|
Скачати 50.51 Kb.
|
Факультет прикладної математикиЧернівецький університет завжди славився високим рівнем математичної освіти і наукових досліджень. Відзначимо математиків зі світовим ім’ям, що працювали в Чернівецькому університеті: австрійські математики Леопольд Гегенбауер, Ганс Ган, румунські математики Сімеон Стоїлов, Мирон Нікулеску. Математичний факультет виділився із фізико-математичного факультету у 1968 році. У 40-80-х роках на математичному факультеті працювали професори Боголюбов М.М., Ейдельман С.Д., Фаге М.К., Рубаник В.П., Царков Є.Ф., Фодчук В.І., Нагнибіда М.І., Кириченко М.Ф. У 2004 році математичний факультет перейменовано на факультет прикладної математики, який на даний час складається з 6 кафедр:
чотирьох комп’ютерних класів і 3 лабораторій з інформаційних та комп’ютерних технологій, які обладнані сучасною технікою та програмним забезпеченням і мають доступ до мережі Internet; кабінету математики, де знаходиться понад 8000 книг і журналів. Професорсько-викладацький склад факультету на даний час нараховує 78 викладачів, серед яких 12 докторів наук (Бігун Я.Й., Городецький В.В., Ленюк М.П., Літовченко В.А., Матійчук М.І., Маслюченко В.К., Михайлюк В.В., Петришин Р.І., Пукальський І.Д., Попов М.М., Черевко І.М., Ясинський В.К.) та 53 кандидати наук. Колектив факультету має вагомі загальновизнані наукові досягнення у теорії рівнянь з частинними похідними, диференціальних, диференціально-функціональних рівнянь, теорії функцій та функціональному аналізі. На факультеті працює спеціалізована рада із захисту кандидатських дисертацій зі спеціальностей: математичний аналіз, диференціальні рівняння, математичне моделювання та обчислювальні методи. Факультет має міжнародні угоди про наукову співпрацю з Інститутом прикладної математики і комп’ютерних наук Технічного університету – Софія (Болгарія), відділом „Математичного моделювання економічних систем” обчислювального центру РАН (Росія), Центральним економіко-математичним інститутом РАН (Росія), факультетом математики університету імені Бен Гуріона в Негеві (Ізраїль). На базі факультету проведено понад п’ятнадцять міжнародних наукових конференцій з актуальних питань сучасної математики, що є прямим підтвердженням високого рівня математичної науки в Чернівецькому університеті. Факультет прикладної математики забезпечує підготовку фахівців з напрямів: „Математика”, „Прикладна математика”, „Інформатика” за освітньо-кваліфікаційними рівнями бакалавр, спеціаліст, магістр. У 2009 році здійснено ліцензування напряму „Системний аналіз” і з 2010-2011 навчального року розпочнеться підготовка фахівців з цього напряму. Денна форма навчанняПовний термін навчання:
Перелік сертифікатів УЦОЯО: українська мова та література, математика, фізика або іноземна мова або історія України (за вибором абітурієнта). Скорочений термін навчання:
Вступне випробування: фаховий іспит зі спеціальності. Заочна форма навчанняПовний термін навчання:
Перелік сертифікатів УЦОЯО: українська мова та література, математика, фізика або іноземна мова або історія України (за вибором абітурієнта). Скорочений термін навчання:
Вступне випробування: фаховий іспит зі спеціальності. Підготовка фахівців напряму „Математика” ведеться за спеціалізаціями: алгебра і геометрія, диференціальні рівняння, математичний аналіз, актуарна та фінансова математика. Випускники цього напряму можуть працювати викладачами математики та інформатики у середніх, середніх спеціальних і вищих навчальних закладах. Вони здатні виконувати професійні завдання науково-дослідницького та інноваційного характеру в галузі сучасної математичної науки, педагогіки та методики вищої освіти, а також займатися науково-педагогічною діяльністю у вищих навчальних закладах різного рівня акредитації. Випускники спеціалізації актуарна та фінансова математика можуть обіймати інженерно-технічні посади в закладах статистичної обробки даних та фінансових установах, у комерційних фірмах, які спеціалізуються на розробці й реалізації математичних алгоритмів та на супроводженні спеціалізованого програмного забезпечення. Випускники напряму „Прикладна математика” можуть працювати на посадах інженера-програміста, адміністратора локальних та корпоративних мереж, спеціаліста із проектування та підтримки мереж, викладача інформатики, а також