|
Скачати 68.69 Kb.
|
Тема. Географічно-біологічний «Брейн-ринг» Мета:- узагальнити знання і вміння учнів з попередньо вивчених тем з географії курсу «Загальна географія» та «Географія материків та океанів» та біології курсу «Біологія рослин»; - розвивати вміння працювати в колективі, знаходити спільні рішення; - виховувати любов до природи, повагу до думок однокласників. Обладнання: конверти із завданням, кульки з номерами (жереб) Форма проведення: гра Підготовчий етап. Вчитель заздалегідь призначає день і час проведення гри «Брейн-ринг», попереджує учнів про майбутній позакласний захід (приблизно за 2тижні), формує команду, оголошує теми, які необхідно повторити, консультує учнів, перевіряє хід підготовки до позакласного заходу (підготовка сценарію представлення команди, підготовка питань команді-суперниці). Хід заходу Вступне слово вчителя. Сьогодні ми з вами зібралися для того, щоб перевірити ваші знання з географії та біології. У грі беруть участь 2 команди: команда 7-Г класу «Всезнавці» та команда 7-Д класу «Робінзони». Вітаємо наші команди! А яка ж гра без суддів? Представляємо наше журі! (в журі студенти-практиканти, які проходили практику в цій школі). Отож, гаразд, часу не гаймо, а «Рейн-ринг» розпочинаймо! І раунд «Представлення» (3 бали) Умови раунду: кожна команда повинна представитися (девіз, емблема). ІІ раунд «Розминка» Географія (1 питання – 1 бал) Запитання для команди 1
5. Чим відрізняється озеро від ставка? Запитання для команди 2
III раунд «Рослини навколо нас» Біологія (За кожну названу рослину по 1балу) Назвати якнайбільшу кількість назв рослин на літери: М, Р, В, А Вибір літери проводиться методом жеребкування. IV раунд «Так-ні» Біологія (За кожну правильну відповідь – 1 бал) Потрібно вказати чи правильне вказане твердження. Завдання обираються методом жеребкування.
6. Вищі спорові рослини – це група наземних рослин, які розмножуються статевим шляхом. V раунд «Ти мені – я тобі» (За кожну правильну відповідь – 2 бали) Кожна з команд загадує по одному запитанні з біології та географії команді-суперниці. VI раунд «Загадка» Географія Команда повинна за кількістю підказок здогадатися про який географічний об’єкт йдеться. Завдання вибирається методом жеребкування 1.Галапагоські острови 1). Ці острови мають вулканічне походження. Тут налічується 17 вулканів, висотою від 300 до 1700м. Найвищий із них Альбермарл на острові Ісабель (5 балів) 2). Тут на самому екваторі зустрічаються представники флори і фауни тропічних широт: ліани і мохи, папуги і пінгвіни, тюлені і морські котики та гігантські черепахи. 4 бали 3). У 1959 році ці острови оголошено національним парком.3 бали 4). Широко відомими ці острови стали лише після того, як їх відвідав Чарльз Дарвін на кораблі «Бігль», зокрема після публікації його книжки «Походження видів». 2 бали 5). Їх ще називають Черепаховими островами. 1 бал 2. Великий бар’єрний риф 1). Він складається з 2500 дрібних острівців (серед них 600 значних).5 балів 2). Його ще називають восьмим чудом світу 4 бали 3). Найбільший на планеті витвір найдрібніших морських організмів. 3 бали 4). Він простягається на 2300км від південних берегів о. Нова Гвінея вздовж півнівчно-східних берегів Австралії в Кораловому морі на відстані 25-50км від узбережжя материка.2бали 5). Це велетенський монумент, створений мікроскопічними морськими тваринами і скріплений морськими губками та водоростями. 1 бал VII раунд «Питання до вболівальників» (зароблені вболівальниками бали зараховуються до суми балів вказаної команди) 1. Чому на заході гірської системи Анд в Південній Америці формуються пустелі? 2. Що зумовило вихід рослин з води на суходіл? VIII раунд «Юні ботаніки» Команди отримують зображення квітки. Завдання6 необхідно підписати елементи квітки. Правильність виконаного завдання оцінюється в 5 балів IX раунд «Бліцопитування» Кожному учаснику команди по черзі задається запитання. Кожна правильна відповідь оцінюється в 0,5 балів. Вибір теми обирається методом жеребкування. Африка
Австралія
Вчитель. Просимо наших суддів оголосити результати нашої гри! (журі оголошує результати проведеної гри) Підсумок вчителя: Сьогодні ми з вами гарно попрацювали. Всі учасники команди-переможниці отримають по 10 балів (або з географії, або з біології – на вибір). Дякую за роботу! До побачення!!! Живий організм від неживого предмета різниться здатністю рухатися і розмножуватися Автотрофні організми самі утворюють необхідні для життя речовини, а гетеротрофні споживають готову їжу. Запилення завжди здійснюється раніше від запліднення. Кожна насінина завжди містить ендосперми. Водорості - найдавніша група рослин на Землі. Вищі спорові рослини – це група наземних рослин, які розмножуються статевим |
Урок брейн-ринг з української мови: Лексика і фразеологія в 10 класі”... Вище звання командирського складу військово-морських сил. (Адмірал) Винагорода, яку вручають переможцеві в конкурсі. (Приз) |
Тема: Урок Брейн-ринг Мета: Узагальнити знання учнів з лексикології, фразеології, орографії та знання українських казок, прислів’їв, загадок; виявити рівень... |
Навчально-виховний захід брейн-ринг “ Підліток і право ” Мета Мета: узагальнити та поглибити знання учнів з правознавства, розвивати навички роботи в групах; застосовувати набуті знання в конкретних... |
ПАРЛАМЕН Т Організовує та проводить ігри типу „Що? Де? Коли?”, „Брейн-ринг”, диспути на хвилюючі теми |
Брейн – ринг для учнів 10 – 11 класів Мета Мета: створити для учнів проблемну ситуацію, у якій дати їм можливість перевірити міцність знань з хімії, а також розширити науковий... |
Історичний брейн-ринг для учнів 7-9 класів Мета України та потяг до поглиблення своїх знань, сприяти вихованню свідомого ставлення до здобуття нових знань; виховувати повагу до... |
Уроків УРОК-ГРА «МАТЕМАТИЧНИЙ БРЕЙН-РИНГ» Мета: розвивати логічне мислення, спритність, кмітливість учнів, уміння не втрачати контролю в нестандартних ситуаціях; розвивати... |
БРЕЙН-РИНГ. 6 клас «З картою до зірок» Мета: формування інтересу учнів до географії та інших природничих наук; спонукати учнів до самостійного вивчення природних явищ і... |
Вчитель біології КЗОСШ №6 Усенко Ірина Сергіївна Брейн-ринг «Ми – проти паління» Мета: на основі даних про хімічний склад тютюнового диму, патологічних реакцій організму на нікотин розширити знання учнів про руйнівні... |
Бінарний англо-німецький брейн-ринг По-перше, чи корисна для нашого організму їжа швидкого приготування. По-друге, які переваги та недоліки має вона. Щоб більш детально... |