Ми раді вітати всіх хто зібрався в цій залі. Вітаємо всіх, хто любить математику, хто вчить математиці, хто займається і захоплюється математикою


Скачати 84.72 Kb.
НазваМи раді вітати всіх хто зібрався в цій залі. Вітаємо всіх, хто любить математику, хто вчить математиці, хто займається і захоплюється математикою
Дата26.10.2013
Розмір84.72 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Математика > Документи
Ми раді вітати всіх хто зібрався в цій залі. Вітаємо всіх, хто любить математику, хто вчить математиці, хто займається і захоплюється математикою.

1 учень: (вбігаючи ) Друзі, я чув, що в школі буде тиждень математики!!!

Увляєте, весь тиждень суцільна математика!

2 учень: (з місця) Та не може такого бути! Неможна ж так знущатися над дітьми!

3 учень: У мене для вас - ось така новина! Всїх вчителів направили на семінар, залишилися тільки математики. І у нас сьогодні - 6 уроків математики!

1 учень: Ну, що я говорив!

Ведучий: Добрий день. Діти, гості. Сьогодні ми з вами проведемо незвичайний урок математики. Ви подивитеся на звичні речі іншими очима. Я запрошую вас всіх відвідати кафе «Математична країна»

Ми обіцяємо приємне проведення часу . Ви будете в захваті від наших ексклюзивних страв.

ПРИЄНОГО ВСІМ СМАКУ! (Офіціанти ставлять на столи команд таблички з написами “Приємного смаку!”).

В нашому раціоні ви зможете знайти низькокалорійні страви, гарячі та холодні закуски, напої та десерти.

Дозвольте, любідрузі, взнати, що ви за гості, як зветеся, на на якій мові спілкуєтеся і взагалі, як платити збираєтеся?

2. Привітання команд

Команди представляють – назву команди, девіз, привітання.

Далі йде заказ страв із представленного меню.

Меню:

Салат:

Фірмовий «Математична розминка».

Математичний єралаш.

Перші страви :

Юшка з літературою по-ковалевські

Суп « від нашого столу – до вашого» з приказок та прислівїв, літературних творів…

Борщ з цікавинками про вчених математиків

Другі страви:

РАГУ “Із логічних завдань з гострими приправами із уваги і мислення ”

Гарнір середньоарифметичний (концертний)

Десерт:

Морозиво із взбитими тестами з начинкою із геометричних фігур

Нагородження.

Офіціант.

1. Фірмовий салат “Математична розминка ” під соусом із питань .( За рахунок закладу):

“Математичний салат , що містить обганялки, навіяний

непоборним бажанням вчитися, вчитися і ще раз вчитися…”

Питання для І команди;

Як називаєтся результат додавання? (Сума)

  • Скільки хвилин в одній годині? (60)

  • Як називається прилад для вимірювання кутів ? (Транспортир)

  • На що схожа половина яблука? (На другу половину)

  • Назвіть найменше трьохзначне число? (100)

  • Трійка коней пробігла 30 км. Яку відстань пробіг кожен кінь? (30 км)

  • Назвіть модуль числа -6? (6)

  • Як називається дріб, в якому чисельник дорівнює знаменнику? (Неправильний)

  • Назвіть число, яке «розділяє» додатні та від’ємні числа. (0)

  • 72:8. (9)

  • Третій місяць літніх канікулів. (Серпень)

  • Найменше додатнє натуральне число. (1)

  • Скільки козлят було у «багатодітної» кози? (7)

  • Сума довжин всіх сторін прямокутника? (Периметр)

  • Суперник нулика. (Хрестик)

  • Число, протилежне 5. (-5)

  • Як називається прилад для вимірювання відрізків? (лінійка)

Питання для ІІ команди:

  • Як називається результат множення? (Добуток)

  • Скільки секунд в одній хвилині? (60)

  • Назвіть модуль числа -4. (4)

  • Як назыивається дріб, в якій чисельник більше знаменника? (Неправильний)

  • Назвіть ціле число, більше -1, але менше 1. (0)

  • Останній місяць навчального року. (Травень)

  • Найбільше двухзначне число. (99)

  • День тижня, що передує пятниці. (Четвер)

  • Скольки сторін у квадрата? (4)

  • Число протилежне -7. (7)

  • 14 • 4. (56)

  • Перший місяць зими. (Грудень)

  • Як знайти невідомий множник ? (Добуток поділити на відомий множник)

  • Найвища оцінка знань у школі ( 12)

  • Скільки місяців у році? (12)

  • Число, на яке неможна ділити. (0)

  • Перший місяць року . (Січень)

Питання для ІІІ команди:

  • Як називається результат віднімання? (Різниця)

  • Скільки годин в добі? (24)

  • Як називається інструмент для проведення кола? (Циркуль)

  • Модуль числа 15. (15)

  • Як називається дріб, в якому чисельник менше знаменника? (Правильна)

  • Число, яке не є ні додатнім, ні від’ємним? (0)

  • 100 : 4. (25)

  • Одна сьома частина тижня . (День)

  • Перший місяць нового навчального року. (Вересень)

  • Найменше ціле додатнє число. (1)

  • Число, протилежне 9. (-9)

  • 12 • 5. (60)

  • Що важче 1 кг вати чи 1 кг заліза? (Однаково)

  • Перший месяць літа? (Червень)

  • В якому випадку добуток дорівнює нулю? (Множник дорівнює нулю)

  • Як знайти невідомий від’ємник ? ( Від зменшуваного відняти різницю)

  • Самий короткий місяць року. (Лютий)

Офіціант.

І команда. Замовила юшку по ковалевські
Математика та література не дуже далекі одна від одної, як вважають дехто. Мистецттво і наука потребують фантазії, творчої смілисті, проникливості в спостереженні різних явищ життя. Служіння математиці С.В.Ковалевська уявляла собі невідривним від служіння літературі.

"Мені здається, - говорила вона, - що поет повинен бачити те, чого не бачуть інші, бачити глибше інших. І це повинен математик".

Для багатьох вважалося дивним, як вона поєднує математику з поезією. З цього приводу Ковалевська писала: "Багатьом, кому ніколи не випадало випадку не глибше взнати математику, вважають її наукою сухою. А насправді це наука, яка вимагає найбільше фантазії, і один із перших математиків нашого часу говорить абсолютно вірно, що неможна бути математиком, не будучи в той же час і поетом в душі".

Если ты в жизни, хотя на мгновенье

Истину в сердце своём ощутил,

Если луч правды сквозь мрак и сомненье

Ярким сияньем твой путь озарил:

Чтобы в решенье своём неизменном

Рок ни назначил тебе впереди –

Память об этом мгновенье священном

Вечно храни, как святыню, в груди

Тучи сберутся громадой нестройной,

Небо покроется чёрною мглой,

С ясной решимостью, и с верной спокойной

Бурю ты встреть и померься с грозой.

Цей вірш належить великому вченому-математику Софії Василівні Ковалевській. В ній одночасно жили математик і поет. Вони одночасно народилися, зростали, навчалися, писали наукові праці та вірші.

Адміністратор:.

ІІ конкурс

Суп « ВІД НАШОГО СТОЛУ – ДО ВАШОГО» з приказок та прислів’їв

Команди по черзі говорять прислів’я та приказки, літературні твори. в яких використовуються назви чисел. Естафета закінчується, якщо одна з команд замовкає.

Офіціант.

ІІ команда замовила

Борщ з цікавинками про вчених математиків ( презентація учнів)

Адміністратор:

ІІІ конкурс

РАГУ “Із логічних завдань з гострими приправами із уваги і мислення ”

1. Яке слово із 11 букв всі відмінники пишуть неправильно? (Неправильно )

2. Розмовляють троє: Бєлов, Чернов, Рижов. Ні у кого колір волосся не відповідає прізвищу. Який колір волосся у кожного?

Бєлов – рижий,

Чернов – русий,

Рижов – чорний

3. Ви - водій автобусу. В автобусі спочатку було 23 пасажира. На першій зупинці вийшло 3 жінки і зайшло 5 чоловіків. На другій зайшло 4 чоловіки і вийшло 7 жінок. Скільки років водію ? ( Стільки, скільки вам.)

4 . Із чотирьох учнів Антона, Борі. Васі, Галі – один відмінник. Хто відмінник, якщо:

- в трійці Антон, Боря, Вася – є відмінник

- в трійці Антон, Вася, Галя – є відмінник

- Антон не відмінник ( Вася )

5. Завдання з навчального посібника, автор Гльоза Н.О.

Виразіть число 2011 тільки за допомогою числа 2010



Відповідь: 2011 = 2010 +
Завдання із міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру»

6. Половина однієї сотої дорівнює:
А) 0,002 Б) 0,005 В) 0,02 Г) 0,05 Д) 0,5

Відповідь: Б)

Офіціант: ІІІ команда замовила гарнір середньоарифметичний

Сценка «Середнє арифметичне»

На сцену виходять 2 учасника сценки «Середнє арифметичне».

Ігор (входячи).Сашко, про що ти задумався?

Сашко. Знаєш, про що я думаю? Середнє арифметичне – геніальний винахід математиків. Дивись, ми з тобою друзі, все ділимо пополам, хороше і погане. Візьмемо, наприклад, оцінки, які отримали сьогодні. Ти отримав «10», а я «2». Додаємо, ділимо пополам, по «6» отримали кожний . Бачиш , як хорошо. І батько мене не покарає . Хай живее середнє арифметичне.

Ігор. Але ти навіть мене не спитав, чи це добре для мене?

Сашко . Почекай, це ще не все. Ти прийшов в школу на 15 хвилин раніше, а я на 15 хвилин пізніше. Додаємо, ділимо навпіл – обоє прийшли вчасно. Середнє арифметичне!

Ігор. Ти ж геній! (в бік ). Ну, я тебя провчу. ( Сашкові ) Чуєш, Сашко, ти мене поросив купити тобі кросівки в нашому магазині. Тобі мама дала гроші?

Сашко. Так.

Ігор. Давай я побіжу в магазин, а ти розв’яжеш декілька прикладів зі своїм арифметичним. (Виходить).

Сашко. Ось і добре! Нарешті у мене будуть кросівки, і Людмила Анатоліївна не буде мене сварити.

( Виконує декілька гімнастичних вправ )

Ігор. (Входить з пакетом). Бачиш, як я швидко повернувся. Я тобі кросівки купив!

Сашко. ( З нетерпінням). Давай швидше покажемо їх. (Розкриває пакет, з подивом розглядає: один великий, другий маленький). Що це ?

Ігор. Ти ще питаєш? Це твої кросівки . Один 26 разміру, а інший 44. Додаємо, ділимо навпіл, отримуємо твій 35 розмір. Нехай живе середнє арифметичне!

Сашко з жахом хапається за голову і вибігає.

Реклама

7. Для самих хворих животиків, для тих, хто багато з’їв і погано засвоїв, ми пропонуємо рухливе завдання “МЕЗИМ”.

ІІІ КОНКУРС

Зобразіть у вигляді пантоміми (Рух без слів). Інша команда повинна вгадати те, що зображається.

І – геометричні фігури (трикутник , коло )

ІІ – математичні знаки « +» і « = »

ІІІ – учнівські приналежності ( лінійку, циркуль)

ІV конкурс

8.Десерт: “Морозиво із взбитими тестами з начинкою із геометричних фігур ”



В результаті кожній команді представлено “рахунок” за послуги у вигляді виставлення балів за конкурси.

Запомни, что Гаусс всем сказал

Наука математика - царица всех наук.

Не зря, поэтому он завещал -

Творить в огне трудов и мук.

Безмерна роль её в открытии законов,

В создании машин, воздушных кораблей

Пожалуй, трудно нам пришлось бы без Ньютонов

Каких дала история до наших дней

Пусть ты не станешь Пифагором,

Каким хотел бы может быть

Но будешь ты рабочим, иль ученым

И будешь честно Родине служить.

Схожі:

Пісня  «Школярики» До школи радо хто спішить? Старанно хто уроки вчить?
Ведучий    Добридень! Шановні гості, вчителі, батьки, бабусі, дідусі, раді вас вітати!
В березні місяці Італія святкує 150 років об,єднання. Свято яке викликало...
Хто згіден, хто ні; хто протестує, хто критикує, хто підтримує, а декому взагалі байдуже. Але тим не менш живуть під одним прапором,...
Хто однаково всіх любить?

Що бажається для України в колядці „Ой хто, хто Миколая любить”?
Про які рослини згадується в „Засівній”? (Про капусту, петрушку, часник, цибулю, пшеницю)
«Я знаю: мова мамина свята»
Хто не любить свою мову – той не любить свою батьківщину”. „Я не смію тебе розлюбить, моє вічне кохання, о мово!”. „Хто не знає рідної...
3. Згадай чоловіка, товариша, брата, Дружину, сестру чи посивілу...
Дівчина. ХХІ століття. Усе далі й далі відходять грізні роки Великої Вітчизняної війни. Але кожного року 23 вересня ми відзначаємо...
До уваги батьків!
Учити жити — це значить передавати із серця в серце моральні багатства. І передає ці багатства той, хто з колиски пестить дитину,...
Двоє гравців по черзі кладуть п'ятикопійчані монети на круглий
Той, кому нікуди покласти монету, програє. Хто за умови дотримання правил гри виграє — той, хто ходить першим, чи той, хто ходить...
Її величність жінка
Ми вітаємо жінок, наших мам, бабусь, сестер. Всіх кого ми знаєм і не знаєм. Всіх, хто живе поруч з нами і далеко від нас. Посивілих...
Програє той, хто не може зробити хід. Хто перемагає при найкращій грі?
Задача Двоє по черзі кладуть п'ятаки на круглий стіл, причому так, щоб вони не накладались один на одного. Програє той, хто не може...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка