|
Скачати 38.06 Kb.
|
Навчально-виховний комплекс Асканія-Нова Урок- гра за темою « Вектори на площині» Учитель математики : Травіна І.М. 2012 Тип уроку: застосування знань і вмінь Мета уроку : Навчальна :
Розвивальна:
Виховна:
Обладнання : ноутбук, проектор, презентація, таблички з емблемами команд, картки із завданнями, кольорова крейда. Хід уроку 1.Організаційний момент ( привітання, розподіл класу на групи) 2. Епіграф : Сили розуму надають вправи, а не спокій. Пап Олександрійський – давньогрецький математик другої половини III століття . Нажаль не збереглося зображення цього математика. На слайді ви бачите переклад його праць. На обкладинці стоїть дата виходу книги. Чи можете ви вирахувати цю дату ? 3. Прикладна направленість уроку. ( слайд - 4). Група, яка дає відповідь на питання отримує право вибрати собі назву. 4. Завдання групам. «Знайди пару » 5) У колінеарних векторів ж) координати рівні 6) У одиничних векторів з) координати пропорційні 7) У рівних векторів к) модулі дорівнюють одиниці 8) У нульових векторів л ) скалярний добуток дорівнює нулю 9) У перпендикулярних векторів м) модулі дорівнюють нулю Відповідь :
За правильне виконання завдання групи отримують 10 балів. 5. « Будуємо бліндаж » Учні отримують завдання трьох рівнів складності. За правильний розв’язок завдання першого рівня група отримує можливість у бліндаж додати одну цеглинку, за завдання другого рівня – дві цеглинки, за завдання третього рівня – три цеглинки. ( додаток 1). На виконання завдань відводиться 5-7 хв. Після закінчення часу над побудованими спорудами встановлюються прапори бойових груп. Кожна правильна відповідь фіксується вчителем у таблиці особистих оцінок (додаток 3) . 6. Фізкультхвилинка. 7. Операція « Взяти язика». Кожна група обирає собі учня із команди суперника та намагається взяти його в полон. Для цього група задає одне питання обраному учневі. Якщо він не зміг відповісти на питання - група вважає його своїм полоненим та забирає його до свого бліндажу. В цьому випадку команда отримує два бали. 8. Початок операції «Векторна битва». Команди отримують набір диференційованих завдань. Вирішивши завдання група говорить відповідь та команду суперника. В разі правильної відповіді група отримує можливість « знищити» відповідну кількість цеглинок бліндажу суперника. Кожна правильна відповідь фіксується вчителем у таблиці особистих оцінок. На операцію « Векторна битва» відводиться 10 хвилин. Перемагає бойова група, в якої найбільш вцілів бліндаж. Прапори інших груп знімаються та віддаються переможцю. ( додаток 2) 9. Підсумок уроку. Вчитель оголошує переможця та оцінки учнів за урок, коментуючи їх. Рефлексія. Учні дають відповідь на питання : «Ким з відомих людей ти відчував себе сьогодні ?» , « Чи сподобався Вам урок ?», « Що саме сподобалося на уроці ?», « Що Вам вдалося зробити найкраще ?», « Чи отримали Ви задоволення, чи відчували позитивний настрій ?» 10. Домашнє завдання. Повторити розділ 4, стор. 180 Варіант 1. (підручник Апостолова Г.В. «Геометрія-9») |
НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС АСКАНІЯ-НОВА Мета: виявити знання учнів з положень кримінального права, сприяти поновленню у пам‘яті учнів вивченого матеріалу, виявляти вміння... |
Миролюбівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний... КЗО Миролюбівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІступенів – дошкільний навчальний заклад» |
Шепетівський навчально-виховний комплекс №1 у складі: «Загальноосвітня... Шепетівський навчально-виховний комплекс №1 у складі: «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів та ліцей» Хмельницької області |
Шепетівський навчально-виховний комплекс №1 Хмельницької області... ... |
Тематична контрольна робота №4 по темі: «Вектори на площині» У завданнях 1-6 виберіть одну правильну відповідь і позначте її в бланку відповідей |
ПЛАН НАВЧАЛЬНОЇ РОБОТИ Моніторингові спостереження за журавлями на базі Біосферного заповідника "Асканія Нова" ім. Ф. Е. Фальц-Фейна |
УРОК У «ДІЛОВА ГРА» Мета ділової гри поглибити та розширити діапазон знань учнів, формувати діловий стиль спілкування у практично-професійній діяльності.... |
Навчально виховний комплекс "Дзвіночок" Розвиток та навчання дітей рідної мови Учасники педагогічного експерименту : педагоги Щербік О. И., Марцинюк Л. М., Супрунович І. К., Мартинюк Р. В., Війтік Н. М., Клецельман... |
Лежинський навчально-виховний комплекс Обладнання: виставка літературних творів та поетів: І. Котляревський, Г. Квітка-Основ’яненко, П. Гулак-Артемовський, Є. Гребінка,... |
Назва навчального закладу Боярський навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Лисянської районної ради... |