|
Скачати 126.38 Kb.
|
Історичний брейн-ринг для учнів 7-9 класів Мета: повторити, систематизувати, розширити та поглибити знання учнів з курсу всесвітньої історії та історії України; розширити їхній кругозір; сформувати навички самостійної роботи з додатковою літературою; розвивати в учнів уміння застосовувати свої знання та навички, яких вони набули на уроках з історії України та всесвітньої історії в процесі здійснення самопідготовки; сприяти розвитку в них логічного та абстрактного мислення, ерудиції, навичок розмірковування, а також уміння працювати в складі невеликої групи; виховати в учнів інтерес до історії України та потяг до поглиблення своїх знань, сприяти вихованню свідомого ставлення до здобуття нових знань; виховувати повагу до історії українського народу, до його культури та звичаїв. Підготовчий етап Для підготовки до брейн-рингу відводиться 7-10 днів. Саме стільки часу надається учасникам команд для повторення та поглиблення знань з теми. Брейн-ринг проводиться між двома командами по шість осіб у кожній: 2 учні з 7 класу, 2 учні з 8 класу, 2 учні з 9 класу. На підготовчому етапі створюється активна група учнів, так звана Рада справи, яку очолює викладач. До складу Ради за бажанням входять представники обох команд. За допомогою членів цієї Ради вирішуються основні організаційні проблеми та питання, пов’язані із забезпеченням брейн-рингу необхідним обладнанням, підготовкою сцени до гри. Обладнання Для проведення гри необхідне таке обладнання:
Хід гри І. Вступна частина: оголошення теми гри; представлення учасників змагання; презентація команд. ІІ. Організаційний момент: вітання ведучого з командами та глядачами; ознайомлення учасників гри, журі та уболівальників з правилами проведення змагання, представлення членів журі. ІІІ. Перший-третій тури змагання. ІV. Підбиття підсумків. Виконання по одному номеру художньої самодіяльності групами підтримки обох команд. V. Четвертий-шостий тури змагання. VІ. Оголошення журі загального підсумку змагання, нагородження учасників обох команд почесними грамотами та вручення команді-переможниці спеціального призу. Вступна частина Доброго дня всім! Сьогодні ми зібралися, щоб побачити цікаву боротьбу між двома командами і разом з ними поринути в захоплюючий світ минулого. Це не лише цікаво, але й корисно. Люди в сиву давнину знали про нерозривний зв'язок минулого, сьогодення й майбутнього. Все, що ми маємо зараз – наслідки минулих подій, а те що відбувається зараз неодмінно вплине на майбутнє. Незнання власної історії дуже дорого коштувало Україні, доказом є її трагічна історія ХХ століття. У поетичній формі це чудово передав Губерман. Где лгут и себе, и друг другу, И память не служит уму, История ходит по кругу Из крови и грязи – во тьму Але ми будемо оптимістично дивитися у майбутнє, бо на відміну від поколінь українців, що пішли в небуття, маємо можливість її знати. І зараз кращі із кращих, 7-9 кл. продемонструють нам це. Отже, представляю наших знавців-інтелектуалів. Нагадаю всім присутнім, що представники 7-х класів є спеціалістами з княжої доби (IX-XIV). Учні 8-хкласів є знавцями княжої і козацької доби ( IX-XVIII). Дев’яті класи – історія ХІХ ст. Привітаємо оплесками наших учасників: команду «А» - (7А, 8А, 9А) і команду «Б» (7Б, 8Б, 9Б). Організаційний момент Шановні учасники команд, я вітаю вас на цій сцені і бажаю перемоги. Однак хочу зазначити, що перемогу здобуде та з команд, яка проявить не лише інтелект, а й витримку, організованість, спритність. А тепер перш ніж почнемо гру я зупинюся на основних правилах нашого брейн-рингу. Правило 1. Брейн-ринг буде складатися з 6 турів. Перший тур – «Бліц-турнір», другий тур – «За роком рік», третій тур – «Щасливий випадок», четвертий тур – «Терміни», п’ятий тур – «Історичне джерело», шостий тур «Відеопитання». Правило 2. Перед кожним туром буде оголошено кількість балів і час виконання. Правило 3. Капітани команд мають вчасно сигналізувати про готовність дати відповідь. Викрики караються зняттям балів. Забезпечувати об’єктивність і справедливість сьогоднішньої гри буде компетентне журі (3-5 осіб із числа викладачів). Отже, почнемо гру. І тур. «Бліц-турнір» Правила: 1) Відповідати по черзі; 2) У кожної команди є 10 секундна на обговорення і відповідь; 3) Якщо команда не може відповісти хід переходить суперникам; 4) За кожну правильну відповідь – 1 бал.
