|
Скачати 66.95 Kb.
|
Пізнавальні матеріали до уроків УРОК-ГРА «МАТЕМАТИЧНИЙ БРЕЙН-РИНГ» У 7 КЛАСІ Мета: розвивати логічне мислення, спритність, кмітливість учнів, уміння не втрачати контролю в нестандартних ситуаціях; розвивати інтерес до математики; учити спілкуванню математично грамотною мовою; виховувати впевненість у собі наполегливість. Обладнання: столи для двох команд; папір, ручки; табло для підрахунку очок; картки із завданнями; сигнальна картка; призи. Методичні рекомендації
І ТУР Запитання для І туру
(Відповідь: четвертою.)
(Відповідь: три.)
Літературна пауза Легко порахувати, скориставшись переставним законом додавання. Першокласника Миколку Запитала тьотя Таня: - Що ви вчили? - Додавання. - Ну, то мусиш знати, Як один до двох додати? Розгубився першокласник — Знічений такий, нещасний... - Думай, синку, думай, любий, — Мама гладить йому чуба. Брат говорить: - Це ж дрібниця — - Сума двійки й одиниці. - Так, це зовсім небагато, — Утішає сина й тато! А Микола мовчки дума: Що ж воно таке за сума? Тут, нарешті, тьотя Таня Ставить навідні питання: - Уяви, що у хлопчини Уже є два мандарини, А як дати ще одного — Скільки буде їх у нього? - Жодного,— сказав Микола, Озираючись довкола, — Бо не знайдеться хлоп'яти, Що не зможе їх ум'яти! II ТУР Запитання для II туру
Обчислювальна пауза У шараді потрібно відгадати певне слово. Кожне слово відгадується не відразу, а по частинах. 1. Копав Івась картоплю. Та й швидко він копав: За кожні півгодини сім відер набирав. Попрацював він п'ять годин. Пішов відпочивати. Так скільки ж встиг картоплі Іванко накопати? (Відповідь: 70 відер.) 2. Один старий господар відвіз у млин зерно. Молов він дві години, лиш три мішки змолов, А треба ж все змолоти. Ще через шість годин Залишився у нього з зерном мішок один. Скільки повіз до млина господар мішків зерна? (Відповідь: 13 мішків.) 3. — Ой, вітаю,— каже Леся,— Ти — досвідчений юннат. Не міг би ти штук 10 Для мене метеликів спіймать?.. Узяв сачок на плечі Й пішов юннат у ліс. Прийшов він аж надвечір... — То скільки ж ти приніс? — Питають у юнната. А Вітя каже: — Ох, Лишилось сім спіймати, Якщо спіймаю трьох... То може з вас хто, діти, уже порахував: Скільки ж то у лісі Вітя Метеликів спіймав? (Відповідь: жодного.) IІІ ТУР Запитання для III туру
(Відповідь: третій.)
(Відповідь: Гіпатія.)
(Відповідь: 9-8+7-6-5 + 4-3+2+1 = 1.)
(Відповідь: покладіть два будь-яких кільця на шальки терезів, якщо маса цих кілець однакова, то легше кільце — третє.)
4а6b; 4а2b4; (-2ab3)2; 4а2b6; 4а4bа2; 2a · 2ab4. (Відповідь: 4а6b = 4а4bа2; 4а2b4 = 2а · 2аb4; (-2аb3)2 = 4а2b6.)
(Відповідь: усе залежить від того, яким числом буде а. Якщо а > 0, то а > -а; якщо а < 0 , то а < -а; якщо а = 0 , то а = -а.)
Урок-гру можна завершити демонстрацією фокуса «Отримуй те, що тобі подобається». Ведучий пропонує комусь із глядачів назвати свою улюблену цифру. «4», — каже, наприклад, один із глядачів. — Помножте 36 не 12 345 679, і тоді ви отримаєте 444 444. Якщо скажуть «7», то 12 345 679 потрібно помножити на 63, і отримаємо 777 777. У будь-якому разі ми пропонуємо помножити число 12 345 679 на результат множення названої цифри на 9. IV. Підбиття підсумків гри «Математичний брейн-ринг» Команда-переможниця отримує призи. Ведучий також нагороджує тих учнів, які виступали в паузах між турами. Бабенко С. П. Геометрія. 7 клас: Розробки уроків |
Урок брейн-ринг з української мови: Лексика і фразеологія в 10 класі”... Вище звання командирського складу військово-морських сил. (Адмірал) Винагорода, яку вручають переможцеві в конкурсі. (Приз) |
ПАРЛАМЕН Т Організовує та проводить ігри типу „Що? Де? Коли?”, „Брейн-ринг”, диспути на хвилюючі теми |
Тема: Урок Брейн-ринг Мета: Узагальнити знання учнів з лексикології, фразеології, орографії та знання українських казок, прислів’їв, загадок; виявити рівень... |
УРОК У «ДІЛОВА ГРА» Мета ділової гри поглибити та розширити діапазон знань учнів, формувати діловий стиль спілкування у практично-професійній діяльності.... |
«Золотий байт» Мета: навчальна У «Брейн-ринзі» беруть участь дві команди по 6 чоловік. Гра складатиметься з 10 конкурсів, за виконання яких команда-переможець отримуватиме... |
Історичний брейн-ринг для учнів 7-9 класів Мета України та потяг до поглиблення своїх знань, сприяти вихованню свідомого ставлення до здобуття нових знань; виховувати повагу до... |
Тема. Географічно-біологічний «Брейн-ринг» Мета Мета:- узагальнити знання і вміння учнів з попередньо вивчених тем з географії курсу «Загальна географія» та «Географія материків... |
Навчально-виховний захід брейн-ринг “ Підліток і право ” Мета Мета: узагальнити та поглибити знання учнів з правознавства, розвивати навички роботи в групах; застосовувати набуті знання в конкретних... |
БРЕЙН-РИНГ. 6 клас «З картою до зірок» Мета: формування інтересу учнів до географії та інших природничих наук; спонукати учнів до самостійного вивчення природних явищ і... |
Брейн – ринг для учнів 10 – 11 класів Мета Мета: створити для учнів проблемну ситуацію, у якій дати їм можливість перевірити міцність знань з хімії, а також розширити науковий... |