|
Скачати 43.49 Kb.
|
Тема 2. Трикутники УРОК № 23 Тема. Рівні трикутники Мета: домогтися засвоєння учнями означення рівних трикутників, спираючись на сформоване уявлення про рівні фігури; сформувати вміння учнів записувати рівності для відповідних елементів рівних трикутників, а також за деякими відомими елементами рівних трикутників знаходити рівні відповідні елементи рівних трикутників. Тип уроку: засвоєння знань, вироблення вмінь. Обладнання: креслярське приладдя, таблиця № 12 «Рівні трикутники». Хід уроку І. Організаційний етап ІІ. Перевірка домашнього завдання На цьому етапі уроку перевіряємо засвоєння учнями термінології, вивченої на попередньому уроці, а саме — засвоєння змісту понять рівні фігури, властивості рівних фігур (рівних відрізків, рівних кутів); також перевіряємо засвоєння учнями термінології, пов'язаної з поняттям трикутника (означення трикутника, його елементи). Тут доречними можуть бути бесіда, або проведення міні-вікторини, або проведення ігри (гра «Вірю — не вірю»). III. Мотивація навчальної діяльності учнів Оскільки вимірювання трикутників (як це було з кутами і відрізками) виконати неможливо, то цілком природно буде даний урок присвятити вивченню питання про спосіб визначення рівних трикутників (без їх накладання). IV. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів Усні вправи
а) трійки його елементів; б) кути, прилеглі до сторони NK; в) сторону, що лежить проти кута М. Як виразити периметр цього трикутника?
V. Засвоєння нових знань План вивчення матеріалу
Методичний коментар Суттєва відмінність даного посібника від традиційних підручників геометрії полягає в тому, що автори свідомо не акцентують увагу учнів на традиційному означенні рівних трикутників (яке все ж таки формулюється у §10). Але автор вважає доцільним, спираючись на загальне означення рівних фігур як таких, що пристають при переміщенні, сформулювати «додаток» до означення рівних трикутників (у змісті якого виражається властивість рівних трикутників) у формі твердження «відповідні елементи рівних трикутників рівні». При цьому як завжди велику увагу слід приділити тлумаченню поняття «відповідні елементи», яке після опрацьовується на прикладах. Також важливим моментом у вихованні математичної культури є питання про спосіб позначення відповідних рівних елементів трикутників (на рисунку). Підсумком роботи учнів з новим матеріалом може бути складання таблиці № 12 «Рівні трикутники». Таблиця № 12 Рівні трикутники
VI. Первинне усвідомлення матеріалу Усні вправи
МС = ...; BD = ...; AC = ...; MCA = ...; BOF = ...; CMA = ....
Рис. 64 Письмові вправи
а) трикутник ABC дорівнює трикутнику ВАС; б) трикутник ABC дорівнює трикутнику CAB?
VII. Підсумки уроку Завдання класу Використавши шаблон трикутника, побудуйте два рівні трикутники так, щоб жодна сторона в них не була спільною. Позначте вершини отриманих трикутників так, щоб утворилася рівність — трикутник АВМ дорівнює трикутнику NDE. Перевірте свій рисунок. Чи є слушною ця рівність? VIII. Домашнє завдання
Бабенко С. П. Геометрія. 7 клас: Розробки уроків Урок № 23 |
Тема: Вираження тригонометричних функцій ... |
Урок №4 Підтема: Здоровий спосіб життя Мета: Формувати вміння монологічного мовлення на рівні мікровисловлювання з опорою на таблиці |
Урок №1 Тема. Дільники натурального числа. Прості і складені числа Оскільки теми «Ділення натуральних чисел» і «Ділення десяткових дробів» була опрацьована учнями в 5 класі на достатньому рівні,... |
Урок №16 Тема. Теорема Фалеса Фалеса та способу її доведення; формувати вміння відтворювати формулювання теореми Фалеса; застосовувати її для розв'язування задач... |
Тема: "Вступ" Явище кругообігу речовин і енергії, що відбувається за участю живихорганізмів, вивчають на рівні: |
Розділ Вступ до курсу «Міжнародне оподаткування» відмиванням "брудних"... Значна увага звернена, в даному аспекті, на практичні заходи, які здійснюються в міжнародному вимірі, на регіональному рівні і на... |
IV. КОНФЛІКТИ Урок 7 Б59 Усі уроки до курсу «Людина і світ». 11 клас. Стандартний, академічний та профільний рівні. — X. Вид група «Основа», 2011. — 301... |
Урок №54 Тема Тема. Підсумковий урок з теми «Квадратні рівняння. Формула коренів квадратного рівняння. Теорема Вієта» |
Обсяг та розподілення інвестицій як основа економічного розвитку країни Анотація Для практичного застосування запропонована модель сприяє підвищити рентабельність інвестицій при високому рівні інфляції від 1% до... |
1. ПОНЯТТЯ І МЕТОДИ ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЕРЖАВИ Централізовані – формуються на рівні держави забезпечують виконання її завдань(держ бюджет, місц бюджет,пенсійні фонди); Децентралізовані... |