|
Скачати 54.82 Kb.
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу УРОКИ №53-54 Тема. Розв'язування прикладних задач Мета: розвиток пізнавальної активності учнів шляхом розв'язування прикладних задач, що передбачають застосування знань і вмінь, набутих учнями в ході вивчення геометрії у сьомому класі. Тип уроку: розв'язування задач. Обладнання: набір демонстраційного креслярського приладдя, таблиці №1-23. Зміст навчального матеріалу уроку Методичний коментар Форму проведення цих останніх у сьомому класі уроків і методи, які будуть на них застосовані, вчитель може обирати на свій розсуд, залежно від рівня знань і вмінь учнів, рівня їх пізнавальної активності, або залежно від досвіду вчителя (наприклад, на цих уроках може бути доречною така форма роботи, як вікторина, брейн-ринг, урок-практикум тощо). При підготовці матеріалів для проведення цих уроків корисною може бути наступна підбірка задач (з різних тем, вивчених у сьомому класі). Цікаві задачі Вступ до геометрії
а) один із них на 90° більший за другий; б) їх градусні міри відносяться як 4:5; в) один з них утричі менший від другого. Одне з цих тверджень суперечить двом іншим. Знайдіть його.
а) один із кутів у п'ять разів більший за один із інших кутів; б) сума двох кутів дорівнює 80°; в) сума трьох кутів дорівнює 330° . Одне з цих тверджень суперечить двом іншим. Знайдіть його.
Трикутник
а) два рівні трикутники; б) на три рівні трикутники.
Рис. 148 Паралельність прямих
Геометричні побудови
Рис. 149
Рис. 150
Усні вправи
Рис. 151
а) до тієї самої прямої не можна провести двох перпендикулярів; б) зовнішній кут трикутника дорівнює сумі двох внутрішніх кутів цього трикутника; в) медіана рівнобедреного трикутника завжди є його бісектрисою і висотою.
Рис. 152
A. Усі кути рівні між собою. Б. Один кут дорівнює сумі двох інших кутів. B. Більший кут менший від суми двох інших кутів. І. Такий трикутник — прямокутний. II. Такий трикутник — тупокутний. III. Такий трикутник — гострокутний.
І. Гострокутний трикутник. II. Прямокутний трикутник. III. Тупокутний трикутник. A. Може бути різностороннім. Б. Не може бути різностороннім. B. Може бути рівнобедреним. Г. Не може бути рівнобедреним. Д. Може бути рівностороннім. Е. Не може бути рівностороннім.
І. У рівнобедреному трикутнику кути при основі рівні. II. У рівносторонньому трикутнику всі три кути рівні. III. Два суміжні кути не можуть бути обидва гострі.
І. Якщо точка не лежить на колі, то відстань її від центра не дорівнює радіусу. II. Вертикальні кути завжди рівні між собою. III. Якщо дані кути рівні між собою, то суміжні щодо них кути також рівні між собою.
а) якщо в трикутнику один із кутів тупий, то два інші гострі; б) жодний із кутів прямокутного трикутника не може бути тупим.
Бабенко С. П. Геометрія. 7 клас: Розробки уроків Уроки № 53-54 |
Розв'язування прикладних задач У математиці задачі відіграють важливу роль. Iсторiя свідчить, що математика як наука виникла iз задач i розвивається в основному... |
9-й клас. ГЕОМЕТРІЯ Розв'язує трикутники. Застосовує алгоритми розв'язування трикутників до розв'язування прикладних задач |
Тема. Використання операторів розгалуження для розв’язування прикладних задач Формування вмінь і навиків використання операторів розгалуження для розв’язування прикладних задач. Закріплення вмінь і навиків використання... |
Урок №45 Тема. Пряма пропорційна залежність. Розв'язування задач на пропорційний поділ Мета: продовжити роботу з формування вмінь складати пропорції для розв'язування задач на пряму пропорційну залежність величин; вдосконалювати... |
Тема уроку: Застосування похідної до розв’язування прикладних задач Навчальна мета уроку Навчальна мета уроку: Формувати в учнів вміння знаходити найбільше і найменше значення функції при розв’язуванні різних типів прикладних... |
Урок №60 Тема. Розв'язування задач Мета: сформувати уявлення в учнів про схему розв'язання текстових задач складанням квадратного рівняння; сформувати вміння застосовувати... |
Конспекти уроків Тема. Перпендикулярність прямої і площини. Розв’язування задач Методи уроку: розв’язування задач в гетерогрупах, в моногрупах, самостійна робота |
Урок №1 Тема уроку: Математичне моделювання Мета уроку: сформувати знання учнів про математичне моделювання, про побудову математичних моделей до прикладних задач, про етапи... |
Тема : «Розв’язування трикутників в прикладних задачах» Мета уроку : 1 формування вмінь учнів застосовувати знання розв’язування трикутників до |
Урок №80 Тема. Розв'язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь Мета: відпрацювати навички застосування схеми розв'язання текстових задач на складання системи лінійних рівнянь із двома змінними... |