|
Скачати 101.02 Kb.
|
Завдання для 8 класу
Дідусь, бабуся, бабуня, батько, тато, матуся, матінка, сестра, сестриця, менший братик, двоюрідні брати й сестри, племінник, небіж, племінничка, тітонька, дядько, дядечко, зять, невістка, зовиця, мамин дівер, татів шваґер, наш красивий рід, дорога наша рідня, свояки, побратими.
Читальний зал, формуляр, бібліотечний каталог, список рекомендованої літератури, консультація бібліотекаря, поради старших, стелажі, за тематикою, класична література, твори вітчизняних письменників, зарубіжні автори, художні твори, науково-популярна література, історичні романі та повісті, інші жанри, термін для читання, повернути вчасно.
Український дім, готель “Дніпро”, книгарня “Наукова думка”, приміщення Державної філармонії, Національна парламентська бібліотека, розкішні парки Києва, стадіон “Динамо”, вулиця Михайла Грушевського, перший Президент України, Голова Центральної Ради, уряд УНР, високі сходи, кам’яні леви, скіфська баба, оздоблений колонами вхід.
Головпоштамт, статуя Архангела Михаїла, Рада профспілок, Оперна студія консерваторії, конкурс на кращий пам’ятник, п’єдестал, закуті в граніт фонтани, народні гуляння, демонстрації, урочистості, найбільша ялинка України, Хрещатик, вузькі вулички, провулок Шевченка, меморіальний музей-квартира Тараса Шевченка, підземний перехід, метрополітен, автобусні зупинки.
Доброго дня! Як ви себе почуваєте? Будьте ласкаві. Якщо вам не важко… Вибачте. Вибачайте. Щиро вам дякую. Чи ви вже обідали? На мене чекають. Сердечно вам дякую. Прошу вас. Почекайте, будь ласка. Дуже вам зобов’язана. Сідайте, будь ласка. Заходьте будь-якого дня. Приходьте за будь-яких обставин. Кожен має свої справи. На все добре! Прощавайте! Ідіть здорові!
Добридень! Доброго здоров’я! Раді вас бачити! Познайомтесь з… Дозвольте вас познайомити з… Багато про вас чув. Дуже приємно. Раді познайомитися. Як звуть цю дівчинку? Хто ви за професією? Ким ви працюєте? На якій вулиці розташована ваша установа? Буду рада допомогти. Щиро вам дякую. Старша за віком. Якщо можете… Щиро вам дякую. Був радий познайомитися. Радий прислужитися. Радий бути корисним.
Монумент, п’єдестал, постамент, статуя, скульптурна група, силует, оточення, бронзовий, мармуровий, гранітний, величний, урочистий, промовистий, рельєф, напис, вказано дати, обрамлено, передано, підкреслено, увіковічено, збережено.
Золоті ворота, пам’ятник Ярославу Мудрому, Софійський собор, дзвіниця, фрески, мозаїки, іконостас, ікони, саркофаг князя, пам’ятник княгині Ользі, Кирило та Мефодій, Михайлівський Золотоверхий монастир, золочені бані, купол, маківка, архітектурні споруди, декоративне оздоблення, реставрація (відновлення).
Екскурсовод, експонат, експозиція, вітрини, твори живопису, скульптурні твори, карта (мапа), діорама, панорама, літературні пам’ятки, літописи, фоліанти (товсті книги великого формату), архівні документи, реліквії, стародавня зброя, оздоблення інтер’єру, одяг, предмети домашнього вжитку.
Запорозька січ, гетьман, козацька старшина, клейноди (символи влади, військові знаки, які виносили на великі чи малі ради), хоругва, литаври, загальновійськова запорозька печатка, бунчук, пернач, гетьман, кошовий, хорунжий (носив прапор), військовий суддя, курінь, січова Покровська церква, військова скарбниця, колекція, старожитності.
Унікальні пам’ятки, найвідоміші музеї світу, найавторитетніші науковці, знамениті колекції, каталог, час роботи виставки, проспект (рекламна листівка, довідник з описом експонатів, буклет), оголошення, відгуки журналістів і відвідувачів.
…Вогонь в одежі слова – Безсмертна, чудотворна фея, Правдива іскра Прометея…
З розмови в магазині 1 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 8 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 52 с. – С. 14. 2 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 8 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 52 с. – С. 14. 3 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 8 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 52 с. – С. 14. 4 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 8 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 52 с. – С. 14. 5 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 8 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 52 с. – С. 14. 6 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 8 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 52 с. – С. 14. 7 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 8 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 52 с. – С. 49. 8 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 8 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 52 с. – С. 49. 9 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 8 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 52 с. – С. 49. 10 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 8 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 52 с. – С. 24. У завдання внесено правки. 11 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 8 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 52 с. – С. 24. 12 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 8 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 52 с. – С. 24. У завдання внесено правки. 13 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 8 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 52 с. – С. 24. У завдання внесено правки. 14 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 8 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 52 с. – С. 8. 15 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 8 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 52 с. – С. 8. 16 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 8 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 52 с. – С. 8. 17 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 8 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 52 с. – С. 8. 18 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 8 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 52 с. – С. 9. 19 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 8 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 52 с. – С. 9. 20 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 8 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 52 с. – С. 33. 21 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 8 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 52 с. – С. 33. 22 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 8 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 52 с. – С. 33. 23 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 8 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 52 с. – С. 33. 24 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 8 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 52 с. – С. 38. 25 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 8 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 52 с. – С. 38. 26 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 8 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 52 с. – С. 38. 27 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 8 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 52 с. – С. 11. |
Проект з курсу «Основи християнської етики» Щоб шанувати своїх батьків, членів родини, виробляти повагу до старших пізнавати чуття єдності в сім’ї. Формувати інтерес до особливостей... |
Бєлєнька Г. В., Богініч О. Л., Машовець М. А В 43 Здоров'я дитини від родини Теоретично обгрунтовано концептуальні засади формування здоров'язберігаючої свідомості у підростаючого покоління, розкрито шляхи... |
10 клас Стилістика тексту. Лексичні норми. Морфологічні норми. Картка №1 Замінити подані слова, вирази одним словом, яке б означало спільний рід іменників (слова для довідок у дужках). Наскільки легко визначити... |
Тема: Твоя родина Мета: Формувати уявлення про родину як частину суспільства, про роль і місце родини в житті людини. Розвивати уявлення про деякі... |
«Вивчи правила пожежної безпеки та розкажи їх членам своєї родини» Познайомити дітей з основними вимогами правил пожежної безпеки при перебуванні в навчальному закладі, в бібліотеці, музеї та кінотеатрі,... |
Слово. Значення слова Прочитай. В одну колонку запиши словосполучення, в яких слова мають пряме значення, а в другу – переносне значення |
Урок з «Громадянської освіти» у 4 класі Тема: Взаємні обов’язки батьків... Сім’я – це маленька складова частинка великої держави. Від добробуту в родині та взаємин між членами сім’ї залежить добробут і спокій... |
А згідно нової рекомендації №12267 в державних установах усіх членів... В 2010 році на українській гендерній конференції йшлося про те, що в Україні також хочуть відмінити слова батько і мати і замість... |
Тема: Моя сім’я – школа добра Мета Мета: поглибити знання дітей про сім’ю, про основні обов’язки членів сім’ї – кожен член великої родини повинен дбати про красу, чесність... |
Порядок подання заяв в електронній формі на участь у конкурсному... Та не мають підстав для особливих умов зарахування. Прізвище, ім'я, по батькові вступника у сертифікатах зовнішнього незалежного... |