Запрошує ! Консультаційні авторські майстер-класи Євгенія Куртєва


Скачати 35.67 Kb.
Назва Запрошує ! Консультаційні авторські майстер-класи Євгенія Куртєва
Дата 20.03.2013
Розмір 35.67 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Математика > Документи
1e9bl-dhta4

Запрошує!
Консультаційні авторські

майстер-класи Євгенія Куртєва:

«ПОЗИЦИОНИРОВАНИЕ ИЛИ БИТВА ЗА УМЫ»

«День первый. Погружение» 7 червня

Час проведення: 19.00-21.00

Асоціативний стратегічний директор агентства Adventa LOWEimg_0578_effected

(TOP-3 Adv. Agencies in Ukraine).

9 років роботи в провідних локальних і мережевих креативних рекламних агентствах.
Пройшов кар'єрний шлях від еккаунт менеджера до стратегічного директора: до приходу в LOWE-Strategic Planning DirectorвFCB, Senior Strategic Plannerв
​​Euro RSCG Kiev, Account Director&Strategic Plannerв​​Tabasco.
Досвід роботи більше, ніж з 120-ма брендами практично у всіх категоріях.
Входить до числа найбільш досвідчених і креативних стратегів на ринку.
Єдиний стратег в Україні із маркетинговим(Київський Національний Економічний Університет і психотерапевтичним бекграундом(Московський Інститут Гештальтуі
Психодрами,

спеціалізація -гештальт-консультування).

Актуально: для всіх працівників рекламних агентств, бренд-менеджерів, власників власного бізнесу та студентів, бажаючих розібратися в основах позиціонування та реклами.

Ви маєте змогу дізнатись про:

  • на які питання зобов'язаний відповісти всякий бізнес / клієнт до початку будь-яких комунікації;

  • чим бренд-стратегія відрізняється від брендинга;

  • що головне в позиціонуванні?

Майстер-клас базується на дев'ятирічному досвіді роботи в креативних рекламних агентствах, професійної розробки стратегій для таких брендів як DJUICE, Staropramen Dark, «легко!», «Ярило», «Люкс», «Запис», «Iстінна», «ALeXX», «Aquarte», «Враження», «Приватна коллекцiя», інші та міжнародної стратегічної експертизі мережевих рекламних агентств.

ВІД АВТОРА:

«Пул вопросов, в которых пришедшие на мастер-класс станут разбираться больше, чем все остальные в городе»

  1. Чем бренды отличаются брендинга?

  2. Почему коммуникация без стратегии не эффективна?

  3. Что такое бренд-стратегия? Как понять есть она или нет?

  4. Как понять в кого целиться и как?

  5. Чем наблюдения о потребителе отличаются от инсайтов?

  6. Дифференциация или почему нельзя продавать все для всех?

  7. Что такое большая идея или роль бренда в жизни людей?

  8. Как подобрать подходящую стратегию позиционирования?

  9. Чем занимается стратегический планёр в агентстве?

  10. Как сформулировать positioning statement?»

Вартість: 200грн.

«БИТВА ЗА УМЫ»

День второй. Практика и супервизия. 8 червня

Актуально: для власників бізнесу, що бажають розробити / скорегувати позиціонування для свого бренду, а також представників рекламних агентств, що працюють над задачами бізнесу своїх клієнтів і бажаючих отримати експертну оцінку своїх розробок і стратегічну супервізію.

Час проведення: 18.00-21.00

«БИТВА ЗА УМЫ» Практика і супервізія - сесійна майстерня, присвячена розробці бренд-ідей, на якій буде проведена робота за «живими» запитам учасників.

За підсумком, кожен отримає структуру і план дій для формулювання позиціонування, а також зрозуміє, як відрізнити працююче позиціонування від дженерал/ загальнокатегорійного і почує відповіді, поради, підказки на хвилюючі питання щодо створення бренду і його стратегії.

Унікальність майстерні полягає в можливості отримати консультацію стратегічного директора одного з найбільших і дорогих рекламних агентств України (Adventa LOWE), який обслуговує топ клієнтів (Київстар, Чернігівське, Кока-кола, Nestle, MasterCard та інші).

Вартість: 500грн.

Рєстрація за телефонами: 096 61 00 478, 066 57 15 368.
Увага! За умови участі в обох майстер класах – перший безкоштовно!!!

Місце проведення занять:

Львівський інститут менеджменту,

вул. Ліська, 16 (недалеко від ТЦ «Скриня»),

3 поверх (ауд. № 306).
Координатор курсу “Start Ad”:

Крилова Вікторія: +38 096 61 00 478

Керівник Школи мистецтва реклами Ad&Art:

Тетяна Брюзгіна: +38 066 57 15 368,

[email protected].

www.bc-club.org.ua/start_ad

Схожі:

УРОКУ: Майстер функцій. Математичні функції
Навчальна: Сформувати знання про класи стандартних функцій та ознайомити з математичними функціями
УРОКУ: Майстер функцій. Математичні функції
Навчальна: Сформувати знання про класи стандартних функцій та ознайомити з математичними функціями
НАКАЗ
Успішно проведено майстер-класи на теми: «Створення презентації «Портфоліо вчителя», «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів...
Майстер-­клас «Режисерська гра як метод розвитку уяви дітей» Дата...
Педагог­-майстер пропонує учасникам стати кружка й пригадати свою найулюбленішу гру. Під музичний супровід учасники майстер­-класу...
Тема майстер класу
Слайд: Тема майстер класу Алгоритм введення лексики на уроці французької мови як другої іноземної
ДНЗ «Димитровський професійний гірничий ліцей» Підготувала і провела...
Клімова Т. В. – майстер виробничого навчання І категорії, керівник ансамблю «Червона калина» Фестиваль народної пісні „Пісня моя,...
Класи неорганічних сполук. Оксиди. (8 кл.) Класи 1 варіант
Вкажіть клас речовин, який утворюється під час взаємодії води з оксида­ми активних металів
Програми з біології та екології
Біологія. 7-11 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Біологія. 7-11 класи. – К.: Перун, 2005
Проект  InnoEnterprise запрошує прийняти участь у тренінгах для інноваційних менеджерів
Проект “Підтримка наукоємних та інноваційних підприємств, а також трансфер технологій у бізнес в Україні” (далі – ІнноЕнтерпрайз),...
5-7 класи Навчання математики в 5-7-х
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-12 класи” видавництва “Перун”, Київ, 2005р та у науково-методичному...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка