Навчально-виховний комплекс Асканія-Нова Урок- гра за темою «Вектори на площині»


Скачати 38.06 Kb.
НазваНавчально-виховний комплекс Асканія-Нова Урок- гра за темою «Вектори на площині»
Дата22.12.2013
Розмір38.06 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Математика > Урок
Навчально-виховний комплекс

Асканія-Нова



Урок- гра за темою
« Вектори на площині»
Учитель математики :

Травіна І.М.

2012

Тип уроку: застосування знань і вмінь
Мета уроку :

Навчальна :

  • в ігровій формі удосконалити вміння розв’язувати задачі на дії з векторами, що задані координатами із залученням максимального числа завдань різного рівня складності.

  • активізувати розумову діяльність учнів за допомогою участі кожного з них в грі.

Розвивальна:

  • Розвиток уваги, підвищення здібності до зосередження, креативних здібностей;

  • Розвиток в учнів самостійності в знаходженні правильного вибору.

  • Розвиток математичного мислення, винахідливості, кмітливості, пам'яті.

  • Розширення кругозору.

Виховна:

  • Сприяти формуванню світоглядних понять;

  • Виховання шанобливого відношення один до одного і уміння колективне працювати.

  • Формування в учнів пізнавального інтересу до математики.


Обладнання : ноутбук, проектор, презентація, таблички з емблемами команд, картки із завданнями, кольорова крейда.
Хід уроку
1.Організаційний момент ( привітання, розподіл класу на групи)

2. Епіграф : Сили розуму надають вправи, а не спокій. Пап Олександрійський – давньогрецький математик другої половини III століття .

Нажаль не збереглося зображення цього математика. На слайді ви бачите переклад його праць. На обкладинці стоїть дата виходу книги. Чи можете ви вирахувати цю дату ?
3. Прикладна направленість уроку. ( слайд - 4). Група, яка дає відповідь на питання отримує право вибрати собі назву.

4. Завдання групам. «Знайди пару »



5) У колінеарних векторів ж) координати рівні

6) У одиничних векторів з) координати пропорційні

7) У рівних векторів к) модулі дорівнюють одиниці

8) У нульових векторів л ) скалярний добуток дорівнює нулю

9) У перпендикулярних векторів м) модулі дорівнюють нулю

Відповідь :

№ завдання

Відповідь

1

Д

2

А, Г

3

Б

4

В

5

З

6

К

7

Ж

8

М

9

Л

За правильне виконання завдання групи отримують 10 балів.
5. « Будуємо бліндаж »

Учні отримують завдання трьох рівнів складності. За правильний розв’язок завдання першого рівня група отримує можливість у бліндаж додати одну цеглинку, за завдання другого рівня – дві цеглинки, за завдання третього рівня – три цеглинки. ( додаток 1). На виконання завдань відводиться 5-7 хв. Після закінчення часу над побудованими спорудами встановлюються прапори бойових груп. Кожна правильна відповідь фіксується вчителем у таблиці особистих оцінок (додаток 3) .
6. Фізкультхвилинка.
7. Операція « Взяти язика». Кожна група обирає собі учня із команди суперника та намагається взяти його в полон. Для цього група задає одне питання обраному учневі. Якщо він не зміг відповісти на питання - група вважає його своїм полоненим та забирає його до свого бліндажу. В цьому випадку команда отримує два бали.
8. Початок операції «Векторна битва».

Команди отримують набір диференційованих завдань. Вирішивши завдання група говорить відповідь та команду суперника. В разі правильної відповіді група отримує можливість « знищити» відповідну кількість цеглинок бліндажу суперника. Кожна правильна відповідь фіксується вчителем у таблиці особистих оцінок.

На операцію « Векторна битва» відводиться 10 хвилин. Перемагає бойова група, в якої найбільш вцілів бліндаж. Прапори інших груп знімаються та віддаються переможцю. ( додаток 2)
9. Підсумок уроку. Вчитель оголошує переможця та оцінки учнів за урок, коментуючи їх.

Рефлексія. Учні дають відповідь на питання : «Ким з відомих людей ти відчував себе сьогодні ?» , « Чи сподобався Вам урок ?», « Що саме сподобалося на уроці ?», « Що Вам вдалося зробити найкраще ?», « Чи отримали Ви задоволення, чи відчували позитивний настрій ?»
10. Домашнє завдання. Повторити розділ 4, стор. 180 Варіант 1.

(підручник Апостолова Г.В. «Геометрія-9»)

Схожі:

НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС АСКАНІЯ-НОВА
Мета: виявити знання учнів з положень кримінального права, сприяти поновленню у пам‘яті учнів вивченого матеріалу, виявляти вміння...
Миролюбівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний...
КЗО Миролюбівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІступенів – дошкільний навчальний заклад»
Шепетівський навчально-виховний комплекс №1 у складі: «Загальноосвітня...
Шепетівський навчально-виховний комплекс №1 у складі: «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів та ліцей» Хмельницької області
Шепетівський навчально-виховний комплекс №1 Хмельницької області...
...
Тематична контрольна робота №4 по темі: «Вектори на площині»
У завданнях 1-6 виберіть одну правильну відповідь і позначте її в бланку відповідей
ПЛАН НАВЧАЛЬНОЇ РОБОТИ
Моніторингові спостереження за журавлями на базі Біосферного заповідника "Асканія Нова" ім. Ф. Е. Фальц-Фейна
УРОК У «ДІЛОВА ГРА»
Мета ділової гри поглибити та розширити діапазон знань учнів, формувати діловий стиль спілкування у практично-професійній діяльності....
Навчально виховний комплекс "Дзвіночок" Розвиток та навчання дітей рідної мови
Учасники педагогічного експерименту : педагоги Щербік О. И., Марцинюк Л. М., Супрунович І. К., Мартинюк Р. В., Війтік Н. М., Клецельман...
Лежинський навчально-виховний комплекс
Обладнання: виставка літературних творів та поетів: І. Котляревський, Г. Квітка-Основ’яненко, П. Гулак-Артемовський, Є. Гребінка,...
Назва навчального закладу
Боярський навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Лисянської районної ради...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка