ОПИТУВАЛЬНИК ПРАЦЕЗДАТНОСТІ ТА ПОРУШЕНЬ ДІЯЛЬНОСТІ, ЗОКРЕМА ПІД ЧАС НАВЧАННЯ: АЛЕРГІЯ СПЕЦИФІЧНА (WPAI+CIQ: AS)


Скачати 42.35 Kb.
Назва ОПИТУВАЛЬНИК ПРАЦЕЗДАТНОСТІ ТА ПОРУШЕНЬ ДІЯЛЬНОСТІ, ЗОКРЕМА ПІД ЧАС НАВЧАННЯ: АЛЕРГІЯ СПЕЦИФІЧНА (WPAI+CIQ: AS)
Дата 15.04.2013
Розмір 42.35 Kb.
Тип Документи
ОПИТУВАЛЬНИК ПРАЦЕЗДАТНОСТІ ТА ПОРУШЕНЬ ДІЯЛЬНОСТІ, ЗОКРЕМА ПІД ЧАС НАВЧАННЯ: АЛЕРГІЯ СПЕЦИФІЧНА (WPAI+CIQ:AS)

Подані нижче питання стосуються впливу алергії на Вашу працездатність, здатність відвідувати навчальний заклад і виконувати звичайну повсякденну діяльність. Думаючи про останні сім днів, не включайте сьогоднішній день. Будь ласка, згідно з вказівками, заповніть відповідні графи або поставте позначку на лінії.

  1. Чи працюєте Ви зараз (на оплачуваній роботі)?
    _____ НІ ___ ТАК
    (Якщо НІ, відмітьте «НІ» та перейдіть до питання 5.)



  1. Загалом, скільки годин на тиждень Ви зазвичай працюєте?

_____ ГОДИН

  1. За останні сім днів скільки годин Ви пропустили на роботі через проблеми, пов’язані з алергією? Включіть сюди години, які Ви пропустили через погане самопочуття, час, коли приходили пізніше або були вимушені піти раніше тощо у зв’язку з тим, що у Вас були проблеми з Вашою алергією. (Не включайте час, який Ви пропустили для участі в цьому дослідженні.)

    _____
    ГОДИН


  2. За останні сім днів якою мірою алергія впливала на Вашу працездатність у той час, коли Ви працювали? Пригадайте дні, коли Ви були обмежені в обсязі або видах роботи, яку Ви могли виконувати, дні, коли ви досягли меншого, ніж Вам хотілося б, та дні, коли не могли виконувати Вашу роботу так само ретельно, як завжди. Якщо алергія вплинула на Вашу роботу тільки трохи, виберіть менше число. Якщо ж алергія значно вплинула на Вашу роботу, виберіть більше число. (Обведіть число.)




Алергія не вплинула на мою роботу


































Алергія зовсім не давала мені працювати

0

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

ОБВЕДІТЬ ЧИСЛО

  1. Чи відвідуєте Ви зараз заняття в навчальному закладі (в середніх класах, в старших класах, у коледжі, вищому навчальному закладі, на курсах підвищення кваліфікації тощо)? (Якщо НІ, відмітьте «НІ» та перейдіть до питання 9.)
    _____ НІ ___ ТАК



  2. Загалом, скільки годин на тиждень Ви зазвичай перебуваєте на заняттях у навчальному закладі?

_____ ГОДИН

7) За останні сім днів скільки годин Ви пропустили в навчальному закладі через проблеми, пов’язані з алергією? (Не включайте час, який Ви пропустили через участь у цьому дослідженні.)
_____ГОДИН

8) За останні сім днів якою мірою алергія впливала на Вашу працездатність у той час, коли Ви перебували на заняттях у школі або іншому навчальному закладі? Пригадайте дні, коли Ваша здатність зосереджувати увагу була обмеженою, коли у Вас були проблеми з розумінням матеріалу, та дні, коли Ви не могли написати контрольну чи скласти екзамен так само ефективно, як завжди. Якщо алергія вплинула на Вашу продуктивність на заняттях тільки трохи, виберіть менше число. Якщо ж алергія значно вплинула на Вашу продуктивність, виберіть більше число. (Обведіть число.)


Алергія не вплинула на мою роботу на заняттях


































Алергія зовсім не давала мені виконувати роботу на заняттях

0

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

ОБВЕДІТЬ ЧИСЛО

9) За останні сім днів якою мірою алергія впливала на Вашу здатність виконувати звичайну повсякденну діяльність, крім діяльності на роботі або на заняттях? Під повсякденною діяльністю ми маємо на увазі звичайні види діяльності, які Ви виконуєте, такі як хатня робота, відвідування магазинів, догляд за дітьми, фізичні вправи, навчання тощо. Пригадайте час, коли Ви були обмежені в обсязі чи видах діяльності, яку Ви могли виконувати, та час, коли Ви досягли меншого, ніж Вам хотілося б. Якщо алергія вплинула на Вашу діяльність тільки трохи, виберіть менше число. Якщо ж алергія значно вплинула на Вашу діяльність, виберіть більше число. (Обведіть число.)

Алергія не вплинула на мою повсякденну діяльність


































Алергія зовсім не давала мені виконувати повсякденну діяльність

0

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

ОБВЕДІТЬ ЧИСЛО

ДЯКУЄМО ЗА ВАШУ УЧАСТЬ У ЦЬОМУ ОПИТУВАННІ

WPAI+CIQ:AS (Ukraine Ukrainian)

Схожі:

Опитувальник з працездатності та погіршення повсякденної діяльності:...
Подані нижче питання стосуються впливу ревматоїдного артриту на Вашу працездатність і повсякденну діяльність. Будь ласка, заповніть...
Опитувальник з погіршення працездатності та повсякденної діяльності:...
Подані нижче питання стосуються впливу псорiатичного артриту на Вашу працездатність і повсякденну діяльність. Будь ласка, заповніть...
Опитувальник для виявлення працездатності, витривалості, стійкості...
Нструкція: за п’ятибальною шкалою визначіть інтенсивність прояву у Вас певних особливостей
Характерологічний опитувальник Леонгарда Шмішека
Опитувальник Шмішека особистісний опитувальник, який призначений для діагностики типу акцентуації особистості, є реалізацією типологічного...
Орієнтовна схема аналізу діяльності майстра виробничого навчання...
Мета: вивчення роботи майстра з керівництва виробничою практикою, здійснення навчальної роботи і надання йому практичної допомоги...
Використання різнорівневих завдань з метою формування ключових компетентностей під час контролю
Иференційованого підходу до навчання, є суперечності між колективною формою організації навчальної діяльності й індивідуальним процесом...
Методист лабораторії природничо-математичних дисциплін Черкаського...
РОЛЬ СУЧАСНИХ МЕТОДІВ ТА ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ В ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ БІОЛОГІЇ
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття з психологічної підготовки з особовим...
Тема Психологічні особливості діяльності пожежних під час виконання функціональних обов’язків
2. Організаційні форми навчання під час експерименту
Підвищення кваліфікації майстрів виробничого навчання на базі професійно-технічного училища №1 м. Житомира містить у собі наступні...
КУРСОВА РОБОТА
Під час інформаційної діяльності людина збирає і накопичує відомості про довкілля. Для зручності представлення інформації в наш час...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка