|
Скачати 59.95 Kb.
|
Використання технологій «Ейдетики» на уроках математики в 1 класі Розробка вчителя початкових класів закладу «Загальноосвітня I-IIIст. школа №11 Вінницької міської ради» Гули Валентини Миколаївни. Тема: Число і цифра 1. До нас сьогодні на уроках математики завітав один із казкових героїв. Здогадайтесь, хто він? Тата Карло зробив його із поліна, А виховувала чемна Мальвіна. Так, це Буратіно. Він потрапив до нас невипадково. Буратіно буде головним героєм нашої математичної казки, яку ми сьогодні з вами почнемо складати. Називається наша казка «Як Буратіно до Математики в гості ходив». Казка Одного разу королева Математика запросила до себе в гості Буратіно. А щоб швидше він дістався до її замку, послала йому на допомогу своїх помічників – цифри. Тема: Число і цифра 2 Йде Буратіно до замку королеви Математики. І враз перед ним з’явилося глибоке озеро. Буратіно подумав, як же йому перебратися? Він взяв телефон і викликав таксі. Припливла із королівства Математики гусочка. Сів Буратіно на неї і переплив через глибоке озеро. Тема: Число і цифра 3 Йде Буратіно далі. Перед ним сипучі гарячі піски. Буратіно задумався, як же йому швидше їх пройти? Математика присилає йому чарівну тваринку із двома горбиками, схожу на верблюдка. Буратіно вибрався на тваринку і вони перебрались через пекучі піски. Тема: Число і цифра 4. Добирається Буратіно до Математики далі. Враз перед ним дрімучі ліси. Буратіно задумався, як же через них швидше пройти. Математика присилає йому гарного стільчика, щоб він своїм довгим носом не зачіплювався за дерева. Сідає Буратіно на стільчик і швидко проскакує на ньому через дрімучі ліси. Тема: Число і цифра 5. Втомився Буратіно, зголоднів. Думає, це б мені поїсти щось. Математика присилає йому скатертину-самобранку. На ній з’являються смачні фрукти. Смачно поласував Буратіно ними. Тема: Число і цифра 6. Поласувавши смачними фруктами, Буратіно захотілося пити. І тут з’являється чайничок. Буратіно напився смачного оздоровчого чаю і помандрував далі до замку королеви Математики. Тема: Число і цифра 7. Аж тут зірвався вітер, почав накрапати дощик. Буратінові не хотілося змокнути. Математика швиденько прислала йому райдужного прапорця. Він змахнув ним,дощик перестав. На небі з’явилося сім кольорів веселки. Буратіно любувався веселкою. Тема: Число і цифра 8. Аж враз, що за дивина? По небі сніговими літають та віниками сніжинки розмітають. Один із них приземлився. Буратіно на нього вмостився. Через гори високі вони перебрались, але до замку Математики не дістались. Тема: Число і цифра 9. Буратіно бачить, як по морських хвилях чайничок стрибає. Так підскакує, що перекручується. А перевернувшись перетворюється на гарного дельфіна. Він викликає у нас захоплення. Тема: Число і цифра 0. Буратіно винирнув із підводного царства Нептуна і по суші почав добиратися далі до замку Математики. Він дуже запізнювався. Математика прислала йому дивний вид транспорту: не то бублик, не то м’ячик, не то колесо. Буратіно швидко помчав на ньому до замку. Цей вид транспорту їхав так швидко, що Буратіно не встигав помічати по дорозі нічого. Тема: Додавання і віднімання 0. Втомився від швидкої їзди на бубликові Буратіно і попросив трохи перепочити. Буратіно задрімав. Бублик сидів поруч і побачив в кишені Буратіно чарівні палички, які дала йому золота рибка. Бублик подумав: «Зараз я цими паличками кого захочу збільшити, кого захочу зменшу». Взяв палички і почав бігати навколо Буратіно. Та нічого не відбувалось. Буратіно ні збільшувався, ні зменшувався. Оббігав бублик і навколо гусочки, і навколо верблюдка, і навколо стільчика, яблучка, прапорця, сніговичка, дельфіна. Чарівні палички не діяли ніяк. Не збільшували і не зменшували жодного із них. А сталося це через те, що бублик взяв палички без дозволу. Їх чарівна сила не діяла. Є число, що зветься 0. Знають його всюди! Відніми його, додай – що було, те й буде! Тема: Число 10 Буратіно прокинувся. Дивиться, що сонечко все нижче і нижче опускається. Він швиденько сів на свій дивний вид транспорту і відправився до замку Математики. Королева Математика вже чекала гостя біля воріт замку. Ось і прибув Буратіно. Математика зустріла запрошеного гостя смачним пирогом. Буратіно подякував і зайшов до замку. Тут він побачив усіх тих, хто допомагав йому у дорозі: гусочку (2), верблюдка (3), чарівного стільчика (4), рум’яне яблучко (5), чайничка (6), райдужного прапорця (7), сніговичка (8), дельфінчика (9), бублика (0). Всі вони разом святкували день народження Математики. Тема: Додавання і віднімання 3. Складання казки на додавання 3. «День народження верблюда» Сьогодні у верблюбика (3) день народження. Він прокинувся вранці і підійшов до дзеркала (0) подивитися на себе. Там верблюдик побачив самого себе (3), який він сьогодні гарний (0+3=3). Іменинник почав чекати гостей. Першим прийшов Буратіно (1), хотів привітати верблюдка (3) та не дістав до його вух. Тоді Буратіно став на стільчик (4) і привітав свого друга (1+3=4). Гусочка (2) подарувала верблюдку (3) чарівне яблучко (5), яке виконує різні бажання (2+3=5). Прийшов на день народження братик верблюдка (3) і вони разом пили чай (3+3=6). Враз іменинник згадав, що не всіх знайомих запросив. Сівши на стільчик (4) верблюдик (3) скакав по лісі, скликаючи райдужним прапорцем гостей (4+3=7). Верблюдик повернувся додому. Захотілося йому посмакувати яблучком (5). Верблюдик відкусив шматочок, але яблучко було дуже холодне і наш іменинник перетворився на сніговичка (8) (5+3=8). Гості поливали його теплим чаєм із чайничка (6), щоб він відтанув. Води було так багато, що верблюдик перетворився на рибку (6+3=9). Всім сподобалося на день народженні у верблюдика. Всі семеро (7) гостей сиділо і смакувало святковим тортом (7+3=10). |
Уроках математики Посібник містить методичні рекомендації щодо впровадження проектних технологій на уроках математики |
Уроках математики Я пропоную деякі прийоми, які дають можливість вчителю математики сприяти формуванню даної компетентності засобами уроків математики,... |
Уроках математики вчителі математики «Усі знання виростають з одного коріння — з навколишньої дійсності, а тому й повинні вивчатися у зв'язках» |
Уроках математики Робота містить теоретичні положення та рекомендації щодо використання таблиць та схем у процесі навчання молодших школярів математики.... |
Урок алгебри для 9 класу на тему «Відсотки» Електронний матеріал може бути використаний на уроках алгебри у 9 класі рівня стандарт, а також для 9 класу з поглибленим вивченням... |
На уроках української мови Посібник "Дидактичний матеріал з розвитку мовлення на уроках української мови у 4 класі" |
Уроках математики? Що саме розвивається на заняттях з математики?... Навіщо потрібно вивчати математику? Кожен відповідає по-своєму, всі вони праві, мотиви різні, цілі різні |
Конспект уроку з алгебри у 9 класі з поглибленим вивченням математики Обладнання: тестові завдання у програмі ТЕСТ,посібник Готуємось до ЗНО з математики, картки зворотнього зв`язку для перевірки знань... |
Календарно тематичне планування з математики у 6 класі за підручником... Календарно – тематичне планування з математики у 6 класі за підручником «Математика» Г. П. Бевз, В. Г. Бевз |
Урок математики в 1 класі. Урок-тренінг «Вправи на Застосування таблиць... Сєргєєва Валентина Олександрівна, вчитель вищої категорії,старший вчитель КНТМЛ №81. Збірка «Цікаво в 1 класі.» |