Золотий переріз. Міфи. Реальність


Скачати 65.09 Kb.
НазваЗолотий переріз. Міфи. Реальність
Дата10.11.2013
Розмір65.09 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Математика > Документи
Золотий переріз. Міфи. Реальність.

Актуальність.

Тип проекту:

  • За метою та характером проективної діяльності –
    дослідницько– пошуковий;

  • За змістом –
    міжпредметний ;

  • За характером контактів –
    внутрішній (учасники – учні 9-В класу);

  • За кількістю учасників –
    груповий;

  • За терміном виконання –
    довгостроковий (3 тижні);

  • Вік учасників проекту –
    14 – 15 років.

Завдання проекту:

  • Ознайомити учнів з поняттям «золотий переріз»

  • Показати практичне застосування цього явища;

  • Привчати застосовувати здобуті знання в нестандартних умовах;

  • Розвивати вміння аналізувати, робити висновки;

  • Формувати навички роботі у групі;

  • Формувати вміння використовувати додаткову літературу, Інтернет - джерела інформації;

  • Формувати навички проектної діяльності;

  • Виховувати відповідальність, самостійність;

  • Зацікавити учнів математикою;



Проектні Групи

Вид діяльності

Математики теоретики

Підготувати матеріал з питань:
– “золотий переріз”– поділ відрізка;
– “золотий прямокутник”;
– “золотий трикутник”;
– пентаграма;
– спіраль Архімеда;

Математики- практики

– розв’язання базових задач (часткової і загальної) про поділ відрізку в “золотому” відношенні;
– практичне ділення відрізка в відношенні фи(за допомогою циркуля і лінійки);

Історики

Дослідити:
– хто з відомих учених займався вивченням “золотого перерізу”;
– хто ввів поняття “золотий переріз”;
– коли і де люди вперше звернули увагу на відношенняфи ;

Біологи

Навести приклади “золотого перерізу” в живій природі:
– анатомія людини;
– рослинний і тваринний світ;

Мистецтво-знавці

– Підготувати повідомлення з тем:
– Шедеври архітектури – приклад використання “золотого перерізу”;
–“золотий переріз” в найкращих зразках живопису і скульптури;

– і музика підвладна математиці;

Соціологи


Провести соціологічне опитування населення, опрацювати відповіді на питання :
– Що ви знаєте про “золотий переріз”?
– Як ви вражаєте, чи має “золотий переріз” практичне застосування?
– Хто з відомих учених займався розробкою і вивченням “золотого перерізу”?








Проектувальники, будівельники, архітектори

– підготувати виставку макетів “Золотий переріз” в архітектурі;
– розробити проект “Золотий переріз” в класі, вдома, на вулиці;

Поети, прозаїки

– підготувати запитання для вікторини “Золотий переріз” навколо нас;
– знайти або скласти вірші про “золотий переріз”;

Фотографи

– виконати фотозвіт “Ми це зробили!” про роботу кожної з груп;

iT- технологи

– підготувати комп’ютерну презентацію проекту
“Золотий переріз”. Міфи. Реальність. Актуальність.







Інформаційний проект «Золотий переріз. Міфи. Реальність. Актуальність»

І. Мотивація проектної діяльності учнів. Вступне слово і презентація учителя

Слайд 1

Чи цікавить слово особисто тебе :

  • Що таке «золотий переріз»?

  • Де зустрічається це цікаве співвідношення?

  • Як давно люди знають і використовують «золотий переріз»?

  • Хто з великих досліджував це явище?

  • Де ти особисто зустрічаєш «золотий переріз»?

  • Що пов’язує «золотий переріз» і премію «Оскар»?

  • Усіх тих, хто на ці питання відповів «Так», я запрошую взяти участь у проекті. Приєднуйтесь!



Я пропоную вам самим знати відповіді на ці та інші питання. Працюючи над цим проектом, ви дізнаєтесь про те, що таке «золотий переріз», про цікаву історію вивчення цього відомого явища, про те, де можна його зустріти в мистецтві, живій природі і в вашому портфелі.

Працювати над проектом ви будете в команді, кожен з вас буде мати свої обов`язки. Тому об`єднайтесь в команди і працюйте над цікавою для вас проблемою.

Слайд 2

Визнач, яка проблема тебе цікавить найбільше:

  • Математичний зміст поняття «золотий переріз»

  • Розв’язання практичних задач

  • Історія вивчення поняття «золотий переріз»

  • «Золотий переріз» в живій природі

  • «Золотий переріз» в мистецтві

  • Узагальнення і обробка результатів дослідницької роботи

Слайд 3

У процесі роботи над проектом ти навчився: працювати з різними джерелами інформації, оформлювати дослідження, створювати презентацію.

Робота над проектом – це:

  • Навчання;

  • Дослідження;

  • Узагальнення;

  • Спілкування;

  • Сперечання;

  • Узгодження

Робота над проектом – це цікаво!

По закінченню роботи над проектом відбудеться учнівська конференція, на якій кожна команда буде презентувати результати своєї роботи, тобто захищатиме свій проект. Робити це ми будемо у вигляді комп’ютерної презентації. Поміркуйте, кого можуть зацікавити результати ваших досліджень (батьків, учителів, учнів паралельних або молодших класів тощо)

Слайд 4

Повір у себе та свої сили – і в тебе все вийде ! Захист проектів відбудеться 22 листопада. Бажаю успіхів!

ІІ. Опис проекту

Анотація

Це міжпредметний проект, який об’єднує математику, історію, біологію, інформатику. У ході своєї діяльності учні повинні ознайомитися з поняттям «золотий переріз», його історією, переконатися, що з застосуванням і наявністю «золотого перерізу» ми зустрічаємось повсякденно.

Навчальні цілі і прогнозовані результати.

У процесі роботи над проектом учні ознайомлюються з поняттям «золотий переріз». Вчаться планувати свою діяльність, працювати в колективі, захищати свій проект, критично мислити, розмірковувати, робити висновки, приймати самостійні та аргументовані рішення, виконувати різні соціальні ролі, співпрацювати в команді, покладатися один на одного.

Термін, необхідний для реалізації навчального проекту - 3 тижні.

Етапи проекту і діяльність його учасників

Назва етапу

Діяльність учителя та учнів

Підготовчий

Презентація вчителя та мотиваційна діяльність учнів.

Усвідомлення учнями важливості даного проекту. Обговорення головних питань проекту.

Планування

Об'єднання дітей у групи за інтересами. Ознайомлення з різними джерелами інформації, розподіл обов’язків між членами групи, складання плану роботи для кожної групи окремо.

Дослідницький

Виконання запланованих кроків та їх корегування учителем. Збирання інформації та аналіз даних, пошук відповідей на запитання. Визначення головного серед зібраної інформації, підготовка презентації.

Презентаційний

Учнівська конференція.

Оцінювально-

рефлексивний

На цьому етапі відбувається самооцінювання, колективне оцінювання результатів проекту.

ІІІ. Учнівська конференція.

Захист проектів.

IV. Підбиття підсумків роботи над проектом.

  1. Фронтальна бесіда, в ході якої вчитель з’ясовує, які враження отримали учні від роботи над проектом; чи важливою, на думку учнів, є тема, над якою вони працювали; чи має практичне застосування знання, які вони здобули під час роботи над проектом, якщо так, то яке саме.

  2. Оцінювання роботи учнів.

Схожі:

Урок: Переяславська рада 1654 р міфи і реальність
Мета: з’ясувати передумови та основні положення україно російського договору 1654 р
Холод Борис Іванович – ректор
«Реформи в Україні: міфи і реальність», «Соціально-економічна система як простір управлінського саморозвитку», «Системний аналіз...
Уроку
Мета уроку: формування понять переріз, діагональний переріз призми, а також умінь будувати перерізи призм
«Сигарети, алкоголь, наркотики міфи і реальність» Мета
Мета: дати уявлення про причини і наслідки куріння, алкоголізму і наркозалежності; сформувати у підлітків негативне ставлення до...
Тема уроку. Перерізи конуса площинами. Зрізаний конус. Мета уроку
Мета уроку: розглянути основні види перерізів конуса — переріз, перпендикулярний до осі; переріз, що проходить через дві твірні;...
Тема уроку. Поняття про тіла і поверхні обертання. Циліндр. Осьовий переріз циліндра. Мета уроку
Мета уроку: формування понять циліндр, основи і твірні циліндра; радіус, висота та вісь циліндра; осьовий переріз циліндра; вивчення...
Тема уроку. Конус. Осьовий переріз конуса. Мета уроку
Мета уроку: формування понять конус, основа конуса, вершина конуса, твірна конуса, висота конуса, прямий конус, вісь конуса, осьовий...
22. 10. 2010 р в Одесі, в рамках Міжнародного фестивалю засобів масової...
Одесі, в рамках Міжнародного фестивалю засобів масової інформації «Золотий перетин», відбулась презентація психосоціального проекту:...
Тема уроку
Гендер: минуле і сучасне, міф і реальність через призму образів п’єси І. Котляревського «Наталка Полтавка»
Тема. На землях стародавньої Еллади
Обладнання. Мольберт, ілюстрації, підручники, книги «Міфи древньої Греції», малюнки, ілюстрації, мультимедійний проект
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка