|
Скачати 65.09 Kb.
|
Золотий переріз. Міфи. Реальність. Актуальність. Тип проекту:
Завдання проекту:
Інформаційний проект «Золотий переріз. Міфи. Реальність. Актуальність» І. Мотивація проектної діяльності учнів. Вступне слово і презентація учителя Слайд 1
Я пропоную вам самим знати відповіді на ці та інші питання. Працюючи над цим проектом, ви дізнаєтесь про те, що таке «золотий переріз», про цікаву історію вивчення цього відомого явища, про те, де можна його зустріти в мистецтві, живій природі і в вашому портфелі. Працювати над проектом ви будете в команді, кожен з вас буде мати свої обов`язки. Тому об`єднайтесь в команди і працюйте над цікавою для вас проблемою. Слайд 2
Слайд 3
По закінченню роботи над проектом відбудеться учнівська конференція, на якій кожна команда буде презентувати результати своєї роботи, тобто захищатиме свій проект. Робити це ми будемо у вигляді комп’ютерної презентації. Поміркуйте, кого можуть зацікавити результати ваших досліджень (батьків, учителів, учнів паралельних або молодших класів тощо) Слайд 4
ІІ. Опис проекту Анотація Це міжпредметний проект, який об’єднує математику, історію, біологію, інформатику. У ході своєї діяльності учні повинні ознайомитися з поняттям «золотий переріз», його історією, переконатися, що з застосуванням і наявністю «золотого перерізу» ми зустрічаємось повсякденно. Навчальні цілі і прогнозовані результати. У процесі роботи над проектом учні ознайомлюються з поняттям «золотий переріз». Вчаться планувати свою діяльність, працювати в колективі, захищати свій проект, критично мислити, розмірковувати, робити висновки, приймати самостійні та аргументовані рішення, виконувати різні соціальні ролі, співпрацювати в команді, покладатися один на одного. Термін, необхідний для реалізації навчального проекту - 3 тижні. Етапи проекту і діяльність його учасників
ІІІ. Учнівська конференція. Захист проектів. IV. Підбиття підсумків роботи над проектом.
|
Урок: Переяславська рада 1654 р міфи і реальність Мета: з’ясувати передумови та основні положення україно російського договору 1654 р |
Холод Борис Іванович – ректор «Реформи в Україні: міфи і реальність», «Соціально-економічна система як простір управлінського саморозвитку», «Системний аналіз... |
Уроку Мета уроку: формування понять переріз, діагональний переріз призми, а також умінь будувати перерізи призм |
«Сигарети, алкоголь, наркотики міфи і реальність» Мета Мета: дати уявлення про причини і наслідки куріння, алкоголізму і наркозалежності; сформувати у підлітків негативне ставлення до... |
Тема уроку. Перерізи конуса площинами. Зрізаний конус. Мета уроку Мета уроку: розглянути основні види перерізів конуса — переріз, перпендикулярний до осі; переріз, що проходить через дві твірні;... |
Тема уроку. Поняття про тіла і поверхні обертання. Циліндр. Осьовий переріз циліндра. Мета уроку Мета уроку: формування понять циліндр, основи і твірні циліндра; радіус, висота та вісь циліндра; осьовий переріз циліндра; вивчення... |
Тема уроку. Конус. Осьовий переріз конуса. Мета уроку Мета уроку: формування понять конус, основа конуса, вершина конуса, твірна конуса, висота конуса, прямий конус, вісь конуса, осьовий... |
22. 10. 2010 р в Одесі, в рамках Міжнародного фестивалю засобів масової... Одесі, в рамках Міжнародного фестивалю засобів масової інформації «Золотий перетин», відбулась презентація психосоціального проекту:... |
Тема уроку Гендер: минуле і сучасне, міф і реальність через призму образів п’єси І. Котляревського «Наталка Полтавка» |
Тема. На землях стародавньої Еллади Обладнання. Мольберт, ілюстрації, підручники, книги «Міфи древньої Греції», малюнки, ілюстрації, мультимедійний проект |