. Особистісно-орієнтовані технології навчання. - Київ.2003.

4.Сиротинко О. Сучасний урок.: Інтерактивні технології навчання
Харків: Видавнича група «Основа», 2003.

5.Прокопенко В. Метод проектів як засіб креативної пізнавальної діяльності молодших школярів. Початкова школа 2007. №5.

6.За ред. Пехоти О. Освітні технології- К. 2002.

7.Цимбалару А. Педагогічне проектування. – К. 2009.

8.О.Савченко. Компетентнісна спрямованість нових навчальних програм для початкової школи. – Початкова школа - № 8, 2012.

9.С.Скворцова, О.Онопрієнко. Упровадження нового змісту початкової освіти:коментар до навчальної програми з математики.- Початкова школа - №8 , 2012.

ІІІІ засідання 12.05.2015 року

Тема. Впровадження нового змісту початкової освіти та особливості вивчення предметів освітньої галузі «Технології», «Здоров’я і фізична культура», «Образотворче мистецтво» та «Музичне мистецтво»

Мета. Забезпечити впровадження нового змісту початкової загальної освіти, формування ключових та міжпредметних компетентностей, зокрема, загальнокультурної, громадянської, здоров’язбережувальної, інформаційно-комунікаційної при вивченні предметів освітньої галузі «Здоров’я і фізична культура», «Технології», «Образотворче мистецтво» та «Музичне мистецтво», розвиток пізнавальної, художньої і технічної обдарованості, технічного мислення у процесі творчої діяльності, навичок ручних технік обробки матеріалів, уміння користуватися технічною термінологією, художньою та графічною інформацією, вміння працювати з комп’ютером.

1.Доповідь. Особливості вивчення предметів освітньої галузі «Технології», «Здоров’я і фізична культура», «Образотворче мистецтво» та «Музичне мистецтво», що випливають з Державного стандарту початкової загальної освіти. Керівник школи

2.Методичний коментар. Структура уроку фізичної культури. Вчитель

3.Виступ. Естетичне виховання як найважливіший засіб формування творчої особистості молодших школярів. Вчитель

4.Круглий стіл. Методичні прийоми, які впливають на формування предметних компетентностей. Слухачі школи

5.Організація позакласної роботи. Вчитель

6. Практикум: відвідування, перегляд та обговорення відкритих уроків.

Урок фізичної культури з застосуванням здоров’язбережувальної компетентності. Вчитель

Урок інформатики з застосуванням інформаційно-комунікаційної технології. Вчитель

Урок образотворчого мистецтва з використанням міжпредметних та предметних мистецьких компетентностей. Вчитель

7.Ділова гра. Моделювання структури уроку з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Слухачі

8.Презентація педагогічних новинок. Керівник школи

9.Вироблення методичних рекомендацій. Керівник школи. Слухачі

Література:

1. Державний стандарт початкової загальної освіти. Інформаційний збірник МОНУ, молоді та спорту № 14-15, 2011.

2. «Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в 2-х класах ЗНЗ в 2013-2014 н. р.».

Додаток до листа МОН молоді і спорту України від 30.05.2013р.№1/9-383.

3.Савченко О. Школа культури – діалог з В.О.Сухомлинським. Початкова школа, №12, 2006.

4. Сирітка Г. Виховання естетичних поглядів молодших школярів. Початкова освіта, №8, 2002.

5. Шацька В.Н. Естетичне виховання. – К.: Освіта, 1987.

6. Рева В. Естетичне виховання школяріву процесі сприйняття музики. Мистецтво та освіта, 1991.

7. Ворона М.О. Особливості вияву естетичних почуттів у дітей. Початкова школа, №4, 1990.

8.Дідик О.В. Компетентнісно орієнтоване навчання у процесі формування ключових компетентностей. . – К.: Освіта, 2005.

Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка