|
Скачати 101.38 Kb.
|
УРОК-УСМІШКА З МАТЕМАТИКИ (3 КЛАС) Тема. Ділення двоцифрового числа на двоцифрове. Ділення з остачею. Побудова геометричних фігур за заданими параметрами Мета: удосконалювати навички учнів у діленні двоцифрового числа на двоцифрове; вправляти у діленні з остачею; поглиблювати вміння учнів аналізувати задачі вивчених видів; формувати навички побудови геометричних фігур за заданими параметрами та знаходження периметру; Розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, математичне мовлення, комунікативну компетентність; виховувати любов до математики, позитивне ставлення до навчання, повагу одне до одного, працелюбність, взаєморозуміння. Обладнання: обчислювальні таблиці, картки для самостійної роботи; картки контролю; смайлики; таблиця «математичні дії»; мультимедійне обладнання; підручник «Математика» (автор Л.П.Кочина) Тип уроку: урок формування та вдосконалення умінь та навичок. Хід уроку І.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ. СТВОРЕННЯ ПОЗИТИВНОГО НАСТРОЮ НА УРОЦІ.
ІІ.МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
ІV. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
V. ФОРМУВАННЯ УМІНЬ ТА НАВИЧОК 1. Гра «Не розірви ланцюжок»
- Діти, ви допомогли Смайликові не розірвати ланцюжок і згадали ділення двоцифрового числа на одноцифрове і двоцифрове. Молодці! 2.Робота за підручником
3.Розв’язування прикладів на ділення з остачею.
29 : 14= 51 : 14= 69 : 14= Висновок : остача завжди менша від дільника.
4.Робота над задачею № 118
Привезли – 8 ящиків по 10 кг Продали – 54 кг Залишилося - ?
(80 – 54 =26кг)
5.Творча робота над задачею
___ х ___ + ___ (Після обіду привезли 54 кг огірків. Скільки всього огірків привезли?) 6. Робота з геометричним матеріалом
Завдання Побудуйте у зошитах прямокутник завдовжки 8 см, а завширшки – ½ довжини. Знайдіть периметр прямокутника.
( 8+8+4+4=24) Запишіть самостійно в зошитах вираз для знаходження периметра цього прямокутника. 7. Інструктаж щодо виконання домашнього завдання. - Діти, вдома ви виконаєте подібне завдання ( № 119, с.108) Запишіть, будь ласка, у щоденники. 8. Самостійна робота.
12 х 3 = 36 15 х 4 = 60 13 х 2 = 26 36 : 12 = 3 60 : 15 = 4 26 : 13 = 2 Взаємоперевірка Діти перевіряють одне одного в парах. Картка контролю
VІ. ОЦІНЮВАННЯ
VІІ. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ.
Незабаром продзвенить дзвінок – Підіб’ємо підсумок.
|
Урок математики. 2 клас Мета уроку. Скласти разом з дітьми таблицю множення числа 2, допомогти дітям вивчити її. Розвивати образне мислення, пам'ять, зв'язне... |
Урок з математики у 3 класі Обладнання: підручник (М. Богданович, «Математика»,3 клас), комп’ютер, мультимедійний проектор, таблиці, демонстраційний матеріал,... |
АЛГЕБРА І ПОЧАТКИ АНАЛІЗУ 10-й клас Користуючись історичними даними, доцільно показати, що практика є головним джерелом і рушійною силою розвитку математики; розповісти... |
Урок з математики в 2 клас і Тема «Застосування таблиці множення числа 4 для розв’язування задач. Складання простих і складених задач за малюнками» |
План-конспект уроку з математики для групи Е-11 Тема Тема: Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок учнів з математики за 5-9 клас |
Урок №9 Тема: Історичні пісні Обладнання: музичний інструмент, посібник-зошит 4 клас, фонохрестоматія 4 клас, ППЗ «Музичне мистецтво 4 клас», ноутбук, мультимедійний... |
Урок математики в 5 Пачкова Анастасія Олександрівна, учитель математики Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 |
«Про реорганізацію КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «НІКОПОЛЬСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК... МІСЬКОЇ РАДИ» в КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ЯСЛА-САДОК) №56 «УСМІШКА» та затвердження Статуту |
Урок-подорож. 6 клас «Лондон. Визначні місця.» Розробка уроку, 8 клас «Famous People of the World. William Shakespeare». Презентація |
Урок-подорож з української мови та математики Підготували вчителі української мови та літератури Т. А. Панченко та математики І. В. Каламбет Сєвєродонецької загальноосвітньої... |