ІІ тур «За роком рік» Правила: команди отримують 7 карток, на яких надруковані історичні події без дат. Необхідно розставити їх в хронологічній послідовності. Максимальна оцінка – 7 балів. 1) Розгром Хазарського каганату (968) 2) Введення християнства у Київській Русі (988) 3) Відкриття Америки (1492) 4) Початок Визвольної війни (1648) 5) Зруйнування Запорозької Січі (1775) 6) Повстання декабристів (1825) 7) Скасування кріпацтва на Західній Україні (1848) ІІІ тур «Щасливий випадок» Зараз у нас наступний конкурс на вміння орієнтуватися у світі дат, а також на швидкість реакції. Правила: ведучий буде зачитувати подію, ви маєте швидко відповісти в якому році вона сталася. Відповідь будете давати не хором, а за допомогою карток. Зверніть увагу, що кожна дата має свій порядковий номер. Та команда, яка першою піднімає картку з правильною відповіддю отримує бал. Пояснення: на дошці розміщене табло з датами. Кожна дата має свій порядковий номер. Після озвучення ведучим питання, команда має підняти картку з номером необхідної дати. ТАБЛО №1 «Княжа доба»
Історія України, княжа доба. 1) Рік введення християнства. 2) Поразка русичів в битві з монголо-татарами на р. Калці. 3) Рік утворення Київської Русі. 4) Битва між половцями і русичами на річці р. Альта. 5) «Правда Ярославичів». 6) Перша згадка назви Україна у Київському літописі. ТАБЛО №2 «Козацька доба»
Історія України, козацька доба. 1) Зруйнування фортеці Кодак. 2) Хотинська війна. 3) Перша згадка про козаків. 4) Зруйнування Кафи. 5) Рік появи Речі Посполитої. 6) Заснування Запорозької Січі на острові Мала Хортиця. ТАБЛО №3 «Всесвітня історія. Нова доба»
Всесвітня історія, нова доба. 1) Рік появи 95 тез Мартіна Лютера. 2) Початок першої навколосвітньої подорожі. 3) Рік, у якому Іспанія змушена була визнати незалежність Нідерландів. 4)Утворення урядом Речі Посполитої реєстрового козацького війська. 5) Припинення релігійних війн у Німеччині, утвердження принципу «Чия влада того і віра». 6) Варфоломіївська ніч у Франції. ТАБЛО №4 «ХІХ століття»
1) Рік утворення Харківського університету. 2) Повстання декабристів у Петербурзі. 3) Початок Великої Французької Революції. 4) Розгром Наполеона в Росії. 5) Вихід у світ першого українського альманаху – «Русалка Дністрова». 6) Утворення Головної Руської ради. ІV. Терміни. Командам необхідно дати пояснення з термінами, які витягнуть капітани. За кожну правильну відповідь 2 бали. Перелік термінів
V. «Історичне джерело» Капітани шляхом жеребкування витягають 4 історичних джерела. Завдання команди якомога швидше написати кому належать ці слова, або про кого сказані. За кожну правильну відповідь 2 бали.
VІ. Відеопитання. Зараз ви подивитесь фрагменти з п’яти фільмів. Ваша мета: 1) Написати, які історичні персонажі показані у фрагменті . 2) Про які історичні події йдеться? Максимальна оцінка – 10 балів. Учням демонструються відеофрагменти з таких фільмів: 1) «Легенда про княгиню Ольгу». 2) «Вогнем і мечем». 3) «Єлизавета». 4) «Лютер» 5) «1812» |
Брейн – ринг для учнів 10 – 11 класів Мета Мета: створити для учнів проблемну ситуацію, у якій дати їм можливість перевірити міцність знань з хімії, а також розширити науковий... |
Урок брейн-ринг з української мови: Лексика і фразеологія в 10 класі”... Вище звання командирського складу військово-морських сил. (Адмірал) Винагорода, яку вручають переможцеві в конкурсі. (Приз) |
БРЕЙН-РИНГ. 6 клас «З картою до зірок» Мета: формування інтересу учнів до географії та інших природничих наук; спонукати учнів до самостійного вивчення природних явищ і... |
Тема. Географічно-біологічний «Брейн-ринг» Мета Мета:- узагальнити знання і вміння учнів з попередньо вивчених тем з географії курсу «Загальна географія» та «Географія материків... |
Навчально-виховний захід брейн-ринг “ Підліток і право ” Мета Мета: узагальнити та поглибити знання учнів з правознавства, розвивати навички роботи в групах; застосовувати набуті знання в конкретних... |
Уроків УРОК-ГРА «МАТЕМАТИЧНИЙ БРЕЙН-РИНГ» Мета: розвивати логічне мислення, спритність, кмітливість учнів, уміння не втрачати контролю в нестандартних ситуаціях; розвивати... |
Тема: Урок Брейн-ринг Мета: Узагальнити знання учнів з лексикології, фразеології, орографії та знання українських казок, прислів’їв, загадок; виявити рівень... |
Вчитель біології КЗОСШ №6 Усенко Ірина Сергіївна Брейн-ринг «Ми – проти паління» Мета: на основі даних про хімічний склад тютюнового диму, патологічних реакцій організму на нікотин розширити знання учнів про руйнівні... |
ПАРЛАМЕН Т Організовує та проводить ігри типу „Що? Де? Коли?”, „Брейн-ринг”, диспути на хвилюючі теми |
Бінарний англо-німецький брейн-ринг По-перше, чи корисна для нашого організму їжа швидкого приготування. По-друге, які переваги та недоліки має вона. Щоб більш детально... |