науковими співробітниками та викладачами вузів. Основними напрямками підготовки фахівців цього напряму є: розробка і проектування сучасних інформаційних систем; об’єкто-зорієнтоване програмування, системне програмування, комп’ютерна графіка; інформаційна безпека і захист інформації в мережі Internet; розробка інформаційних ресурсів в середовищі Web за допомогою технологій HTML, Java, JavaScript, PHP, MySQL; середовища і мови програмування Delphi, C++ Builder, Java тощо; системи керування базами даних та візуальні технології розробки баз даних у мережах Internet, Intranet та Extranet; методи адміністрування серверів, розробка та підтримка інформаційного вузла Internet; операційні системи (Linux, Windows XP, Windows 7 та ін.). Випускники напряму „Інформатика” можуть працювати інженерами-програмістами, науковими співробітниками та викладачами вузів. Основні напрямки підготовки: сучасні інформаційні комп’ютерні технології, моделювання та прогнозування в екологічних, економічних і соціальних процесах, аналіз даних та інформації в комп’ютерних системах; розробка, проектування і впровадження сучасних мережевих технологій; операційні системи (Linux, Windows XP, Windows 7 та ін.); розробка прикладних програм ведення баз даних на платформі клієнт-сервер та систем автоматизованого управління підприємствами (1С); методи Internet-технологій; середовища і мови програмування Delphi, C, C++ Builder, Java, PHP, Ruby, JavaScript, С# тощо. Випускники напряму „Системний аналіз” можуть працювати в структурах адміністративного і фінансового керування, спеціальних службах, на великих промислових (державних і комерційних) підприємствах, у системах нагляду за екологічною безпекою, науково-дослідних інститутах та лабораторіях, у державній системі працевлаштування та перепідготовки кадрів. Вони спроможні системно підходити до розв’язання задач дослідження, аналізу, прогнозування, управління та проектування складних процесів у сучасних макроекономічних, технічних, технологічних, екологічних, фінансових системах; створювати комп’ютерні інформаційні технології з прогнозування і управління процесами фінансового ринку; проводити системний аналіз фізичних, технічних, економічних і фінансових систем та об’єктів, здійснювати їх дослідження та математичне моделювання. Попит на наших випускників зростає з кожним роком як в Україні, так і поза її межами (США, Канада, Німеччина, Австралія та ін.). Вони займають провідні посади у таких відомих фірмах як IBM, General Motors, Rolls Royce та Siemens, керують роботою інформаційно-технічних відділів банків, комерційних та державних установ України, відомі своїми науковими здобутками у світі науки.
http://www.chnu.cv.ua/index.php?page=ua/gradinf/geninf_col/11appmath |
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС з дисципліни “ СТАТИСТИКА” для студентів... Навчально-методичний комплекс з дисципліни “Cтатистика” для студентів 2 курсу заочної форми навчання (Укл ст викладач кафедри прикладної... |
Г Затверджую ... |
Г Затверджую ... |
В. О. Сухомлинського Інститут управління економіки і прикладної математики... Студенти, долаючи навчальний процес за спеціальністю „Економічна теорія та міжнародна економіка”, на підгрунті дисциплін фахового... |
Уроках математики Я пропоную деякі прийоми, які дають можливість вчителю математики сприяти формуванню даної компетентності засобами уроків математики,... |
ПРОГРАМ А вступного випробування з математики для абітурієнтів напрямів підготовки Програму вступного випробування з математики розроблено з урахуванням вимог чинної програми з математики для 5–11 класів, затвердженої... |
ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ для 10 11 класів загальноосвітніх навчальних... Програма призначена для організації навчання математики в класах з поглибленим вивченням математики. Вона розроблена на основі Державного... |
АЛГЕБРА І ПОЧАТКИ АНАЛІЗУ 10-й клас Користуючись історичними даними, доцільно показати, що практика є головним джерелом і рушійною силою розвитку математики; розповісти... |
Програма зовнішнього незалежного оцінювання з математики Мета зовнішнього... ... |
Розв’язання систем рівнянь графічним способом Одні з них розраховані на спеціалістів достатньо високої кваліфікації в області математики, інші – на учнів середніх учбових закладів... |